Evilnye Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2010 +1 ήθελα να πεταχτώ κ εγώ ακριβώς γι αυτό. Δηλαδή ντάξει καλώς ή κακώς (καλώς για μένα) αν ακούς 4/4 αυτά θα σου βγουν πολύ πιο φυσικά από τα όποια 7/8 ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
chris4puzzle Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2010 Θα συμφωνήσω αν και νομίζω ότι δεν είναι μόνο ελληνικό το χαρακτηριστικό αυτό. Υπαρχει παγκοσμιως ελειψη απο καλους ντραμερ που να ωθουν το οργανο τους στα ακρα αλλα ομορφα και να ξεφευγουν απο τον βαρετο κλασικο ρυθμο του-πα-του-πα αντε και κανα κρασ σε κοντρα :P ολες οι νεες μπαντες απεξω εχουν αυτο το κακο. κανεις δεν δινει βαση στα ντραμς ενω ειναι απτα πιο σημαντικα στοιχεια www.myspace.com/thepuzzle4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
chris4puzzle Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2010 Δηλαδή ντάξει καλώς ή κακώς (καλώς για μένα) Το θεμα ειναι το πως πλασασρεις το καθε τι. μπορεις να παρεις εναν τρελο ρυθμο που να ναι γραμμενος σε 13/64 [που λεει ο λογος :P] και να τον φτιαξεις ετσι ωστε να ειναι οικειος στο αυτι. www.myspace.com/thepuzzle4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nordic Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2010 Κάθε άλλο παρά νομίζω ότι είστε κουλοί. ;) Το χρησιμοποίησα σαν παράδειγμα, γιατί όντως έχω δει αρκετούς ντράμμερ να μην μπορούν να κρατήσουν άνετα σύνθετα time signatures, τα οποία στο κάτω κάτω βρίσκονται στη μουσική μας παράδοση. Και σου επεξηγω... Γενικα ένας drummer πρεπει να δουλέψει τα 4/4 πρώτα ... Υστερα τα time signatures, το να κρατησεις με ενα χέρι 7/8...δεν είναι δύσκολο... και εσείς οι υπολοιποι μουσικοι το κρατάτε...αρκει να κατανοήσεις ότι ειναι 4/4 πλην ενός 8ου... Τι γινεταί αμα παιζεις όμως παραλλήλα foot ostinatos??? τι γίνεται όμως αμα έχεις αλλα παράλληλα patterns να συμβαίνουν?? διαφορετικα stickings κτλ κτλ?? Γενικα είναι δύσκολο να groovareis π.χ σε 7/8, όπως groovareis σε 4/4... Δηλαδή να είσαι το ίδιο ανετος.... Αυτό είναι και το ζητούμενο, για εμάς... Μαλλον αυτό εννοουσαν οι φιλοι σου οι drummers... Αλλα στην τελική είναι όλα αριθμοι.... Όσον αφορά το κομμάτι τώρα είναι άλλη υποθεση... Μπορούμε να το αναλυσουμε αμα θέλεις όμως... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2010 Το καλώς δεν πάει στο ότι είναι καλύτερος ένας ρυθμός από τον άλλο, αλίμονο, απλά στο ότι θεωρώ πως ο κόσμος πρέπει να ακούει ότι του αρέσει και να μη σκαλώνει εδώ κ εκεί επειδή πρέπει. Η μουσική είναι πρώτα προσωπική ευχαρίστηση και μετά αναζήτηση παρακάτω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2010 Γι'αυτό ακριβώς έβαλα αυτό το βίντεο: είναι άντε γεια τεχνικά και πολλοί μένουν εκεί... όχι στο ότι έχουν πρόβλημα να μετρήσουν ένα εφτάρι ή ένα εννιάρι. Όπως και να το κάνουμε, παγκοσμιοποίηση ή όχι, αυτό που ξεχωρίζει την βαλκανική και μεσογειακή μουσική είναι ΚΑΙ τα "περίεργα time signatures". Τι να μας πει ας πούμε ο Γερμανός από τη ζωή του? ;D ;D Ένα 4/4 (εμβατήριο) και ένα 3/4 στο τσακίρ κέφι. :P ;D ;D Το συγκεκριμένο κομμάτι δείχνει πιστεύω πως μπορούν να γραφούν καλά και "κατανοητά" κομμάτια με τέτοια signatures, μακριά από επιτηδευμένες παπάντζες σύγχρονων προγκρεσιβάδων που τις καταλαβαίνουν μόνο οι ίδιοι (καμμιά φορά). :P ;D ;D Και όχι Εύη και Chris, προσωπικά χέστηκα αν ακούει τεσσάρια όλη την ημέρα ένας ντράμμερ, οφείλει να το πάει λίγο παραπέρα, με τον πιο απλό τρόπο (με μια ματιά στην μουσική του παράδοση, που την έχει γραμμένη). Και τότε θα εκλείψει πιο εύκολα αυτό που λέει ο φίλος sentientno6: κανεις δεν δινει βαση στα ντραμς ενω ειναι απτα πιο σημαντικα στοιχεια Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nordic Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2010 +1 ήθελα να πεταχτώ κ εγώ ακριβώς γι αυτό. Δηλαδή ντάξει καλώς ή κακώς (καλώς για μένα) αν ακούς 4/4 αυτά θα σου βγουν πολύ πιο φυσικά από τα όποια 7/8 ! Καπού διάβασα κάναν μελέτες για αυτό.... Μια έρευνα μουσικοθεραπείας ελεγε ότι φυσιολογικά λειτουργούμε σε 4/4... Αμα το βρω θα το ποσταρω... Για αυτό αλλωστε και το rock backbeat(ταμπούρο στο 2 και 4) πούλησε περισσότερο απο οποιοδήποτε άλλο groove στην ιστορία... Γιατί ήταν κατανοητό απο τον κόσμο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
chris4puzzle Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2010 Γιατί ήταν κατανοητό απο τον κόσμο... Αλλα βαρετο απο τους υπολοιπους μουσικους :P evilnye χρονια πολλα ;D www.myspace.com/thepuzzle4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2010 Γιατί ήταν κατανοητό απο τον κόσμο... Και από τους Ινδούς ας πούμε? ;) Ή από το Δυτικό κόσμο? Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 3 Ιουλίου 2010 Μερσι ;) Και όχι Εύη και Chris, προσωπικά χέστηκα αν ακούει τεσσάρια όλη την ημέρα ένας ντράμμερ, οφείλει να το πάει λίγο παραπέρα, με τον πιο απλό τρόπο (με μια ματιά στην μουσική του παράδοση, που την έχει γραμμένη). Εννοείται καλό είναι κ επιβάλλεται να το ψάχνεις αν ασχολείσαι σοβαρά. Καπού διάβασα κάναν μελέτες για αυτό.... Μια έρευνα μουσικοθεραπείας ελεγε ότι φυσιολογικά λειτουργούμε σε 4/4... Έχω την εντύπωση πως κάτι έχει να κάνει με τους παλμούς της καρδιάς, αν κ για shuffle την ακούω εγώ lol! :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση