Προς το περιεχόμενο

Normalization σε audio clip


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σε όλους. Αναζητώ τη βοήθειά σας στο εξής θέμα:

 

Χρησιμοποιώ το SONAR 4 και όταν ηχογραφώ "καθαρή" κιθάρα συναντώ το εξής πρόβλημα: Σε κάποια σημεία του audio clip και ειδικά όταν παίξω κομματι ενός σόλο με δάχτυλα, η ένταση του σήματος είναι ιδιαίτερα αυξημένη με αποτέλεσμα η κυματομορφή να κάνει μεγάλα peaks. Όταν κάνω normalize το κλιπ, το αποτέλεσμα είναι φυσικά, τα peaks αυτά να φτάνουν στη μάξιμουμ έντασή τους ενώ το υπόλοιπο κλιπ να είναι πολύ χαμηλά.

 

Έως τώρα, ο τρόπος με τον οποίο προσπαθώ να ξεπεράσω αυτό το εμπόδιο είναι να απομονώνω, μετά την ηχογράφηση, τα peaks και να κάνω normalize στα επιμέρους κομμάτια του κλιπ. Το αποτέλεσμα δεν είναι πάντα το επιθυμητό και αυτή η μέθοδος μου φάινεται λίγο "μπακαλίστικη". Αναρρωτιέμαι λοιπόν, υπάρχει κάποια πιο αξιόπιστη λύση σε αυτό το πρόβλημα.

 

Τα φώτα σας παρακαλώ.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 23
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Το θέμα βρίσκεται στη διαφορά των εντάσεων μέσα στο κλιπ και όχι στην ένταση ηχογράφησης. Αν χαμήλωνα την ένταση ηχογράφησης, θα είχα ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα κατά το normalization.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλους. Αναζητώ τη βοήθειά σας στο εξής θέμα:

 

Χρησιμοποιώ το SONAR 4 και όταν ηχογραφώ "καθαρή" κιθάρα συναντώ το εξής πρόβλημα: Σε κάποια σημεία του audio clip και ειδικά όταν παίξω κομματι ενός σόλο με δάχτυλα, η ένταση του σήματος είναι ιδιαίτερα αυξημένη με αποτέλεσμα η κυματομορφή να κάνει μεγάλα peaks. Όταν κάνω normalize το κλιπ, το αποτέλεσμα είναι φυσικά, τα peaks αυτά να φτάνουν στη μάξιμουμ έντασή τους ενώ το υπόλοιπο κλιπ να είναι πολύ χαμηλά.

 

Έως τώρα, ο τρόπος με τον οποίο προσπαθώ να ξεπεράσω αυτό το εμπόδιο είναι να απομονώνω, μετά την ηχογράφηση, τα peaks και να κάνω normalize στα επιμέρους κομμάτια του κλιπ. Το αποτέλεσμα δεν είναι πάντα το επιθυμητό και αυτή η μέθοδος μου φάινεται λίγο "μπακαλίστικη". Αναρρωτιέμαι λοιπόν, υπάρχει κάποια πιο αξιόπιστη λύση σε αυτό το πρόβλημα.

 

Τα φώτα σας παρακαλώ.

 

Δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις κάποιο compressor, είτε από την κιθάρα σου, είτε στη "φέτα".

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αναφερεσαι πουθενα σε mixer.

ΕQ δεν κανεις πριν οποιο normalize?

 

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις κάποιο compressor, είτε από την κιθάρα σου, είτε στη "φέτα".

 

Δυστυχώς, χρησιμοποιώντας πετάλι compressor/sustainer (boss cs-3) σε καθαρό σήμα, το πρόβλημα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο καθώς αυξάνεται το "σκασιμο" του ήχου σε παιξίματα με δάκτυλα. Οπότε τα peaks εκεί είναι ακόμη συχνότερα. Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι με άλλες ρυθμίσεις. (πχ με το sustain πολύ χαμηλά).

 

Δεν αναφερεσαι πουθενα σε mixer.

ΕQ δεν κανεις πριν οποιο normalize?

 

Όχι Κόργιε. Δεν κάνω ποτέ equalizing σε ηλεκτρική κιθάρα. Θα προτιμούσα να μην καταφύγω σε αυτή τη λύση εκτός κι αν είναι απολύτως απαραίτητο μια και φοβάμαι ότι θα χαλάσω τον ήχο συνολικά.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χμμμμμμ πολύ ενδιαφέρον θέμα και τροφή για σκέψη ..

 

εκτός απο το να πειράξεις τη ένταση του track μόνο στα συγκεκριμένα σημεία χειροκίνητα , ένα limiter ρυθμισμένο να επεμβαίνει μόνο εκεί που πρέπει ίσως δώσει λύση .

www.facebook.com/kostas.antonakopoulos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εκτός απο το να πειράξεις τη ένταση του track μόνο στα συγκεκριμένα σημεία χειροκίνητα , ένα limiter ρυθμισμένο να επεμβαίνει μόνο εκεί που πρέπει ίσως δώσει λύση .

 

Limiter δεν έχω δοκιμάσει ακόμα. Αυτό που κάνω τώρα είναι split στα σημεία που βλέπω peak, πριν το normalize. Κατόπιν κάνω normalize στο υπόλοιπο κλιπ και τέλος στα σπλιταρισμένα κομμάτια. Αυτό δε λειτουργεί πάντα καλά βέβαια καθώς υπάρχουν αυξομοιώσεις στην ένταση του κλιπ, αφού δεν έχει γίνει το ίδιο normalizing στο σύνολο του κλιπ. Επίσης κάποια peaks μπορεί να μου ξεφύγουν και γενικώς η όλη διαδικασία είναι χρονοβόρος και με αμφίβολο αποτέλεσμα.

 

To σημα ειναι ΟΝΤΩΣ πιο δυνατο ή απλα βλεπεις μεγαλη διαφορα στην κυματομορφη?

 

Υπάρχει μεγάλη διαφορά στην κυματομορφή. Για να καταλάβεις ακριβώς τι εννοώ, φαντάσου να παίζεις με πένα, καθαρό σόλο με στρατ και σε κάποιο σημείο να κάνεις σήκωμα στην μι καντίνι με δάκτυλα. Για το peak αυτού του χαρακτηριστικού "σκασίματος" μιλάω.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου