Προς το περιεχόμενο

Pedalboards. Παρουσιάστε!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τίποτα το εξτραορντινέρ... απλά θα λούπαρε τις επαναλήψεις και θα τις "βρώμιζε" σταδιακά. Ό,τι θα έκανε και το ίδιο το Εl Capistan μόνο του, ή το Timeline αν πάνω στον λουπαδόρο του χρησιμοποιούσες στο FX loop ένα overdrive με πολύ ελαφρύ clipping, πχ. ένα SD1, ένα Timmy κλπ.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

κατά τα άλλα με τρώει η περιέργεια τι προκύπτει άμα τοποθετηθεί το el cap (σε sound on sound mode) στο feedback loop του timeline.

 

Το χάος  :)

 

Τίποτα το εξτραορντινέρ... απλά θα λούπαρε τις επαναλήψεις και θα τις "βρώμιζε" σταδιακά. Ό,τι θα έκανε και το ίδιο το Εl Capistan μόνο του, ή το Timeline αν πάνω στον λουπαδόρο του χρησιμοποιούσες στο FX loop ένα overdrive με πολύ ελαφρύ clipping, πχ. ένα SD1, ένα Timmy κλπ.

 

Δε θα συμφωνήσω, bs.

 

Το sound on sound του capistan παράγει επαναλήψεις, που κάθονται η μια πάνω στην άλλη, και που σταδιακά βρωμίζουν (αν δεν εχεις σετάρει το tape στο καθαρότερο δυνατόν). Αν δεν είσαι φειδωλός με τις νότες, αυτή η λειτουργία σε στέλνει σε περιοχές, ambient μεν, χαοτικές δε, και δύσκολα διαχειρισιμες.

 

Φαντάσου τώρα να στείλεις αυτο το σήμα στο timeline, σε κάποια απο τις 12 μηχανές delay, ιδιαίτερα στις ice, ή filter, κτλ.  Αυτό ειναι Ο ορισμός του χάους, για μένα.

 

Το feedback loop του timeline ειναι πολυ ενδιαφέρον με αλλά πεταλια (π.χ. με flanger) αλλά όχι τοσο με το el capistan

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χμμ, χωρίς να μπορώ να το επαληθεύσω, εκτιμώ πως λειτουργεί σαν  beat slicer στη λούπα του el cap. με σηματοδότη το delay time του timeline (δεδομένου ότι το feedback loop επηρεάζει μόνο το wet signal).

 

Δηλαδή με κάθε σήμα που δίνεται στο timeline τροφοδοτείται η λούπα του el cap. με νέο στρώμα ήχου και ταυτόχρονα ενεργοποιείται το delay του timeline, τώρα επειδή η λούπα του el cap. έχει προφανώς μεγαλύτερη περίοδο από ένα μόνο repeat του timeline σε κάθε επόμενο repeat θα εισάγεται από το fdbk loop διαφορετικό μέρος της φράσης αναμεμειγμένο με το ηχόχρωμα του delay machine που έχει επιλεγεί σύν το αρχικό σήμα τροφοδότησης.

 

Αν όντως ισχύει όλο αυτό μπορούν να γίνουν ενδιαφέροντες συνδυασμοί με τα  pattern, reverse machines, άμα χρησιμοποιηθεί και το looper του timeline, τότε ναι το χάος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

... Αν όντως ισχύει όλο αυτό μπορούν να γίνουν ενδιαφέροντες συνδυασμοί με τα  pattern, reverse machines, ...

 

Iσχυει.. Η φωτό ειναι με τη reverse machine του timeline στο sound on sound του el capistan. To cap στο feedback loop του timeline.

 

ΥΣ. Τι είναι πάλι αυτό το link  στη 2η παράγραφό σου προηγουμενως?

20131027_112141.thumb.jpg.ee59c5e7f5da6cb07682f1e45cc99e92.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θα συμφωνήσω, bs.

 

Το sound on sound του capistan παράγει επαναλήψεις, που κάθονται η μια πάνω στην άλλη, και που σταδιακά βρωμίζουν (αν δεν εχεις σετάρει το tape στο καθαρότερο δυνατόν). Αν δεν είσαι φειδωλός με τις νότες, αυτή η λειτουργία σε στέλνει σε περιοχές, ambient μεν, χαοτικές δε, και δύσκολα διαχειρισιμες.

 

Φαντάσου τώρα να στείλεις αυτο το σήμα στο timeline, σε κάποια απο τις 12 μηχανές delay, ιδιαίτερα στις ice, ή filter, κτλ.  Αυτό ειναι Ο ορισμός του χάους, για μένα.

 

Κοίτα, δεν έχω πια το Timeline (και άρα δεν μπορώ να το επαληθεύσω) αλλά εμμένω σε αυτά που έγραψα προηγουμένως. Σημείωσα ήδη προηγουμένως πως τις "βρωμίζει" σταδιακά, κι αν δεν πετύχει πχ. με ένα ψιλοOD μπορεί να πετύχει πχ. κάνοντας assign το grit ή κάποια άλλη παράμετρο σε expression pedal, και επιπρόσθετα έχοντας οποιαδήποτε definition of chaos ;D στο FX loop του. Το θέμα είναι απλά να λουπάρει κάποια delayed parts και να τα "βρωμίσει" ελαφρά, κάτι που εδώ που τα λέμε γίνεται και χωρίς FX loop, έχοντας ένα βρωμοπέταλο πριν ή μετά το delay, ιδανικά και με ένα expression pedal (πχ. το Elements της Dr. Scientist) ή παίζοντας με το vol. knob της κιθάρας σου κλπ.

 

Γενικά επειδή έχω κι εγώ πειραματιστεί πολύ με πετάλια, ίσως απλά να δυσκολεύομαι να εντυπωσιαστώ από συνδεσμολογίες και περίεργα αποτελέσματα (το οποίο δυστυχώς είναι πολύ ελιτίστικο και το αντιλαμβάνομαι). Η modular προσέγγιση είναι πολύ παλιότερη ως concept και πάει πολύ βαθύτερα σε... αχαρτογράφητες περιοχές χάους πχ. στα modular synths όπου παίρνεις CVs και η μια παράμετρος του ενός κάνει modulate σε μια παράμετρο του άλλου που είναι συνδεδεμένο με κάποιο άλλο βρισκόμενο στο FX loop ενός άλλου που γίνεται trigger από κάποιο sequencer που πειράζει το τάδε oscillator κλπ κλπ κλπ. και καταλήγεις να έχεις ένα πανικό από καλώδια που για να θυμηθείς πού πάνε και τι ρόλο παίζουν πρέπει να συμβουλευτείς διαγράμματα ροής και... ok, I'll stop.  :D :P

 

 

(Η πλάκα είναι πως στο τέλος μετά από μεγάλο κόπο, ξόδεμα μεγάλου χρόνου, πολλών χρημάτων και μπόλικης φαιάς ουσίας νομίζεις πως έκανες κάτι σπουδαίο ενώ στην ουσία το μπλιμπλικοαποτέλεσμα είναι κωμικοτραγικό καθώς καταλήγεις να ακούγεσαι πχ. σαν 8χρονο που παίζει με ένα χαλασμένο Gameboy, αλλά αυτό είναι άλλη υπόθεση!)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

(Η πλάκα είναι πως στο τέλος μετά από μεγάλο κόπο, ξόδεμα μεγάλου χρόνου, πολλών χρημάτων και μπόλικης φαιάς ουσίας νομίζεις πως έκανες κάτι σπουδαίο ενώ στην ουσία το μπλιμπλικοαποτέλεσμα είναι κωμικοτραγικό καθώς καταλήγεις να ακούγεσαι πχ. σαν 8χρονο που παίζει με ένα χαλασμένο Gameboy, αλλά αυτό είναι άλλη υπόθεση!)

 

Συμφωνώ.

Εγώ πάντως σήμερα τα πήγα καλα με τους νέους ήχους. Πήρα μια θετική ψήφο απο τον Πητ και μια αρνητική απο τη γυναίκα μου. Ο Πητ ειναι ο γάτος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Dinosp άμα έχεις και ηχητικό ντοκουμέντο του setup πόσταρε χωρίς φόβο και πάθος.

 

ΥΣ. Τι είναι πάλι αυτό το link  στη 2η παράγραφό σου προηγουμενως?

Είναι ο Θωμάς Μάτσιος, παράγοντας Εδεσσαϊκού. Ο Θωμάς έχει την ικανότητα να εξηγεί τα πράγματα με απλά λόγια.

 

Επειδή η συζήτηση μας έφερε στα modulars, να πούμε πως τα EXP input των strymon δέχονται CV (±5V), Έχω δοκιμάσει να συνδέσω το LFO out του MF-102 στο el capistan χωρίς κανένα πρόβλημα (εκτός του ότι το cv των moogerfooger είναι ±2.5V οπότε και δε καλύπτει όλο το εύρος της εκάστοτε παραμέτρου) κατά τον ίδιο τρόπο μπορεί να συνδεθεί και envelope.

 

(Η πλάκα είναι πως στο τέλος μετά από μεγάλο κόπο, ξόδεμα μεγάλου χρόνου, πολλών χρημάτων και μπόλικης φαιάς ουσίας νομίζεις πως έκανες κάτι σπουδαίο ενώ στην ουσία το μπλιμπλικοαποτέλεσμα είναι κωμικοτραγικό καθώς καταλήγεις να ακούγεσαι πχ. σαν 8χρονο που παίζει με ένα χαλασμένο Gameboy, αλλά αυτό είναι άλλη υπόθεση!)

 

Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις αλλά το θέτεις πολύ άγαρμπα, ένας ικανός μουσικός/παραγωγός/συνθέτης/younameit μπορεί να καταλάβει άμα ένας ήχος έχει potential, να τον σαμπλάρει να τον μορφοποιήσει κατά το πώς το οραματίζεται και να συνθέσει κάτι ικανοποιήτικο και πολλές φορές πρωτοποριακό, όλα αυτά από ήχους που φαινομενικά είναι αστείοι.

 

Συμφωνώ.

Εγώ πάντως σήμερα τα πήγα καλα με τους νέους ήχους. Πήρα μια θετική ψήφο απο τον Πητ και μια αρνητική απο τη γυναίκα μου. Ο Πητ ειναι ο γάτος.

 

Τα γατιά λατρεύουν τους νέους ήχους και μουσικό εξοπλισμό, υπάρχει και διαδικτυακή κοινότητα που το αποδεικνύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις αλλά το θέτεις πολύ άγαρμπα, ένας ικανός μουσικός/παραγωγός/συνθέτης/younameit μπορεί να καταλάβει άμα ένας ήχος έχει potential, να τον σαμπλάρει να τον μορφοποιήσει κατά το πώς το οραματίζεται και να συνθέσει κάτι ικανοποιήτικο και πολλές φορές πρωτοποριακό, όλα αυτά από ήχους που φαινομενικά είναι αστείοι.

 

Βεβαίως συμφωνώ, μιας και πχ. δεν θα υπήρχε καν ηλεκτρονική μουσική χωρίς τους πειραματισμούς αυτούς. Και ούτως ή άλλως στις τέχνες όλα - ή μάλλον τα περισσότερα εντός ορισμένων πλαισίων - είναι θέμα context...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά επειδή έχω κι εγώ πειραματιστεί πολύ με πετάλια, ίσως απλά να δυσκολεύομαι να εντυπωσιαστώ από συνδεσμολογίες και περίεργα αποτελέσματα (το οποίο δυστυχώς είναι πολύ ελιτίστικο και το αντιλαμβάνομαι). Η modular προσέγγιση είναι πολύ παλιότερη ως concept και πάει πολύ βαθύτερα σε... αχαρτογράφητες περιοχές χάους πχ. στα modular synths όπου παίρνεις CVs και η μια παράμετρος του ενός κάνει modulate σε μια παράμετρο του άλλου που είναι συνδεδεμένο με κάποιο άλλο βρισκόμενο στο FX loop ενός άλλου που γίνεται trigger από κάποιο sequencer που πειράζει το τάδε oscillator κλπ κλπ κλπ. και καταλήγεις να έχεις ένα πανικό από καλώδια που για να θυμηθείς πού πάνε και τι ρόλο παίζουν πρέπει να συμβουλευτείς διαγράμματα ροής και... ok,

 

 

Επειδή η συζήτηση μας έφερε στα modulars, να πούμε πως τα EXP input των strymon δέχονται CV (±5V), Έχω δοκιμάσει να συνδέσω το LFO out του MF-102 στο el capistan χωρίς κανένα πρόβλημα (εκτός του ότι το cv των moogerfooger είναι ±2.5V οπότε και δε καλύπτει όλο το εύρος της εκάστοτε παραμέτρου) κατά τον ίδιο τρόπο μπορεί να συνδεθεί και envelope.

 

Τα γατιά λατρεύουν τους νέους ήχους και μουσικό εξοπλισμό, υπάρχει και διαδικτυακή κοινότητα που το αποδεικνύει.

 

Λοιπόν, επειδη σας κόβω για πολυ ψαγμένους, συνοψίζω, όπως τα καταλαβαίνω εγώ, στο επίπεδο του αρχάριου.

 

Το capistan υποστηρίζει τη φήμη του. Εχει πολυ ψάξιμο, ωραίους ήχους, σωστά το λένε στη strymon "magnetic monster". To sound on sound ειναι η loop λειτουργία του, όπου σε αφήνει να ορίσεις το χρόνο του loop και σε αυτόν να γράψεις layers που επαναλαμβάνονται ανάλογα με τον αριθμό των repeats που θα επιλέξεις. Όσο πιο πολλές οι επαναλήψεις τοσο πιο φευγάτος ο ήχος. Πάντως το πεταλι, στις delayed χρήσεις του, σε αφήνει εύκολα να βρεις το sweet spot που εχεις στο μυαλό σου.

 

To timeline ειναι overwhelming. It has everything and more. Οι 100 προαποθηκευμένες επιλογές ειναι ήδη παρά πολλές, και με αυτές μόλις εχεις ξυσει την επιφάνειά του. Αν μάλιστα εχεις ως κύρια πεταλια σου τα drives, λες, που έμπλεξα εγώ με τα synths. Τέλος πάντων, ειναι τοσο hi tech που με κάνει να μη μετανιώνω για την αγορα του.

 

Το sound on sound mode του el capistan στο feedback loop του timeline. Ενδιαφέρον παιχνίδι, αλλά βρωμίζει γρήγορα. Εξάλλου και στο delay, less is more.

 

YΣ. Ο Πητ έλειπε, ναι, αυτή ειναι η αλήθεια. Με ειχε όμως εξουσιοδοτήσει να ψηφίζω για λογαριασμό του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου