Προς το περιεχόμενο

Η αρμονική εξέλιξη των blues


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σωστος ο Σπυρος.

 

Eπισης μπορουμε να το δουμε απο το τελος: δηλ. Gb7 (bII7) αντι για C7 (V7)=

τριτονη υποκατασταση και προηγειται το II-V του Gb, δηλ. Ab-Db.

 

Πολλα μπραβο στον THEOD  :)

 

Πολλα μπραβο σε σας που   τα ξέρετε τοσο ωραία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Theod θελω μια επεξήγηση στις αντικαταστάσεις με maj7 στην τελευταία σειρα που εκανες.

 

Με ποια λογικη βγαίνουν μεγαλες  7 εκει περα?

 

αν προλαβω αυριο γιατι σημερα εχω προβα θα ηχογραφησω τα 4 τελευταία στο 220 -260

παραπάνω δε μπορώ εχω να πιάσω κιθάρα 1 χρόνο ;)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες αργότερα...

coltrane changes over f blues

 

 

 

|F7  Ab7 |Db7  E7  |A7            |Cm7 F7

|Bb7      |Bb7  Bo  |F7M  Gm7  |Αm7  D7

|Gm7 Ab7 |Db7  E7  |Α7  D7      |Gm7 C7

 

 

 

bars 1,2 & 9,10

 

 

www.myspace.com/anagnostopoulosmanos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα αργότερα...

Ένα σχηματάκι και από μένα

 

G13 | C9 | G13 | Dm9 G7#5 |

C9 | C#o | G/D G7 | Bm7 E7alt |

Am7 | D7#9 | G13 E7#9 | A13 D7#9

 

Το Am7 μπορεί να αντικατασταθεί με Am7,Bm7,C7,C#ο.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα σχηματάκι και από μένα

 

G13 | C9 | G13 | Dm9 G7#5 |

C9 | C#o | G/D G7 | Bm7 E7alt |

Am7 | D7#9 | G13 E7#9 | A13 D7#9

 

Το Am7 μπορεί να αντικατασταθεί με Am7,Bm7,C7,C#ο.

 

 

οι παραπάνω συγχορδίες ακούγονται κάπος έτσι ... (βλέπε το συνημμένο αρχείο).

 

Στην κιθάρα παίζω τις συγχορδίες ίσα ίσα για να μπορώ να προπονηθώ στο μπάσο.

 

DR2-0021.MP3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστούμε.

 

Για μένα το συγκεκριμένο θέμα είναι απο τα πολυ ενδιαφεροντα στο noiz και το θεωρώ πραγματικό βοήθημα για κάποιον που ξεκινάει να ψάχνεται με τα blues ή θέλει να τα πάει σε ένα άλλο επίπεδο.

Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σχηματάκι

G7 | C7 | G7 | Dm9 G7 |

C7 | C#o | G7 | Bm7 E7|

Am7 | D7 | G7 E7 | A7 D7

 

το διακρίνω και εδώ σε αυτό ...  το χαμό ... 

Scott Henderson Blues Band - Germany 2003 (3/3)

 

Προσωπικά το βρίσκω απ'ολα τα σχηματάκια το πιο ενδιαφέρον, διότι ειδικά από το 8 μέτρο και μετά προσφέρεται ενδιαφέρουσα αρμονία για σολάρισμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να αναφέρω εδώ και ένα εξαιρετικό βιβλίο jazz-blues comping για κιθάρα:

 

http://www.amazon.com/All-Blues-Jazz-Guitar-Comping/dp/0786631287

 

Επίσης, ενδιαφέροντα blues progressions μπορεί να βρει κανείς εδώ:

 

http://www.tedgreene.com/teaching/default.asp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες αργότερα...
  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου