Προς το περιεχόμενο

Normalization σε audio clip


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αναρρωτιέμαι λοιπόν, υπάρχει κάποια πιο αξιόπιστη λύση σε αυτό το πρόβλημα.

 

ΦΥΣΙΚΑ και υπαρχει,ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΝΟRMALIZATION.

 

Χαμηλωσε το gain εγγραφης και αν θες σταθερο volume σε ολα τα σημεια κανε οτι κανει ολος ο κοσμος,δηλ.χρησιμοποιησε  κομπρεσσορα (ειτε κατα την εγγραφη,ειτε κατα τη μιξη,ειτε και στα 2).

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 23
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

ΦΥΣΙΚΑ και υπαρχει,ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΝΟRMALIZATION.

 

Χαμηλωσε το gain εγγραφης και αν θες σταθερο volume σε ολα τα σημεια κανε οτι κανει ολος ο κοσμος,δηλ.χρησιμοποιησε  κομπρεσσορα (ειτε κατα την εγγραφη,ειτε κατα τη μιξη,ειτε και στα 2).

 

 

 

Ο κομπρέσσορας κατά την εγγραφή και με τις κατάλληλες ρυθμίσεις, βοηθάει κάπως αλλά και πάλι το πρόβλημα υφίσταται. Αλλά ακόμη και χωρίς normalization, όταν ανεβάζω το volume του κλιπ προκειμένου να είναι στο επίπεδο όπου τα σημεία με πένα ακούγονται καλά, τα σημεία που έχω παίξει με δάκτυλα κλιπάρουν.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ αρχην θα σου προτεινα να ΜΗΝ κανεις ποτε normalize..

Nα γραφεις ετσι ωστε το σημα σου να εχει οσο το δυνατον περισσοτερο ''body''αποφευγοντας οσο το δυνατον γινεται το κλιπαρισμα

χωρις μετεπειτα πατεριτσες...

Βεβαια αν γινει ετσι,ειναι πιθανο το κλιπαρισμα ιδιως στα σημεια που λες με δαχτυλα..

τοτε,γι αυτο το προβλημα,θες οπωσδηποτε limiter,οχι compressor.

Ενας λιμιτερ στα 0db πιθανον να εσωζε το peaking ''οπτικα'' τουλαχιστον.

Αλλα...να σου πω κατι?

Αν κατι που γραφεις,το ΑΚΟΥΣ καλο χωρις να παραμορφωνει ξεχνα ολα τ αλλα.

ΜΗΝ κοιτας και τοσο τις κυματομορφες.

Η μουσικη ακουγεται,δεν βλεπεται...Πολλοι τρωνε ωρες γιατι δεν ''βλεπουν'' κατι καλα...

Μην πεφτεις σ αυτη τη παγιδα.Μαθε να ακους οχι να βλεπεις..κλεισε τα ματια και ακου προσεκτικα.Σ αρεσει αυτο που ακους?Τελειωσε...

Ιδιως σε home παραγωγες νομιζω δεν υπαρχει λογος για περαιτερω ψιλολογημα..

Βαρα ανελεητα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ο κομπρέσσορας κατά την εγγραφή και με τις κατάλληλες ρυθμίσεις, βοηθάει κάπως αλλά και πάλι το πρόβλημα υφίσταται. Αλλά ακόμη και χωρίς normalization, όταν ανεβάζω το volume του κλιπ προκειμένου να είναι στο επίπεδο όπου τα σημεία με πένα ακούγονται καλά, τα σημεία που έχω παίξει με δάκτυλα κλιπάρουν.

 

τοτε βαλε κομπρεσσορα/λιμιτερ κατα τη μιξη.

 

Αν κατι που γραφεις,το ΑΚΟΥΣ καλο χωρις να παραμορφωνει ξεχνα ολα τ αλλα.

ΜΗΝ κοιτας και τοσο τις κυματομορφες.

Η μουσικη ακουγεται,δεν βλεπεται...Πολλοι τρωνε ωρες γιατι δεν ''βλεπουν'' κατι καλα...

Μην πεφτεις σ αυτη τη παγιδα.Μαθε να ακους οχι να βλεπεις..κλεισε τα ματια και ακου προσεκτικα.Σ αρεσει αυτο που ακους?Τελειωσε...

 

+1000

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις. Παραθέτω ένα κλιπάκι με κιθάρα καρφί στον ενισχυτή χωρίς normalization. Στα σημεία που παίζω με δάκτυλα το κανάλι φτάνει περίπου στα 0 db. Αν μου πείτε ότι από ένταση είμαι εντάξει, απλώς δεν ξαναχρησιμοποιώ normalization.

no_normalization.wav

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα σημεία που παίζω με δάκτυλα το κανάλι φτάνει περίπου στα 0 db.

 

μια χαρα δηλαδη (ετσι κι αλλοιως οσο πιο hot,χωρις να κλιπαρει το Track,γραφεις τοσο καλυτερα.

 

μια χαρα μου ακουγεται αυτο που εγραψες.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mια χαρα ειναι!Προχωρα!

Αφου σαι και παιχτης με δυναμικες,μην κοιτας ΚΑΘΟΛΟΥ..

Απλα..τα δυνατα σου στα καντινια,ελεγξε τα λιγο περισσοτερο με τα δαχτυλα.

Πολλες φορες πρεπει να προσαρμοζομαστε και μεις λιγο,οχι μονο τα μηχανηματα.

Οτι μ αρεσει πολυ το παιξιμο σου στο πα?

Καλη συνεχεια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κλιπάρισμα δεν υπάρχει αλλά το τσίμπημα της χορδής μου ακούγεται λίγο ενοχλητικό, τώρα βέβαια αν σε σένα που παίζεις αρέσει, όλα καλά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

μια χαρα δηλαδη (ετσι κι αλλοιως οσο πιο hot,χωρις να κλιπαρει το Track,γραφεις τοσο καλυτερα.

 

 

superfunk,δεν ισχυει αυτο πλεον.ισχυε  στα 16bit συστηματα που δεν υπηρχε η απαιτουμενη αναλυση σε steps. πλεον οσο χαμηλοτερα τοσο το καλυτερο. συγκεκριμενα, θα προτεινα κατι κοντα στα -18 dbfs. αν θες να το δυναμωσεις, καντο μετα ψηφιακα. εκει ειναι λογικα το  calibration της καρτας σου (ή -20 ή -16).

 

alex

www.unrealstudioz.com

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά τα όσα αναφέρθηκαν, απλά να πούμε οτι compressor και limiter είναι το ίδιο εφέ σε διαφορετικές ρυθμίσεις. Η δουλειά του compressor είναι να κάνει αυτό που ζητάς, προσπαθεί να εξισορροπήσει τις ανεπιθύμητες διαφορές στις εντάσεις, χαμηλώνοντας τα δυνατότερα (από μια ορισμένη από εσένα τιμή) μέρη ενός σήματος. Απλά, όταν η δράση του compression είναι πολύ έντονη, το λένε limiter (βλ. συννημένο).

 

ΥΓ. Σημειώνω οτι μιλάω για το είδος του εφέ και την αντιστοιχη ορολογία και όχι για το τι πρέπει να κάνεις κατά την ηχογράφηση, καθώς στο τελευταίο δεν έχω ιδιαίτερη γνώμη. Λογικά, με κατάλληλη χρήση compressor ή/και με απλό volume automation μπορείς να διορθώσεις το πρόβλημά σου.

comp-lim.png.a27358d2e1610cbb0cb86aabf97a1505.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου