Προς το περιεχόμενο

Τι σου ΄ναι το ρημάδι το δάκτυλο... (Mike Landau)


afiltroi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά' date=' τι σας έπιασε τώρα με το εθνικό φρόνημα; Δεν έκανε κανείς κριτική στην Ελλάδα. Ο yameth μιλησε για "αναπτυγμένες μουσικές βιομηχανίες" και τέτοιες δεν υπάρχουν στην Ελλάδα. Αυτό είναι όλο.[/quote']

 

συγγνωμη,δεν αναφερομουν στον yameth απλα ετυχε να ξεσπασω λιγο σε αυτο το thread.

κατα τα αλλα συμφωνω με τον diskolo ,το παιξιμο του landau μου φαινεται πολυ καλογουστο και γενικα ξερει τι κανει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 67
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Administrator
Θεωρώ οτι ένα μόνο μικρό ποσοστό από το Τοp 40 κοινό στο οποίο απευθείνεται η Βranch όπως και το αντιστοιχο Top 40 κοινό στο οποία απευθείνονται οι "καλλιτέχνες" με τις laiko/fussion μπάντες (εδώ το ποσοστό αυτό ίσως να αγγίζει το 0%)' date=' θα αντιληφθούν την οποιαδήποτε απόκλιση παρατηρείται ανάμεσα στο ύφος του τραγουδιού και το ύφος του παιξήματος του μουσικού (εδώ 9 στους 10, ή μήπως παραπάνω, δεν ξεχωρίζουν το μπάσσο από την κιθάρα, ούτε ως εικόνα ούτε ως ήχο :?). [/quote']

 

Συνήθως δεν επεμβαίνω σε θέματα άποψης.

'Ομως μιλάς απαξιωτικά για το ευρύ κοινό και είναι κρίμα να νομίζεις ότι μόνο εσύ στην Ελλάδα μπορείς να καταλάβεις "την οποιαδήποτε απόκλιση", ενώ οι άλλοι είναι κουφοί. Ελπίζω τα στοιχεία που βασίζεσαι για τα παραπάνω να είναι ακράδαντα.

Ο σημαντικότερος κανόνας που μού 'μαθε η θητεία μου στη ραδιοφωνία είναι ο εξής: Μην υποτιμάτε το κοινό σας.

 

Βέβαια για να είμαι ειλικρηνής πιστεύω ότι πλέον το laiko/fussion υφίσταται ως μουσικό είδος (βλέπε ενορχηστρώσεις Θεοφάνους) οπότε μάλλον τελικά οι μουσικοί αυτοί παίζουν τα απολύτος απαραίτητα. 8O 8O 8O

Δεν γνωρίζω σε τι αναφέρεσαι και αν έχεις λάβει μέρος σε τέτοιο session για να γνωρίζεις εσύ' date=' αλλά αυτό που είπα εγώ είναι ότι οι μουσικοί στις ελληνικές δουλειές παίζουν "παπάδες" ανεξέλγκτα, ερήμην ενορχηστρωτή/παραγωγού, σε ποπ κομμάτια. (βλέπε και Branch - Landau) Δεν είπα ότι γίνεται ενορχηστρωμένα. Τέτοιο ύφος δεν υφίσταται.

 

Καλό θα ήταν επίσης το φαινόμενο αυτό να μην το περιορίζουμε μόνο στους laiko/fussion, καθώς στην χώρα μας (sorry whiteNoise άλλα κάπως έτσι είναι τα πράγματα τουλάχιστον στον μουσικό τομέα) υπάρχουν και οι pop/metal/fussion sessionαδες........Χρόνια τώρα ο Έλληνας session είναι ο πρώην metalas ο οποίος όταν μεγάλωσε μελέτησε jazz και fussion. Από τεχνική μια χαρά, αλλά από αισθητική.......................
Και αυτό το κριτήριο (της αισθητικής) επέτρεψε μου να σου πω ότι είναι τουλάχιστον... υποκειμενικό.

 

Αντιλαμβάνομαι ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποποιηθείς τον κιθαριστικό σου εαυτό όταν είσαι ακροατής ενός τραγουδιού..................το προσπαθώ πάντως και πιστεύω οτι κάποτε θα το επιτύχω σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό :roll: :roll: :roll:

Δεν χρειάζεται, γιατί έτσι ανακαλύπτεις θαυμάσια πράγματα ακόμα και σε σαχλά τραγουδάκια.

Η μουσική είναι παντού.

Και στο απρόσμενο παραπάνω σόλο, αλλά και στα πνευστά που μπορεί ν' ακούσεις να συνοδεύουν τον πιό ανούσιο στίχο.

Γιατί να τα βάζουμε όλα σε κουτάκια και να περιοριζόμαστε;

Επειδή προτιμώ να παρακολουθώ "ανώτερου" επιπέδου μουσικά ιδιώματα όπως η jazz;

Κρατάω και τ' αυτιά μου ανοιχτά προς πάσα κατεύθυνση, και πολλές φορές εκπλήσομαι ευχάριστα και καμμιά φορά... μαθαίνω.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω με τον Yameth στο ότι η μουσική είναι παντού.

Πιο συγκεκριμένα,η τέχνη στην μουσική μπορεί να παρουσιαστεί

παντού.

Έχει τύχει να είμαι σε κέντρο που τραγουδούσε γνωστή λαϊκή τραγουδίστρια

του είδους που λέμε "σκυλάδικο" και να έχω κολλήσει με τον κιθαρίστα όταν

το ρεπερτόριο πηγαινε στο pop/rock και τραγουδούσαν τα δεύτερα.

Εκεί αναρωτήθηκαν τι δουλειά έχει στο χώρο αυτό ένας τόσο καλός ηλεκτρικός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει τύχει να είμαι σε κέντρο που τραγουδούσε γνωστή λαϊκή τραγουδίστρια

του είδους που λέμε "σκυλάδικο" και να έχω κολλήσει με τον κιθαρίστα όταν

το ρεπερτόριο πηγαινε στο pop/rock και τραγουδούσαν τα δεύτερα.

Εκεί αναρωτήθηκαν τι δουλειά έχει στο χώρο αυτό ένας τόσο καλός ηλεκτρικός.

 

Μην ξύνεις πληγές... :? :roll:

 

Βλέπεις τα ρημάδια τα Ευρά δεν φυτρώνουν στα δέντρα... :?

nd don't forget my dawg, Fixed and Consequent

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι κρίμα για μια χώρα που έχει τους καλύτερους κλασσικούς

κιθαρίστες(σε κλασικό/σύγχρονο ρεπερτοριο) και πολύ καλούς

ηλεκτρικούς,να τους αναγκάζει είτε να φευγουν στο εξωτερικό

είτε να είναι στην αφάνεια.

Αντί να δημιουργούνται μουσικές ακαδημίες και να σπρώχνονται τα

παιδιά απο μικρά στη μουσική με απώτερο σκοπό την πολιτιστική μας

εξέλιξη κτλπ, δεν γίνεται απολύτως τπτ.

και δεν το πάω στο κομματικό.γενικά στο κυβερνητικό...

Αντί να είναι υποχρεωτική η εκμαθηση ενός παραδοσιακού/κλασσικού

οργανου απο το δημοτικό,αρκούμαστε στο γυμνάσιο να μας κάνουν

μαθημα μουσικής σε στυλ ιστοριας.

Sorry για το off topic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ οτι ένα μόνο μικρό ποσοστό από το Τοp 40 κοινό στο οποίο απευθείνεται η Βranch όπως και το αντιστοιχο Top 40 κοινό στο οποία απευθείνονται οι "καλλιτέχνες" με τις laiko/fussion μπάντες (εδώ το ποσοστό αυτό ίσως να αγγίζει το 0%)' date=' θα αντιληφθούν την οποιαδήποτε απόκλιση παρατηρείται ανάμεσα στο ύφος του τραγουδιού και το ύφος του παιξήματος του μουσικού (εδώ 9 στους 10, ή μήπως παραπάνω, δεν ξεχωρίζουν το μπάσσο από την κιθάρα, ούτε ως εικόνα ούτε ως ήχο :?). [/quote']

 

Συνήθως δεν επεμβαίνω σε θέματα άποψης.

'Ομως μιλάς απαξιωτικά για το ευρύ κοινό και είναι κρίμα να νομίζεις ότι μόνο εσύ στην Ελλάδα μπορείς να καταλάβεις "την οποιαδήποτε απόκλιση", ενώ οι άλλοι είναι κουφοί. Ελπίζω τα στοιχεία που βασίζεσαι για τα παραπάνω να είναι ακράδαντα.

Ο σημαντικότερος κανόνας που μού 'μαθε η θητεία μου στη ραδιοφωνία είναι ο εξής: Μην υποτιμάτε το κοινό σας.

 

Είπε ο afiltroi κάπου ότι μόνο αυτός ακούει τις διαφορές ή επικαλέστηκε την αυθεντία του??? Συγνώμη που επεμβαίνω αλλά αυτή σου η παράθεση μου φαίνεται πολύ επιθετική. Παγκοσμίως νομίζω ότι αν δεν μιλάμε για μουσικούς ή 'υποψιασμένους' ακροατές κανείς δεν μπορεί να ξεχωρίσει (και δεν έχει κανένα λόγο να το κάνει) το ηλεκτρικό μπασο από την κιθάρα, υπάρχει αμφιβολία για αυτό το γεγονός???

 

 

Βέβαια για να είμαι ειλικρηνής πιστεύω ότι πλέον το laiko/fussion υφίσταται ως μουσικό είδος (βλέπε ενορχηστρώσεις Θεοφάνους) οπότε μάλλον τελικά οι μουσικοί αυτοί παίζουν τα απολύτος απαραίτητα. 8O 8O 8O

Δεν γνωρίζω σε τι αναφέρεσαι και αν έχεις λάβει μέρος σε τέτοιο session για να γνωρίζεις εσύ' date=' αλλά αυτό που είπα εγώ είναι ότι οι μουσικοί στις ελληνικές δουλειές παίζουν "παπάδες" ανεξέλγκτα, ερήμην ενορχηστρωτή/παραγωγού, σε ποπ κομμάτια. (βλέπε και Branch - Landau) Δεν είπα ότι γίνεται ενορχηστρωμένα. Τέτοιο ύφος δεν υφίσταται.[/quote']

 

Κατά τη άποψη μου ο Landau δεν παίζει 'παπάδες' στο session με την Branch. Είναι εντός πλαισίου και μάλιστα στηρίζει και πάρα πολύ καλά το κομμάτι. Η οποιαδήποτε σύγκριση μεταξύ των Ελλήνων session μουσικών με αντίστοιχους Αμερικάνους όπως ο Mike Landau ή ο Lylle Workman νομίζω ότι είναι αστεία. Τι θα λέγατε να συγκρίνουμε την Πέγκυ Ζήνα (η οποία μου είναι και πολύ συμπαθής) με την Alanis Morissete??? Δύο τελείως διαφορετικοί κόσμοι.

 

Καλό θα ήταν επίσης το φαινόμενο αυτό να μην το περιορίζουμε μόνο στους laiko/fussion' date=' καθώς στην χώρα μας (sorry whiteNoise άλλα κάπως έτσι είναι τα πράγματα τουλάχιστον στον μουσικό τομέα) υπάρχουν και οι pop/metal/fussion sessionαδες........Χρόνια τώρα ο Έλληνας session είναι ο πρώην metalas ο οποίος όταν μεγάλωσε μελέτησε jazz και fussion. Από τεχνική μια χαρά, αλλά από αισθητική.......................[/quote'] Και αυτό το κριτήριο (της αισθητικής) επέτρεψε μου να σου πω ότι είναι τουλάχιστον... υποκειμενικό.

 

Συμφωνώ απόλυτα μα (συγχωρήστε με) ΕΛΕΟΣ. Όχι άλλο POD XT/VG88 και Strat me Floyd Rose ή Line 6 Variax...

 

Αντιλαμβάνομαι ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποποιηθείς τον κιθαριστικό σου εαυτό όταν είσαι ακροατής ενός τραγουδιού..................το προσπαθώ πάντως και πιστεύω οτι κάποτε θα το επιτύχω σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό :roll: :roll: :roll:

Δεν χρειάζεται' date=' γιατί έτσι ανακαλύπτεις θαυμάσια πράγματα ακόμα και σε σαχλά τραγουδάκια.

Η μουσική είναι παντού.

Και στο απρόσμενο παραπάνω σόλο, αλλά και στα πνευστά που μπορεί ν' ακούσεις να συνοδεύουν τον πιό ανούσιο στίχο.

Γιατί να τα βάζουμε όλα σε κουτάκια και να περιοριζόμαστε;

Επειδή προτιμώ να παρακολουθώ "ανώτερου" επιπέδου μουσικά ιδιώματα όπως η jazz;

Κρατάω και τ' αυτιά μου ανοιχτά προς πάσα κατεύθυνση, και πολλές φορές εκπλήσομαι ευχάριστα και καμμιά φορά... μαθαίνω.[/quote']

 

'Εδω θα διαφωνήσω κάθετα: Ένα καλό solo-riff-horn arrangement σε ένα σαχλό κομμάτι σίγουρα δεν είναι μουσική. Δεν με ενδιαφέρει αν παίζει ένας καλός κιθαρίστας σε μια μεγάλη Αθηναική πίστα, το ταλέντο του δεν είναι μουσική, είναι μία ευχάριστη νότα μέσα σε ένα (μοναδικό παγκοσμίως) παραλλήρημα κακογουστιάς και εθνικού μερακλώματος. Και αυτό το λέω σαν κιθαρίστας που συμμετέχει σε ένα μουσικό σχήμα μιας από τις μεγάλες Aθηναικές πιστες.

 

Θα έπρεπε νομίζω όλοι οι μουσικοί να προσπαθούν να ακούνε μουσική σαν απλοί ακροατές. Ο συναισθηματικός της πλούτος της είναι πολύ πιο μεγάλος έτσι. Φανταστείτε πόσα θα χάναμε αν παρατηρούσαμε ένα πίνακα και το μάτι μας αναγκαστικά (λόγω της αυθεντίας μας) έπεφτε στην ποιότητα και τη μάρκα των χρωμάτων που χρησιμοποίησε ο ζωγράφος!

 

Η αίσθηση, η ειλικρίνεια και η άποψη που έχει το σύνολο της τέχνης είναι που ξεχωρίζει! :wink: Τι κοινό έχουν (πέρα από τα αυτονόητα) οι Rolling Stones, o David Bowie, οι Deep Purple, oι Radiohead και όλα τα μεγάλα συγκροτήματα/ καλλιτέχνες? Ταυτότητα, ενέργεια, αισθητική.

 

Ζήτω προκαταβολικά συγνώμη αν προσβάλω κάποιους με της απόψεις μου :)

P>Sloppy Kingdom

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι κρίμα για μια χώρα που έχει τους καλύτερους κλασσικούς

κιθαρίστες(σε κλασικό/σύγχρονο ρεπερτοριο) και πολύ καλούς

ηλεκτρικούς' date='να τους αναγκάζει είτε να φευγουν στο εξωτερικό

είτε να είναι στην αφάνεια.

Αντί να δημιουργούνται μουσικές ακαδημίες και να σπρώχνονται τα

παιδιά απο μικρά στη μουσική με απώτερο σκοπό την πολιτιστική μας

εξέλιξη κτλπ, δεν γίνεται απολύτως τπτ.

και δεν το πάω στο κομματικό.γενικά στο κυβερνητικό...

Αντί να είναι υποχρεωτική η εκμαθηση ενός παραδοσιακού/κλασσικού

οργανου απο το δημοτικό,αρκούμαστε στο γυμνάσιο να μας κάνουν

μαθημα μουσικής σε στυλ ιστοριας.

Sorry για το off topic.[/quote']

 

Συμφωνώ απόλυτα. Είμαστε ένα σταυροδρόμι πολιτισμών (Ανατολής και Δύσης) και αυτό μας βγαίνει (συνήθως) πολύ άσχημα και κακόγουστα σε πολιτιστικό επίπεδο.

P>Sloppy Kingdom

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
Είπε ο afiltroi κάπου ότι μόνο αυτός ακούει τις διαφορές ή επικαλέστηκε την αυθεντία του??? Συγνώμη που επεμβαίνω αλλά αυτή σου η παράθεση μου φαίνεται πολύ επιθετική

 

Ζητώ συγγνώμη δεν έχει αυτό το σκοπό.

 

Παγκοσμίως νομίζω ότι αν δεν μιλάμε για μουσικούς ή 'υποψιασμένους' ακροατές κανείς δεν μπορεί να ξεχωρίσει (και δεν έχει κανένα λόγο να το κάνει) το ηλεκτρικό μπασο από την κιθάρα' date=' υπάρχει αμφιβολία για αυτό το γεγονός??? [/quote']

 

'Αποψη σου.

 

 

Κατά τη άποψη μου ο Landau δεν παίζει 'παπάδες' στο session με την Branch. Είναι εντός πλαισίου και μάλιστα στηρίζει και πάρα πολύ καλά το κομμάτι.

 

Επίσης άποψη σου.

 

Τι θα λέγατε να συγκρίνουμε την Πέγκυ Ζήνα (η οποία μου είναι και πολύ συμπαθής) με την Alanis Morissete??? Δύο τελείως διαφορετικοί κόσμοι.

 

Σωστά. Ασύγκριτες. Όπως η Kylie Minogue με την Έλλη Πασπαλά ή η Britney Spears με την Αρβανιτάκη. "Υπηρετούν" διαφορετικό μουσικό και στιχουργικό ύφος. Αλλά νομίζω είναι off - topic όλο αυτό καθώς μιλάμε για τους μουσικούς.

 

Τι κοινό έχουν (πέρα από τα αυτονόητα) οι Rolling Stones' date=' o David Bowie, οι Deep Purple, oι Radiohead και όλα τα μεγάλα συγκροτήματα/ καλλιτέχνες? Ταυτότητα, ενέργεια, αισθητική. [/quote']

 

..κι εμπορικότητα. Που δεν είναι κακό.

Γιατί αλλοιώς πως θα τους ξέραμε;

 

Μήπως ξέρει το στενό μουσικό κοινό τους Attila Zoler, Steve Reich, Michael Brecker, Carla Bley, Eric Gale, Terry Trotter, Bill Evans, Tinie Grimes, Arto Tuncboyaseyan, Omar Farouk Tekbilek, Bill Frissel, Michael Torn, Iannis Xenakis (αυτός είναι έλληνας και τον ξέρουμε...) κλπ, κλπ;

 

Κι εμένα μ' αρέσουν και έχω παίξει τα κομμάτια των Stones χιλιάδες φορές.

 

Παράλληλα μου αρέσουν πολύ διαφορετικά πράγματα επίσης.

Και δεν αναφέρομαι στις πίστες ούτε στο "έντεχνο".

 

Το θέμα είναι τι σημείο αναφοράς θέτει κανείς για να συγκρίνει.

 

Γιατί σε τελική ανάλυση το κομμάτι της Branch ανήκει σε ένα είδος που μου είναι αδιάφορο (άποψη μου) ενώ δεν χρήζει αναφοράς (στιχουργικά, συνθετικά) πέρα από το γεγονός ότι συμμετέχει με έντονο και διφορούμενο τρόπο ο Landau.

Εξ ου και η συζήτηση.

 

Και για να καταλήξω... παρακαλώ σας...

1. Δεν είναι πάντα καλό ότι έρχεται από το "εξωτερικό". Κι εκείνοι έχουν τους "σκύλους" τους και τους ανάξιους αναφοράς "καλλιτέχνες" όπως κι εμείς.

2. Ας μην υποτιμάμε τον ακροατή μας επειδή εμείς είμαστε στην "κοσμάρα" μας.

3. Είμαι σίγουρος ότι όλα αυτά που είπα... δεν είναι σωστά για όλους. Αλλά είναι μια άποψη. Δεν θέλω να κάνω τον έξυπνο ούτε να νουθετήσω. Απλά είναι η γνώμη μου που δικαιούμαι να έχω όπως όλοι μας.

 

Peace. :wink:

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά τη γνώμη μου κάνουμε κακώς που θεωρούμε τα ύφη παγιωμένα και με διαχωριστικές γραμμές μεταξύ τους. Η συγχώνευση τους είναι φυσικό επόμενο, απο τη στιγμή μάλιστα που σε αυτά τα κομμάτια παίζουν καταξιωμένοι σεσιονάδες με προσωπικότητα στο παίξιμο. Εξέλιξη είναι απλά... Και το κοινό και θα συνηθίσει, και θα γουστάρει όταν το παίξιμο που ακούει είναι ποιοτικό.

 

Εκτός και θεωρούμε την ηλεκτρική κιθάρα άβατο των "ροκάδων", οπισθοδρομική αντίληψη κατά τη γνώμη μου.

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ οτι ένα μόνο μικρό ποσοστό από το Τοp 40 κοινό στο οποίο απευθείνεται η Βranch όπως και το αντιστοιχο Top 40 κοινό στο οποία απευθείνονται οι "καλλιτέχνες" με τις laiko/fussion μπάντες (εδώ το ποσοστό αυτό ίσως να αγγίζει το 0%)' date=' θα αντιληφθούν την οποιαδήποτε απόκλιση παρατηρείται ανάμεσα στο ύφος του τραγουδιού και το ύφος του παιξήματος του μουσικού (εδώ 9 στους 10, ή μήπως παραπάνω, δεν ξεχωρίζουν το μπάσσο από την κιθάρα, ούτε ως εικόνα ούτε ως ήχο :?). [/quote']

 

Συνήθως δεν επεμβαίνω σε θέματα άποψης.

'Ομως μιλάς απαξιωτικά για το ευρύ κοινό και είναι κρίμα να νομίζεις ότι μόνο εσύ στην Ελλάδα μπορείς να καταλάβεις "την οποιαδήποτε απόκλιση", ενώ οι άλλοι είναι κουφοί. Ελπίζω τα στοιχεία που βασίζεσαι για τα παραπάνω να είναι ακράδαντα.

Ο σημαντικότερος κανόνας που μού 'μαθε η θητεία μου στη ραδιοφωνία είναι ο εξής: Μην υποτιμάτε το κοινό σας.

 

Mάλλον εσφαλμένα κατέληξες στο συμπέρασμα αυτό. Ποτέ δεν είπα ότι μόνο εγώ (μαζί με άλλους λίγους) έχω την ικανότητα να ξεχωρίζω το μπασσο απο την κιθάρα και να κάνω διαχωρισμους και κρίσεις σχετικά με παιξήματα και ενορχηστρώσες. Είμαι μάλιστα πεπεισμένος ότι εάν πέρα από απλός ακροατής (μη υποψιασμένος) δεν είχα καμία άλλη σχέση με τη μουσική, θα αδυνατούσα και εγώ να αντιληφθώ τις όποιες διαφοροποιήσεις.

Το κοινό δεν το υποτιμώ, απλά σε θέματα κρίσης της μουσικής πάνω σε ένα άλλο επίπεδο (π.χ. ενορχηστρωτικό), πιστεύω ότι η πλειοψηφεία δεν μπαίνει καν στον κόπο να σκεφτεί οτι κάτι μπορεί να συμβαίνει. Σε τελική ανάλυση κάτι τέτοιο δεν εξυπηρετεί κανέναν και τίποτα.

 

 

Βέβαια για να είμαι ειλικρηνής πιστεύω ότι πλέον το laiko/fussion υφίσταται ως μουσικό είδος (βλέπε ενορχηστρώσεις Θεοφάνους) οπότε μάλλον τελικά οι μουσικοί αυτοί παίζουν τα απολύτος απαραίτητα. 8O 8O 8O

Δεν γνωρίζω σε τι αναφέρεσαι και αν έχεις λάβει μέρος σε τέτοιο session για να γνωρίζεις εσύ' date=' αλλά αυτό που είπα εγώ είναι ότι οι μουσικοί στις ελληνικές δουλειές παίζουν "παπάδες" ανεξέλγκτα, ερήμην ενορχηστρωτή/παραγωγού, σε ποπ κομμάτια. (βλέπε και Branch - Landau) Δεν είπα ότι γίνεται ενορχηστρωμένα. Τέτοιο ύφος δεν υφίσταται. [/quote']

ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ.

 

laiko/fussion ενορχήστρωση: sub μπάσσο (active 6χορδο), τύμπανα (μισάνοικτο hi-hat, δικασιές κατα βούλιση), κιθάρα (Super Strat, POD XT, καθαρά με chorus (middle+bridge θέση κατα προτίμηση), γκάζια ως πλάτη), synth, μπουζούκι, φωνή (+10dB στην μίξη συγκρητικά με την μπάντα) (παραπομπή: "Το νόημα" από Π.Ζήνα)

Σε τέτοιο sessiοn δεν έχω βρεθεί. Ωστόσο επειδή εργάζομαι ώς κιθαρίστας σε μπάντα γνωστού Έλληνα "καλλιτέχνη" της "εναλλακτικής/rock" σκηνής, έχω μια εμπειρία την οποία θα ήθελα να μοιραστώ. Στα live τα οποία παίζουμε στην επαρχία δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα να κουβαλήσουμε τον δικό μας εξοπλισμό οπότε παιζουμε αναγκαστηκά με back line το οποίο βρίσκουμε εκεί (η ποιότητα του οποίου είναι θέμα για άλλο Thread), οπότε προκειμένου να κάνω την δουλεία μου χρησιμοποιώ ENGL Tube Toner, το οποίο σίγουρα δεν είναι ότι καλύτερο, ωστόσο σου επιτρέπει να έχεις ένα αξιοπρεπή :?: (κατά την ταπεινή μου γνώμη) ήχο. Ο ήχος ωστόσο αυτός στον ηχολήπτη μας ακούγεται πολύ τραχύς και άξεστος επειδή τόσα χρόνια το αυτί του έχει συντονιστεί σε ήχους από POD και πεταλιέρες BOSS. O ίδιος μάλιστα μου συνιστά να αγοράσω POD. :oops:

 

 

Καλό θα ήταν επίσης το φαινόμενο αυτό να μην το περιορίζουμε μόνο στους laiko/fussion' date=' καθώς στην χώρα μας (sorry whiteNoise άλλα κάπως έτσι είναι τα πράγματα τουλάχιστον στον μουσικό τομέα) υπάρχουν και οι pop/metal/fussion sessionαδες........Χρόνια τώρα ο Έλληνας session είναι ο πρώην metalas ο οποίος όταν μεγάλωσε μελέτησε jazz και fussion. Από τεχνική μια χαρά, αλλά από αισθητική.......................[/quote'] Και αυτό το κριτήριο (της αισθητικής) επέτρεψε μου να σου πω ότι είναι τουλάχιστον... υποκειμενικό.

Δυστυχώς όπως σου είπα το φαινόμενο αυτό το ζω (αναφέρομαι στην γενιά των sessionαδων που τώρα είναι κοντά στα 40, ωστόσο υπάρχουν και ορισμένοι της δική μου ηλικιάς (25) οι οποίοι είναι κολλημένοι σε αυτή την ασθητική).

 

 

Αντιλαμβάνομαι ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποποιηθείς τον κιθαριστικό σου εαυτό όταν είσαι ακροατής ενός τραγουδιού..................το προσπαθώ πάντως και πιστεύω οτι κάποτε θα το επιτύχω σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό :roll: :roll: :roll:

Δεν χρειάζεται' date=' γιατί έτσι ανακαλύπτεις θαυμάσια πράγματα ακόμα και σε σαχλά τραγουδάκια.

Η μουσική είναι παντού.

Και στο απρόσμενο παραπάνω σόλο, αλλά και στα πνευστά που μπορεί ν' ακούσεις να συνοδεύουν τον πιό ανούσιο στίχο.

Γιατί να τα βάζουμε όλα σε κουτάκια και να περιοριζόμαστε;

Επειδή προτιμώ να παρακολουθώ "ανώτερου" επιπέδου μουσικά ιδιώματα όπως η jazz;

Κρατάω και τ' αυτιά μου ανοιχτά προς πάσα κατεύθυνση, και πολλές φορές εκπλήσομαι ευχάριστα και καμμιά φορά... μαθαίνω.[/quote']

 

Τα αυτιά μου τα έχω πάντα ανοικτά. Το να ακούσεις κάτι το οποίο τελικά θεωρείς κακόγουστο, είναι ότι πιο εποικοδομητικό. Δυστυχώς οι περισσότεροι (προσπαθώ να είμαι όσο το δυνατόν περισσοτερο neutral αλλά μάλλον δεν το καταφέρνω) ασχολούνται με το πως θα εξασκήσουν τα δάκτυλα τους ή τα χέρια τους και αδιαφορούν για το πως θα εξασκήσουν τα αυτιά τους.

 

 

 

 

 

 

 

Φιλικοί χαιρετισμοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου