ierissiotis Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Aπο ότι θυμάμαι η καμπίνα του super bass φοράει celestion 45watt.Ποια μεγάφωνα είναι αυτά ?Δε μπορώ να τα βρώ.Αν βάλω ίδια ohm αλλά λίγο μεγαλύτερα σε watt δε θα έχω πρόβλημα ετσι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 ε,και ? ακομα καλυτερα (και το EVM12L που αντιγραφει για μπασοεφαρμογές και ΡΑ ηταν σχεδιασμενο,αυτο δεν εμποδισε τον SRV,τον Eric Johnson,τον Chris Duarte,τον Santana (ενταξει αυτος χρησιμοποιουσε αλλο ΡΑ κτηνος το Altec 417-8H) ,τον Pete Anderson και εκατονταδες αλλους να ακουγονται...θεϊκα μεσα απο αυτο... ;D) οπως ο alderbody... ;D 8) wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Aπό τη στιγμή που αγοράζεις έναν superlead, θα πρέπει να μπείς και λίγο στη διαδικασία του τί θες ακριβώς να κάνεις. Αν τον θές για να τον τερματίζεις και να χώνεις και κανα booster η fuzz από πάνω για παχιές lead καταστάσεις, ή αν θές να τον έχεις στο 6-7 για crunch και να εκμεταλλεύεσαι το vol της κιθάρας σου για να καθαρίζεις τον ήχο, ή αν θές να παίζεις στο 2 και να έχεις καθαρά (που θυμίζουν κουτάκι cola) και να παίζεις με πετάλια distortion για τα βρώμικα οπότε απλά θα χρησιμοποιείς τον χαρακτήρα του tone stack αλλά όχι τα βρώμικα που έχει ο ενισχυτής (αυτά θα τα παίρνεις από πετάλι). Μετά θα πρέπει να έχεις κατά νου ότι τα μεγάγωνα της καμπίνας παίζουν τόσο σημαντικό ρόλο στον ήχο, όσο και οι μαγνήτες της κιθάρας. Τα ΕV-12L ας πούμε δεν έχουν καμία σχέση σαν απόκριση αφενός και σαν compression από την άλλη με τα celestion g12m και g12h που χαρακτήρισαν τον ήχο των Marshall τις δεκαετίες 60-70, και είναι και πολύ πιο δυνατό σαν ένταση (5 db είναι αρκετά μεγάλη διαφορά). Το tonker από την άλλη είναι ένα πιο "αναίσθητο" (δεν κομπρεσσάρει δηλαδή) Vintage 30 -στα αυτιά μου- και λίγο πιο boxy επίσης. Και αυτό δεν έχει χαρακτήρα Greenbacks. Kατά τη γνώμη μου μια 2x12 καμπίνα γύρω στα 130-150 watt συνολικά είναι υπεραρκετή (ώστε να πιάνει σε wattage μια 4x12 περίπου), ώστε να έχεις και τον χαρακτήρα και το compression (αν και μόνο σε τέρμα εντάσεις) για vintage correct ήχο. Πρότείνω είτε τα Celestion G12 65 στα 65 watt έκαστο, ή τα Scumbacks (Μ ή Η) στα 75 watt έκαστο. Και όπωσδήποτε ένα καλό attenuator (έτσι κι αλλιώς μετά τα attenuators ξαναήρθαν στη μόδα τα single channel θηρία). Τα EV12L είναι καλή λύση αν προσανατολίζεσαι σε πολύ πιο μοντέρνες καταστάσεις ήχου. Τα Τonker δεν θα τα έβαζα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Αν τον θές για να τον τερματίζεις και να χώνεις και κανα booster η fuzz από πάνω για παχιές lead καταστάσεις, ή αν θές να τον έχεις στο 6-7 για crunch και να εκμεταλλεύεσαι το vol της κιθάρας σου για να καθαρίζεις τον ήχο, μαλλον δεν προσεξες οτι το παιδι το θελει για ΠΡΟΒΕΣ,μονο με ΚΟΥΦΟΥΣ θα μπορουσες να κανεις προβα στις εντασεις που αναφερεις (αν και αυτοι μαλλον θα πεθαιναν απο την...ηχητικη πιεση ενος sl στο 6-7... ;D ;D) ή αν θές να παίζεις στο 2 και να έχεις καθαρά (που θυμίζουν κουτάκι cola) ο καλυτερος καθαρος ηχος που εχω ακουσει στη ζωη μου ηταν απο εναν καλοσυντηρημενο SL του 68 στην original καμπινα του στο "2"-"3",περισσοτερο σαμπανια Krug μου θυμιζαν παρα κουτακι Coca-Cola,η αποψη οτι πρεπει να τσιτωνεις τους παλιους Marshall για να εχουν καλο ηχο & οτι μονο ο βρωμικος τσιτωμενος ηχος τους αξιζει ειναι απλα λαθος (εδω ο απολυτος καθαρος modern funk ηχος του Mother's Milk (RHCP) απο vintage Marshall βγηκε),προσωπικα αν ειχα 10 σκλαβους να μου τους κουβαλανε θα επαιζα μονο με Marshall Major η SL και μονο καθαρα.... οπως ο alderbody.. υπεροχο αλλα πως το ΚΟΥΒΑΛΑΣ αυτο το θεριο? :o www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
qesh Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 η αποψη οτι πρεπει να τσιτωνεις τους παλιους Marshall για να εχουν καλο ηχο & οτι μονο ο βρωμικος τσιτωμενος ηχος τους αξιζει ειναι απλα λαθος +100 Ο δικός μου plexi του 79 έχει απίστευτα καθαρά, άσε που ακούγεται σαν να εχει reverb, ενω φυσικά δεν εχει κανένα εφε, παίζεις μια νότα και ξεχνάει να "πεθάνει" Thank God for the rain.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 υπεροχο αλλα πως το ΚΟΥΒΑΛΑΣ αυτο το θεριο? :o ...απλα, δεν το κουβαλαω! ;D μονο το κυλαω στις ροδες του σε μικρες αποστασεις... wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Συνταγή για τα απόλυτα καθαρά σε έναν vintage marshall... α. Τοποθετούμε ένα καλό treble booster ή ένα fuzz face μεταξύ του του ενισχυτή και της κιθάρας. Προσέχουμε τα πετάλια να είναι με normal gain transistors. β. Ανοίγουμε τον ενισχυτή σε vol 5-7. γ. Χαμηλώνουμε το vol της κιθάρας κατά βούληση και ανάλογα με τους μαγνήτες. Τips: α. Αν θέλουμε να παίζουμε με τα καθαρά του Marshall plexi στο 2, αγοράζουμε έναν Roland Cube και γλυτώνουμε έναν σκασμό λεφτά. β. Αν είναι να αγοράσουμε Major, αγοράζουμε έναν Fender Twin ultralinear και γλιτώνουμε ακόμα έναν σκασμό λεφτά (ακόμα και μετά τις moddες και τα μεγάφωνα που μπορεί να γουστάρουμε). Τέλος, δεν έχει νόημα να αγοράζεις single channel vintage Marshall χωρίς (καλό φυσικά) attenuator... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Συνταγή για τα απόλυτα καθαρά σε έναν vintage marshall... α. Τοποθετούμε ένα καλό treble booster ή ένα fuzz face μεταξύ του του ενισχυτή και της κιθάρας. Προσέχουμε τα πετάλια να είναι με normal gain transistors. β. Ανοίγουμε τον ενισχυτή σε vol 5-7. γ. Χαμηλώνουμε το vol της κιθάρας κατά βούληση και ανάλογα με τους μαγνήτες. Τips: α. Αν θέλουμε να παίζουμε με τα καθαρά του Marshall plexi στο 2, αγοράζουμε έναν Roland Cube και γλυτώνουμε έναν σκασμό λεφτά. β. Αν είναι να αγοράσουμε Major, αγοράζουμε έναν Fender Twin ultralinear και γλιτώνουμε ακόμα έναν σκασμό λεφτά (ακόμα και μετά τις moddες και τα μεγάφωνα που μπορεί να γουστάρουμε). Τέλος, δεν έχει νόημα να αγοράζεις single channel vintage Marshall χωρίς (καλό φυσικά) attenuator... to each his own I guess (μονο που διαβασα το " Χαμηλώνουμε το vol της κιθάρας κατά βούληση και ανάλογα με τους μαγνήτες." μου σηκωθηκε η τριχα...,αηδιαστικοτερος ηχος απο τον χαμηλομενο απο το ποντεσιομετρο μαγνητη δεν υπαρχει IMHO... ;D) Ο Major ειναι ultralinear αλλα αν τον ακουσεις πλαΪ-πλαϊ με εναν αντιστοιχο twin δεν εχουν καμμια σχεση στον ηχο (Αλλο πραμα οι ΚΤ88 & αλλο οι 6L6). www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
qesh Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Τέλος, δεν έχει νόημα να αγοράζεις single channel vintage Marshall χωρίς (καλό φυσικά) attenuator... Κι αν έχει master? Thank God for the rain.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AndyC Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 15 Ιουνίου 2010 Ο Major ειναι ultralinear αλλα αν τον ακουσεις πλαΪ-πλαϊ με εναν αντιστοιχο twin δεν εχουν καμμια σχεση στον ηχο (Αλλο πραμα οι ΚΤ88 & αλλο οι 6L6). +35426 Ακριβως αυτο... Τι σχεση εχει ενας Major με εναν Twin...? Πρωτη φορα βλεπω τετοια συγκριση... Επι του θεματος, καλα πιστευω θα ηταν και 2 Fane Axiom. Τυχαινει να παιζω Marshall σε καμπινα με 2 Fane. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση