notlrac Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2011 Καλημερα! Εχει ενδιαφερον αυτο το θεμα και θα ηθελα να πω την αποψη μου. Συμφωνω αρχικα με τον THEOD. Για μενα ο λογος ειναι πολυ απλος. Εστω οτι παιζω πανω σε ενα backing track και το ηχογραφω. Το ακουω και ολα οκ ειναι ενα σολο πανω απο μια συνοδεια. Αν αφαιρεσουμε την συνοδεια το σολο θα εχει νοημα?? Θα με κανει να κατανοησω μια αρμονικη εξελιξη η θα ειναι λιγο κουτουρου? Με λιγα λογια το σολο εχει υποσταση η απλα υποστηριζεται απο τη συνοδεια? Θα μου πειτε οτι αυτο δεν εχει σχεση με τα BT αλλα με τον παιχτη. Ναι συμφωνοι αλλα ενα backing track εναν μετριο παιχτη ισως τον κανει να φανει καλυτερος και αυτο λειτουργει (για μενα παντα) ανασταλτικα για την εξελιξη του. Και τι θα καναμε θα εξαφανιζαμε τα BT για να μην γινεται αυτο? Προφανως και οχι αλλα ας το εχουμε υποψιν στην επομενη κριτικη μας σε αλλους αλλα και τον ιδιο μας τον εαυτο. Ολοι εχουμε περασει απο αυτο το τρυπακι οποιος ξεφυγει ομως και καταφερνει να εχει παρουσια και να δηλωνει ανα πασα στιγμη ενα νοημα μια δομη τοτε για μενα ειναι σε καλο δρομο. Είστε μουσικός, θέλετε να βλέπετε χέρι?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gregg Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2011 Νεκραναστημενο θεμα αλλα μιας και επανηλθε ας πω 2 σκεψεις πανω στο τελευταιο ποστ. Πως δηλαδη ενα backing track θα "κανει" (?) εναν μετριο παιχτη να ακουστει καλυτερα; Το backing track δεν εχει βουληση απο μονο του :P Αυτο που μπορει να συμβαινει μαλλον ειναι οτι βρισκει καποιος ενα σταθερο τεμπο, μια κουρδισμενη συνοδεια που δε θα χανει (αν το τρακ ειναι καλο) και να παιξει πιο ανετα εκει πανω. Αυτο πολυ καλως να συμβει και ειναι ευπροσδεκτο για καποιον που μαθαινει. Μετα, τι εννοεις το σολο δε θα εχει νοημα αν αφαιρεσουμε τη συνοδεια; Γιατι ποιο σολο εχει νοημα αν του αφαιρεσουμε τη συνοδεια του με βαση αυτο το σκεπτικο; Για να ειμαι ειλικρινης δεν πολυκαταλαβα τι εννοεις. Τελος, γιατι το θεωρεις "τρυπακι" βρε παιδι μου; Δεν ειναι και τιποτα βλαβερο ή τιποτα επικυνδυνο τελος παντων :P Μαλλον εισαι αρνητικα προδιαθετημενος :) just changed avatar :p Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2011 Πως δηλαδη ενα backing track θα "κανει" (?) εναν μετριο παιχτη να ακουστει καλυτερα; Το backing track δεν εχει βουληση απο μονο του :P Αυτο που μπορει να συμβαινει μαλλον ειναι οτι βρισκει καποιος ενα σταθερο τεμπο, μια κουρδισμενη συνοδεια που δε θα χανει (αν το τρακ ειναι καλο) και να παιξει πιο ανετα εκει πανω. Αυτο πολυ καλως να συμβει και ειναι ευπροσδεκτο για καποιον που μαθαινει. Άρα, μάλλον το αντίθετο συμβαίνει... Αφού το προηχογραφημένο rhythm section "πατάει" άψογα και χωρίς λάθη, τότε το παραμικρό "στραβοπάτημα" του σολίστ γίνεται άμεσα αντιληπτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
notlrac Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2011 Ξεκινησα να γραψω ενα κατεβατο αλλα το εσβησα γιατι εγραφα παλι αυτα που γραφω και πιο πανω. Με λιγα λογια δεν εχει να εξηγησω κατι!! Αλλα ας πω κατι εν συντομια. Ειναι αλλο να παιζω ριφακια πανω απο ενα μπακιτρακι και αλλο να μπορω να δηλωσω το περιβαλλον και την αρμονικη εξελιξη ενος κοματιου χωρις συνοδεια με το παιξιμο μου. Και κατι αλλο, αν σολαρει μονος μπορει να κρατησει την φορμα? Η θα αρχισει να τρωει μετρα και στο τελος θα το χασει τελειως? Παντως το πιο ευκολο ειναι να το κανεις ο ιδιος για να καταλαβεις ακριβως τι εννοω. Τωρα το σχολιο περι προκαταληψης ειναι τελειως αστοχο. ??? Άρα, μάλλον το αντίθετο συμβαίνει... Αφού το προηχογραφημένο rhythm section "πατάει" άψογα και χωρίς λάθη, τότε το παραμικρό "στραβοπάτημα" του σολίστ γίνεται άμεσα αντιληπτό. Εγω παντως δεν εννοω λαθη. Αλλωστε λαθος δεν υπαρχει υπαρχει λαθος διαχειρηση νοτων. Είστε μουσικός, θέλετε να βλέπετε χέρι?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2011 Ειναι αλλο να παιζω ριφακια πανω απο ενα μπακιτρακι και αλλο να μπορω να δηλωσω το περιβαλλον και την αρμονικη εξελιξη ενος κοματιου χωρις συνοδεια με το παιξιμο μου. Έτσι όπως το θέτεις όμως, δεν έχει να κάνει με το αν η συνοδεία είναι ζωντανή ή "κονσέρβα", εσύ λές να μην υπάρχει καθόλου συνοδεία...(..ή κάτι δεν κατάλαβα..) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2011 Guru Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2011 Παρένθεση. Εσείς (κιθαρίστες ακόμα και drummers) μπορεί να το βλέπετε ως βοηθητικό μέσο γιά practice και όντως είναι σημαντική βοήθεια γι'αυτό που προσφέρει. Όμως... Σε άλλες κατηγορίες παικτών (π.χ. keyboard players), το backing γενικότερα έχει μπεί γιά τα καλά στη ζωή μας εδώ και χρόνια, αφού η τεχνολογία πήγαινε όλο και προς τα εκεί. Βλέπε Arrangers, Midi Files, Audio Backing Tracks, mp3. Βέβαια, υπάρχουν και εκείνες οι αρκετές περιπτώσεις όπου το backing track "ισοβαθμίζει", με αποτέλεσμα να κάνει τον "άσχετο" παίκτη να ακούγεται ως "παικταράς". Ειδικά στα live, η χρήση τους πρέπει να γίνεται με μέτρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
notlrac Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2011 Ναι για μενα ισχυει ειτε με live συνοδεια ειτε οχι. Απλα το να παιζεις με live συνοδεια εχει τα εξης χαρακτηριστικα: Δεν μπορεις να παιζεις ''4 ωρες'' σολο για να πετυχεις 2 λεπτα δηλαδη δεν νομιζω να το ανεχθουν οι υπολοιποι. Και αυτο σε βαζει σε μια διαδικασια να εισαι περιεκτικος και δομημενος (αρχη κορυφωση τελος). Ενω με το μπακιτρακ η διαδικασια γινεται χαοτικη σολαρεις σολαρεις σολαρεις. Ολα αυτα που λεω ισχυουν για την μη ουσιαστικη χρηση ενος BT, υπαρχουν και ατομα που παιζουν σαν να παιζουν μπροστα σε κοινο. Είστε μουσικός, θέλετε να βλέπετε χέρι?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gregg Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2011 Απλα το να παιζεις με live συνοδεια εχει τα εξης χαρακτηριστικα: Δεν μπορεις να παιζεις ''4 ωρες'' σολο για να πετυχεις 2 λεπτα δηλαδη δεν νομιζω να το ανεχθουν οι υπολοιποι. Και αυτο σε βαζει σε μια διαδικασια να εισαι περιεκτικος και δομημενος (αρχη κορυφωση τελος). Ενω με το μπακιτρακ η διαδικασια γινεται χαοτικη σολαρεις σολαρεις σολαρεις. Γιατι με το track υπαρχει κατι που σου απαγορευει να εισαι περιεκτικος και δομημενος; Ειτε λιγο παιξεις, ειτε πολυ εχει τη δυσκολια του. Γιατι δηλαδη θεωρεις οτι το να εισαι περιεκτικος (ζητουμενο οταν παιζεις ενα μικρο σολο) ειναι δυσκολοτερο απο το να μην επαναληφθεις (ζητουμενο για καποιους αν παιζεις ενα μεγαλυτερο); just changed avatar :p Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostas80 Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2011 Για να το πω κι αλλιώς : Δεν θα ήταν ανεύθυνο ο κιθαρίστας μίας μπάντας να εμφανιστεί στην πρόβα και να δοκιμάσει κάποιο σόλο, ΧΩΡΙΣ να έχει κάνει την ανάλογη εξάσκηση πάνω στο backing ?? www.facebook.com/kostas.antonakopoulos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2011 @notlrac, αυτό που περιγράφεις είναι η ευκολία του studio editing vs live playing. Βρίσκω οτι είναι λίγο εκτός θέματος γιατί δεν ισχύει μόνο για τα bt και τους λόγους για τους οποίους συζητήθηκαν στο παρόν (...παρελθόν καλύτερα.. ;D) θέμα, αλλά για όλες σχεδόν τις "στουντιακές" παραγωγές. Είναι σαν να λες, σταματήστε την οποιαδήποτε ευκολία που παρέχουν τα studios δεκαετίες τώρα και γράψτε τα πάντα ζωντανά, όλοι μαζί και one take. Νομίζω οτι απέχει πολύ απο αυτό που συζητήθηκε εδώ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση