Προς το περιεχόμενο

pay 2 play ( η νεα μοδα , υποθετικα ερχομενη στην Ελλαδα)


jose

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άλλωστε νομίζω ότι οι λεβέντες πηδάμε ο ένας τον άλλο ως επί το πλείστον με συμφωνητικά και υπουργικές αποφάσεις.

Ναι, τα παμε.

Τα γραπτά είναι για του Φλώρους.

Για τους Αντρες/Φίλους/Ξηγημένους/Ντόμπρους/Έλληνες να δώσουμε τα χέρια είναι αρκετό.

Απλώς να μωρέ, άλλο είχα καταλάβει εγώ ότι έλεγες.......

Και τα δικαστήρια δουλεύουν φουλ.

 

Ένα gig εκατό ατόμων, είναι μια εμπορική πράξη τουλάχιστον 2000 ευρώ.

Όταν πάρεις μια κιθάρα των 1500 θέλεις ένα χαρτάκι για την εγγύηση ή όχι ;

Αλλά είπαμε. Επειδή το κάνουμε για το χαβαλέ μας το κάνουμε όλο χαβαλέ.

Ασε το liability που υπάρχει λόγω υπηρεσιών, συναθροίσεων, αλκοολ, ηλεκτρικού .....

Ελα μωρε, σιγά. Είμαστε ρομαντικοί.

Αμα ζούσαμε (σοβαρά) από αυτό όμως ;

 

τοσα θεματα εχουν ανοιχτει για αυτο το θεμα..

ενα θεμα να ανοιχτει που να λεει ''σκεφτομαστε να βγουμε να παιξουμε..τι να προσεχουμε..που να εστιασουμε...κ.τ.λ.'' (παραδειγμα ειναι ο τιτλος) δεν εχει βγει.

Κώστα, αυτό συζητάμε.

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 160
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Τheod μην το μπερδευεις αυτο.

Σαιζον συνεπαγεται δουλεια συνεπαγεται κλεισιμο συμφωνιας συνεπαγεται δημοσιες σχεσεις συνεπαγεται διαφημιση (μαλλον για το τελευταιο).

Εδω ειναι το θεμα για τα λαιβακια..για το γουστο..για την ματταιοδοξια του μουσικου.

Μην τα μπερδευεις.

 

Audiokostas κατοπιν παλι εορτης.

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τεχνητη νοημοσυνη δε θα ξεπερασει ποτε τη φυσικη ηλιθιοτητα. Γιατι εστω αν ειχαν οι μαγαζατορες τη νοημοση , εστω κ τεχνητη, κ ηταν κυριοι στις συμφωνιες. Κ το γκρουπ θα ερχοταν ξανα, κ κοσμος θα ρχοτανε, κ αλλα γνωστα του γκρουπ θα τον προτιμουσαν, κ ξανα κοσμος κλπ. Απο στομα σε στομα θα μαθευοταν μεταξυ μας οτι ο ταδε κανει καλα deals,  κ θα ηταν ψηλα στις προτιμησεις μας, κ ολοι ευχαριστημενοι. Ολα αυτα μεχρι να μαθουν οι αλλοι μαγαζατορες οτι αυτος χαλαει τη πιατσα κ του τα σπασουν . Οποτε επικρατει η λογικη του καρτελ. Μας πηδανε τα μεγαλα ονοματα, θα πηδηξουμε τα μικροτερα που δεν εχουν δυναμη ουτε σωματικη ουτε νομικη κλπ κλπ( σορυ για την εκφραση, εαν ακουγεται ασχημα παρακαλω καποιον αντμιν να τη σβησει). Οσο για τη λυση, βρηκαμε κατι πιο ανωδυνο. Δωρεαν εισοδο σε φιλαρακι ενστολο ( κ οποιος καταλαβε καταλαβε) για να μιλησει κ αυτος με τη σειρα του αν παει κατι στραβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω ειναι το θεμα για τα λαιβακια..για το γουστο..για την ματταιοδοξια του μουσικου.

Μην τα μπερδευεις.

Και εσύ.

Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια.

Αυτό προσπαθώ να πω.

Για μένα που το βιοποριστικό δεν συμβαδίζει με το εκάστοτε gig, το πρόβλημά μου έχει λυθεί και δεν το συζητώ.Μιλαω για αυτούς που δεν είναι σαν και μένα.

 

Και βέβαια να πάει το γκρουπ να χτυπήσει πόρτες για τα live του.

Κανείς δεν με πήρε τηλ. για την δουλειά μου. Ξέρεις τι σημάινει carpet bombing; Ε, αυτό έκανα με το βιογραφικό μου όταν ξεκίναγα (και ενδιαμέσως).

 

Jose, άστο. Μόλις το πήδηξες.

Το κανες the Good, the Bad & the Ugly.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο 1 συμφωνω. Ισως το παθημα μου να γιναι μαθημα σε εμενα κ η εμπειρια μου να διδαξει αλλους που θελουν να παιξουν εκει κ να βρουν αλλου. Ελπιζω μονο να μην ειναι στο πμ καποιος απ τους ιδιοκτητες προσποιουμενος τον μουσικο . χαχα

Στο 2 διαφωνω. Γιατι για να ισχυσει το συμφωνητικο πρεπει να ειναι προιον εννομης πραξης που σημαινει οτι ο μουσικος δινει δελτιο παροχης υπηρεσιων κ φορολογειται οπως κ το καταστημα, κ ο μαγαζατορας πληρωνει σε καθε μουσικο το μινιμουμ που προβλεπεται απο τη νομιμη συμβαση για τα νυχτοκαματα. Αρα με τη καμια δεν δεχεται κατι τετοιο γιατι θα μπει κατα 90% μεσα. Οποτε τι συμφωνητικα να λεμε κλπ...

 

Ποσο προετοιμασμενοι να ειμαστε? Τι μπορουμε να κανουμε εαν μας εκλεψε?

 

Το συμφωνητικο που ανεφερα δεν ειναι για να επικυρωθει νομικα, αλλα για να εχετε και οι δυο πλευρες καλυψη σε περιπτωση που υπαρχει δολος (καλη ωρα)

 

Εννοειται οτι δεν μπορεις να κανεις κατι με το συμφωνητικο σε περιπτωση κακεντρεχειας, αλλα σου δινει μια πρωτη ιδεα με ποιον εχεις να κανεις

 

Η παραγγελια για παραδειγμα ενος προιοντος, οταν δεν υπαρχει διαθεσιμο σε ενα καταστημα συνηθως απαιτει προκαταβολη. Δεν μπορει ο οποιοσδηποτε να παραγγελνει κατι λεγοντας απλα οτι θα το αγορασει. Ετσι και το συμφωνητικο εχει τη χρηση της προκαταβολης. Στην δικη σας περιπτωση θα βοηθουσε εαν τυχον το ειχε υπογραψει ο ιδιοκτητης γιατι θα μποσουσατε να αποδειξετε σε οποιον ισχυριστει οτι ''βαλατε λεφτα στην τσεπη σας''

 

Η εκφραση ''Ελα μωρε θα τα βρουμε'' εμενα μου εμπνεει ανησυχιες (οποιος και αν το λεει, συγκροτηματα η ιδιοκτητες επιχειρησεων οπως live μαγαζια, στουντιο, δισκοπωλεια)

 

 

Εννοειται οτι οταν ξεκινας σαν συγκροτημα δεν εχεις ουτε δικηγορους ουτε μανατζερ, απλα το να ζητας να υπογραψεις κατι δειχνει στον αλλο ποσο σοβαρο παιρνεις αυτο που κανεις. Αλλωστε αν καποιος κραταει τον λογο του δεν βλεπω καποιο προβλημα να υπαγραψει μια συμφωνια.

 

Νικος

 

 

 

 

Recording and Rehearsal Studio

www.fabricaudio.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

audiokosta, μπορει να μη σου αρεσει ο τροπος που διατυπωνω κατι, αλλα ομως εαν εισαι ενα μαγαζι το οποιο δεν συγκαταλεγεται στις μεγαλυτερες μουσικες σκηνες. Ειναι μικρο , κ εχει μικρη σκηνη  κλπ κλπ, απο που περιμενεις να ζησει? Απο καποιο ονομα? Απο τους μουσικους τους ερασιτεχνες ζει η απο μουσικους επαγγελματιες που δε καταφεραν να γινουν ονομα για διαφορους λογους. ΟΙκονομικα απο ποιον θα στηριχτουν? Απο το κοσμο που θα φερει εκει η εκαστοτε μπαντα. Κ λεω , βαζοντας ενα αν. ΑΝ ηταν κυριος στη συμφωνια του, κ δε χρεωνε το kukoc αηδονι, ολοι θα μασταν ευχαριστημενοι. Κ εμεις θα παιρναμε οτι συμφωνησαμε. Κ  ο κυριος θα εισεπραττε κερδος. Κ ο κοσμος δε θα πληρωνε τα μαλλια της κεφαλης του για εστω μια μπυριτσα. Κ θα ξαναπαιζαμε εκει. Κ θα στελναμε κ αλλες μπαντες να παιξουν. Κ ετσι θα εξασφαλιζε καποια κερδη μακροπροθεσμα. Αλλα ο κυριος ως γνησιος Homo Ellinicus Cafrus, κ μας εκλεψε, κ το κοσμο χρεωσε υπερβολικα κλπ κλπ. Δηλαδη η νοοτροπια, τωρα που μου ηρθε μια στισ τοσες φορες κοσμος, θα τους τα παρω χοντρα...

Δε καταλαβα. ΠΟυ πηδηξα το θεμα? ΕΝα προβλημα τοσο λαθος ειναι να το εξεταζουμε σφαιρικα, κ απο τη πλευρα ενος υποτιθεμενου σωστου μαγαζατορα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, τα παμε.

Τα γραπτά είναι για του Φλώρους.

Για τους Αντρες/Φίλους/Ξηγημένους/Ντόμπρους/Έλληνες να δώσουμε τα χέρια είναι αρκετό.

Απλώς να μωρέ, άλλο είχα καταλάβει εγώ ότι έλεγες.......

Και τα δικαστήρια δουλεύουν φουλ.

 

Ένα gig εκατό ατόμων, είναι μια εμπορική πράξη τουλάχιστον 2000 ευρώ.

Όταν πάρεις μια κιθάρα των 1500 θέλεις ένα χαρτάκι για την εγγύηση ή όχι ;

Αλλά είπαμε. Επειδή το κάνουμε για το χαβαλέ μας το κάνουμε όλο χαβαλέ.

Ασε το liability που υπάρχει λόγω υπηρεσιών, συναθροίσεων, αλκοολ, ηλεκτρικού .....

Ελα μωρε, σιγά. Είμαστε ρομαντικοί.

Αμα ζούσαμε (σοβαρά) από αυτό όμως ;

Κώστα, αυτό συζητάμε.

 

 

Με βεβαιότητα θα σου πω ότι σε τέτοιου τύπου gigs των 100+- ατόμων αυτός που θίγεται οικονομικά στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι ο μαγαζάτορας.

Αν προσπαθήσεις να προφυλάξεις με νομικούρες τέτοιου είδους συνεργασίες, αυτός που θα χάσει θα είναι σίγουρα ο μουσικός.

Ειδικά οι ερασιτεχνικές μπάντες οι οποίες μη κοροιδευόμαστε είναι οι περισσότερες google και youtube educated δύσκολα θα βρούν μια σκηνή να τους υπογράψει έστω και για μια εμφάνιση.

 

Μη κάνουμε την εξαίρεση κανόνα. Όχι επειδή χτυπήθηκε ένας από κεραυνό να κυκλοφορούμε όλοι με αντικεραυνικά.

 

Και οι μπάντες, ειδικά οι rock μπάντες θα πρέπει να καταλάβουν ότι δεν παίζεται παντού αυτή η μουσική. Δεν πας ρε φίλε στον τύπο που σου λέει "δεν πα να παίζετε τσινκολελέτες εγώ φράγκα θέλω" να ροκάρεις.

 

Άλλο πράμα ο επαγγελματίας μουσικός και οι επαγγελματικές συμφωνίες ... και άλλο το αλισβερίσι του χομπίστα με τον μουσικόφιλο μαγαζάτορα. Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες μικρών χώρων νομίζω ότι συμπεριφέρονται μια χαρά στους μουσικούς.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που θα πω είναι οτι ο πιανίστας που παίζουμε γύρισε 270 ξενοδοχεία

και παίζει σε ένα απο αυτά 4 ώρες συνεχόμενα  πιανο φωνή χωρις break,  5 μερες την εβδομάδα για 80 ευρώ.Η απόσταση είναι 78 χιλιόμετρα οπότε βγάζουμε και 25 ευρώ

βενζίνη πήγαινε -ελα .

Επίσης εχει μεταφέρει το ακουστικό του πιάνο και και τον μεγάλο επιχειρηματία πάνω απο το κεφάλι του να του λέει να βάλει συνθεσαιζερ για να έχει και γκρούπ παρέα .

Κάποτε όλους μας παίρνανε τηλέφωνα για να παίξουμε σε συνέδρια για 1.500 και 2.000ευρω  τα τρία άτομα .

Οι εποχές αλλάξανε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου