Προς το περιεχόμενο

Θα θέλατε Να είχατε Μια τέτοια Κιθάρα?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 115
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

(όλα τα καλά θέματα τα προλαβαίνω όταν έχουν φτάσει σε κουραστικό αριθμό σελίδων, αλλά θα την πω τη σαχλαμάρα μου  ;) )

 

ακούω πολύ και ψιλο-(τρομάρα μου)παίζω τζαζ. Οι κιθάρες που δείχνετε με αφήνουν ψιλο-αδιάφορο. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι η τιμή τους :) για αυτό και θα τις πούλαγα αμέσως. Όπως και τα ρόλεξ, και τα cayenne.

 

Όλοι οι κιθαρίστες που ξέρω της τζαζ παίζαν με σκαφη της σειράς, ποιον να πιάσω και ποιον να αφήσω:

Pass (epi, ibanez), Montgomery (L5), Grant Green (ES-330), Ted Greene(Tele), Metheny (ES175, ibanez)

 

Ο δε Jimmy Bruno εκτός από φοβερός μουσικός είναι και φοβερός επιχειρηματίας (αν μπείτε στη σελίδα του θα καταλάβετε) και πιθανότατα έχει συγκεκριμένες επιχειρηματικές συμφωνίες με τον κύριο Benedetto.

 

Και φυσικά δεν υποννοώ ότι ο Benedetto δεν ξέρει τη δουλειά του. Απλά έχω την εντύπωση ότι αυτές οι κιθάρες προορίζονται για κάποιον με πολλά λεφτά και ψιλοάσχετο δυστυχώς από κιθάρα (προς αποφυγήν παρεξηγήσεως δεν είμαι ρατσιστής με τους πλούσιους :) ) που ρώτησε ποιες είναι οι καλύτερες τζαζ κιθάρες και του είπαν "αυτές".

 

τι να την κανω τη Benedetto, να τη κοτσαρω στο Mesa Boogie & να την πλακωσω στα delay??? ;D.....

έγραψε :)

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά έχω την εντύπωση ότι αυτές οι κιθάρες προορίζονται για κάποιον με πολλά λεφτά και ψιλοάσχετο δυστυχώς από κιθάρα (προς αποφυγήν παρεξηγήσεως δεν είμαι ρατσιστής με τους πλούσιους :) ) που ρώτησε ποιες είναι οι καλύτερες τζαζ κιθάρες και του είπαν "αυτές".

 

Όχι.  ;)

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oh yes indeed  8)

 

κι επειδή καλή είναι η διαφωνία, αλλά πιο καλά τα επιχειρήματα,  ;) να και τι είπε ο Wes Montgomery για την κθάρα του

'I got a standard box. I don’t never want nothing special. Then if I drop my box, I can borrow somebody else’s.'

 

εδώ

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ και με τους δύο απο πάνω. Από τη μία, οι κιθάρες προορίζονται όντως για επαγγελματίες μουσικούς που παίζουν κυρίως acoustic jazz (όσοι και να είναι αυτοί). Από την άλλη, έχω την εντύπωση ότι οι περισσότερες από αυτές τις κιθάρες όντως καταλήγουν σε χέρια συλλεκτών και ότι το γεγονός ότι τις βλέπουμε στα χέρια διάφορων γνωστών παικτών έχει να κάνει περισσότερο με endorsements και λιγότερο με την προτίμησή τους στο συγκεκριμένο όργανο.

 

Montgomery (L5), Grant Green (ES-330), Ted Greene(Tele), Metheny (ES175, ibanez)

Βάλε και Smith, Kessel, Farlow, Martino, Burrell, Hall, Benson, Ritenour...

 

Pass (epi, ibanez)

Διορθωσούλα: κυρίως με ES-175 έπαιζε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

....

Όλοι οι κιθαρίστες που ξέρω της τζαζ παίζαν με σκαφη της σειράς, ποιον να πιάσω και ποιον να αφήσω:

Pass (epi, ibanez), Montgomery (L5), Grant Green (ES-330), Ted Greene(Tele), Metheny (ES175, ibanez)

...

 

...

Βάλε και Smith, Kessel, Farlow, Martino, Burrell, Hall, Benson, Ritenour...

...

 

Κάτσε να δούμε με τι παίζει και ο THEOD.  :P

 

(Ξέχασα, ΜΗ ΤΥΧΟΝ και ρωτήσει κανείς για την επωνυμία του οργάνου (sic)  ;D )

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως και τα ρόλεξ, και τα cayenne.

Για τα ρόλεξ συμφωνώ...τώρα για τις cayenne...όταν θα οδηγήσεις μία, ίσως, αλλάξεις γνώμη...όπως και με τις Manzer... ;)

Όπως είπε και προηγούμενα φίλος, η κριτική από περιοδικά γίνεται εύκολα.

 

Αυτό που με "στεναχωρεί" είναι ότι ενώ εδώ μέσα έχουμε επώνυμους και πολύ καλούς κατασκευαστές οργάνων δεν έχουμε τη συμμετοχή τους σε ένα τέτοιο θέμα (που η άποψή τους-εάν όντως μια benedetto-Manzer αξίζει τα πολλά λεφτά που κάνουν-θα είχε βαρύνουσα αξία).

 

Είμαι από τους πλέον αδιάφορους με τα αυτοκίνητα...και εμένα μια Porche δεν είναι το όνειρο της ζωής μου. Παρ όλα αυτά δεν μπορώ να την απαξιώσω τόσο εύκολα σαν αυτοκίνητο, βλέποντας την μόνο σας status symbol ή επειδή την οδηγάει ένας πλούσιος ή επειδή την οδηγάει κάποιος που δεν ξέρει να οδηγάει

 

 

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oh yes indeed  8)

 

κι επειδή καλή είναι η διαφωνία, αλλά πιο καλά τα επιχειρήματα,  ;) να και τι είπε ο Wes Montgomery για την κθάρα του

'I got a standard box. I don’t never want nothing special. Then if I drop my box, I can borrow somebody else’s.'

 

εδώ

 

Please...  ::)

 

H προσφυγή στην αυθεντία δεν θεωρείται καν επιχείρημα σε κανένα σοβαρό debate.  ;)

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσε που ο Wes Montgomery πέθανε το 1968...δεν πρόλαβε να δοκιμάσει μία Manzer... ;)

Oύτε τις Benedetto...

http://benedettoguitars.com/about/about-bob-cindy/

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο δε Jimmy Bruno εκτός από φοβερός μουσικός είναι και φοβερός επιχειρηματίας (αν μπείτε στη σελίδα του θα καταλάβετε) και πιθανότατα έχει συγκεκριμένες επιχειρηματικές συμφωνίες με τον κύριο Benedetto.

 

Και φυσικά δεν υποννοώ ότι ο Benedetto δεν ξέρει τη δουλειά του. Απλά έχω την εντύπωση ότι αυτές οι κιθάρες προορίζονται για κάποιον με πολλά λεφτά και ψιλοάσχετο δυστυχώς από κιθάρα (προς αποφυγήν παρεξηγήσεως δεν είμαι ρατσιστής με τους πλούσιους :) ) που ρώτησε ποιες είναι οι καλύτερες τζαζ κιθάρες και του είπαν "αυτές".

έγραψε :)

 

 

Θα ήθελα να συμφωνήσω με πολλά απο αυτά που αναφέρεις φίλε μου .

 

Το marketing πάνω στις  jazz κιθάρες την εποχή μας χωρίζεται στους

1.Benedetto που έχει το 1/3 της πίτας

2.http://www.sadowsky.com/  που έχει το άλλο 1/3

3.Gibson,D angelico ,Ibanez,Epiphone,D'Aquisto  κλπ που παίρνουν ότι περισσέψει

 

 Αυτές οι εταιρίες ή οι  guitar luthiers  προσεγγίζουν γνωστούς κιθαρίστες και κλείνουν συμβόλαια (2 -3-5 ετών) με σκοπό την προβολή. Πολλές φορές υπάρχουν και ποσοστά

απο κάθε εμφάνιση του μουσικού (Δημόσια Προβολή οργάνου)

 Στην Ελλάδα δύο αρκετά γνωστοί κιθαρίστες που έχουν συμβόλαιο με εταιρία ,απο οτι

μου έχουν πει , σε καμιά περίπτωση δεν τους αφήνουν να χρησιμοποιήσουν άλλη κιθάρα σε συναυλία και σε ανοιχτά μαθήματα.  

 

Oh yes indeed  8)

 

κι επειδή καλή είναι η διαφωνία, αλλά πιο καλά τα επιχειρήματα,  ;) να και τι είπε ο Wes Montgomery για την κθάρα του

'I got a standard box. I don’t never want nothing special. Then if I drop my box, I can borrow somebody else’s.'

 

εδώ

 

Όλοι οι παλιοί γνωστοί κιθαρίστες  είχαν απλή αντιμετώπιση πάνω στον τομέα της επιλογής οργάνου . πχ

 

Ο όρος box δεν είναι υποτιμητικός  .¨Ετσι ονόμαζαν τις artchtop λόγο του σχήματος και του όγκου. Τα μεγάλα κουτιά είχαν τέτοιο μέγεθος γιατί πρώτο χρησιμοποιήθηκαν

σε Big Bands το 30 και για να ακουστεί το όργανο (χωρίς μέσο ενίσχυσης) χρειαζόταν πολύ μεγάλο σκάφος (  18, 19) και τρομερά δυνατό παίξιμο. Πρώτος που έβαλε ενίσχυση στο 'όργανο όπως επίσης προώθησε την κιθάρα ως σολιστικό όργανο ήταν ο Charlie Christian  .(αν δεν είχε κυκλοφορήσει ο δίσκος solo flight) μπορεί και να μήν υπήρχαν μουσικοί όπως j.pass, jim Hall. 'Οσο για την κιθάρα του Wes άν υπάρχει η συγκεκριμένη (που ο ίδιος έπαιζε)  μπορεί και να κοστίζει σήμερα  όσο μια Ferrari 8).    

 

Οι περισσότεροι επέλεγαν φθηνές gibson για λόγους όπως.

1.Η τιμή τους  Es 175 = 175 δολάρια

2.Laminated, Εχει πολύ καλύτερη ατάκα στη νότα ή punch στον ήχο , Παίζει παντού και πάντα το ίδιο (δεν επηρεάζεται από τις καιρικές συνθήκες )

 

Ενας απο τους πρώτους που άρχισαν για βιοποριστικούς λόγους να διαφημίζουν με συμβόλαιο ήταν ο Joe Pass  που έπαιζε με μια Ibanez για δέκα χρόνια που στην πραγματικότητα δεν του άρεσε .Θεωρούσε οτι ο ήχος της κιθάρας δεν ήταν παχύς .

http://www.jazzguitar.be/joe_pass_guitar.html

 

Σίγουρα οι περισσότεροι από τους  μουσικούς που εμείς θαυμάζουμε ήταν και είναι όλη μέρα μέσα στους δρόμους προσπαθώντας  να κλείσουν μια δουλειά, πολλές φορές  δίνοντας και λίστα πελατείας.Σε καμία περίπτωση δε θα μπορούσαμε να τους κατηγορήσουμε αρνητικά.

 

Υπάρχουν και περιπτώσεις όπως

1. Metheny που γεμίζει στάδια και παίζει με ότι θέλει χωρίς να χρειάζεται να διαφημίσει

για να κερδίσει κάτι  παραπάνω .

2. Μουσικοί όπως ο Ted Greene ή και Mick Goodrick  που ήταν αφοσιωμένοι και 100%100 δοσμένοι στην μελέτη και δεν τους ενδιέφεραν οι κιθάρες .Ο πρότως  μπορεί και να είχε 1000 βιβλία αρμονίας και τα περισσότερα από αυτά  να τα είχε μελετήσει.(αν σας ενδιαφέρουν οι ακκορντομαχίες αυτό είναι η βίβλος

 

Alfred Ted Greene Chord Chemistry Guitar Book Standard)

 

Για να δώσω ένα τέλος σε αύτα που λέμε ,πραγματικά κιθάρες όπως οι Benedetto ποιο

συχνά τις βλέπεις στα χέρια πλούσιων παιδιών και σε πασίγνωστους μουσικούς που τις διαφημίζουν ;)

Η κιθάρα που παρουσίασα είναι ελληνικής κατασκευής και βασίζεται στα σχέδια κατασκευής της Benedetto .Την έχω συγκρίνει μαζί  με περίπου 40 jazz κιθάρες στη Γαλλία με μάρτυρες τους ίδιους τους καταστηματάρχες και πραγματικά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα , με τη διαφορά ότι η συγκεκριμένη  έχει σύστημα  bazz feiten για καλύτερο intonation σε όλο το εύρος της ταστιέρας  ;)

Τα συμπεράσματα είναι δικά σας  :)

 

Αυτά  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου