Προς το περιεχόμενο

Greek Debt Song! Oικονομικό-ιστορική ανάλυση σε country & western style


Προτεινόμενες αναρτήσεις

@vthomas

 

Εύγε νέε μου (ούτως ειπείν) για το φιλέρευνο πνεύμα.

 

 

Όπως λένε, "πίστευε και μη, ερεύνα". Απλά από τα μετέπειτα γραφόμενά σου φαίνεται ότι με ειρωνεύεσαι (ελπίζω καλόπιστα πως όχι, γιατί δεν σέβεσαι το συνομιλητή σου, αν συμβαίνει αυτό)...

 

Πάντως, δεν το βρίσκω και τόσο πετυχημένο humour αυτό με τον Shelley..Θα ήθελες εσύ να παρομοιάσει κάποιος άλλος τα λεγόμενά σου με αυτά π.χ. του μέγιστου φιλέλληνα H. Kiessinger (1974);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 223
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Ναί bro, το δεύτερο εννοώ. Πες μου σε παρακαλώ που σε επηρεάζει στην ζωή σου η Αρχαία Ελλάδα; Μην μου πείς "χθές χρησιμοποίησα το πυθαγόρειο για να φτιάξω ένα σκαμπό". Που σε επηρεάζει πραγματικά και ουσιαστικά.

 

η Αρχαία Ελλάδα συνιστά ένα μακρινό αλλά ξεκάθαρο "βάρος ευθύνης" για μένα

 

πες μου όμως εσύ, είτε μιλάμε για Αρχαία Ελλάδα, είτε μιλάμε για Ετρούσκους ή Μεσοποτάμιους, σου κάνει καθόλου διαφορά, ή σηκώνεις αδιάφορα τους ώμους και στις δύο περιπτώσεις ως "άνευ σημασίας";

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελες εσύ να παρομοιάσει κάποιος άλλος τα λεγόμενά σου με αυτά π.χ. του μέγιστου φιλέλληνα H. Kiessinger (1974);

 

Δεν κατάλαβα προς τί το υπονοούμενο γιά τον Κίσσινγκερ ??? Ο άνθρωπος γιά το καλό μας δούλευε, γιά να συμμορφωθούμε και να μή μείνουμε πίσω στις εξελίξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως λένε, "πίστευε και μη, ερεύνα". Απλά από τα μετέπειτα γραφόμενά σου φαίνεται ότι με ειρωνεύεσαι (ελπίζω καλόπιστα πως όχι, γιατί δεν σέβεσαι το συνομιλητή σου, αν συμβαίνει αυτό)...

 

Όχι δεν σε ειρωνεύομαι. Άλλωστε δεν υπήρξε άλλη αναφορά μου σε 'σένα οπότε που να σε ειρωνευθώ;

 

Πάντως, δεν το βρίσκω και τόσο πετυχημένο humour αυτό με τον Shelley..Θα ήθελες εσύ να παρομοιάσει κάποιος άλλος τα λεγόμενά σου με αυτά π.χ. του μέγιστου φιλέλληνα H. Kiessinger (1974);

 

Επειδή είναι η δεύτερη φορά που κατηγορούμαι για ανθελληνισμό - η πρώτη ήταν από τον epikouris - νομίζω ότι μία απάντηση πρέπει να δοθεί.

 

Λοιπόν, σας πληροφορώ ότι αισθάνομαι ευθύνη μόνο απέναντι στους απογόνους μου (φυσικούς και πνευματικούς) και καθόλου - μα καθόλου - στους προγόνους μου. Επειδή δεν πιστεύω ότι στο μέλλον οι άνθρωποι θα επιστρέψουν σε αρχαιολαγνικές / πατριδολαγνικές / προγονολαγνικές πρακτικές, μου είναι αδιάφορη η περαιτέρω κατανόηση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, διότι δεν θεωρώ την αρχαία ελληνική παιδεία αρκετή για να ζήσω τη ζωή μου (πολλώ μάλλον δε, οι απόγονοι μου).

 

Ως εκ' τούτου, εδώ και πολλά χρόνια δυσκολεύομαι να κατανοήσω ποιος είναι φίλος των ελλήνων και ποιος όχι. Π.χ. δεν θεωρώ φίλους των ελλήνων όλους εκείνους τους... έλληνες που - υπό τη σκέπη του θεωρητικού σεβασμού τους για την Ελλάδα - την έχουν καταστρέψει. Αντίθετα θεωρώ μέγιστο φιλέλληνα οποιονδήποτε ξένο μας λέει στα ίσα ότι τα έχουμε κάνει μπάχαλο και ασχολείται - παρ' όλα αυτά - με την περίπτωσή μας.

 

Αυτά, από έναν άνθρωπο που το επώνυμό του ΔΕΝ έχει δύο συλλαβές.

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η Αρχαία Ελλάδα συνιστά ένα μακρινό αλλά ξεκάθαρο "βάρος ευθύνης" για μένα

 

πες μου όμως εσύ, είτε μιλάμε για Αρχαία Ελλάδα, είτε μιλάμε για Ετρούσκους ή Μεσοποτάμιους, σου κάνει καθόλου διαφορά, ή σηκώνεις αδιάφορα τους ώμους και στις δύο περιπτώσεις ως "άνευ σημασίας";

 

Βάρος ευθύνης γιατί; Επειδή είσαι Έλληνας ή επειδή ένα ΜΙΚΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ της Αρχαίας Ελλάδας θα έπρεπε να είναι βάρος ευθύνης για όλο τον κόσμο; Το πρώτο σαν λόγο, τον απορρίπτω χωρίς δεύτερη σκέψη. Για το δεύτερο ξανατονίζω τις λέξεις μικρό κομμάτι.

 

Ναί, σηκώνω τους ώμους αδιάφορα. Όπως κάποιος που δεν ενδιαφέρεται για την βιολογία σηκωνει τους ώμους αδιάφορα για τις αναπαραγωγικές συνήθειες του παγωνιού. Η αρχαιότητα δεν είναι τίποτε άλλο από ένα θέμα για συζήτηση και επιστημονική παίδευση. Η επιρροή της Ιστορίας είναι αντιστρόφως ανάλογη της ηλικίας της.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κατάλαβα προς τί το υπονοούμενο γιά τον Κίσσινγκερ ??? Ο άνθρωπος γιά το καλό μας δούλευε, γιά να συμμορφωθούμε και να μή μείνουμε πίσω στις εξελίξεις.

 

Δηλαδή να εξαφανιστούμε μια ώρα αρχύτερα από τα Βαλκάνια, για να τους αδειάζουμε και τη γωνιά...Πώς θα εγκαθιδρυθεί τελείως - τελείως η "Pax Americana"..; Δεν γίνεται αυτό με τους "hard to govern" και "άναρχους" Ελληνάρες..

 

Αυτό το "για το καλό μας" μου θυμίζει την γνωστή φράση του Αρτέμη Μάτσα...

 

You get my point.

 

 

P.S. Edit: Το είδα ενώ έγραφα. Trolley εκτιμώ πολύ την απάντηση και ανακαλώ κάθε υπόνοια ότι με ειρωνεύτηκες, ίσως ο Kiessinger ήταν ακραίο παράδειγμα εκ μέρους μου. Μάλλον εξέλαβα λάθος το καυστικό σου στυλ. Και δεν σε κατηγόρησα για "ανθελληνισμό" για να απολογηθείς, απλώς την παραποίηση του Shelley στηλίτευσα.

 

Έτσι κι αλλιώς, όπως έχει πει και ο Βολταίρος "Μπορεί να διαφωνώ πλήρως με όσα λες, αλλά θα υπερασπιστώ το δικαίωμά σου να λες ελεύθερα όσα πιστεύεις". Οπότε no hard feelings at all. Επίσης "έγραψε" η τελευταία φράση σου με τις συλλαβές...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως είσαι ο trolley με δεύτερο nick;

 

Θυμάσαι που σου έλεγα πριν λίγο ότι δεν σε ειρωνεύομαι.

 

Λέω λοιπόν, μήπως είσαι ο epikouris με δεύτερο nick?

 

Τώρα σε ειρωνεύομαι.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμάσαι που σου έλεγα πριν λίγο ότι δεν σε ειρωνεύομαι.

 

Λέω λοιπόν, μήπως είσαι ο epikouris με δεύτερο nick?

 

Τώρα σε ειρωνεύομαι.

 

 

 

Έκανα edit την απάντησή μου (post # 65), ξαναδιάβασέ τη!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρκετά Trolley.

Όχι δεν έχω άλλα nick. Ούτε και γνωρίζω το παληκάρι. Θα ανακαλέσεις τα προηγούμενα σχόλιά σου και τους χαρακτηρισμούς σου; Θα ζητήσεις συγνώμη για την παραποιημένη εικόνα και γραφή του Shelley; Δεν σε έθιξα, δεν σε πρόσβαλλα, δεν σε χαρακτήρισα.

Σε ρωτάω λοιπόν. Θα ανακαλέσεις;

I was baptized in Muddy Waters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν θεωρώ την αρχαία ελληνική παιδεία αρκετή για να ζήσω τη ζωή μου

 

Και ποια παιδεία είναι "αρκετή" για να ζήσεις την ζωή σου?Υπάρχει κάποια?Γιατί αν υπάρχει(μία, μόνο μία και "καθαρή") κάπου χωλαίνει η σκέψη σου.

 

Νόμιζω πως η αγωνία σου να επιτεθείς στους "προγονολάγνους" σε οδηγεί στην ισοπέδωση. Εξάλλου, σ'αυτό το thread δεν έχουν εμφανισθεί (ευτυχώς) τέτοιοι. Μόνον εσύ "χάνεις" λοιπόν όταν δεν προσεγγίζεις νηφάλια την Ιστορία σου.

 

 

Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου