gdevelek Δημοσιευμένο 31 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 31 Ιουλίου 2010 τι έγινε, καταφέραμε και μπερδευτήκαμε; :D δεν ρωτά για ελαττωματικό προϊόν αλλά για κάτι που "δεν του άρεσε" απλά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 31 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 31 Ιουλίου 2010 Μην ανησυχεις..εχουμε την ικανοτητα να μπλεκουμε τα μπουτια μας! www.sonicspace.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
apo83 Δημοσιευμένο 31 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 31 Ιουλίου 2010 ...απο εδω: http://www.thomann.de/gr/tho_agb.html The customer (as a consumer according to section 13 of the German Civil Code (BGB)) may withdraw from the contract in writing (e.g. letter, fax, email) within 14 days without giving any reason or - if the item has been delivered before expiry of said term - by retuning the goods. οπως καταλαβαινετε δεν εισαι υποχρεωμενος να δωσεις τον λογο που επιστρεφεις το προιον, οποτε σε αυτο "μαλλον" περιλαμβανεται και το "δεν μου αρεσε" ολα αυτα υπακουν σε νομους που ειναι υποχρεομενοι να ακολουθουν οσοι ασχολουνται με το ηλεκτρονικο εμποριο και εμποριο απο αποσταση, οπως επισης και να το αναγραφουν... ...according to article 246 section 2 German Civil Code (EGBGB) in combination with section 1 subsection 2 German Civil Code (EGBGB) as well as section 312e, subsection 1 German Civil Code (BGB) in combination with article 246 section 3 German Civil Code (EGBGB) have been fulfilled. για το Ελληνικο δικαιο υσχηει αυτο: http://www.kepka.org/Grk/Lgs/Legislation/2251.HTM#4 Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθά στην αρχική του κατάσταση. Αποκλείεται η επιβάρυνσή του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα επιστροφής. Για την άσκηση του δικαιώματος αυτού η προθεσμία των δέκα (10) ημερών αρχίζει, για τα αγαθά, από την παραλαβή τους και, για τις υπηρεσίες, από την παραλαβή των εγγράφων που ενημερώνουν τον καταναλωτή ότι έχει συναφθεί η σύμβαση. αν κανω καποιο λαθος παραπαλω διορθωστε με ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Babtua Δημοσιευμένο 31 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 31 Ιουλίου 2010 Ακριβώς έτσι. Μπορείς να επιστρέψεις στον Thomann οποιοδήποτε προϊόν δε σου άρεσε, στην αρχική του συσκευασία, χωρίς φθορές κλπ και επιβαρύνεσαι μόνο τα μεταφορικά. Μπορείς έπειτα να αγοράσεις κάτι άλλο ή να σου επιστραφούν τα χρήματα (με τον τρόπο που πλήρωσες νομίζω). Αν επιστρέφεις προϊόν που έχει κάποιο πρόβλημα, δεν επιβαρύνεσαι ούτε τα μεταφορικά (κανονίζει ο Thomann και σου έρχεται UPS για να παραλάβει το πακέτο). Μόλις το παραλάβουν, είτε το επιδιορθώνουν και στο ξαναστέλνουν είτε σου στέλνουν άλλο καινούριο. Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία περί e-shop, αυτά υποχρεούνται να επιστρέφουν χρήματα αν κάποιο προϊόν "δεν άρεσε στον αγοραστή" μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα (νομίζω 14 ημέρες) και σε άψογη κατάσταση. Απλά όπως έχουμε όλοι διαπιστώσει, στη μπανανία που ζούμε αυτό δεν το λένε για προφανείς λόγους... Αρβύλες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Tthawth Δημοσιευμένο 1 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 1 Αυγούστου 2010 Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία περί e-shop, αυτά υποχρεούνται να επιστρέφουν χρήματα αν κάποιο προϊόν "δεν άρεσε στον αγοραστή" μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα (νομίζω 14 ημέρες) και σε άψογη κατάσταση. Απλά όπως έχουμε όλοι διαπιστώσει, στη μπανανία που ζούμε αυτό δεν το λένε για προφανείς λόγους... Βρε συ, εγω με μια γρήγορη ματια σε πολύ γνωριμα εγχώρια eshops , διαπίστωσα οτι αναφερουν ξεκάθαρα την δυνατότητα επιστροφής προιόντος δίχως ερωτήσεις. Αρκει να μην εχει φθορές η συσκευασια & το προιόν. Μόνο σε ένα μουσικό eshop είδα να αναφέρεται αινιγματικά η δυνατοτητα επιστροφής ως εξής: "Δεν γίνονται δεκτές (οι επιστροφες) παρά μόνο στην περίπτωση δήλωσης αναστροφής πώλησης υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις του νόμου. ". Υπάρχει λοιπον κάποιο αξιόλογο εγχώριο eshop που να μην αναφέρει την δυνατότητα επιστροφής να ρίξω μια ματια; http://www.facebook.com/fourlt Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
apo83 Δημοσιευμένο 1 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 1 Αυγούστου 2010 Αν ειναι πραγματικο e-shop, που να εχει on-line αγορες δηλαδη με visa, mastercard και τα λοιπα οπου εμπλεκονται τραπεζες -και δεν ειναι καννα ψευτο e-shop του τυπου στειλε μου mail να σου απαντησω για την χρεωση- δυσκολα να μην γραφουν τετοια πραγματα. Εκει πρωτη η τραπεζα εφαρμοζει τον νομο μαζι με αλλους περι κρυπτογραφησης και ασφαλειας συναλλαγων και σου ζηταει να τα δει αναρτημενα αυτα τα πραγματα.. ο Ελληνικος νομος νομιζω κιολας σε θεματα internet ειναι πολυ πιο αυστηρος, βλ. οτι μας ηρθαν σχετικα αργα σε εμας εδω τα περι διαδικτυου, οποτε και η νομοθεσια ειναι πιο προσφατη οπως ειπα και σε ενα προηγουμενο ποστ, καλο ειναι να τα κοιταμε αυτα οταν πρωτο συναλασσομαστε με καποιο e-shop... απ οτι φαινεται ομως δεν τα κοιταμε και γι αυτο και υπαρχει αγνοια για τετοια πολυ συμαντικα ζητηματα για εμας τους καταναλωτες. τωρα αυτο που λεει το συγκεκριμενο e-shop να πω την αληθεια δεν το καταλαβαινω... τι ειναι δήλωσης αναστροφής πώλησης? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
apostolishxc Δημοσιευμένο 2 Αυγούστου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 2 Αυγούστου 2010 Λοιπόν παιδιά μετά απο επικοινωνια που είχα με Thomann η απαντηση τους είναι η εξής: Αν το προιον εχει προβλημα αναλαμβάνουν αυτοι τα μεταφορικά. Αν ομως εμείς επιστρέψουμε το προιον για οποιοδήποτε άλλο λόγο θα επιβαρυνθούμε εμείς τα μεταφορικά... Μίλησα και με UPS και μου έδωσαν ενδεικτικά καποιες χρεώσεις Πχ για δέμα 30 κιλών η χρέωση είναι 157 ευρω + ΦΠΑ για δέμα 20 κιλών η χρέωση είναι 131,71 ευρω + ΦΠΑ για δέμα 10 κιλών η χρέωση είναι 99,59 ευρω + ΦΠΑ για δέμα 5 κιλών η χρέωση είναι 81,13 ευρω + ΦΠΑ για δέμα 1 κιλό η χρέωση είναι 39.17 ευρω + ΦΠΑ άντε και καλές επιστροφές :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
om Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2010 Είναι δεύτερη φορά που αγοράζω απο Thomann και εκνευρίζομαι απο την εξυπηρέτηση τους! Εδω και μια εβδομάδα έχω στείλει για επιστροφή και μου εγραψαν 2 φορες We will arrange a UPS pickup for you. Μετα απο μια εβδομάδα αναμονής κ ενω το μπασο ειναι πακεταρισμένο, στέλνω να δω τι έχει γίνει κ μου λένε ότι εγώ επρεπε να παρω τη UPS (!) και ότι αυτοί απλά μου έστειλαν τα return labels!@!!! Επειδή λοιπόν ξέρω αρκετά καλά αγγλικά μπορεί να μου πει κάποιος τι δεν κατάλαβα καλά? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
apo83 Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2010 ναι, εσυ τους παιρνεις. μηπως δεν καταλαβες καλα και στο ειχαν πει καπου? στο λεω γιατι ειχε συμβει και σε μενα (μου εστειλαν μια tele αντι για stratocaster). πηρα τηλεφωνο, μεσα σε 5 λεπτα μου εστειλαν τα label, πηρα και κανονισα ραντεβου με την ups να την παραλαβει και η κιθαρα εφυγες μεσα σε 2 μερες... δεν θυμαμαι που ακριβως το ελεγε, αλλα μου ειχε γινει ξεκαθαρο... το mail που εμπεριειχε τα label δεν εγραφε οδηγιες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
om Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2010 ΟΚ το προβλημα λυθηκε, μου ειχαν γραψει οτι ναναι! Ευτυχως δεν υπαρχει προβλημα χρονου αφου το μειλ για επιστροφη το ειχα στειλει εντος προθεσμιας! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση