Προς το περιεχόμενο

Πνευματική ιδιοκτησία και τεχνολογικές εξελίξεις


skantzos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

 

Όσοι αφορίζουν το downloading .... δεν ξέρουν τι τους γίνεται.

 

 

 

+1

 

Γιατι η αντιγραφη και ελευθερη διακινηση χωρις να βγάζεις κέρδος,εφόσον έχεις αγοράσει το προιον δεν είναι αντιθετη με την αυθεντικη εννοια του πνευματικου δικαιωματος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 341
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Οι θεωρητικοί λένε ότι ίσως ήρθε το τέλος της

 

Τοτε θα ερθει και το τελος της ΤΕΧΝΗΣ μια και ΕΞΑΚΡΙΒΩΜΕΝΑ τεχνη χωρις λεφτα ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ (δες τη χωρα σου και ολον τον τριτο κοσμο... ;))

 

Εκτος και αν ξαναγυρισουμε στους σπονσορες ... ;)

 

Αν ο καλλιτεχνης δεν βγαζει ΛΕΦΤΑ απο τη δουλεια του θα αναγκαστει να κανει μια αλλη δουλεια και δυστυχως.....αν δεν εισαι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ (με την εννοια οτι απασχολεισαι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΣΥΝΕΧΩΣ με την τεχνη σου) ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να κανεις την καλυτερη τεχνη που μπορεις..

 

Εκτος βεβαια και αν η τεχνη γινει προνομοιο των πλουσιων (οπως ειναι π.χ. η αποκλειστικη ενασχοληση με το ροκ στην Ελλαδα)  

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νορντικ εγω σε ξαναρωταω....!

 

 

 

πιο συγκεκριμενα, ξανατοποθετουμαι πανω στην τοποθετηση μου.

εχω κατσει πεντε μηνες και γραφω μουσικη.εχω κατσει αλλους πεντε μηνες και γραφω στιχους.

εχω πληρωσει στουντιο και εχω ηχογραφησει.εχω πληρωσει σεσιοναδες για να παιξουν.

εχω πληρωσει μακετιστα/γραφιστα για να κανει το αρτγουορκ.

εχω πληρωσει την κοπη του σιντι για να βγει οπως και τις εκτυπωσεις του βιβλιαρακιου ;D

εχω πληρωσει τον μητσο τον φορτηγατζη για να τα μεταφερει σε ολη την ελλαδα.

 

ποιος ειναι ο καθε νορντικ που αποφασιζει πως η δουλεια που πατησα για εναν χρονο δεν ειναι δουλεια και δεν πρεπει να την πληρωθω?

και εν πασει περιπτωση τι δουλεια κανετε ολοι εσεις που τα λετε ολα αυτα?

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εντιτ κόλλησε το νοιζ και ξαναεστειλα το ίδιο, διορθώνω

 

Τοτε θα ερθει και το τελος της ΤΕΧΝΗΣ μια και ΕΞΑΚΡΙΒΩΜΕΝΑ τεχνη χωρις λεφτα ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ (δες τη χωρα σου και ολον τον τριτο κοσμο... ;))

 

Εκτος και αν ξαναγυρισουμε στους σπονσορες ... ;)

 

Αν ο καλλιτεχνης δεν βγαζει ΛΕΦΤΑ απο τη δουλεια του θα αναγκαστει να κανει μια αλλη δουλεια και δυστυχως.....αν δεν εισαι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ (με την εννοια οτι απασχολεισαι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΣΥΝΕΧΩΣ με την τεχνη σου) ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να κανεις την καλυτερη τεχνη που μπορεις..

 

Εκτος βεβαια και αν η τεχνη γινει προνομοιο των πλουσιων (οπως ειναι π.χ. η αποκλειστικη ενασχοληση με το ροκ στην Ελλαδα) 

 

Καταρχήν ασφαλώς και υπάρχει εξαιρετική τέχνη χωρίς λεφτά.

 

Φυσικά και πρέπει να ζουν οι καλλιτέχνες, και σε κάθε εποχή κάπως τα κουτσοκατάφερναν.

 

Επίσης προσπερνάω την πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση αν τα πολλά λεφτά βελτιώνουν το καλλιτεχνικό προϊόν :)

 

Για να βάλουμε το θέμα στη σωστή του βάση πρέπει καταρχήν να αναφέρουμε ότι μιλάμε για ένα μικρό ποσοστό καλλιτεχνών που ζει (αξιοσέβαστα κατά την άποψη μου) απο την πνευματική ιδιοκτησία. Και φυσικά θα βρεθούν άλλοι τρόποι να βγαζουν λεφτα. Ίσως να εκτιμήσουμνε τη ζωντανή μουσική πιο πολύ.

 

Κάποιοι λέγαν ότι η ζωγραφική θα πεθάνει με τη φωτογραφία. Κάποιοι πίστευαν ότι δε μπορείς να βγάλεις λεφτά με ανοιχτό λογισμικό.

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νορντικ εγω σε ξαναρωταω....!

Δεν ξέρω αν θα το αποκαλούσα εργασία έτσι όπως το βλέπω διατυπωμένο.......

 

Η σύνδεση κόστους και αποπληρωμής αυτών που ήθελες εσύ να κάνεις για ένα πιθανόν αχρείαστο και αμφιβόλου αισθητικής αποτέλεσμα, είναι αλλουνού παπά .......

 

Έβαλα το θέμα περιμένοντας ότι δε θα απαντήσει κανείς, και μετά κοιμήθηκα κανα 12ωρο :)

και τώρα έχει φτάσει 10 σελίδες...

ΚΑι ακόμα κοιμάσαι αφού ξαναποστάρεις τα ίδια  ;D

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α, ΤΟΣΟ πειστική τεκμηρίωση;;;

 

πόσο τους λυπάμαι τώρα αυτούς τους δύο...   :'(  :'(  :'(   (μάλλον ακούγομαι πιο πειστικός)

 

 

 

γιατι σκεφτεσαι τιποτα καλυτερο?

 

η μπριζολα που τρως κανει 100 ευρω το 10κιλο,οσο δηλαδη κανει ενα ΟΛΟΚΛΗΡΟ μοσχαρι....αν θες φτηνοτερη θα πρεπει να αγορασεις ενα μοσχαρι να το ...τρεφεις και μετα να το σφαξεις....να το γδαρεις,να το τεμαχισεις (θα πρεπει βεβαια να σπουδασεις χασαπης και κοστιζει)....

 

Η μπριζολα λοιπον που τρως....προερχεται απο το μοσχαρι και τον παραγωγο του (και τους εργατες που πληρωνει)....μετα απο το σφαγειο και τον ιδιοκτητη του (και τους εργατες που πληρωνει)....μετα απο τον "εμπορα" (και τους εργατες που πληρωνει)....το supermarket (και τους εργατες που πληρωνει)....

 

ολα τα παραπανω λεγονται ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ και βασιζονται στη ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ αξια,καποιοι το καταλαβαινουν αυτο,οσοι δεν το καταλαβαινουν ζουνε στη..(το βρηκες!)...Β.ΚΟΡΕΑ.... ;D)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν θα το αποκαλούσα εργασία έτσι όπως το βλέπω διατυπωμένο.......

 

Η σύνδεση κόστους και αποπληρωμής αυτών που ήθελες εσύ να κάνεις για ένα πιθανόν αχρείαστο και αμφιβόλου αισθητικής αποτέλεσμα, είναι αλλουνού παπά .......

 

 

μα το θεμα δεν ειναι αν ειναι αξιολογο το ''προιον''.

το ζητημα ειναι οτι λεμε ''ελα μωρε, σιγα τον κοπο που χρειαζεται για να παραχθει''.

εγω βλεπω πως εχει κοπο και μαλιστα αρκετο.

εκτος αυτου, βλεπω οτι για να ολοκληρωθει το αποτελεσμα εχουν δουλεψει δεκαδες ανθρωποι.

με ποια λογικη πρεπει να τους ΚΛΕΨΕΙΣ  τον κοπο?

 

αλλωστε αν καλυπτει την αισθητικη σου για να το ακουσεις τσαμπα-προσεξε, οχι δωρεαν- θα επρεπε να την καλυπτει και για να το αγορασεις.

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kosh, αυτό που ρωτάς είναι το αντίστοιχο του να ρωτήσεις "ποιος είπε ποτέ ανέκδοτο, έχοντας πιει μπύρα;", το οποίο είναι μία ερασιτεχνική προσπάθεια να συνδέσεις την κατανάλωση μπύρας με τη δυνατότητα να λέει κάποιος ανέκδοτα. Στο χώρο της διαφήμισης εργάζεσαι;

 

όχι δέν δουλεύω στη διαφήμηση  ;D Επίσης δέν προσπαθώ να συνδέσω ασύνδετα πράγματα. Ο λόγος είναι (ενδεικτικά) το link που έβαλα σε μύνημα στην τρίτη σελίδα της συζήτησης:

 

http://berkeley.edu/news/media/releases/2008/12/02_cortex.shtml

 

Πιστεύω ότι ένα φτωχό παιδί δέν μπορεί να έχει λιγότερη πρόσβαση σε μουσική, βιβλία, ταινίες κλπ απ' ότι ένα πλούσιο, άσχετα άν ένα μικρό ποσοστό θα εκμεταλλευτεί στο έπακρο αυτή την ευκαιρία για να γίνει και το ίδιο δημιουργικό.

Και άν σε άλλες χώρες υπάρχει το, άλλωθι έστω, των οργανωμένων δανειστικών βιβλιοθηκών με εντυπο και οπτικοακουστικό υλικό και των σχολείων με πολύπλευρη εκπαίδευση και ερεθίσματα, στην Ελλάδα δέν καλύπτεται ούτε στοιχειωδώς η ανάγκη για ισότητα σε θέματα όπως η παιδεία και πρόσβαση σε πολιτιστικά αγαθά.

Όταν αναφέρθηκα σε καταξιωμένους μουσικούς το έκανα γιατί αυτοί έχουν συνήθως το μικρόβιο απο μικρή ηλικία. Και όσοι ήταν φτωχοί, δέν μπορώ να τους φανταστώ να υπομένουν τις αρλούμπες κάποιου τοπικού π.χ. ραδιοφώνου όσο ήταν παιδιά, αντί να ζητήσουν απο τους φίλους τους να τους γράψουν μιά κασέτα με τη μουσική που θα αποτελούσε βασική επιρροή για τη μετέπειτα πορεία τους.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολα τα παραπανω λεγονται ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ και βασιζονται στη ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ αξια,καποιοι το καταλαβαινουν αυτο,οσοι δεν το καταλαβαινουν ζουνε στη..(το βρηκες!)...Β.ΚΟΡΕΑ.... ;D)

 

Κνίτες παιδάκι μου... άμα σου λέω... ξέρω...

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολα τα παραπανω λεγονται ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ και βασιζονται στη ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ αξια,καποιοι το καταλαβαινουν αυτο,οσοι δεν το καταλαβαινουν ζουνε στη..(το βρηκες!)...Β.ΚΟΡΕΑ.... ;D)

Ακόμα και στον καπιταλισμό όμως υπάρχει η λέξη αισχροκέρδεια και ελεγχόμενη τιμολόγηση που δεν απορρέει από τον νόμο της ελεύθερης αγοράς.

Κάνω λάθος ;

 

μα το θεμα δεν ειναι αν ειναι αξιολογο το ''προιον''.

Ακριβώς και μόνο εκεί είναι το θέμα.

Αμα δεν είναι, για οποιονδήποτε, δεν αγοράζεται.

Αρα "παράγεις" κάτι (έστω και την τέχνη και υπάρχει ανάγκη για τέχνη) που δεν θέλει/χρειάζεται κανείς.

Αρα δεν παράγεις, κάνεις το χόμπυ σου.

Και εκεί έχουν ένα κόστος οι δισκογραφικές (που δεν αναφέρει κανείς) που πρέπει να καλύψουν από τους άλλους. Τους κερδοφόρους.

Γιατί ο καλλιτέχνης μπορεί να χάνει.

Η εταιρεία ποτέ.

Και καλά κάνει.

Γιατί ΔΕΝ βρίσκεται εκεί για την τέχνη αλλά για την κερδοφορία.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου