yannis37 Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Το μέρος που ο καθένας καταθέτει την πρόοδο του στην εκμάθηση ενός οργάνου ή στην σύνθεση ή .......ότι γουστάρει δεν είναι χώρος διαγωνισμού με τους υπόλοιπους. Καταθέτεις - ακούς γνώμες/παρατηρήσεις - τις ακούς ή όχι, και συνεχίζεις και πάει λέγοντας. Ούτε μάγκας ούτε δάγκας ούτε τίποτα.Εννοείται ότι είναι πιο δύσκολο να προσαρμοστεί κανείς με την υπόλοιπη μπαντα απ ότι σε ένα backing track. Μπορεί να χρειάζεται να γίνουν 2 υποκατηγορίες. Σύνθεση Δεξιότητες HOME www.noiz.gr/index.php?action=media;sa=album;in=103 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Βασικά να σταθούμε και λίγο στο σημείο, που είναι και η ουσία του θέματος, δηλαδή η αλληλεπίδραση με άλλους μουσικούς. Με έναν υπολογιστή ΔΕΝ είναι το ίδιο και δεν θα είναι ποτέ. Καθότι βαριέμαι το μπιρι μπιρι του παππού ;), αν και συμφωνώ μαζί σου, ούτε καν θα το πήγαινα εκεί. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Άστο........ Για τους περισσότερους ;) Για τον Zimmer, τον Παπαθανασίου?...μουσική δεν είναι μόνο το blues και το metal. Eάν εννοείς για τους περισσότερους εδώ μέσα....πάσο! Με έναν υπολογιστή ΔΕΝ είναι το ίδιο και δεν θα είναι ποτέ. Δηλ, ο "δικός μας" ο Νikolas, δεν είναι μουσικός? Είναι μόνο όταν παίζει live με την Νάνσυ? Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Βασικά να σταθούμε και λίγο στο σημείο, που είναι και η ουσία του θέματος, δηλαδή η αλληλεπίδραση με άλλους μουσικούς. Με έναν υπολογιστή ΔΕΝ είναι το ίδιο και δεν θα είναι ποτέ. +10000000 Επειδή μπορώ να μιλήσω μόνο για τον εαυτό μου, θεωρώ ότι πάντοτε παίζω "καλύτερα" (πιο "εμπνευσμένα"? σίγουρα πιο ευχάριστα για μένα!) μαζί με άλλους. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Το δικιο του, σε καποιο βαθμο, το εχει ο Theod...το θεμα ειναι οτι, οπως προαναφερθηκε, η παρουσιαση μιας δικης σου δουλειας σε εκθετει πολυ περισσοτερο απο οτι η παρουσιαση ενος σολο πανω σε ενα bt, και ως εκ τουτου αντιμετωπιζετε πιο σοβαρα και με περισσοτερη επιφυλακτικοτητα εκ μερους του συνθετη. Με αυτο υποψην ομως, βλεπω οτι καλιστα μπορουν να υπαρχουν σοβαροτατοι λογοι να ανεβουν σολο πανω απο bt. Μπορει να λειτουργησει ως βαση επικοδομητικων σχολιων σε θεματα τεχνικης και ηχου, η και μπορει να γινει υπο τη μορφη ομαδικου χαβαλε-ψυχαναλυσης-group therapy οπως καναμε στο Blues για να Χαλαρωσουμε. Και συχνα, το αποτελεσμα, ασχετως του πως/γιατι δημιουργηθηκε ειναι ακρως ενδιαφερον. Οσο για το rhythm section, μεγαλη κουβεντα ειπατε...ολοι περιμενουν το τελειο rhythm section των BT σε ζωντανες καταστασεις. Εγω απο αυτη τη δηλωση δε θα κρατησω το οτι περιμενουν το τελειο rhythm section, ως το "κακο" των backing tracks. Θα ελεγα μαλλον οτι ειναι το εξης: πολλοι νεοι μουσικοι, με εντονη την επιρροη της bedroom-player κουλτουρας, οταν ανεβαινουν επι σκηνης με μια μπαντα, αντιμετωπιζουν την υπολοιπη μπαντα ως το backing track τους. Δε χρειαζεται πιστευω και πολυ αναλυση για το ποσο καταστροφικη μουσικα μπορει να ειναι μια τετοια προσσεγιση... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Χαίρομαι ιδιαίτερα που βλέπω οτι παιδια καταλαβαίνουν το νόημα του θέματος που άνοιξα . Ειναι καθαρά θέμα τιμιότητας μετάξι του ιδιου του μουσικού με τον εαυτό του αλλα και με τους ακροατές.Τα παιδιά του νοιζ που παίζουν ειναι πραγματικά υπέροχοι μουσικοί που νομιζω ομως οτι εστιάζουν σε λάθος στόχους. Καμια τοπική μπάντα δε μπορει να προσεγγίσει το επιπεδο που βρισκεται στους session μουσικούς που κρύβονται πισω απο τα B.T. Οπότε ειναι πολυ πιο τιμιο να παρουσιάζεται ο ηχος και το συνολικό επίπεδο μιας ομαδας. Μια τυπική ηχογράφηση με ενα mini disc μιας πρόβας μπορει να δωσει πολυ περισσότερο ενθουσιασμό στον ακροατή απο κάτι που ειναι στημένο. Ενας Γνωστος Ελληνας ντραμερ που σκοτώθηκε πριν 3 χρόνια έγραφε πανω στο ταμπούρο του το ρητό YOU ARE WHAT YOU DO NOT WHAT YOU THINK THAT YOU DO . Το μόνο πράγμα που εχω καταλάβει σε ολη την πορεία που εχω διανύσει μεχρι στιγμής στη μουσική ειναι ειναι οτι η μουσική θελει τιμιότητα και αυτο το αντιλαμβάνεται πολυ καλα ο απλός ακροατής ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Καθότι βαριέμαι το μπιρι μπιρι του παππού ;), αν και συμφωνώ μαζί σου, ούτε καν θα το πήγαινα εκεί. Μην το πάτε γιατί δεν έχετε δίκιο...απλά έχετε άλλη, (δεκτή) άποψη Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Παρεπιπτόντως με άλλους μουσικους δεν παίζεις μόνο σε ροκ σύστασης γκρουπ :) (δηλαδή ντραμς μπάσο κιθάρα κτλ) Μπορεί να παίζεις μια κιθάρα με ένα βιολί ή πιάνο με φωνή... Εκεί είναι όλο το ζουμί. Για μένα μουσικός είναι αυτός που μπορεί να αλληλεπιδρά με άλλους μουσικούς. Και οι άλλοι κάτι κάνουν, απλά με αφήνουν εμένα (και σίγουρα και τους περισσότερους) αδιάφορη :) Θα ελεγα μαλλον οτι ειναι το εξης: πολλοι νεοι μουσικοι, με εντονη την επιρροη της bedroom-player κουλτουρας, οταν ανεβαινουν επι σκηνης με μια μπαντα, αντιμετωπιζουν την υπολοιπη μπαντα ως το backing track τους. Δε χρειαζεται πιστευω και πολυ αναλυση για το ποσο καταστροφικη μουσικα μπορει να ειναι μια τετοια προσσεγιση... + τόσα πολλά :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nestoras Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Εμένα μου έχουν αρέσει πολλές προσπάθειες σε backing tracks, μάλιστα έχω σχολιάσει κάποιες με διθυράμβους.. Από την άλλη έχω ακούσει πρωτότυπες συνθέσεις που ήταν για κλάμματα. Ε! λοιπόν τι προτιμάω? φυσικά το εύηχο, το καλοπαιγμένο, το πρωτότυπο απ' όπου και αν προέρχεται. Άλλο θέμα τώρα, έχω γνωρίσει πολύ καλούς παίκτες που όταν βρεθούν σε συνθήκες μπάντας δεν μπορούν να ακολουθήσουν, να γκρουβάρουν, να γίνουν μέρος της μπάντας. Αγαπητοί bedroom players προσέξτε. InfluenSir! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Εστιάζω σε ένα επιμέρους θέμα και ερωτώ: Είμαι ο μόνος που πιστεύει ότι το να παίξεις πάνω από το rythm section ενός BT είναι δυσκολότερο από το να παίξεις με ένα καλό rythm section live; Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση