Προς το περιεχόμενο

Πώς γράφετε μουσική;



Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο λόγος που ζητάω τη γνώμη σας είναι πως,ενώ,βγάζω κάποια ριφάκια με την κιθάρα ή το μπάσο μου,αδυνατώ να τα μετατρέψω σε ένα ολοκληρωμένο μουσικό κομμάτι με αρχή,μέση και τέλος.Στην ουσία,ψάχνω ιδέες για μεθοδολογία και αναφέρομαι περισσότερο σε instrumental κομμάτια,παρά σε τραγούδια(το θέμα των στίχων δεν το έχω καθόλου.. :P).

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη συμμετοχή και το χρόνο σας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή δεν έχω καθόλου γνώσεις θεωρίας (τις ελάχιστες που είχα τις έχω ξεχάσει) κάποιες φορές που έχω μια ιδέα την παρουσιάζω στο υπόλοιπο συγκρότημα και την ολοκληρώνουμε σιγά-σιγά.

Shoot him again. His soul is still dancing...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Να διευκρινήσω απο την αρχή πως δεν γνωρίζω/δεν έχω σπουδάσει μουσική σε θεωρητικό επίπεδο. Παρ'ολα αυτά, παραθέτω κάποιες σκέψεις που ίσως βοηθήσουν.

Μιά και αυτό που σε απασχολεί κυρίως είναι η μουσική χωρίς τραγούδι, καλό θα ήταν να έχεις μία στόχευση στο τι ακριβώς είναι αυτό που θέλεις να φτιάξεις.

Δεν είναι καθόλου κακό να εμπνέεσαι απο κομμάτια/αισθητική μουσικών που αγαπάς κι απο κεί να προσπαθήσεις να φέρεις το συνολικό άκουσμα σε δικές σου φόρμες.

Πολλές φορές ένα απλό ριφ φωνάζει απο μόνο του προς τα που ταιριάζει να βαδίσει, όσο πιο πολύ ακούς μουσική τόσο θα απλοποιείται η διαδικασία.

Η διάθεση σου είναι να κάνεις κάτι πολύπλοκο ή κάτι μετρημένο/συμαζεμένο;

Υπάρχουν instrumentals που δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα και μοναδικό σχήμα που αναλύεται-σχολιάζεται στην πορεία κι όμως κρατάνε πολλά λεπτά της ώρας και το αντίθετο - δαιδαλώδη και πολυσχιδή θέματα σε 2-3 λεπτά...

Παράδειγμα για την πρώτη περίπτωση: Harvey Mandel/Wade in the water

και για τη δεύτερη: Steve How/Clap

Στο πρώτο οι αυτοσχεδιαστικές ικανότητες θέτουν τη βάση ενώ στο δεύτερο η θεματολογία/τεχνική.

Μιλώντας απο την πλευρά του αυτοδίδακτου μουσικού πάντως κι επειδή αγαπώ τα instrumentals -κι έχω γράψει πολλά- συνοψίζω με δυό επισημάνσεις που στη δική μου περίπτωση/ψυχοσύνθεση είναι πολύ σημαντικές:

1.Το να μπορέσεις ν'ακούσεις στο μυαλό σου το όλον του ήχου που κυνηγάς με μιά συγκεκριμένη ιδέα σου είναι το κλειδί για φτάσεις στην πραγμάτωση του, και

2.Να μπορέσεις ν'αντιληφθείς τα όρια της συγκεκριμένης ιδέας σου, που κολακεύεται απο επιπλέον υλικό και που εξαντλείται και χάνει το ενδιαφέρον του ακροατή.

Αυτά απο μένα, ελπίζω να βοήθησα λιγάκι εσένα ή και άλλους.

The music you listen to, becomes the soundtrack of your life

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Στο μυαλό μου έχω,σίγουρα,κάτι συμμαζεμένο.Τα χαοτικά μουσικά θέματα,αν και με συναρπάζει να τα ακούω,θέλουν,κατά τη γνώμη μου υψηλότατη τεχνική,για να δημιουργηθούν,ώστε να είναι πολύπλοκα,αλλά όχι άναρχα.

    Το βασικό μου πρόβλημα είναι πως,ενώ κάτι τριγυρίζει στο μυαλό μου σαν μελωδία,αδυνατώ να το μεταφέρω στην ταστιέρα.Ξέρω ότι το μαγικό τρίπτυχο εδώ,είναι : εξάσκηση-εξάσκηση-εξάσκηση.

    Απλά,με αυτό το ποστ βγήκα στο κυνήγι συμβουλών  :).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κυνηγι συμβουλων με θεμα ''πως γραφετε μουσικη'' νομιζω οτι δεν θα εχει και πολυ ''συμβουλευτικο'' χαρακτηρα.

Απλα μια γνωμη σε στυλ ''αερικου''.

 

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Korgious:Ναι,έχεις δίκιο.Δεν εκφράστηκα σωστά. :P.

Το βλέπω σαν virtual συζήτηση με έμπειρους μουσικούς,από όπου μπορεί και να αποκομίσω και κάτι ως αρχάριος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Korgious:Ναι,έχεις δίκιο.Δεν εκφράστηκα σωστά. :P.

Το βλέπω σαν virtual συζήτηση με έμπειρους μουσικούς,από όπου μπορεί και να αποκομίσω και κάτι ως αρχάριος.

Προσωπικη αποψη ηταν απλα.

Θα σου προτεινα να επανεγραψεις το οποιο ερωτημα σου με περισσοτερες λεπτομερειες πανω στο ζητημα που σκεφτεσαι.

Ετσι θα χεις και περισσοτερες απαντησεις.

Απο την πλευρα μου το τριπτυχο που παρεθεσες δεν εχει την ιδια λεξη τρεις φορες. Εχει μελετη θεωριας,αρμονιας,μουσικες ασκησεις,εναρμονισεις μουσικων θεματων,ακουστικη μελετη,ακουστικη μελετη και καταγραφη τι ακους (ear trainning), μουσικη με συγκροτημα για την επικοινωνια και την γνωση περι συχνοτητων και συνεργασιων και μουσικων δεξιοτητων και ολα αυτα υπο το πεπλο του ταλεντου.

Για το οποιο ταλεντο για μενα σημασιολογικα ειναι ποσο χρονο απο την ζωη σου καθημερινα αφιερωνεσαι στην μουσικη χωρις να σκεφτεσαι το οποιο τιμημα.

 

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου