THEOD Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Σωστος ο Σπυρος. Eπισης μπορουμε να το δουμε απο το τελος: δηλ. Gb7 (bII7) αντι για C7 (V7)= τριτονη υποκατασταση και προηγειται το II-V του Gb, δηλ. Ab-Db. Πολλα μπραβο στον THEOD :) Πολλα μπραβο σε σας που τα ξέρετε τοσο ωραία Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Theod θελω μια επεξήγηση στις αντικαταστάσεις με maj7 στην τελευταία σειρα που εκανες. Με ποια λογικη βγαίνουν μεγαλες 7 εκει περα? αν προλαβω αυριο γιατι σημερα εχω προβα θα ηχογραφησω τα 4 τελευταία στο 220 -260 παραπάνω δε μπορώ εχω να πιάσω κιθάρα 1 χρόνο ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manos A Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2010 coltrane changes over f blues |F7 Ab7 |Db7 E7 |A7 |Cm7 F7 |Bb7 |Bb7 Bo |F7M Gm7 |Αm7 D7 |Gm7 Ab7 |Db7 E7 |Α7 D7 |Gm7 C7 bars 1,2 & 9,10 www.myspace.com/anagnostopoulosmanos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostas M. Δημοσιευμένο 30 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 30 Οκτωβρίου 2010 Ένα σχηματάκι και από μένα G13 | C9 | G13 | Dm9 G7#5 | C9 | C#o | G/D G7 | Bm7 E7alt | Am7 | D7#9 | G13 E7#9 | A13 D7#9 Το Am7 μπορεί να αντικατασταθεί με Am7,Bm7,C7,C#ο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostas M. Δημοσιευμένο 30 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 30 Οκτωβρίου 2010 Ένα σχηματάκι και από μένα G13 | C9 | G13 | Dm9 G7#5 | C9 | C#o | G/D G7 | Bm7 E7alt | Am7 | D7#9 | G13 E7#9 | A13 D7#9 Το Am7 μπορεί να αντικατασταθεί με Am7,Bm7,C7,C#ο. οι παραπάνω συγχορδίες ακούγονται κάπος έτσι ... (βλέπε το συνημμένο αρχείο). Στην κιθάρα παίζω τις συγχορδίες ίσα ίσα για να μπορώ να προπονηθώ στο μπάσο. DR2-0021.MP3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Shelter Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2010 Ευχαριστούμε. Για μένα το συγκεκριμένο θέμα είναι απο τα πολυ ενδιαφεροντα στο noiz και το θεωρώ πραγματικό βοήθημα για κάποιον που ξεκινάει να ψάχνεται με τα blues ή θέλει να τα πάει σε ένα άλλο επίπεδο. Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostas M. Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2010 Το σχηματάκι G7 | C7 | G7 | Dm9 G7 | C7 | C#o | G7 | Bm7 E7| Am7 | D7 | G7 E7 | A7 D7 το διακρίνω και εδώ σε αυτό ... το χαμό ... Scott Henderson Blues Band - Germany 2003 (3/3) Προσωπικά το βρίσκω απ'ολα τα σχηματάκια το πιο ενδιαφέρον, διότι ειδικά από το 8 μέτρο και μετά προσφέρεται ενδιαφέρουσα αρμονία για σολάρισμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2010 Να αναφέρω εδώ και ένα εξαιρετικό βιβλίο jazz-blues comping για κιθάρα: http://www.amazon.com/All-Blues-Jazz-Guitar-Comping/dp/0786631287 Επίσης, ενδιαφέροντα blues progressions μπορεί να βρει κανείς εδώ: http://www.tedgreene.com/teaching/default.asp Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostas M. Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2011 Ενδιαφέρον έχει και το "Blues Report" του Miroslav Vitous από τον δίσκο Remembering Weather Report. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
MikeBravos Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 31 Ιανουαρίου 2011 Η 4η βαθμίδα επίσης αλλάζει σε diminished. PRS,Suhr,D'Angelico,D'Aquisto,Sadowsky,G&L,Gibson,Steinberger,Fender,etc Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση