Iasonas81 Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2010 Όταν εξακολουθούν να υπάρχουν τέτοιοι μύθοι, και να περνάνε από στόμα σε στόμα και από γενιά σε γενιά, :P πως να συζητήσουμε σοβαρα για τον ψηφιακό ήχο; ποιός είναι ο μύθος; ψηφιακές δεν είναι οι εγγραφές πια στα studio; ή μήπως δε κατάλαβες τι εξηγώ; είμαι πληροφορικάριος και ξέρω ακριβώς τι γίνεται στον ήχο όταν ψηφιοποιείται, όσο καλή και να είναι η ανάλυση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stavros_d80 Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουλίου 2010 εγώ μόνο ένα πράγμα έχω να πω... 10101 0 101 1 11100 0101 1010101010 111010101 ;D Μετά από live σε νησί ξαλμυρίζω το korg, έκατσε στο αμάξι με 50C+... για 3 ώρες (σε θήκη μεν), έφαγε και λίγο Heineken στα πλάγια, νομίζω και λίγο Bacardi-Cola από πίσω στο damper input.... 2 wettex έχω χαλάσει και 23 μπατονέτες και ακόμα...ουφ...κάτι μυρίζει σαν ουίσκυ....μωρέ τι να'ναι.... 33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz} Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 10 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Αυγούστου 2010 ποιός είναι ο μύθος; ψηφιακές δεν είναι οι εγγραφές πια στα studio; ή μήπως δε κατάλαβες τι εξηγώ; είμαι πληροφορικάριος και ξέρω ακριβώς τι γίνεται στον ήχο όταν ψηφιοποιείται, όσο καλή και να είναι η ανάλυση Το θέμα δεν είναι να καταλάβω τι εξηγείς ::) αλλά να καταλάβεις εσύ τις βασικές αρχές του Nyquist–Shannon για να μην αναπαράγεις πράγματα που δε στέκουν. Το να πιστεύουμε ότι δε μας καλύπτει ηχητικά ένας σύγχρονος αξιοπρεπής κονβέρτορας για να καταγράψουμε μια αναλογική πηγή είναι δικαίωμά μας, αν και μάλλον το πρόβλημα βρίσκεται ανάμεσα στην κονσόλα και την καρέκλα. Αλλά το να "εκλογικεύουμε" αυτήν την ιδέα με σενάρια του τύπου " ο καλός-συνεχόμενος αναλογικός ήχος και ο κακός-μη-συνεχόμενος ψηφιακός" είναι, αν μη τι άλλο, ένδειξη άγνοιας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Iasonas81 Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2010 Το θέμα δεν είναι να καταλάβω τι εξηγείς ::) αλλά να καταλάβεις εσύ τις βασικές αρχές του Nyquist–Shannon για να μην αναπαράγεις πράγματα που δε στέκουν. Το να πιστεύουμε ότι δε μας καλύπτει ηχητικά ένας σύγχρονος αξιοπρεπής κονβέρτορας για να καταγράψουμε μια αναλογική πηγή είναι δικαίωμά μας, αν και μάλλον το πρόβλημα βρίσκεται ανάμεσα στην κονσόλα και την καρέκλα. Αλλά το να "εκλογικεύουμε" αυτήν την ιδέα με σενάρια του τύπου " ο καλός-συνεχόμενος αναλογικός ήχος και ο κακός-μη-συνεχόμενος ψηφιακός" είναι, αν μη τι άλλο, ένδειξη άγνοιας. συγχωρώ την άγνοιά σου και την χωρίς λόγο επίθεσή σου γιατί προφανώς δεν έχεις προσέξει τι άλλο έχω ποστάρει πιο πριν... Δεν απορρίπτω τον ψηφιακό ήχο, ίσα ίσα που είμαι της άποψης ότι μετά από μία καλή μίξη και ένα καλό μαστεράριζμα, δεν καταλαβαίνεις διαφορές τύπου vsti με hardware synth. Και επίσης θα αναπαράγω ό,τι μου γουστάρει! ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2010 Όταν το αναλογικό ηχογραφείται και όχι πια σε μπομπίνα αλλά ψηφιακά(γίνεται κώδικας 0-1 τιμές ανά απειροελάχιστα χρονικά διαστήματα και όχι ηχητικό κύμα σε χρονικό συνεχές), χάνει το άκουσμα που έχουμε από κοντά. I rest my case. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Iasonas81 Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Αυγούστου 2010 το άκουσμα που έχουμε από κοντά λέω....! και στο προηγούμενο μου ποστ είπα ότι δε καταλαβαίνω διαφορά μετά από τη μίξη και το τελικό μαστεράριζμα (αν είναι καλά) μεταξύ αναλογικού και vsti! Δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα! ΠΟΥΘΕΝΑ δεν είπα οτι δεν μας καλύπτει ο ήχος ενός καλού κονβέρτορα!!! Τεσπα, ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jet72 Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2010 Το αναλογικό σήμα που τελικά φτάνει απευθείας στο (αναλογικό) αυτί μας έχει ίσως μία άλλη αίσθηση. Αλλά πόοοοοοοοσο μεγάλη να είναι η διαφορά μέσα σε μία μίξη ήχων κλπ; Μήπως απλά τα λέμε για να έχουμε να λέμε; Μήπως απλά είμαστε δέσμιοι του ρετρώ και των όσων βλέπουμε να κάνουν οι "μεγάλοι"; (βλέπε Jordan Rudess με modular analogs κλπ, Jarre και τα ρέστα...). Νομίζω ότι οι αφορισμοί και οι ατυχείς συγκρίσεις απλά είναι αποτέλεσμα του ότι χάνουμε το δάσος κοιτώντας το δέντρο. Εντάξει, δεν είναι ένα VSTi ό,τι το απόλυτο - όπως πριν λίγες δεκαετίες δεν ήταν τα samplers, τα οποία ευαγγελίζονταν την πλήρη κατάργηση οποιουδήποτε ήχου μπορούσε να δώσει δείγμα, άρα όλων των φυσικών οργάνων και των κλασσικών synthies... Και εντέλει όλα έχουν και μία οικονομική διάσταση. Απλά είναι "κάπως" να ξέρεις ότι αυτό που ακούς από κάποιον μεγάλο βγαίνει από το the real thing παρά από κάτι που αγοράζεις και σύ, έτσι δεν είναι;; ;D Και για την φάση της υπόθεσης, να θυμηθούμε ότι κόσμος μας στο βάθος δεν είναι αναλογικός αλλά ψηφιακός! (βλέπε DNA/RNA, ατομική δομή, ενεργειακές στάθμες και λοιπά κβαντικά θέματα - ο Θεός ήξερε τι έκανε, μας έφτιαξε ψηφιακούς στο βάθος για να μπορεί να διατηρεί την πληροφορία όπου και όταν θέλει αναλλοίωτη!) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση