Jazzjoker Δημοσιευμένο 22 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Ιουνίου 2010 Καλημέρα σε όλους. Αναζητώ τη βοήθειά σας στο εξής θέμα: Χρησιμοποιώ το SONAR 4 και όταν ηχογραφώ "καθαρή" κιθάρα συναντώ το εξής πρόβλημα: Σε κάποια σημεία του audio clip και ειδικά όταν παίξω κομματι ενός σόλο με δάχτυλα, η ένταση του σήματος είναι ιδιαίτερα αυξημένη με αποτέλεσμα η κυματομορφή να κάνει μεγάλα peaks. Όταν κάνω normalize το κλιπ, το αποτέλεσμα είναι φυσικά, τα peaks αυτά να φτάνουν στη μάξιμουμ έντασή τους ενώ το υπόλοιπο κλιπ να είναι πολύ χαμηλά. Έως τώρα, ο τρόπος με τον οποίο προσπαθώ να ξεπεράσω αυτό το εμπόδιο είναι να απομονώνω, μετά την ηχογράφηση, τα peaks και να κάνω normalize στα επιμέρους κομμάτια του κλιπ. Το αποτέλεσμα δεν είναι πάντα το επιθυμητό και αυτή η μέθοδος μου φάινεται λίγο "μπακαλίστικη". Αναρρωτιέμαι λοιπόν, υπάρχει κάποια πιο αξιόπιστη λύση σε αυτό το πρόβλημα. Τα φώτα σας παρακαλώ. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 22 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Ιουνίου 2010 αν κατέβαζες συνολικά την κιθάρα ευθύς εξαρχής; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 22 Ιουνίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 22 Ιουνίου 2010 Το θέμα βρίσκεται στη διαφορά των εντάσεων μέσα στο κλιπ και όχι στην ένταση ηχογράφησης. Αν χαμήλωνα την ένταση ηχογράφησης, θα είχα ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα κατά το normalization. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 22 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Ιουνίου 2010 Καλημέρα σε όλους. Αναζητώ τη βοήθειά σας στο εξής θέμα: Χρησιμοποιώ το SONAR 4 και όταν ηχογραφώ "καθαρή" κιθάρα συναντώ το εξής πρόβλημα: Σε κάποια σημεία του audio clip και ειδικά όταν παίξω κομματι ενός σόλο με δάχτυλα, η ένταση του σήματος είναι ιδιαίτερα αυξημένη με αποτέλεσμα η κυματομορφή να κάνει μεγάλα peaks. Όταν κάνω normalize το κλιπ, το αποτέλεσμα είναι φυσικά, τα peaks αυτά να φτάνουν στη μάξιμουμ έντασή τους ενώ το υπόλοιπο κλιπ να είναι πολύ χαμηλά. Έως τώρα, ο τρόπος με τον οποίο προσπαθώ να ξεπεράσω αυτό το εμπόδιο είναι να απομονώνω, μετά την ηχογράφηση, τα peaks και να κάνω normalize στα επιμέρους κομμάτια του κλιπ. Το αποτέλεσμα δεν είναι πάντα το επιθυμητό και αυτή η μέθοδος μου φάινεται λίγο "μπακαλίστικη". Αναρρωτιέμαι λοιπόν, υπάρχει κάποια πιο αξιόπιστη λύση σε αυτό το πρόβλημα. Τα φώτα σας παρακαλώ. Δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις κάποιο compressor, είτε από την κιθάρα σου, είτε στη "φέτα". Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 22 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Ιουνίου 2010 Δεν αναφερεσαι πουθενα σε mixer. ΕQ δεν κανεις πριν οποιο normalize? www.sonicspace.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 22 Ιουνίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 22 Ιουνίου 2010 Δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις κάποιο compressor, είτε από την κιθάρα σου, είτε στη "φέτα". Δυστυχώς, χρησιμοποιώντας πετάλι compressor/sustainer (boss cs-3) σε καθαρό σήμα, το πρόβλημα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο καθώς αυξάνεται το "σκασιμο" του ήχου σε παιξίματα με δάκτυλα. Οπότε τα peaks εκεί είναι ακόμη συχνότερα. Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι με άλλες ρυθμίσεις. (πχ με το sustain πολύ χαμηλά). Δεν αναφερεσαι πουθενα σε mixer. ΕQ δεν κανεις πριν οποιο normalize? Όχι Κόργιε. Δεν κάνω ποτέ equalizing σε ηλεκτρική κιθάρα. Θα προτιμούσα να μην καταφύγω σε αυτή τη λύση εκτός κι αν είναι απολύτως απαραίτητο μια και φοβάμαι ότι θα χαλάσω τον ήχο συνολικά. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 22 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Ιουνίου 2010 ίσως ένας booster που να απενεργοποιείται όταν παίζεις σόλο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostas80 Δημοσιευμένο 22 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Ιουνίου 2010 χμμμμμμ πολύ ενδιαφέρον θέμα και τροφή για σκέψη .. εκτός απο το να πειράξεις τη ένταση του track μόνο στα συγκεκριμένα σημεία χειροκίνητα , ένα limiter ρυθμισμένο να επεμβαίνει μόνο εκεί που πρέπει ίσως δώσει λύση . www.facebook.com/kostas.antonakopoulos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
freerock1974 Δημοσιευμένο 22 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Ιουνίου 2010 To σημα ειναι ΟΝΤΩΣ πιο δυνατο ή απλα βλεπεις μεγαλη διαφορα στην κυματομορφη? GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 22 Ιουνίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 22 Ιουνίου 2010 εκτός απο το να πειράξεις τη ένταση του track μόνο στα συγκεκριμένα σημεία χειροκίνητα , ένα limiter ρυθμισμένο να επεμβαίνει μόνο εκεί που πρέπει ίσως δώσει λύση . Limiter δεν έχω δοκιμάσει ακόμα. Αυτό που κάνω τώρα είναι split στα σημεία που βλέπω peak, πριν το normalize. Κατόπιν κάνω normalize στο υπόλοιπο κλιπ και τέλος στα σπλιταρισμένα κομμάτια. Αυτό δε λειτουργεί πάντα καλά βέβαια καθώς υπάρχουν αυξομοιώσεις στην ένταση του κλιπ, αφού δεν έχει γίνει το ίδιο normalizing στο σύνολο του κλιπ. Επίσης κάποια peaks μπορεί να μου ξεφύγουν και γενικώς η όλη διαδικασία είναι χρονοβόρος και με αμφίβολο αποτέλεσμα. To σημα ειναι ΟΝΤΩΣ πιο δυνατο ή απλα βλεπεις μεγαλη διαφορα στην κυματομορφη? Υπάρχει μεγάλη διαφορά στην κυματομορφή. Για να καταλάβεις ακριβώς τι εννοώ, φαντάσου να παίζεις με πένα, καθαρό σόλο με στρατ και σε κάποιο σημείο να κάνεις σήκωμα στην μι καντίνι με δάκτυλα. Για το peak αυτού του χαρακτηριστικού "σκασίματος" μιλάω. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση