Προς το περιεχόμενο

Είναι μια μπάντα διασκευών εξίσου αξιόλογη όσο μια μπάντα πρωτότυπο


akra2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα

 

Εχει διαφορα η μπαντα διασκευων απ την original. Ως προς το κινητρο κ τον απωτερο στοχο. Ετσι λοιπον σε μια μπαντα διασκευων το peak ειναι να κανει live σε μαγαζια, να μαζευει κοσμο , να τα τσεπωνει χοντρα η ακομα να ειναι μπαντα ενος γαμου , βαφτησης η ακομα κ κρουαζιεροπλοιου. Εκει βλεπεις μουσικους αμφιβολης ποιοτητας που απλα αντιγραφουν ( οσο παει το χερι τους) κ φωνες που βλεπουν αυτο το σχημα ως προθαλαμο για μια καριερα σε σκυλαδικα η mainstream μουσικους.  

 

Απ την αλλη μερια οσοι κανουν οriginal υλικο, με προδιαθετουν αλλιως. Μου δειχνουν οτι ναι ειμαστε κ εμεις εδω κ δημιουργουμε. Προσφερουμε κατι νεο στη μουσικη οσο αμφιβολης ποιοτητας ειναι αυτο. Βεβαια για να καταφερεις να δωσεις το στιγμα σου κ να σε μαθουν πρεπει να τους δωσεις κ κατι ευπεπτο, δηλαδη στα πρωτα σταδια πρεπει μαζι με το δικο σου υλικο να παιξεις κ μερικες διασκευες ωστα να νιωθει ποιο οικειος ο κοσμος μαζι σου κ φυσικα να τις μειωνεις αναλογως.

 

Παμε τωρα στον ορο της διασκευης. Υπαρχου λογιων λογιων διασκευες. Πρωτη κατηγορια η ξεπατικοτουρα κονσερβοποιημενη επανεκτελεση η οποια παιζει ακριβως οτι ειναι στο δισκο. Εκει εχεις μεγαλο κινδυνο να σου φυγει κατι κ να γινεις ρομπα η να συγκρινεσαι με τον εκαστοτε καλλιτεχνη. Πολυς χρονος κ κοπος, κ αποτελεσμα? Δε καθομαι σπιτι μου να το ακουσω στον καναπε μου καλυτερα....

Κατηγορια Β οι πρωτοτυπες διασκευες κ αυτες που δινεις το προσωπικο σου στιγμα κ προσεγγιση. Πχ καποτε παιξαμε το γνωστο κομματι του Gary Moore - need ur love so bad, αλλα για στιχους βαλαμε τα εσωρουχα του καρβελα. Το αποτελεσμα? ελιωσαν ολοι στο γελιο, κ εισπραξαμε πολλα μπραβο κ χειροκροτημα. Τετοιες πρωτοτυπες ιδεες κ προσωπικο στιγμα κανουν μια διασκευη μη βαρετη γιατι οπως κ να ναι διασκευαζεις χιλιοπαιγμενα κ γνωστα σε ευρυ κοινο κομματια κ ο κινδυνος βαρεμαρας τεραστιος

Κ τελευταια κατηγορια διασκευων, οι διασκευες ατελειωτων medley, η κοινως με τον σκυλαδικο ορο , ποτ πουρι. Μια μοδα που ξεκινησε απο μεγαλες μουσικες σκηνες της πρωτευουσας τυπου αρχιτεκτονικης κλπ οπου βλεπεις συγκροτηματα να ξεκινουν απο πχ whitesnake ενα ποτ πουρι , να περνανε σε ευλαμπιες, κ να καταληγουν σε καλομοιρα κλπ. Κοινως 4 με 5 λεπτα αλεσμενα στο μιξερ παιζοντας ολιγα δευτερολεπτα απ το καθε κοματι, αντε 1 λεπτο κ κανοντας αλλαγες λες κ εισai dj. Ετσι βεβαια παιζεις πολλα ειδη, ικανοποιεις τα γουστα πολυ περισσοτερου κοσμου αλλα χανεις τη μουσικη σου ταυτοτητα ως μπαντα.

 

Κλεινοντας, σε μπαντες διασκευων δε γουσταρω να πηγαινω εκτος κ αν παιζει φιλος/φιλη που πρεπει να υποστηριξω. Το βρισκω οτι δεν εχουν να προσφερουν τιποτα κ μονο να αρπαξουν τα φραγκα απο το κοσμο βλεπω ως στοχο. Ωστοσο οσα προανεφερα αποτελουν προσωπικη αποψη, καθε κραξιμο που θα γινει στη περιγραφη μου , δεκτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 93
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Νομίζω;

 

Στο περίπου.

Το θέμα είναι νομικό και δεν γνωρίζω, όπως προείπα, την λύση του.

 

Το θέμα είναι πρακτικό και ειλικρινά δεν ξέρω αν οι Pink Floyd θα νοιαζόντουσαν αν στην Addis Ababa ή στην Αθήνα και Τρίκαλα κάποιος παίζει κάποιο κομμάτι τους.

 

Το θέμα είναι ηθικό αλλά αφού αναγνωρίζεις τον δημιουργό και αναγνωρίζεις την ομορφιά του τραγούδιού αναπαράγοντας το (και ίσως το κάνεις και γνωστό σε κάποιους που δεν το γνώριζαν και πλέον θέλουν να το ακούσουν) δεν νομίζω και πάλι ότι τίθεται ζήτημα. Εξάλλου το κοινό που γνωρίζει το τραγούδι (και έρχεται να σε ακούσει χαρούμενο που θα το ακούσει) ή το έχει αγοράσει ήδη ή θα έπρεπε να το έχει αγοράσει ήδη ή όπως είπα θα σπεύσει να το βρει γιατί σίγουρα (αλλιώς υπάρχει πρόβλημα) δεν θα είσαι εσύ το benchmark του.

 

Το θέμα είναι καλλιτεχνικό αν το παίζεις ή το διασκευάζεις καλά αλλά αυτό είναι ζήτημα κοινού και αποδοχής.

 

Με τον προλαλήσαντα Αρη, διαφωνώ σε αρκετά και πολύ.

- "Εκει βλεπεις μουσικους αμφιβολης ποιοτητας που απλα αντιγραφουν ( οσο παει το χερι τους) κ φωνες που βλεπουν αυτο το σχημα ως προθαλαμο για μια καριερα σε σκυλαδικα η mainstream μουσικους. "

- "καποτε παιξαμε το γνωστο κομματι του Gary Moore - need ur love so bad, αλλα για στιχους βαλαμε τα εσωρουχα του καρβελα. ............ Τετοιες πρωτοτυπες ιδεες κ προσωπικο στιγμα κανουν μια διασκευη μη βαρετη"

-"ικανοποιεις τα γουστα πολυ περισσοτερου κοσμου αλλα χανεις τη μουσικη σου ταυτοτητα ως μπαντα."

-"Το βρισκω οτι δεν εχουν να προσφερουν τιποτα κ μονο να αρπαξουν τα φραγκα απο το κοσμο βλεπω ως στοχο."

 

Ασχολίαστα ............

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα

 

Εχει διαφορα η μπαντα διασκευων απ την original. Ως προς το κινητρο κ τον απωτερο στοχο. Ετσι λοιπον σε μια μπαντα διασκευων το peak ειναι να κανει live σε μαγαζια, να μαζευει κοσμο , να τα τσεπωνει χοντρα η ακομα να ειναι μπαντα ενος γαμου , βαφτησης η ακομα κ κρουαζιεροπλοιου. Εκει βλεπεις μουσικους αμφιβολης ποιοτητας που απλα αντιγραφουν ( οσο παει το χερι τους) κ φωνες που βλεπουν αυτο το σχημα ως προθαλαμο για μια καριερα σε σκυλαδικα η mainstream μουσικους.  

 

Απ την αλλη μερια οσοι κανουν οriginal υλικο, με προδιαθετουν αλλιως. Μου δειχνουν οτι ναι ειμαστε κ εμεις εδω κ δημιουργουμε. Προσφερουμε κατι νεο στη μουσικη οσο αμφιβολης ποιοτητας ειναι αυτο. Βεβαια για να καταφερεις να δωσεις το στιγμα σου κ να σε μαθουν πρεπει να τους δωσεις κ κατι ευπεπτο, δηλαδη στα πρωτα σταδια πρεπει μαζι με το δικο σου υλικο να παιξεις κ μερικες διασκευες ωστα να νιωθει ποιο οικειος ο κοσμος μαζι σου κ φυσικα να τις μειωνεις αναλογως.

 

Κλεινοντας, σε μπαντες διασκευων δε γουσταρω να πηγαινω εκτος κ αν παιζει φιλος/φιλη που πρεπει να υποστηριξω. Το βρισκω οτι δεν εχουν να προσφερουν τιποτα κ μονο να αρπαξουν τα φραγκα απο το κοσμο βλεπω ως στοχο. Ωστοσο οσα προανεφερα αποτελουν προσωπικη αποψη, καθε κραξιμο που θα γινει στη περιγραφη μου , δεκτο.

 

Καλα, με το οτι οτι οι μουσικοι σε διασκευομπαντες/μπαντες μουσικης σκηνης/σκυλαδικα ειναι αμφιβολης ποιοτητας γελανε και τα τσιμεντα.

 

Μετα μας λες, αν καταλαβαινω σωστα, οτι η δημιουργια ειναι κατι σαν αυτοσκοπος και οι αντιστοιχες μπαντες σε προδιαθετουν θετικα ακομα και αν τα CD τους κανουν μονο για σουβερ.

 

Δηλαδη και τι εγινε που δημιουργουν? κατ εμε αν αυτο που δημιουργουν δεν ειναι της προκοπης καλυτερα να μασας (η μαλλον να αναμασας - το πιασατε το υποννοουμενο ;)) παρα να μιλας (να δημιουργεις μη παρεξηγηθω δε θελω να αφαιρεσω το λογο απο κανενα)

 

Ολοι οι φαν της δημιουργιας (που ειναι σαφως περισσοτεροι εδω), μπορουν παρακαλω να μας πουν τα τελευταια 5 CD που αγορασαν και τα 5 τελευταια live στα οποια θαυμασαν τις δημιουργικες αρετες των ελληνικων συγκροτηματων??

Ευχαριστως ναι, αλλα....ΟΧΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καθε φορά που διασκευάζω κάποιο κομματι έχω κατα νού 1.να του δώσω προσωπικό ύφος και να ακουστεί στα αυτιά μου με νέο άκουσμα 2.να αναδείξω τα σημεία που προσφέρονται σε σχέση με το είδος της μουσικής που κάνω τη διασκευή 3.σεβασμός στην πρωτότυπη σύνθεση (αν είχαμε θεϊκό χάρισμα θα ήμασταν κάποιοι άλλοι),δηλ. να μην απογοήτευε το αποτέλεσμα το συνθέτη αν το άκουγε, ή να μην τον κάνει να πεί από μέσα του, 'εγώ άλλο ήθελα να πω' . Έτσι (κατά τη γνώμη μου) για παράδειγμα το η 'Άρνηση' =το  περιγιάλι το κρυφό' μπορεί να ακουστεί σε τζάζ πιάνο διασκευή και να ξενίσει ευχάριστα στην αρχή και να κερδίσει πιθανόν στο τέλος τον ακροατή, αν του δώσω 'όσο χρειάζεται' χωρίς να το 'πάω κάπου αλλού' άσκοπα,μόνο και μόνο προς επίδειξη των εκτελεστικών δυνατοτήτων μου, όχι ότι δεν χρειάζεται και αυτό, αλλά με μέτρο...η μουσική είναι μία....και δια στόματος Χρίστου Παπαγεωργίου(ραδ.παραγωγός του τρίτου πρ. και συνθέτης) σε μια παρουσίαση έργου του (βασισμένο σε μουσική φράση του Μ.Θεοδωράκη στο Μέγαρο Μουσικής)

Από τους  Xavier Cougat, J. Last , P.Mauriat, Kai Winding, Herb Alpert εως τον Jimmy Smith,Grant Green και εως τους Cake και τόσους άλλους ρόκερς που ενσωμάτωσαν κλασσικές συνθέσεις στο ρεπερτόριό τους εκτέλεσαν με το προσωπικό* στύλ τους το βασικό θέμα των κομματιών

Άρα μια μπάντα διασκευών μπορεί να προσφέρει εξ ίσου πιστεύω ώρες απόλαυσης στους ακροατές και ουσιαστικό έργο ανάλογα με το πως διαχειρίζεται το πρωτότυπο υλικό.

 

 

*Για την ανάδειξη του προσωπικού στύλ στην εκτέλεση θεωρώ απαραίτητη την ύπαρξη της δομημένης προσωπικότητας (γενικότερα όμως...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και να σημειωσω επισης, οτι το να ειναι μια μπαντα διασκευων πετυχημενη, ειναι ιδιαιτερα δυσκολη υποθεση, σιγουρα πολυ πιο δυσκολη απο το να γραψεις πεντε τραγουδακια της πλακας. Χρειαζεσαι ενα πολυ δεμενο συνολο με μουσικους που θα πρεπει να καλυψουν διαφορα στυλ, τοσο ηχητικα οσο και μουσικα,απο blues μεχρι ελληνικο ροκ και απο classic rock μεχρι metal, χρειαζεσαι πολλους και καλους τραγουδιστες για να καλυψουν τα παραπανω στυλ, τεραστιο ρεπερτοριο 60+ κομματιων, διαφορετικες ενορχηστρωσεις αναλογα με το υφος του καθε κομματιου κ.α.

 

Επομενως, καλο θα ηταν να μη λεμε οτι οι μπαντες διασκευων κανουν κατι ευκολο. Ειναι θεμα επιλογης του καθε μουσικου εαν θα ασχοληθει με δικο του υλικο η με διασκευες. Εχω δει φοβερες μπαντες διασκευων να παιζουν απο Δαντη και Νταλαρα μεχρι Aerosmith(Dream on) και Child in time, ή In the still of the night και οι τραγουδιστες να ειναι φωναρες, τοσο απο χροια οσο και "καρφι" στον τονο, να τους ακους και να σου σηκωνεται η τριχα!!

 

Συμφωνω οτι στις συγκεκριμενες περιπτωσεις ήταν εκτελεσεις "cd" οπως λενε καποιοι φιλοι. So what? Ειναι ευκολο να παιζεις cd 60+ κομματια απο τα οποια τα μισα ειναι τρομερα απαιτητικα? Και επιπλεον, αν εγω και πολλοι αλλοι γουσταρουμε να ακουμε απο μια μπαντα επανεκτελεσεις "cd" πολλων κορυφαιων συγκροτηματων της παγκοσμιας μουσικης βιομηχανιας, που ειναι το μεμπτο?

 

Βεβαια, και στον τομεα των διασκευων υπαρχουν πολλες μπαντες "σαβουρα", που τα κομματια δεν μοιαζουν καν με τα πρωτοτυπα, οχι λογω επιλογης αλλα λογω χαμηλου επιπεδου. Αλλα αυτος που ακουει στοιχειωδως, ακομα και οι μη-μουσικοι, μεσες ακρες αντιλαμβανονται τη διαφορα απο μια καλη μπαντα διασκευων. Επομενως, μην τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ hwept μπορείς να επιχειρηματολογήσεις χωρίς να φωνάζεις ή να εξανίστασαι τόσο έντονα. Κάλμα........ ;)

Συμφωνούμε ή διαφωνούμε, να το συζητήσουμε πολιτισμένα.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ hwept μπορείς να επιχειρηματολογήσεις χωρίς να φωνάζεις ή να εξανίστασαι τόσο έντονα. Κάλμα........ ;)

Συμφωνούμε ή διαφωνούμε, να το συζητήσουμε πολιτισμένα.

 

Δεν αντεληφθην οτι το να χρησιμοποιησω γραμματοσειρα 15 με κανει να φωναζω, να εξανίσταμαι ή να ειμαι μη πολιτισμένος.

 

Το εκανα απλα για να τονισω κατι!!!!

Ευχαριστως ναι, αλλα....ΟΧΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα μια μπάντα διασκευών μπορεί να προσφέρει εξ ίσου πιστεύω ώρες απόλαυσης στους ακροατές και ουσιαστικό έργο ανάλογα με το πως διαχειρίζεται το πρωτότυπο υλικό.

Δεν είμαι σίγουρος αν το παραπάνω είναι τελείως άσχετο με αυτό που συζητάμε ή είναι ακριβώς η καρδιά της συζήτησης. Ειλικρινά.

 

Αν και θα ξαναπώ ότι είμαι θιασώτης εξίσου της αναπαραγωγής (με κάποιο προσωπικό edge κατά προτίμηση) όσο και της προτότυπης σύνθεσης, θα εκτιμούσα εάν αρκετοί από εμάς βουτάγανε μέσα μας και είχαμε το θάρρος αναδυόμενοι να πετάξουμε από πάνω μας την (αρκετές φορές υφιστάμενη) νοοτροπία του "όσα δεν φτάνει η αλεπού....". Και από τις δύο πλευρές  ;).

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...θα εκτιμούσα εάν αρκετοί από εμάς βουτάγανε μέσα μας και είχαμε το θάρρος αναδυόμενοι να πετάξουμε από πάνω μας την (αρκετές φορές υφιστάμενη) νοοτροπία του "όσα δεν φτάνει η αλεπού....". Και από τις δύο πλευρές  ;).

 

So damn right

 

Πάντως, αν είναι να συγκρίνουμε μπάντες διασκευών με πρωτότυπου υλικού, ας συγκρίνουμε καλές μπάντες διασκευών με καλές μπάντες πρωτότυπου υλικού, αλλιώς γινόμαστε άδικοι. Το ότι υπάρχουν μπάντες που παίζουν χάλια διασκευές και μπάντες που παίζουν χάλια δικά τους, δεν λέει απολύτως τίποτα.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα κι εγώ να πω τη γνώμη μου μέσα σε όοοολα αυτά που ειπώθηκαν.....Παίζουμε διασκευές(Hard Rock-Metal) με την Μπάντα μου πλέον και ΜΟΝΟ γιατί και οι 4 αυτό μας αρέσει να κάνουμε και είμαστε όλοι στα 40 το διασκεδάζουμε με φίλους και φίλες δεν σκεφτόμαστε τα φράγκα γιατί το βλέπουμε ως χόμπυ(καλά όποιος το βλέπει επαγγελματικά είναι σε λάθος χώρα) και απ ότι έχουμε δεί σε live μας ο κόσμος χαίρεται(γουστάρει) περισσότερο όταν άκουγε το Fear of the Dark παρά την δική μας σύνθεση που με τόοοοσο κόπο είχαμε φτιάξει στα παλιά τα χρόνια...Ευχαριστώ

seven deadly sins..........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου