spy Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Πάρτε και την κλασική παραλλαγή του T-Bone Walker. |G7 |C9 | G7 | G7 | |C9 |C9 | G7 Am7 | Bm7 Bbm7 | |Am7 |Cm7 | G7 C9 | G7 D+ | Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Πάρτε και την κλασική παραλλαγή του T-Bone Walker. |G7 |C9 | G7 | G7 | |C9 |C9 | G7 Am7 | Bm7 Bbm7 | |Am7 |Cm7 | G7 C9 | G7 D+ | Σουπερ ;) ;) ;) ;) ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trigga Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Theod θελω μια επεξήγηση στις αντικαταστάσεις με maj7 στην τελευταία σειρα που εκανες. Με ποια λογικη βγαίνουν μεγαλες 7 εκει περα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Μπράβο Theod. Εκτός από τη θεωρία του πράγματος, ακούγοντας τα κλιπς σου, καταλαβαίνει κανείς και από προήλθαν διάφορα κοντινά στο μπλουζ στυλ. Aντε βρε συ jj πες και στο triggara και στα αλλα παιδια που παίζουν να ρίξουν καμια πενια ;) ;) ;) ;) :) :) :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Theod θελω μια επεξήγηση στις αντικαταστάσεις με maj7 στην τελευταία σειρα που εκανες. Με ποια λογικη βγαίνουν μεγαλες 7 εκει περα? \ Τσεκαρε το blues for Alice του Charlie Parker χι ντι ιτ νοτ μι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Theod θελω μια επεξήγηση στις αντικαταστάσεις με maj7 στην τελευταία σειρα που εκανες. Με ποια λογικη βγαίνουν μεγαλες 7 εκει περα? Είναι το λεγόμενο "John Coltrane turnaround" όπου κάποια απο τα ακόρντα που προκύπτουν από τρίτονες αντικαταστάσεις (συγκεκριμένα τα bIII, bVI και bII) παίζονται σαν maj7 και όχι σαν dominant. Π.χ. από το turnaround Ι-bIII7-bVI7-bII7 προκύπτουν οι παραλλαγές Ι-bIII7-bVImaj7-bII7 ή Ι-bIIImaj7-bVImaj7-bIImaj7 ή IIIm7-bIIImaj7-bVImaj7-bIImaj7 κλπ. Theod, καλό θα ήταν να γράψεις γι' αυτή την παραλλαγή στο άλλο thread. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Είναι το λεγόμενο "John Coltrane turnaround" όπου κάποια απο τα ακόρντα που προκύπτουν από τρίτονες αντικαταστάσεις (συγκεκριμένα τα bIII, bVI και bII) παίζονται σαν maj7 και όχι σαν dominant. Π.χ. από το turnaround Ι-bIII7-bVI7-bII7 προκύπτουν οι παραλλαγές Ι-bIII7-bVImaj7-bII7 ή Ι-bIIImaj7-bVImaj7-bIImaj7 Theod, καλό θα ήταν να γράψεις γι' αυτή την παραλλαγή στο άλλο thread. Coltrane changes wOh ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Aντε βρε συ jj πες και στο triggara και στα αλλα παιδια που παίζουν να ρίξουν καμια πενια Θα κάτσω να γράψω το βραδάκι. Ωραία πράματα! Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kguitar Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Είναι το λεγόμενο "John Coltrane turnaround" όπου κάποια απο τα ακόρντα που προκύπτουν από τρίτονες αντικαταστάσεις (συγκεκριμένα τα bIII, bVI και bII) παίζονται σαν maj7 και όχι σαν dominant. Π.χ. από το turnaround Ι-bIII7-bVI7-bII7 προκύπτουν οι παραλλαγές Ι-bIII7-bVImaj7-bII7 ή Ι-bIIImaj7-bVImaj7-bIImaj7 ή IIIm7-bIIImaj7-bVImaj7-bIImaj7 κλπ. Σωστος ο Σπυρος. Eπισης μπορουμε να το δουμε απο το τελος: δηλ. Gb7 (bII7) αντι για C7 (V7)= τριτονη υποκατασταση και προηγειται το II-V του Gb, δηλ. Ab-Db. Πολλα μπραβο στον THEOD :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trigga Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 α γεια σου λεω κ γω τι γινεται εκει περα....... Συχνο δεν ειναι αλλα το ακους που και που.Ειναι πολυ σκληρος ηχος το coltrane changes.Και υπερτατο τεχνικοαρμονικοσολιστικα κ συνοδευτικα.Ελαχιστοι παιχτες δοκιμασανε να το παιξουν γιατι ειναι απαιτητικο. Θα στο παιξω αν το περασεις 150 bpm σε 8α.Εκπτωσεις δεν κανω σαν υπερπαιχτης που ειμαι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση