timepasser Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2006 Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος γιατί κάθε φορά που τα σκέφτομαι αφρίζω... Στις 7/01/06 παράγγειλα από το http://www.piedog.com το αρμόνιο wk3200 της Casio (340 ευρώ). Στις 9/01/06 η κάρτα μου χρεώθηκε... Αφού πέρασε μια βδομάδα και δεν ήρθε τίποτα (το site είναι στην Αγγλία και 3-4 μέρες είναι υπεραρκετές για να έρθει το οτιδήποτε) τους πήρα τηλέφωνο. Μετά απο 12 λεπτά αναμονή και αφού μίλησα με μια υπευθυνη της εταιρίας μου έδωσε το tracking number του πακέτου... Μετά από ψάξιμο δικό μου, είδα ότι το tracking number που μου δώσαν δεν ήταν σωστό και αντιστοιχούσε κάπου αλλού. Τους ενημέρωσα και μετά απο κάποιες ώρες μου έστειλαν ένα δακρύβρεχτο email ότι το στείλαν σε λάθος άνθρωπο και συγγνώμη και θα το έχετε μέχρι τις 26/01. Πριν τις 26/01 τους πέρνω ξανά τηλ να μάθω αν το στείλαν. Δεν το έστειλαν, γιατί λέει είναι εκτός stock και περιμένουν κομμάτια από την casio. Στις 27 τους στέλνω email και τους λέω ότι θα τους περιμένω μέχρι τις 03/02. Εάν δεν σκοπευουν να μου το στείλουν μέχρι τότε, θέλω τα χρήματα μου πίσω. Μπαμ πέφτει απάντηση Παρασκευή απόγευμα, ότι το στείλαν και ότι θα το έχω μέχρι τις 01/02. Και εχτές κάνω το μαγικό τηλέφωνο και αρχίζω με την εξής ("ρίχνω άδεια για να πιάσω γεμάτα") ερώτηση: Το στείλατε? Ψάχνει λίγο στον υπολογιστή ο τυπάς και μου σκάει το παραμύθι...Όχι. Εγώ σάλταρα. Λέω: Μου στείλατε email ότι το στείλατε την Παρασκευή κτλπ κτλπ. Μου απαντά ότι έχουν έλλειψη και ότι το περιμένουν αύριο (ΝΑΙ ΚΑΛΑ). Του εξηγώ όλη την ιστορία και ζητάω ακύρωση παραγγελίας. Μετά απο 5 λεπτά αναμονής μου λέει: Μίλησα με το "warehouse" και τελικά το είχαν στείλει. Του κάνω: "Τώρα δεν μου είπατε ότι δεν το έχετε στείλει??" Το "διπλοτσέκαρα" μου λέει και τελικά έχει φύγει (τώρα πως γίνεται αφενώς να "διπλοτσεκάρεις" κάτι στον υπολογιστή και να λάβεις διαφορετική απάντηση, είναι άλλο θέμα, αφετέρου πως γίνεται να με θεωρεί τόσο ηλίθιο)... Τον ρωτάω, και που είναι? Μου λέει δεν ξέρω, μπορεί να είναι Αγγλία μπορεί να είναι και Ελλάδα αλλά εντάξει λέει, το ακύρωσα. Μόλις το πάρουν πίσω μου λέει, θα μου κάνουν refund. Τσαντίζομαι, του λέω να σταματήσει να μου παίζει παιχνίδια...και γενικότερα είχαμε ένα θέατρο του παραλόγου... Για να τελειώνω κάπου εδώ σας λέω πως κατέθεσα καταγγελία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Καταναλωτή και τώρα ... απλά περιμένω. Αν θα δώ ποτέ αρμόνιο, ή χρήματα..Αυτό είναι μια άλλη ιστορία... :( :( :( :( :( :( :( Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kourosava Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2006 Τους το είπες οτι έκανες καταγγελία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Καταναλωτή? Eίναι μια ατάκα που πιάνει τόπο! Σε 5 λεπτά θα στο είχαν εξω απο την πόρτα σου! :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2006 Administrator Share Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2006 Πολύ σημαντική η περίπτωση σου και θα θέλαμε την συνέχεια της υπόθεσης. Καλό είναι να ξεμπροστιάζονται τέτοιοι τύποι προς αποφυγήν. Επίσης μπορείς να μας πείς για την καταγγελία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Καταναλωτή; Που; πως; Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2006 Eίναι μια ατάκα που πιάνει τόπο! Σε 5 λεπτά θα στο είχαν εξω απο την πόρτα σου! :) Γιατί να φτάνεις μέχρι αυτού του σημείου όμως ε; :? Και ο "¶γιος" φοβέρα θέλει :D You are wrong f**ked and overatted... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kourosava Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2006 Eίναι μια ατάκα που πιάνει τόπο! Σε 5 λεπτά θα στο είχαν εξω απο την πόρτα σου! :) Γιατί να φτάνεις μέχρι αυτού του σημείου όμως ε; :? Και ο "¶γιος" φοβέρα θέλει :D Όταν έχει να κάνει με τα λεφτά σου......!!! Να δεις τι έκανα στην Χ αντιπροσωπεία όταν μου έστειλαν το αυτοκίνητο ακριβώς όπως ΔΕΝ το παράγγειλα!!! Ακόμα τρέχουν! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kourosava Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2006 Πολύ σημαντική η περίπτωση σου και θα θέλαμε την συνέχεια της υπόθεσης. Καλό είναι να ξεμπροστιάζονται τέτοιοι τύποι προς αποφυγήν. Επίσης μπορείς να μας πείς για την καταγγελία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Καταναλωτή; Που; πως; ΕΔΩ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2006 Βασικά απορία το είχα. Πες ότι παραγγέλνεις απο Θωμά το Χ πετάλι.Αλλά αυτή σου στείλουν το Ψ πετάλι και μάλιστα στην απόδειξη γράφει το Ψ πετάλι και την τιμή του και η κάρτα σου όμως έχει χρεωθεί το Χ πετάλι.Καλύπτεσαι νομικά σαν καταναλωτής σε τέτοια περίπτωση; You are wrong f**ked and overatted... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Flipper Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2006 Τα λάθη είναι ανθρώπινα και μπορεί να μην υπάρχει δόλος. Συνήθως μπορεί να διορθωθεί πολύ εύκολα. Όταν βέβαια αυτό δεν είναι δυνατό, μπορείς να ζητήσεις από τη βίζα να ακυρωθεί η συναλλαγή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2006 Φίλε, έχεις πληρώσει το statement της κάρτας σου; Αν όχι, αρνείσαι την χρέωση και τελειώνει η ιστορία εκεί - δεν έχεις δώσει ποτέ τα χρήματα και τέλος. Θα σου ακυρώσουν την κάρτα και θα σου βγάλουν άλλη σε μία εβδομάδα και οι Εγγλέζοι μένουν με τα fish and chips στο χέρι. ΠΡΟΣΕΧΕ, Μιλάω σοβαρά, μην το περάσεις στο ντούκου αυτό που σου λέω. !!!!!! Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
timepasser Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2006 OP Share Δημοσιευμένο 1 Φεβρουαρίου 2006 Μακάρι να γινόταν αυτό φίλε μου... Δυστυχώς για λόγους ασφάλειας χρησιμοποιώ χρεωστική. Δηλαδή τα λεφτά τραβήχτηκαν κατευθείαν από το λογαριασμό μου στην τράπεζα... Μήπως ξέρεις αν μπορώ να κάνω κάτι σε αυτή την περίπτωση?? BTW δείτε και γελάστε/κλάψτε Enquiry ------- I have just filed charges against your company and whoever responsible for : 1)not sending me my order 2)not refunding my money 3)lying on emails about false sent dates 4)for talking to me with such an arrogant manner when I asked for a cancelation and refund at the European Consumer Center Απάντηση ---------- Hi, Sorry you feel as if you have been mis-led but unfortunately it is our company policy that refunds will only be given once the item is back at our warehouse. Regards piedog.com customer services Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση