rototom Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 21 Ιουλίου 2010 Superfunk ... ο Steve Gadd από μένα μαθήτευσε και έχει το χτύπημα που μου δείχνεις ( !!!!!! DUH ) ;D :P Ναι όντως ο Steve σαν το κρασί όσο παλιώνει τόσο καλύτερο γίνεται. Το δικό μου στύλ είναι ποί κοντά στο minnemann. manosx Την συγκεκριμένη RME δεν την είχα προσέξει ομολογουμένως. Είναι κομματάκι πιο πάνω απόαυτή που επέλεξα εγώ αλλά για τα επιπλέον πράγματα πουη έχει 100 euro δεν ειναι και απαγορευτική διαφορά. Να πω την αλήθεια κι εγώ για τη λύση με την RME έτινα πιο πολύ. Απλά η ART έχει λαμπάτους προενισχυτές που ίσως να δίνουν και κάποιο χαρακτήρα ανάλογα με τις λυχνίες που υπάρχουν στο σασί ( έχω δοκιμάσει τους πολύ φθηνούς της προενισχυτέ και με έχει εντυπωσιάσει ι αποδοσή τους ), o Focusrite είναι μια χαρούλα. Η presonus είναι πολύ καλή αλλά με χαλάει ότι δεν έχει vu meters για τις εισόδους. Ναι αργότερα θέλω να αποκτήσω και κανα δύο προενισχυτές για τις περιπτώσεις τον overheads αλλά και ακουστικών οργάνων κτλ κτλ όπου δηλαδή απαιτείται κάτι πιο ... ποιοτικό απο θέμα προενισχυτή. Ευχαριστώ για τις συμβουλές Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostas-slash Δημοσιευμένο 22 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Ιουλίου 2010 Θεωρώ ΑΔΥΝΑΤΗ τη μίξη τυμπάνων με 16 μικρόφωνα. Τι σκατα, πως θα καταφέρεις να βάλεις 16 μικρόφωνα χωρις να πέρνει τον ήχο του crash το του china? Όλα αυτά μπορεις να τα πάρεις απίστευτα καλά με ένα ζευγάρι καλά πουράκια, και ένα ακόμα καλό πυκνοτικό. Παν μέτρον άριστον, μετά θα αρχίσει να χαλάει ο ήχος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
rototom Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2010 Κώστα καλημέρα, Εχω κάνει μείξη με περισσότερα κανάλια από 16 για τα τύμπανα στο παρελθόν. Μια χαρά βολέβονται. Βασικά για να έχεις όσο το δυνατόν μικρότερο bleeding ( διαρροή ηχητικού σήματος από το ένα κανάλι στο άλλο ) έγκειται πρώτον στον τύπο των μικροφώνων που θα βάλεις στο κάθε όργανο, και δεύτερον ισως και σημαντικότερον η τοποθέτηση του κάθε μικροφώνου λαμβάνοντας υπόψην το πολικό διάγραμμα του κάθε μικροφώνου. Σίγουρα ότι και να κάνεις bleeding θα υπάρχει απλά κοιτάμε να είναι χαμηλότερο από το κύριο σήμα μας για να μπορύμε εύκολα να το κόψουμε με noise gate. Δεν το συνεχίζω πιο κάτω αλλά αν σας ενδιαφέρει μπούμε να ανοίξουμε ένα thread στο σωστό μέρος αυτού το υπέροχου δικτυακού τόπου και να κάνουμε εκεί κουβέντα επί του θέματος τις μείξης των τυμπάνων :) Δεν είανι πάντα μα πάντα φίλε μου απαραίτητα τα τώσα μικρόφωνα για τιν κάλυψη των τυμπάνων μπορώ να ομολογίσω, αλλά την τεχνική κάλυψης που θα χρησημοποιηθεί για τιν εκάστοτε περίπτωση την καθορίζει το τελικό αποτέλεσμα που επιδώκει κανείς :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostas-slash Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2010 Ειλικρινά από τα πιατίνια γενικά (crash κλπ κλπ) δεν έπερνες τον ήχο του διπλανού??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2010 αν διαβασεις προσεκτικα λεει οτι στα πιατινια βαζει μονο 2 OH. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aspkd Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2010 ..... Επειδή θέλω να ηχογραφώ και φυσικά τύμπανα με ένα λιγό έως πολύ πληθωρικό σέτ τα 16 κανάλια που έχω τώρα σε λίγο καιρό δεν θα μου φτάνουν. Ετσι αποφάσισα να αλλάξω εξοπλισμό. Οι λύσεις που σκέφτομαι είναι τα παρακάτω συνολάκια: MOTU 896 mkIII + 2x MOTU 8 pre και 3x ART Tubeopto + RME HDSP 9652 Ακούω γνώμες για τα δύο τους, απόψεις κάποιων που τα χρησημοποιήισαν. Εάν θες μια γνώμη παραπάνω .... 24bit σε αυτή την κατηγορία δεν! Και χωρίς τα 24Bit τύμπανα γιοκ ... και με τίποτα ! (trust me!) Overhead στα 16? - 18? grove me "κατσαρολα" festival!!! xe xe :P Δυστηχώς εγώ όσα χρόνια είχα τα motu (είχα σχεδόν όλα τα μοντέλα) και χρησιμοποιούσα τα ad/da τους δεν "γύρισε" ποτέ πισω ήχος από τύμπανα!! ... απα πα,πα με τίποτα. Μόλις "κάρφωσα" επάνω τα apogee , απλώς άκουσα μετά από πολλά χρόνια ξανά 24 BIT στα 48 ΚΗΖ και απλά χρησιμοποίησα τα motu ως disk interface που απλά στέλνει data στο mac. Οι converters των motu δεν "γράφουν" τύμπανα, είναι αρκετά "πλαδαρoi" και στα τύμπανα θές "γρήγορο" σήμα. τα RME ίσως είναι λίγο καλύτερα. Τα Motu για τα υπόλοιπα (φωνές , κιθάρες κλπ) είναι μια χαρά και ίσως από τις καλύτερες και σταθερές λύσεις σε αυτά τα λεφτά.... ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
rototom Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2010 Βασικά κι εγώ στη δεύτερη λύση καταλήγω τελικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Ιουλίου 2010 Εάν θες μια γνώμη παραπάνω .... 24bit σε αυτή την κατηγορία δεν! Και χωρίς τα 24Bit τύμπανα γιοκ ... και με τίποτα ! (trust me!) Overhead στα 16? - 18? grove me "κατσαρολα" festival!!! xe xe :P Δυστηχώς εγώ όσα χρόνια είχα τα motu (είχα σχεδόν όλα τα μοντέλα) και χρησιμοποιούσα τα ad/da τους δεν "γύρισε" ποτέ πισω ήχος από τύμπανα!! ... απα πα,πα με τίποτα. Μόλις "κάρφωσα" επάνω τα apogee , απλώς άκουσα μετά από πολλά χρόνια ξανά 24 BIT στα 48 ΚΗΖ και απλά χρησιμοποίησα τα motu ως disk interface που απλά στέλνει data στο mac. Οι converters των motu δεν "γράφουν" τύμπανα, είναι αρκετά "πλαδαρoi" και στα τύμπανα θές "γρήγορο" σήμα. τα RME ίσως είναι λίγο καλύτερα. Τα Motu για τα υπόλοιπα (φωνές , κιθάρες κλπ) είναι μια χαρά και ίσως από τις καλύτερες και σταθερές λύσεις σε αυτά τα λεφτά.... ;) δηλαδη αυτα δεν ειναι καλα τυμπανα? (με motu εχουν γραφτει) http://www.noiz.gr/index.php?topic=171058.msg362377#msg362377 σαφως οι Apogee ειναι καλυτεροι κονβερτορες αλλα δεν ειναι πια και τοσο χαλια οι Motu www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
aspkd Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2010 Φίλε Superfunk άκουσα το δείγμα των τυμπάνων που μου έγραψες αλλά σε mp3 δεν μπορείς να βγάλεις σωστό συμπέρασμα. (δεν ασχολούμαι με mp3). Δεν θέλω να σε απογοητέυσω αλλά εάν είχες καλύτερα converters θα άκουγες ένα "διαφορετικό" αποτέλεσμα. Anyway έτσι όπως έγινε πλέον η μουσική βιομηχανία όλα καλά ακούγονται. Δεν νομίζω ότι πολλοί καταλαβαίνουν διαφορά μεταξύ prismsound και soundblaster... ;) Εάν εσύ είσαι τελος πάντων ευχαριστημένος με το αποτελεσμα αυτό τότε εμένα δεν μου πέφτει λόγος, απλώς επειδή έχω κάνει αρκετή δισκογραφία εδώ και 10 χρόνια με motu και είδα το post, είπα να στείλω την ταπεινή μου γνώμη... καλή συνέχεια ... ps: εγώ πάντως μετά από μόνιμη πλέον "ακινησία" είπα να τα πουλήσω διότι θέλω χώρο στα rack ...http://smart.noiz.gr/details.php?id=1710 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Ιουλίου 2010 σαφως οι Apogee ειναι καλυτεροι κονβερτορες αλλα δεν ειναι πια και τοσο χαλια οι Motu ;) τη δουλεια σου δηλ.την κανεις ΜΙΑ ΧΑΡΑ,σιγουρα και εσυ θα ειχες καλυτερο αποτελεσμα αν πριν τους κονβερτορες :) ειχες μια ωραια Neve/SSL/EMI κονσολλα,αλλα και με αυτη που εχεις κανεις δουλεια,αυτο ηθελα να πω. ;) εννοειται οτι οσο καλυτερο εξοπλισμο εχεις τοσο καλυτερο ηχο θα εχεις,αν ομως ΞΕΡΕΙΣ τι κανεις αποτελεσμα βγαζεις απο οτιδηποτε,ορεξη μονο να εχεις. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση