Προς το περιεχόμενο

Κατασκευη ηχειων...συμφερει;;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ω θεοί ::) Ρε παιδιά τα πράγματα είναι απλά. Αν θες να κάνεις δυο ηχειάκια για την απόλαυση του..... κατασκευάζειν yourself τότε όλα καλά και δεν είναι και καθόλου δύσκολη υπόθεση. Τώρα αν θεωρείς σοβαρά ότι με ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ γνώσεις και λίγη τσαπατσουλιά θα βγάλεις σοβαρή ποιότητα ήχου, έλεος τότε, δεν ξέρω τι να πω. Ορισμένα πράγματα θέλουν μελέτη, μετρήσεις, πειράματα, γνώση, εμπειρία, όλα αυτά που συνολικά πληρώνουμε στο r&d μια εταιρίας (και που δεν πληρώνουμε όταν πάμε και αγοράζουμε κόπιες θεωρώντας ότι η πραγματική εταιρία... μας κλέβει επειδή μας βάζει να πληρώσουμε το r&d).

 

Επί του θέματος, καλή φάση να το ψάξεις μόνος σου, αλλά μην το κάνεις (γνώμη μου) και τελείως μπακαλίστικα. Ώπα πίασε, άνοιξε τρύπα, δώσε λίγο ακόμη, πιάσε και μια μακαρονάδα κλπ. Βρες κανένα βιβλιαράκι, ή έστω κανένα αξιοπρεπές website και διάβασε, βρες τίποτα σχεδιαγράμματα κλπ. Έτσι θα αποκτήσεις και δυο γνώσεις παραπάνω, θα βγάλεις και ένα (πιθανώς) αξιοπρεπές αποτέλεσμα. Καλή ενασχόληση όπως και να'χει...;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι δεν συμφερει σε καμια περιπτωση αν ειναι ο σκοπος τα χρηματα μην το κανεις αν παλι το θες απλα για να το κανεις εσυ οκ!

http://www.rotise.gr/erotisi/echete-kanei-pote-ichografisi-se-studio-poso-kostizei-peripoy.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γεια.ηχα μεταφρασει για μια εργασια αυτο το κειμενο βασικα ενα κομματι του ειναι αυτο....Οι οδηγοί συνήθως βρίσκονται μέσα σε μια καμπίνα η οποία συμβάλει στο να μην διαρέουν τα κύματα προς τα πίσω και προκαλέσουν ακυρώσεις .Ακόμα παίζει ενεργό λόγο στην ποιότητα και στην ένταση των χαμηλών συχνοτήτων .Ο πιο απλός τύπος καμπίνας αποτελείτε από ένα επίπεδο διάφραγμα με οπές πάνω στις οποίες μπαίνουν οι οδηγοί. Ωστόσο με αυτό τον τρόπο οι συχνότητες με μήκος κύματος μεγαλύτερο του διαφράγματος ακυρώνονται. Επειδή  τα αντιφασικά κύματα από το πίσω μέρος του κώνου προσκρούουν  τα κύματα  του μπροστινού  μέρους. Γιαυτό αυτού του είδους οι καμπίνες κλείνονται αεροστεγώς. Καλύτερη σε απόδοση είναι η καμπίνα τύπου bass reflex επειδή χρησιμοποιεί και προσθέτει τα πίσω και τα μπροστινά κύματα και αναπαράγωντας πιο πλούσιο ήχο. Απαιτεί προσεκτική σχεδίαση αφού απαιτεί τον συγχρονισμό της συχνότητας συντονισμού του μεγαφώνου με αυτή της οπής. Τέλος το εσωτερικό της καμπίνας θα πρέπει να είναι ντυμένο από ηχοαποροφητικό υλικό, για την αποφυγή των ανακλάσεων άρα και των στάσιμων κυμάτων.

 

στο παραθετω με μια μικρη επιφυλαξη ισως να εχει κανα μικρολαθακι μεσα σε γενικες γραμμες απ οσο ξερω αυτα ισχυουν.αποψη μου χωρις να ειμαι καποιος ειδικος αν το κανεις ετσι για την φαση καν'το αλλα συμφωνω με ολους που σου ειπαν να το ψαξεις να δεις αν γινεται να το κανεις σωστα οχι να ανοιξεις τυχαια μια τρυπα σε ενα ηχειο που φοραει εναν ασχετο κονο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης προσπαθείς να φτιάξεις Monitor για στούτιο (από ότι κατάλαβα) με κομάτια από Hi-Fi ηχεία. Δεν αρκεί να βάλεις ένα cross-over ένα τουίτερ και ένα γούφερ. Στα λέω και εγώ εκ μισής πείρας γιατί είχα κάνει μάθημα στη σχολή μου για την δημιουργεία ηχείων, και βάση αυτών είχα κάνει μια προσπάθεια με 2 παλιά full-range ηχεία αυτοκινήτου και 2 tweeter. Εγώ απλά το έκανα για να δώ ότι "ναι μπορώ να το κάνω να βγάλει ήχο". Η ποιότητα στα ντραμς ήταν λες και έστησε η κυρία Κικίτσα από απέναντι τα κτσαρολικά της...! Δεν έχω δοκιμάσει να φτιάξω σωστά ηχεία, αλλά ακόμα και η βαφή που θα βάψεις τα ξυλα, και το βερνίκη που θα τα περασεις παίζει ρόλο. οι εσωτερικές μονώσεις, οι αποστάσεις τουίτερ-γουφερ τα πάντα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια σας ευχαριστω ολους για τις αποψεις σας και τις συμβουλες...

Τελικα εκανα τα ηχεια τα εβαλα σε ενα παλιο κουτι αλλα λογω του οτι το woofer

εχει πολα δυναμαρια και η κουτα ειναι μικρη δεν ακουγετε οπως στο παλιο που ητανε και το δικο του...

Δεν μπορω ομως να ανοιξω και το παλιο κουτι να αφερεσω την κορνα το εχουν κανει οι κινεζοι επτασφραγιστο....το κουτι ειναι fix

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου