Προς το περιεχόμενο

ευτυχως που διαφυγαμε τον κινδυνο της γριπης των χοιρων.....


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αρχηγέ, τα πάμε μία τις άδειες ;

Αν σε παίρνει

pig-riding.jpg

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 27
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

τι μοτέρ έχει το λέοπαρντ?

 

τι εννοεις τι μοτερ?

750 κυβικα!

(αν δεν ρωτας αυτο, δωσε παραπανω διευκρινησεις! :))

 

Βγάλε τα φτερά και βάψτα με spray

 

το εχω σκεφτει, αλλα βαριεμαι να τρεχω στο υπουργειο να αλλαζω την αδεια! :)

 

υπολόγισες, πόσα λίτρα καίει στα 100km? Ούτε μια ενδεικτική δεν γράφουν

στο site οι τσόγλανοι.

κατι ξερει ο γιαπωνεζος και δεν λεει τιποτα!

καιει τα κερατα του!

κατι λιγοτερο απο 20 ευρω στα 100 χιλιομετρα!

πως σου φανηκε? :-\

 

Καλορίζικη και καλοτάξιδη Αλεχάντρο... φαίνεται θηριάκι και υποθέτω ότι θα είναι άλλη φάση σε σχέση με την προηγούμενη! :)

Όσο για την κατανάλωση, με 750 κυβικά, σχεδόν 300 κιλά και 19άρι ρεζερβουάρ, δεν είναι να απορεί κανείς που καίει πολύ.

 

θενκ γιου!

μα η προηγουμενη ηταν 2801κιλα, 400κυβικα και 15αρι ρεζερβουαρ και απο καταναλωση ηταν σε λιγοτερο απο τα μισα!

ασε με και τραβαω τα μαλλια μου! και δεν εχω και πολλα.....! :)

ενδιαφερουσα και η προσθηκη!

ισως να την αγορασω να την βαλω και να παω να πατησω αυτον που μου ειχε πουλησει την παλια! :P :P

 

 

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχηγέ, τα πάμε μία τις άδειες ;

Αν σε παίρνει

pig-riding.jpg

 

οποτε θελεις φιλος, σε περιμενω στα λιμανακια!

ετοιμασου να κλαψεις! :) :P :P :)

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατι λιγοτερο απο 20 ευρω στα 100 χιλιομετρα!

πως σου φανηκε? :-\

13lt/100km? Oύτε δίλιτρο αυτοκίνητο μέσα στην πόλη δεν καίει τόσο :-X

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γενικά οι μοτοσυκλέτες καίνε τόσο πολύ, θύμαμαι

παλιότερα που επιχείρησα να μαζέψω λεφτά για μετάχειρη street είχα δει οτι μια

με κινητήρα V2 650cc έκαιγε περίπου 7lt/100km. 70 άλογα στις 9000rpm έβγαζε

αλλά έχει να κινήσει το 1/4 του βάρους ένος αυτοκινήτου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είναι πράγματι περίεργο, η δικιά μου I4 600cc 95hp στην Αθήνα καίει 9λτ/100χλμ

 

φίλος στη δουλειά μου έλεγε πως το Subaru τζιπ του (2.000cc +) καίει το ίδιο ή λιγώτερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά το αμάξι από τις μηχανές έχει τελείως διαφορετική ροπή και rpm! Και μην ξεχνάμε ότι οι περισσότερες μηχανές είναι 2κύλινδρες (μερικές και 1κύλινδρες!!) και άρα ο στρόφαλος για να γυρίσει μία πλήρη περιστροφή κάνει 2 καύσεις ο κάθε κύλινδρος σε πολύ λιγότερο χρόνο από ότι στο αμάξι έκαστος πράγμα το οποίο για να μην τα φτύσουν τα υλικά έχουν περισσότερη εισαγωγή σε καύσιμο από ότι στα αμάξια... Και η άσχετη πληροφορία της ημέρας... Αυτό που κινεί τις Μ.Ε.Κ είναι ο αέρας και όχι η βενζίνη... (δίνω Μ.Ε.Κ. αύριο!!!)

LA ROJΑ ARMADA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι προτιμούσα την παλιά που δεν είχε χειρόφρενο :P

 

 

Μεγιές Αλέξανδρε και από 'δω!

 

 

"..........και εχει 2 θεσεις για κοκακολες"

 

ΜΟΝΟ 2??? ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά το αμάξι από τις μηχανές έχει τελείως διαφορετική ροπή και rpm! Και μην ξεχνάμε ότι οι περισσότερες μηχανές είναι 2κύλινδρες (μερικές και 1κύλινδρες!!) και άρα ο στρόφαλος για να γυρίσει μία πλήρη περιστροφή κάνει 2 καύσεις ο κάθε κύλινδρος σε πολύ λιγότερο χρόνο από ότι στο αμάξι έκαστος πράγμα το οποίο για να μην τα φτύσουν τα υλικά έχουν περισσότερη εισαγωγή σε καύσιμο από ότι στα αμάξια...

 

αυτά που λες δεν εφαρμόζονται στην περίπτωσή μου, αφού:

 

- έχω 4κύλινδρη μοτό, όπως τα περισσότερα ΙΧ (είναι κανόνας εξάλλου ότι στα ίδια κυβικά μια μοτό 4Κ καίει περισσότερο από 2Κ και ακόμη περισσότερο από 1Κ)

 

- αν και η μοτό μου έχει κόκκινα στις 13.000 στροφές, μέσα στην Αθήνα τη δουλεύω μεταξύ 2000-5000, δηλαδή σχεδόν στροφές αυτοκινητου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά το αμάξι από τις μηχανές έχει τελείως διαφορετική ροπή και rpm! Και μην ξεχνάμε ότι οι περισσότερες μηχανές είναι 2κύλινδρες (μερικές και 1κύλινδρες!!) και άρα ο στρόφαλος για να γυρίσει μία πλήρη περιστροφή κάνει 2 καύσεις ο κάθε κύλινδρος σε πολύ λιγότερο χρόνο από ότι στο αμάξι έκαστος πράγμα το οποίο για να μην τα φτύσουν τα υλικά έχουν περισσότερη εισαγωγή σε καύσιμο από ότι στα αμάξια... Και η άσχετη πληροφορία της ημέρας... Αυτό που κινεί τις Μ.Ε.Κ είναι ο αέρας και όχι η βενζίνη... (δίνω Μ.Ε.Κ. αύριο!!!)

Δεν κατάλαβα και πολλά (και βαριέμαι να σκεφτώ με τέτοια ζέστη) ;D

Εφόσον όμως υπάρχουν κινητήρες με διαφορετικό αριθμό, διαφορετική διάταξη

κυλίνδρων, διαφορετικό εύρος απόδοσης ιπποδύναμης και ροπής και στα αυτοκίνητα

και στις μοτοσυκλέτες μπερδεύεται πολύ το πράγμα.

Όντως οι μοτοσυκλέτες καίνε πιο πλούσιο μίγμα? Δεν το είχα ξανακούσει αυτό.

Μια superbike με κοντά 200 ίππους στο λίτρο που ανεβάζει 12000+ στροφές λογικό

να καίει πολύ γιατί σχεδιάστηκε για επιδόσεις, και ένας V12 σε supercar τα κερατά του

καίει. Σε αυτοκίνητα για καθημερινή χρήση όμως η τάση είναι να περιορίζεται συνεχώς

η κανανάλωση, στις μοτοσυκλέτες γιατί δεν γίνεται το ίδιο? Θεωρείται ''φλωριά''? ;D

 

Και για να μείνουμε on topic:

pig_bike_2.jpg

the-pig-motorcycle_460x0w.jpg

 

Αυτά σίγουρα θα είναι πιο οικονομικά :D

 

3 απαντήσεις, τόσο αργά γράφω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου