Προς το περιεχόμενο

James Brown In The Studio


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ακριβως... ;)

Παλι καλα που δεν τους εριξε & κανα προστιμο... ;D (καποια εποχη αν καποιος μουσικος εκανε λαθος ή δεν ακουγε τις οδηγιες του ετρωγε προστιμο....)

Φυσικά, πολλές φορές μέσα σε live ηχογραφήσεις ακουγεται <<i got you>>, που σήμαινε σε τσάκωσα κάνοντας λάθος, ετοιμάσου για 5$ πρόστιμο. :D

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 20
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Brown demanded extreme discipline, perfection and precision from his musicians and dancers — right down to when performers in his Revue showed up for rehearsals all the way to whether members wore the right "uniform" or "costume" for concert performances.[48] During an interview conducted by Terri Gross during the NPR segment "Fresh Air" with Maceo Parker, a former saxophonist in Brown's band for most of the 1960s and part of the 1970s and 1980s, Parker offered his experience with the discipline that Brown demanded of the band:

 

You gotta be on time. You gotta have your uniform. Your stuff's got to be intact. You gotta have the bow tie. You got to have it. You can't come up without the bow tie. You cannot come up without a cummerbund ... [The] patent leather shoes we were wearing at the time gotta be greased. You just gotta have this stuff. This is what [brown expected] ... [brown] bought the costumes. He bought the shoes. And if for some reason [the band member decided] to leave the group, [brown told the person to] please leave my uniforms ....

—Maceo Parker[49]

 

Brown also had a practice of directing, correcting and assessing fines on members of his band who broke his rules, such as wearing unshined shoes, dancing out of sync or showing up late on stage.[20] During some of his concert performances, Brown danced in front of his band with his back to the audience as he slid across the floor, flashing hand signals and splaying his pulsating fingers to the beat of the music. Although audiences thought Brown's dance routine was part of his act, this practice was actually his way of pointing to the offending member of his troupe who played or sang the wrong note or committed some other infraction. Brown used his splayed fingers and hand signals to alert the offending person of the fine that person must pay to him for breaking his rules.[50]

 

;D

 

 

α,cummerband ειναι αυτη η "ζωνη" απο υφασμα που φορανε με τα tuxedos

 

Cummerbund_.jpg

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά. Βέβαια, υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα: ότι σε όλα τα βίντεο (καμιά δεκαπενταριά) που είδα την τελευταία ώρα από live του Brown, οι μουσικοί είναι όντως πειθαρχημένοι και άψογοι αλλά ο ίδιος είναι από χάλια έως αίσχος (ειδικά όταν άρχισε να παίρνει βάρος και δεν τον έφτανε ούτε η ανάσα του).

 

Απ' ότι θυμάμαι, η ίδια παρεξήγηση (ότι οι φαντάροι πρέπει να είναι πειθαρχημένοι, αλλά εμείς όχι και τόσο) υπήρχε και στους αξιωματικούς στον ελληνικό στρατό.

 

Στο στούντιο βέβαια (όπου οι ευκαιρίες είναι πολύ περισσότερες), το αποτέλεσμα που έδινε ο Brown ήταν πάντοτε άψογο.

 

Τα γράφω έτσι για να ισορροπήσουμε τις εντυπώσεις.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

''You gotta be on time. You gotta have your uniform. Your stuff's got to be intact. You gotta have the bow tie. You got to have it. You can't come up without the bow tie. You cannot come up without a cummerbund ... [The] patent leather shoes we were wearing at the time gotta be greased. You just gotta have this stuff. This is what [brown expected] ... [brown] bought the costumes. He bought the shoes. And if for some reason [the band member decided] to leave the group, [brown told the person to] please leave my uniforms ....''

 

Μα καλα...ο Πριζουνικ Μαρινοπουλος ητανε?

Στην πριζα συνεχεια?Και στολη?Κι αμα φυγεις ασε τη στολη στη γραμματεια?

Ειπαμε αλλα οχι κι ετσι...

 

Μ αρεσει που λεει κιολας οτι εδειχνε με τα δαχτυλα το προστιμο..

Λοχαγος(FK)TΖΕΗΜΙΣ ΜΠΡΑΟΥΝ... ;D

(Το FK ειναι funk...)

 

Aπιστευτος ο κιαρατας...

Αλλα ηταν οντως τεραστια ιδιοφυια...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά. Βέβαια, υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα: ότι σε όλα τα βίντεο (καμιά δεκαπενταριά) που είδα την τελευταία ώρα από live του Brown, οι μουσικοί είναι όντως πειθαρχημένοι και άψογοι αλλά ο ίδιος είναι από χάλια έως αίσχος (ειδικά όταν άρχισε να παίρνει βάρος και δεν τον έφτανε ούτε η ανάσα του).

 

Απ' ότι θυμάμαι, η ίδια παρεξήγηση (ότι οι φαντάροι πρέπει να είναι πειθαρχημένοι, αλλά εμείς όχι και τόσο) υπήρχε και στους αξιωματικούς στον ελληνικό στρατό.

 

Στο στούντιο βέβαια (όπου οι ευκαιρίες είναι πολύ περισσότερες), το αποτέλεσμα που έδινε ο Brown ήταν πάντοτε άψογο.

 

Τα γράφω έτσι για να ισορροπήσουμε τις εντυπώσεις.

 

 

 

Εγω παντως που τον εχω δει....20-30 φορες...εχω να πω οτι απλα ΜΑΜΟΥΣΕ & η..ανασα του (ακομα και στην τελευταια συναυλια που εκανε στην Αθηνα λιγο πριν το θανατο του)...του...ΠΑΡΑεφτανε,(72 ΕΤΩΝ ανθρωπος και δεν ελεγε να σταματησει....και φορουσε και βελουδινο κουστουμι με 40 βαθμους θερμοκρασια πανω στη σκηνη... ;D)

 

 

Παντως τη μια και μοναδικη φορα που...τολμησα να τον γνωρισω ,ειχαμε στηθει εξω απο το καμαρινι του στο Λυκαβηττο και φοβομασταν οτι θα μας πλακωσει στο ξυλο...αλλα ειμασταν αποφασισμενοι να του μιλησουμε ;D..ηταν γλυκυτατος και ευγενεστατος και καθολου "μουρης".

 

Η μονη ΤΡΑΓΙΚΗ στιγμη σε ΟΛΕΣ τις συναυλιες του ηταν η...ωρα του...σολο Hammond που επεμενε να κανει.... ;D (ουτε μια φορα τοσα χρονια που τον παρακολουθουσα δεν επιασε τη σωστη κλιμακα.... ;D)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως που τον εχω δει....20-30 φορες...εχω να πω οτι απλα ΜΑΜΟΥΣΕ & η..ανασα του (ακομα και στην τελευταια συναυλια που εκανε στην Αθηνα λιγο πριν το θανατο του)...του...ΠΑΡΑεφτανε,(72 ΕΤΩΝ ανθρωπος και δεν ελεγε να σταματησει....και φορουσε και βελουδινο κουστουμι με 40 βαθμους θερμοκρασια πανω στη σκηνη... ;D)

 

 

Παντως τη μια και μοναδικη φορα που...τολμησα να τον γνωρισω ,ειχαμε στηθει εξω απο το καμαρινι του στο Λυκαβηττο και φοβομασταν οτι θα μας πλακωσει στο ξυλο...αλλα ειμασταν αποφασισμενοι να του μιλησουμε ;D..ηταν γλυκυτατος και ευγενεστατος και καθολου "μουρης".

 

Η μονη ΤΡΑΓΙΚΗ στιγμη σε ΟΛΕΣ τις συναυλιες του ηταν η...ωρα του...σολο Hammond που επεμενε να κανει.... ;D (ουτε μια φορα τοσα χρονια που τον παρακολουθουσα δεν επιασε τη σωστη κλιμακα.... ;D)

 

Οπότε, ας υποθέσω ότι υπάρχει τραγικό ποσοστό αποτυχίας στις προσπάθειες του βιντεο/ηχολήπτη να "πιάσει" τη μοναδική ατμόσφαιρα των συναυλιών του; Είναι πιθανό. Άλλωστε είναι γνωστό το έλλειμα τεχνογνωσίας που μαστίζει τους ατάλαντους αμερικανούς σκηνοθέτες.

 

Πέραν του σαρκασμού βέβαια, ο άνθρωπος ήταν πολύ μεγάλος καλλιτέχνης, αλλά - όπως και άλλοι μεγάλοι καλλιτέχνες - δεν μπορείς να παραμείνεις μεγάλος για πάντα. Όλο το noiz δεν χωράει για να γραφτούν τα ονόματα των καλλιτεχνών της δεκαετίας του '60 που πλέον δεν "τραβάγανε" τη δεκαετία του '90.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιo τo βιντεο, thanks :)

 

Τωρα εχω και ΑΚΟΜΑ ενα βιντεακι για να ταπωνω οποιον επιμενει στο "οτι μονο με strat παιζεις funk" και αλλες τετοιες μπουρδες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιo τo βιντεο, thanks :)

 

Τωρα εχω και ΑΚΟΜΑ ενα βιντεακι για να ταπωνω οποιον επιμενει στο "οτι μονο με strat παιζεις funk" και αλλες τετοιες μπουρδες...

 

 

" In his recordings with James Brown, Nolen used a Gibson ES-175 and an ES-5 switchmaster, both hollow body jazz guitars equipped with single coil P-90s"

 

"He also relied on a Gibson Les Paul Recording model with single coil pickups, an Acoustic Black Widow, and a Fresher Straighter, which were also single coil instruments. The single coil pickups on these guitars produced a thin "chanky" sound; Nolen ran these guitars through a Fender Twin Reverb with the treble set at 8 out of 10."

 

Οντως ο κιθαριστας που ανακαλυψε το funk παιξιμο χρησιμοποιουσε αυτες τις δυο...γκουμουτσες.. ;D

 

OregonES175.jpg

 

main_12261.jpg

 

 

Παντως στα 70s επαιζε συνηθως με αυτη ακριβως τη strat (την εχει αγορασει ο Eric Johnson)

 

ej91purp.JPG

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και να ηταν μονο αυτος...ενα προσεκτικο ψαξιμο στο youtube θα αποκαλυψει οτι funk παιζεται πραγματικα με τα παντα. Απο βιντεακια JB οπου ο κιθαριστας σκαει μουρη με Les Paul, απο Maceo Parker με τον Bruno να χρησιμοποιει ΕS-175 μεχρι Jamiroquai με thinline tele με διπλους και την Steinberger του τυπα απο τους AWB...απλα χαμος.

Καθοτι, αντιθετα με την κοινη αποψη, ο funk ηχος δε βγαινει απο μονους out of phase μανητες αλλα απο τον τροπο που χτυπας τις χορδες. Πραγμα που προυποθετει οτι για να παιξεις funk πρεπει να...μαθεις να παιζεις funk, εγχειρημα αισθητα πιο δυσκολο απο το να αγορασεις μια strat και να αρχισεις να κοπανας 16α.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου