Captain Dog Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2013 πολυ ωραιο το pedalboard σου.ποια ειναι η γνωμη σου γις το booster της. Tc electronic το λευκο που εχεις; Το χρησιμοποιεις μονο για boost η μπορεις να παιζεις και με χαμηλα το gain και καθαρο ηχο κατι σαν compressor?κανει φασαρια οταν το ενεργοποιεις;γιατι με προβληματιζουν τα 26 db που εχει σαν boost.λεω να το παρω και εγω για αυτο πριν το δοκιμασω θα θελα να με βοιηθησεις και εσυ ευχαριστω Μεχει βολεψει παρα πολυ και μην φοβασαι για θορυβο. Μεχρι την μεση(Volume) που το εχω χρησιμοποιησει εγω δεν ακουσα θορυβο. Επισης ειναι πολυ ευελικτο μιας και με το διακοπτακι που εχει διαλεγεις απο Bass Boost --> Clean Boost ---->Mid Boost κατι το οποιο με εχει βολεψει αφανταστα μιας και το χρησιμοποιεις και ως EQ. Μπορεις να παιξεις και με το Gain το οποιο προσθετει ενα ψιλογρεζι το οποιο δεν ειναι καθολου ασχημο. ΚΑι η τιμη του σε σχεση με τον ανταγωνισμο ειναι πολυ καλη. Αρχικα σκεφτομουν για το Way Huge Pork Loin αλλα λογω του ΕQ διακοπτη διαλεξα το TC. Οτι αλλο θες ρωτας. Guitars:YAMAHA SG1820,YAMAHA SG1802 Pedals:Jerry Cantrell Wah, Bogner Red, Bogner Blue, MXR 5150 Overdrive, Zoom MS-70CDR AMPS:Yamaha THR100, Atomic Amplifire Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mustafank Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2013 Το pedalboard μου, μεχρι στιγμης, αποτελειται απο τα: -subdecay tomato fuzz v.2 -behringer ut100 ultra tremolo -tc electronics nova delay Ευελπιστω, στο κοντινο μελλον, να αποκτησω ενα καλυτερο tremolo (ισως το ehx pulsar), καθως και ενα overdrive (σκεφτομαι το ctc stardust) και απο 'κει και περα, εχει ο Γιαραμπης 8) https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sakis_Gallo Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2013 Ευελπιστω, στο κοντινο μελλον, να αποκτησω ενα καλυτερο tremolo (ισως το ehx pulsar), καθως και ενα overdrive (σκεφτομαι το ctc stardust) και απο 'κει και περα, εχει ο Γιαραμπης 8) δεν θα στο προτινα... εχει πολυ volume drop. εγω οταν το ειχα το ανοιγα παντα μαζι με ενα Booster. A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mustafank Δημοσιευμένο 28 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 28 Αυγούστου 2013 δεν θα στο προτινα... εχει πολυ volume drop. εγω οταν το ειχα το ανοιγα παντα μαζι με ενα Booster. Thanx για την ενημερωση, μαν. :) Με βλεπω, συντομα, να ανοιγω σχετικο θεμα. https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 28 Αυγούστου 2013 Share Δημοσιευμένο 28 Αυγούστου 2013 To Pulsar το είχα κι εγώ, και δεν είχα προσέξει καμία απώλεια έντασης... (και σίγουρα όχι σε τόσο δραματικό βαθμό που να χρειάζομαι και booster). Oύτε με το Small Stone που λέγεται από μερικούς το ίδιο. Αν και το Pulsar άρχισε κάποια ενοχλητικά ανεξήγητα τσιρίγματα, και σε συνδυασμό με την αίσθηση φτήνιας που μου έδινε η κατασκευή συντέλεσε στο να το στείλω πίσω στον Θωμά. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Smyro Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2013 Λείπει το Polytune 2 και το Mooer Trelicopter που είναι καθ'οδόν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kbasilis Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2013 Λείπει το Polytune 2 και το Mooer Trelicopter που είναι καθ'οδόν. Τα δύο πετάλια αριστερά από το wah τι είναι? Flying High Again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Smyro Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2013 Τα δύο πετάλια αριστερά από το wah τι είναι? Το μπλε είναι το BYOC OD2 (TS808) και το μαύρο το BYOC Orange (DS1). Η αλυσίδα είναι Wah->Ripple->OD2->Orange->BYOC Triangle Muff->Waterfall->DD7->Jam TBL (Preamp I/O)->FBX4->BYOC Dual TBL->Power Amp Τα πεταλάκια της BYOC τα έβαψα πρόχειρα χωρίς primer με κάτι ανεξίτηλους μαρκαδόρους και δυστυχώς όποτε τα αγγίζω λερώνουν πρέπει κάποια στιγμή να τα βάψω σωστά αλλά βαριέμαι, έτσι κάνουν και Relic ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AuditoryDriving Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 3 Οκτωβρίου 2013 Να και η δικιά μου σε μιά από τις πολλές αναμοχλεύσεις της. Πιο πολύ πρόκειται για το τι χρησιμοποιώ πλεον για να ηχογραφήσω αφού έφαγα στη μάπα εξομοιώσεις από software που ήταν πλήρως απογοητευτικές. Από πέρυσι που αγόρασα το Tech 21 liverpool και έχω στήσει το σύστημα μου γύρω από αυτό ξαναανακάλυψα πως είναι να παίζεις κιθάρα και να ευχαριστιέσαι. Συνήθως δεν τα κοτσάρω όλα πάνω αλλά σήμερα έκανα λίγο τεστινγ και τα χα στήσει έτσι. Διαδρομή: _1. T-rex tonebug phaser _2. Boss Super overdrive SD-1 _3. Harley Benton Dyna Compressor _4. Boss Overdrive OD-3 -5. Tech 21 Liverpool _6. Palmer The Junction _7. M-Audio DMP3 _8. Boss DD-6 _9. Boss RV-5 10. ElectroHarmonix Small Clone 11. Harley Benton Power Plant (isolated outputs) Αναπληρωματικοί (κατω απο το τραπεζακι): 12. Fender California Tuner 13. Boss FV-50 Volume Pedal 14. Marshal Guv'nor 15. Vox 847a Wah 16. Καραγκούνης Μερικές Πληροφορίες 1. T-rex tonebug phaser : παίζει να είναι το χειρότερο φέηζερ που έχω ακούσει. Ο λόγος που είναι πρώτο είναι επειδή αν μπει μετά από overdrive είναι ΑΚΟΜΗ χειρότερο, ακόμη και με ελάχιστο drive. Μόνο πριν από καθαρό ενισχυτή είναι ανεκτό. Το πήρα 30Ε προσφορά πριν κανα μήνα και ακόμη το κλαίω. Το προόριζα για χρήση μετά από το delay αλλά όπως προείπα με overdriven σήμα είναι για τα μπάζα. ΕΠίσης τρελό volume drop που το κάνει άχρηστο για live. 2. Super Overdrive. Το πρώτο μου πετάλι. Παλιά όταν έπαιζα με ενισχυτή, έβαζα τον ενισχυτή καθαρό και έπαιρνα την παραμόρφωση μου από αυτό ενω για extra gain / boost έβαζα το OD-3 αμέσως μετά. 3. Joyo compessor. Αν και προχτές σε μια πρόβα κλάταρε ξαφνικά και έκοβε τον ήχο τελείως (σήμερα παίζει μια χαρα) είναι το πετάλι αποκάλυψη. Αν δεν παίζει άλλο overdrive (ειδικά πριν) το έχω μόνιμα ανοιχτό. Πολύ transparent και γεμίζει πολύ όμορφα τον ήχο. Καταλαβαίνω ότι είναι ανοιχτό μόνο όταν το κλεινω. 30Ε. 4. OD-3. Τα ξέρετε, φλατ overdrive, πολύ πολύ ωραίο. Το χρησιμοποιώ με το SD-1 ή και μόνο του. Το μόνο πρόβλημα είναι το υπερβολικό output, το level θέλει πολύ προσεκτικό ρύθμισμα και προσοχή μη κουνηθει. 5. Tech 21 Liverpool. Μου άλλαηε τη ζωή, ξανάρχισα να παίζω κιθάρα (ενισχυτή δεν έχω γιατί ώς τώρα μετακινιόμουν πολύ και επίσης οι δεξιότητες μου καθιστουν την ακρόαση από τρίτα πρόσωπα εκνευριστική). Πολύ ευαίσθητα κοντρολς (ΠΟΛΥ ομως) μου πήρε μήνες να μάθω να φτιάχνω ήχο. Μια παρένθεση εδώ. ΤΟ ενσωματωμένο cabinet emulator (που είναι και ο λόγος που μπορεί να πάει καρφί σε κάρτα ήχου / κονσόλα δεν μου άρεσει ΤΟΣΟ πολύ. Δεν ειναι κακό, απλώς δε μου άρεσε εμένα τόσο). Μιας και μπορώ να το απενεργοποιήσω, αποφάσισα να συνδέσω μετά από αυτό το Palmer . 6. Palmer Junction. Φίλτρο που κόβει πολύ πρίμα και πολύ μπάσα (ή και τονίζει κάποιες συχνότητες) και προσωμοιώνει την καμπίνα ενός ενισχυτή. Οποιοδήποτε πετάλι overdrive μπει πριν από αυτό και μετά σε κονσόλα / κάρτα ήχου θα σταματήσει να ακούγεται σαν τζιτζίκι. Αναλογικό και passive. Εργαλείο:) 7. DMP3. Προενίσχυση. ΤΟ είχα πάρει για ένα δυναμικό μικρόφωνο μιας και η προενίσχυση της κάρτας ήχου μου ήταν τίγκα στο θόρυβο, το χρησιμοποιώ για να στέλνω την XLR έξοδο του Palmer και να ενισχύω λίγο αν χρειάζεται το σήμα. Αν το σηκώνουν τα πετάλια μετά από αυτό, είναι καλή λύση για ενίσχυση ώστε να μην χρειάζεται να τσιτώνω το Tech 21. Σημαντικό. Η χρήση του Palmer ρίχνει το output< οπότε με το DMP-3 Μπορώ να το φέρνω πίσω φυσιολογικά επίπεδα (αν δυναμώσω από το Tech21 εχω λίγο παραπάνω θόρυβο από το αν το δυναμώσω από το DMP-3) 8. DD6. Αυτό και το RV-5 τα πήρα λίγο μετά από τα SD-1 και OD-3 πριν κανα 8αρι χρόνια. Με το Small Clone μετά θυμίζει λίγο Memory Boy. Κλασικό, σταθερό. Θα το άλλαζα μόνο για το el capistan ή ίσως για το memory boy με ταπ τεμπο). ϊσως και όχι :) 9. RV-5. Κλασικό επίσης αλλά του λείπει η διάυγεια που έχουν πιο μοντέρνα πετάλια. Stereo Mode και Modulation ακούγονται πολύ καλά. Αν και πάντα όχι τόσο διαυγή. 10. Small Clone. Το χω λίγες μέρες αλλά το αγαπώ. Στο τέλος της αλυσίδας δημιουργεί ένα πάρα πολύ ωραίο watery εφφέ. Προτιμώ το chorus στο τέλος, πολύ περισσότερο από πριν το delay πχ. Μεγάλο μειονέκτημα η έλλειψη mix knob. Με το DD-6 σε stereo mode μπορεί να μπει στό ένα μόνο κανάλι και μια μετέπειτα μετατροπή σε μόνο σας επιτρέπει ουσιαστικα να χρησιμοποιήσετε το effect level του DD6 σαν blend knob. 11. Harley Benton Power Plant. 30E, νομίζω ότι ειναι rebranding του αντίστοιχου T-rex. Επίσης νομίζω μου έδιωξε κάμποσο θόρυβο σε σχέση με το daisy chain που είχα. Το τελευταίο χρησιμοποιέιται τώρα για να δώσει ρεύμα μόνο σε αναλογικά πετάλια έως ώτου πάρω άλλο ένα power supply (απαραίτητη επένδυση). 12. Fender California Tuner Το χω καμια 13αρα χρόνια, είχε χαλάσει και το έφτιαξα χθες. Έχει και trim pot για καλιμπράρισμα, επικό :) 13. Boss Volume Pedal Δε το χρησιμοποιώ όταν παίζω με τη στρατ. Αν μπει πρώτο χωρίς μπάφερ it sucks tone αισθητά που λένε και οι άγγλοι 14. Δεν μπόρεσα ποτέ να φτιάξω ήχο με το Guv'nor. Δεν τα πάει καλα με τα άλλα overdrive. Η πλάκα είναι πως αυτή είναι η 2η φορά που το αγοράζω καθώς το πρώτο είχε πάθει ζημιά. Ίσως μια μέρα αχαχχαχα :) 15. Vox wah πολύ ωραίο wah, δεν το χρησιμοποιώ όμως.. 16. Καραγκούνης. Απαραίτητος σε κάθε pedalboard, έστω και για να συμπληρωθεί ομάδα :) Μια μικρή επισήμανση : Έχω βάλει τον κομπρέσσορα ανάμεσα στα δύο overdrive. Έχει μεγαλη διαφορά κυρίως στο εξής. Με τον κομπρέσσορα πριν το overdrive ο ήχος δεν καθαρίζει με το volume knob : όταν χαμηλώνουμε, ο κομπρέσσορας προσπαθεί να διατηρήσει το output του σε ένα πιο ψηλό level με αποτέλεσμα το Overdrive να μην καταλαβαίνει μεγάλη διαφορά. Αν βάλουμε όμως τον κομπρέσσορα μετά από (ενα καλό) overdrive, χαμηλώνοντας από την κιθάρα το overdrive καθαρίζει και η πτώση στην ένταση του output του overdrive θα αντισταθμιστεί από την κομπρέσσορα που θα προσπαθήσει να κρατήσει το επίπεδο της εξοδου του. Δηλαδή στο 2ο σενάριο ο ήχος μας καθαρίζει καλύτερα χωρίς να χάνουμε τόσο πολύ σε ένταση. Προφανώς το πολυ δυο από τα 3 αυτα πετάλια πρέπει να ειναι ανοιχτά γιατί αλλιώς το σήμα κομπρεσσάρεται πάρα πολύ. Επίσης μ αρεσει το τρικ τα modulation effects να πηγαίνουν στο ένα κανάλι μόνο μετά από σπλιτ με το delay η το reverb και να γίνονται blend. Αν θέλουμε στερεο chorus με πετάλι που δεν διαθέτει τέτοια δυνατότητα θα πρέπει να σπλιτάρουμε το chorus και να αναστρέψουμε τη φάση σε ένα από τα δύο κανάλια (το dmp3 το εχει αυτο). Προσοχή όμως : αυτό δουλευει μόνο με hard left right panning γιατί αλλιώς με την αναστροφή φάσης, όσο φέρνουμε τα δυο σήματα στο κέντρο αρχίζουμε να ακυρώνουμε το κεντρικό μας σήμα (ίσως αυτό να είναι επιθυμητό για πειραματισμό αν θέλουμε να κρατήσουμε μόνο το τελειώς wet εφφε) Κατα καιρούς έχω δοκιμάσει πολλά στέρεο setups, ακόμη πχ και να στελνω στο ένα καναλι σήμα που έχει περάσει μέσα από το palmer ενώ στο άλλο όχι και έχω πάρει πολλά ενδιαφέροντα "στερεο" αποτελέσματα. ϊσως αν πάρω ένα δυο εξαρτήματα ακόμη να είναι πιο πρακτικό το στερεο mode. Αυτά. Κούραση :) Απορίες ευπρόσδεκτες :) Το Ξεκούρδιστο Πορτοκάλι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dinosp Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2013 Share Δημοσιευμένο 24 Οκτωβρίου 2013 Ένα ακόμα χωράει :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση