marathon Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2010 Διαβάζοντας σήμερα ότι εξαντλήθηκαν τα εισητήρια για 22 Ιουνίου (μέσα σε λίγες ώρες) της Φιλαρμονικής της Βιέννης υπό την μπαγκέτα του Ρικάρντο Μούτι (για τον Μούτι εξαντλήθηκαν...άντε και για την Φιλαρμονική της Βιέννης ), ξαναήρθε στο μυαλό μου η αναπάντητη ερώτηση μου... Τι δουλειά κάνει πραγματικά ένας μαέστρος? Σε τι διαφέρει (ας πούμε) ο Μούτι από έναν άλλο που δεν εξαντλεί τα εισητήρια σε 24 ώρες, όταν έχουν να εκτελέσουν την ίδια παρτιτούρα της (ας πούμε πάλι) 5ης του Μπετόβεν? Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
solega Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2010 ο μαεστρος εμπνεει την ορχηστρα ή τη χορωδεια αν ειναι ξεψυχισμενος ξεψυχισμενα παιζουν και οι μουσικοι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2010 Το εργο που προκειται να ανεβει ειναι σε συναρτηση που αποδιδει ο μαεστρος τον ογκο του ηχου, ποσα βιολια,βιολες,τουμπες κ.ο.κ. θα χρησιμοποησει, τι υφος θα του δωσει και πως αυτα τα χαρακτηριστικα θα βγουν αρμονικα δεμενα και μελωδικα. Ειναι στο υφος και στον χαρακτηρα του μαεστρου πως θα ενορχηστρωθει η ορχηστρα. Δεν υπαρχει στανταρ εκδοση το που καθεται ο καθεις, και ποσοι μουσικοι παιζουν σε μια ορχηστρα και μαλιστα κλασσικη. Η επιλογη, οι θεσεις, και η διευθυνση των μουσικων,καθως επισης οι προβες και οι παρατηρησεις σε καθε μερος του μουσικου κομματιου γινονται απο τον μαεστρο. Ειναι ενας μουσικος παραγωγος με γνωσεις κλασικης αρμονιας και ενορχηστρωσης, με παμπολλα ακουσματα κλασσικων μουσουργων και τελευταια....παιζει πανω απο 6 οργανα κλασσικης ορχηστρας απταιστα..ετσι ωστε να μπορει να διευθυνει, να καθοδηγησει και να περασει στους μουσικους μεχρι και το τελευταιο συμβολο γραφης πανω στο εργο του εκαστοτε συνθετη.o Μουτι δεν ειναι και κανας τυχαιος για την Βιεννη..απο οτι θυμαμαι και μαλιστα το τσεκαρα τωρα..ειναι κλασσικος μουσικος της ηδη ορχηστρας απο τα γενοφασκια του. Σκεψου λοιπον για ποιον ανθρωπο μιλαμε. www.sonicspace.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2010 Τι δουλειά κάνει ένας μαέστρος? Επικοινωνει με τους "κολλητους" του μουσικους και τους δινει μεροκαμματο αν του κατσει και παει με μεγαλο ονομα... α,συγνωμη τωρα ειδα οτι αναφερεσαι σε κλασσικη μουσικη... ;D ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2010 τι υφος θα του δωσει Δηλ "παρακάμπτει" το αρχικό ύφος του συνθέτη (άμα θέλει)? Δεν υπαρχει στανταρ εκδοση το που καθεται ο καθεις, και ποσοι μουσικοι παιζουν σε μια ορχηστρα και μαλιστα κλασσικη Άρα, μπορούμε να χαρακτηρίσουμε την εκτέλεση, διασκευή? Οι επιλογη, οι θεσεις, και η διευθυνση των μουσικων,καθως επισης οι προβες και οι παρατηρησεις σε καθε μερος του μουσικου κομματιου γινονται απο τον μαεστρο. Αυτό δεν υπάρχει στη παρτιτούρα του αρχικού συνθέτη? Ειναι ενας μουσικος παραγωγος με γνωσεις κλασικης αρμονιας και ενορχηστρωσης, με παμπολλα ακουσματα κλασσικων μουσουργων και τελευταια....παιζει πανω απο 6 οργανα κλασσικης ορχηστρας απταιστα..ετσι ωστε να μπορει να διευθυνει, να καθοδηγησει και να περασει στους μουσικους μεχρι και το τελευταιο συμβολο γραφης πανω στο εργο του εκαστοτε συνθετη. Αυτό το καταλαβαίνω....είναι σαν τον Μουρίνιο ;D Επικοινωνει με τους "κολλητους" του μουσικους και τους δινει μεροκαμματο αν του κατσει και παει με μεγαλο ονομα... α,συγνωμη τωρα ειδα οτι αναφερεσαι σε κλασσικη μουσικη... ;D ;D Γιατί, στην κλασσική μουσική δεν (θα) γίνεται? ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
skantzos Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2010 Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω την τεράστια δουλειά του διευθυντή ορχήστρας, όπως θα έχεις προσέξει ίσως λόγω της δουλειάς σου, η γραμματοσειρά με την οποία γράφεται το όνομα του δειυθυντή σε δίσκους, αφίσες, κλπ συνεχώς μεγαλώνει ;) Αυτό που θέλω να πω είναι όσο περνάνε τα χρόνια η θέση του μαέστρου ανεβαίνει σε "αξία". Αφήνω τους πιο ειδικούς να το εξηγήσουν "[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lorda01 Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2010 Σαν τους προπονητές ένα πράγμα...Το ίδιο σύστημα,με διαφορετικούς όμως παίχτες,άλλη τεχνική προετοιμασία κ.τ.λ.Στα δικά μου τα αυτιά βέβαια(και πιθανότατα και στα αυτιά του 99,9% αυτών που θα πάνε να τον δουν-συγνώμη, να ακούσουν ήθελα να πώ...):δεν έχουν ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ!Άσε που αν ακούσεις πάλι την 5η(λέμε τώρα) είναι σα να πάς 2 συνεχόμενα βράδια στη Βανδή(όπου Βανδή βάλτε το δικό σας πονοκέφαλο). Λέμε και καμιά μα**κία να περνάει η ώρα... http://www.youtube.com/user/georgek1512 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2010 Δηλ "παρακάμπτει" το αρχικό ύφος του συνθέτη (άμα θέλει)? Άρα, μπορούμε να χαρακτηρίσουμε την εκτέλεση, διασκευή? Αυτό δεν υπάρχει στη παρτιτούρα του αρχικού συνθέτη? Αυτό το καταλαβαίνω....είναι σαν τον Μουρίνιο ;D Γιατί, στην κλασσική μουσική δεν (θα) γίνεται? ;) 1. εχεις να κανεις με ανθρωπινο παραγοντα και οχι με μεταφορα midi Και export σε audio. Αρα...η αποδοση του εργου ειναι στα χερια των μουσικων με την καθοδηγηση του Μαεστρου. 2. Δεν διασκευαζεις ποτε,απλα το αποδιδεις. Δεν σου εχει τυχει στο Μπολερο του Ραβελ για παραδειγμα να παιζεται πιο γρηγορα και με σκερτσο ενα μουσικο θεμα? 3.Ακριβως....Μουρινιο. 4.Γινεται.Φυσικα και μετα απο καιρο..να εχεις την ομαδα σου. www.sonicspace.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Lorda01 Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2010 Παράθεση από: Korgious στις 11:40 - 02/06/10 Ειναι ενας μουσικος παραγωγος με γνωσεις κλασικης αρμονιας και ενορχηστρωσης, με παμπολλα ακουσματα κλασσικων μουσουργων και τελευταια....παιζει πανω απο 6 οργανα κλασσικης ορχηστρας απταιστα..ετσι ωστε να μπορει να διευθυνει, να καθοδηγησει και να περασει στους μουσικους μεχρι και το τελευταιο συμβολο γραφης πανω στο εργο του εκαστοτε συνθετη Αν υποψιαστώ ότι η Μανωλίδου παίζει 5-6 όργανα(αμέσως το μυαλό σας στο πονηρό...), θα πεθααάαανωωω...Συμπεθέρα! http://www.youtube.com/user/georgek1512 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Ιουνίου 2010 Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω την τεράστια δουλειά του διευθυντή ορχήστρας, όπως θα έχεις προσέξει ίσως λόγω της δουλειάς σου, η γραμματοσειρά με την οποία γράφεται το όνομα του δειυθυντή σε δίσκους, αφίσες, κλπ συνεχώς μεγαλώνει ;) Αυτό που θέλω να πω είναι όσο περνάνε τα χρόνια η θέση του μαέστρου ανεβαίνει σε "αξία". Αφήνω τους πιο ειδικούς να το εξηγήσουν ακριβως το ιδιο σε συναρτηση με την επιτυχια και τα χρονια δεν συμβαινει και σε μια μπαντα..ή ενα σολιστα?... www.sonicspace.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση