Προς το περιεχόμενο

Σύστημα κάρτας ήχου - προενισχυσης για ηχογράφιση για 24 κανάλια


rototom

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δεν αμφιβαλλω καθολου.... ;D

 

αν θες 24 καναλια μονο για τα τυμπανα...δεν θα θελεις και αλλα 88 για καθε..ΠΛΗΚΤΡΟ του πιανου ,αλλα 6 για καθε χορδη της κιθαρας και καμμια 30αρια για vocals?? ;D 

Κακέ :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 34
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

δεν αμφιβαλλω καθολου.... ;D

 

αν θες 24 καναλια μονο για τα τυμπανα...δεν θα θελεις και αλλα 88 για καθε..ΠΛΗΚΤΡΟ του πιανου ,αλλα 6 για καθε χορδη της κιθαρας και καμμια 30αρια για vocals?? ;D 

 

Ε χμ, εχουμε και στο νοιζ εκπτώσεις ? ακου κεί 6 για την κάθε χορδή. Δηλαδή τα τάστα πού τα βάζεις ; :D

 

Στο συγκεκριμένο project παίζανε πάρα πολλά samples καθώς και 4-5 συμφονικά μέρη. Τα τύμπανα είχαν μόνο 16 ( !!!  :o ;D :D ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα τύμπανα είχαν μόνο 16 ( !!!     ).

 

ενταξει τοτε,σχεδον stax setup ειναι αυτο για εσενα.... ;D ;D

 

εξω απο την πλακα ,μπορεις να κανεις μεγαλη "οικονομια" (κριμα ειναι να αγορασεις 24 μικροφωνα...μονο για ντραμς),"μοιραζοντας" τα μικροφωνα σου στο σετ ;),αν θες πες μου τι ακριβως περιλαμβανει το σετ σου να σου πω ιδεες... ;)

 

(οχι η ιδεα δεν θα ειναι βαλε ενα U87 απο πανω και ενα RE20 στη μποτα.... ;D ;D)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλλα 6 για καθε χορδη της κιθαρας  

Άσχετε...Η Gibson Hexaphonic γιατί υπάρχει? ;D ;D

 

Αλήθεια..την καταργήσαν και αυτή?

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εξω απο την πλακα ,μπορεις να κανεις μεγαλη "οικονομια" (κριμα ειναι να αγορασεις 24 μικροφωνα...μονο για ντραμς),"μοιραζοντας" τα μικροφωνα σου στο σετ ;),αν θες πες μου τι ακριβως περιλαμβανει το σετ σου να σου πω ιδεες... ;)

 

(οχι η ιδεα δεν θα ειναι βαλε ενα U87 απο πανω και ενα RE20 στη μποτα.... ;D ;D)

 

Μικρόφωνα έχω διάφορα, τρία sm 57 και πάνε ένα στο ταμπούρο απο πάνω ένα στο ταμπούρο από κάτω κι ένα στο δεύτερο ταμπούρο από πάνω. 2 AKG C1000S και τα βάζω για το hi hat, ένα στο πλάι εκεί που ανοίγει για τον αέρα και ένα από πάνω, Εχω 2 t.bone sc 400 και τα χρησημοποιώ για overheads, κάτι t.bone 2 σετάκια για τα τύμπανα, στα toms βάζω 6 ( 3 τομ & τρία βαθειά ), και στην κάσσα βάζω ένα μπροστά κι ένα πίσω μια που δεν έχω τρυπίσει το μπροστινό δέρμα.

 

Και ένα ribbon σαν το δικό σου ( από φωτό σε άρθρο ηχογράφησης της κιθάρας το είδα ). Το ribbon είναι μπαλαντέρ για μένα. Το έχω δικομάσει και σε ταμπούρο και μου άρεσε αυτό που έπαιρνε, και σε κάσσα και σε hihat όσων αφορά τα τύμπανα.

 

Τώρα το σετ μου είναι ώς εξής:

 

Κασσα 22

Toms : 8,10,12

Floor Toms : 13 ( τομ είναι αλλα με λίγο πιο χαλαρό κούρδισμα είναι καταπλικτικό ), 14, 16

Snare : 14, 10

 

Και θα προστεθούν 6 ροτοτόμ για αρχή δεύτερο hihat από δεξιά, τυμπάλες λίγο αργότερα και 4 octoban ε και μερικά πιάτα και μια κάσσα 18άρα. Αυτάααααααααααααααα

 

Στα ροτο τί μικροφωνο προτείνεις SF ??

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα σου έλεγα να αφήσεις τα 24 κανάλια και τέτοιου τύπου προσεγγίσεις και να αγοράσεις δύο μικρόφωνα της προκοπής για over. Αν παίζεις "σωστά" θα έχεις το 80% του ήχου.

 

 

Έτσι και αλλιώς αν παίζεις χωρίς να βγάζεις ήχο, δε σε σώνουν ούτε 1000 κανάλια.  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 AKG C1000S και τα βάζω για το hi hat, ένα στο πλάι εκεί που ανοίγει για τον αέρα και ένα από πάνω

 

κριμα τα μικροφωνα ,δυο μικροφωνα σε hi hat πρωτη φορα στη ζωη μου ακουω (εγω δεν βαζω...ουτε 1.... ;D ;D)

 

 

Στα ροτο τί μικροφωνο προτείνεις SF ??

 

γενικα στα τομοειδη αν εχεις φραγκα τα Senheisser ΜD421 & τα EV RE20 (για πιο μεγαλα μεγεθη ) δυσκολα παιζονται,παντως για τα ροτο το ταπεινο 57αρι μια χαρα ειναι.

 

 

Προσωπικα τα αγαπημενα μου drums mics ειναι

 

bass drum: EV RE 20

Snare: Beyer M201

toms:Senheisser ΜD421

room:Beyer MC740

OH:Royer 121 (αλλα επειδη δεν εχω λεφτα βαζω τα φτηνιαρικα του Θωμα... ;D)

Hi-Hat:(αν σωνει και καλα πρεπει να βαλω το AKG 414 ειναι απαιχτο)

 

συνηθως ομως γραφω μονο με ενα EV RE 20 στη μποτα,ενα Beyer M201 στο ταμπουρο και το Beyer MC740, 2 μετρα πανω απο το κεφαλι του ντραμμερ..... ;D  (δυστυχως αυτη η τεχνικη απαιτει ντραμμερ με ...κοχονες και δεν "δουλευει" παντα ειδικα αν ο ντραμμερ δεν εχει καλο χτυπημα και δυναμικες)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα σου έλεγα να αφήσεις τα 24 κανάλια και τέτοιου τύπου προσεγγίσεις και να αγοράσεις δύο μικρόφωνα της προκοπής για over. Αν παίζεις "σωστά" θα έχεις το 80% του ήχου.

 

 

Έτσι και αλλιώς αν παίζεις χωρίς να βγάζεις ήχο, δε σε σώνουν ούτε 1000 κανάλια.  ;)

 

Μωρε ο ήχος βγαίνει, τα μικρόφωνα που έχω πιάνουν αυτό που θέλω απλά τώρα είμαι οριακά με τα 16 κανάλια. Μέχρι του χρόνου σταδιακά θα προσθέσω κομάτια στο σετ μου και θέλω να μπορώ να το καλύψω. Τα ... μικρόφωνα που είπα ότι βάζω για overheads είναι πάρα πολύ καλά παρόλο που είναι φθηνά.

 

Παίζω όυτε λίγο ούτε πολύ καμιά 30αριά χρόνια, απλά θέλω το close miking γιατί για το στύλ που παίζω με αυτό τον τρόπο παίρνω το 50% του ήχου. Το άλλο 50 είναι τα overheads. Αλλά όμως ναί συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι στις πλείστες περιπτώσεις δίνεις λίγο από τα close ίσα ισα να κσεχωρίζουν και όλο το άλλο από τα overheads. Σε σένα ίσως αυτό το ποσοστό να είναι το 80% του συνολικού ήχου, σε άλλον να είναι και το 100% αν παίζει πχ jazz και σε άλλον να θέλει μονο τα πιάτα στα overheads και ολα τα άλλα να ακούγονται πιο πολύ από τα close.

 

 

SF, Ωραίες επιλογές μικροφώνων, τώρα με αυτά που έχω αυτές τις μέρες θα πειραματιστώ και στα roto να δώ τι πιάνουν κτλ κτλ.

 

Οταν λές να έχει καλό χτύπημα τι εννοείς; Ναι ξέρω drummers που παίζουν τόσο δυνατα που στα 10m τους γραφεις με 2 πυκνωτικά. Το κακό με αύτους είναι ότι αλλάζαν πιατίνια σαν τα εσώρουχα καθώς και μεμβράνες μπακέττες και μερικές φορές και hardware!!!

 

Εγώ είμαι κάπως πιο αεράτος και έχω και pianissimo στιγμες αλλά και forzatto στιγμές ανάλογα με το τι μου υπαγορεύει ι παρτιτούρα αν πρόκειται για εκτέλεση κάποιου τραγουδιού για λογαριασμό άλλου ή η καρδιά μου αν πρόκειται για κάτι δικό μου η για jam.  ;D

 

To 414 όντως είναι άπαιχτο αλλά και λίιιγο "τουρσί" η τιμή του είναι ίσως κάποια απο τις μελλοντικές μου αγορές 1-2 τέτοια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν λές να έχει καλό χτύπημα τι εννοείς;

 

αυτο  ;D ;D

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

OK αφού γουστάρεις πάσο. Από τις δύο λύσεις που προτείνεις εγώ θα προτιμούσα με κλειστά μάτια την RME καθώς τόσα ταυτόχρονα κανάλια είναι σίγουρο ότι η PCI express θα τα διαχειριστεί ΠΟΛΥ πιο άνετα, με μικρότερο latency κ.λ.π.

 

 

Καλύτερα όμως για PCI EXPRESS να πάρεις αυτήν την RME- για ψάξτο λίγο και πες

 

http://www.thomann.de/gr/rme_hdspe_raydat.htm

 

Από εκεί και πέρα για προενισχυτές είναι δύσκολα τα πράγματα λόγω χρημάτων. Σε χαμηλά λεφτά θα κοίταζα ίσως και κάτι τέτοιο.

 

http://www.thomann.de/gr/focusrite_octopre_mkii_dynamic.htm

 

Και μια που γράφεις drums ίσως και αυτό

 

http://www.thomann.de/gr/presonus_digimax_fs.htm

 

Αν τελικά δίνεις έμφαση στα over, θα άξιζε ίσως να χώσεις λίγα παραπάνω γκαφρά για ένα ζευγάρι καλούς προενισχυτές.

 

Πάντως το βασικότερο είναι ο Drummer. Και στη συνέχεια ο χώρος. Δώσε μου αυτά τα δύο, και ας έχω και... ένα μικρόφωνο  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου