Προς το περιεχόμενο

Αγόρασα Μπασο και δεν μου το στείλανε ποτέ (euroguitar)! Τι να κάνω;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν εχούνε κανένα δικαίωμα να σου πάρουν τα χρήματα πριν αποστείλουν τα πράγματά σου. Αν κατάλαβα καλά οι τύποι έχουν τα ωραία σου λεφτάκια και τα χαίρονται από 30/3 και εσύ δεν έχεις ακόμη τίποτα από αυτά που έχεις αγοράσει; Καταγγελία στο

http://www.eccefpolis.gr/index.php και κοίτα αν μπορείς να κάνεις claim στο paypal για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Αν έχει παρέλθει η προθεσμία στο paypal, και έχεις πληρώσει με κάρτα (μέσω paypal), επικοινώνησε με την τράπεζά σου και ρίξε μια αμφισβήτηση στην χρέωση της πιστωτικής σου κάρτας, λέγοντας τους ότι έπεσες θύμα διαδικτυακής απάτης και έχεις πληρώσει για κάτι που δεν έχεις λάβει ποτέ. Δεν νομίζω ότι αξίζει να ασχοληθείς παραπάνω μαζί τους περιμένοντας τα πράγματά σου...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

... ρίξε μια αμφισβήτηση στην χρέωση της πιστωτικής σου κάρτας, λέγοντας τους ότι έπεσες θύμα διαδικτυακής απάτης και έχεις πληρώσει για κάτι που δεν έχεις λάβει ποτέ. Δεν νομίζω ότι αξίζει να ασχοληθείς παραπάνω μαζί τους περιμένοντας τα πράγματά σου...

 

 

+1000

 

Παρε τα λεφτα σου πισω και μην ξαναψωνισεις απο κει!!!

Live fast , die ... hard!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορώ πως κάνεις υπομονή τόσο καιρό, Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές

http://www.musik-schmidt.de/gb-Cort-Artisan-A4-OPBC.html

http://www.musik-schmidt.de/gb-Electro-Harmonix-Bass-Blogger.html

Και τα 2 σε στόκ, ακύρωσε την παραγγελία σου, αν έχεις πληρώσει με paypal θα

επιστραφούν άμεσα τα χρήματα και βούρ στους Γερμανούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Monsieur,

 

Je vous écris concernant ma commande no. (αριθμός/κωδικός παραγγελίας).

 

Puisque la guitare basse que j'avais commandé n'est pas disponible, je voudrais vous demander de supprimer cet article de ma commande et de remettre le montant prélevé de ma carte de crédit.

 

Je vous prie de bien me répondre rapidement.

 

Meilleures salutations,

 

(το όνομά σου)

 

Σωστός!

Votre lettre est bref et poli!

 

Oσο για το θέμα της χαμηλής τιμής, για ρώτα και σε άλλα net stores, όπως αυτά που αναφέρθηκαν, και το ελληνικό :

http://www.gpanagopoulos.com/eshop/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ για τα εναλλακτικά site. Θα προσπαθήσω να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω και θα το πάρω από εκεί.

 

Χθες όμως το βράδυ τους έστειλα ένα μήνυμα:

PLEASE!!!!!!!!!!!!!!

 

EXPLAIN TO ME:

 

1.WHY YOU DIDN'T YOU KEEP MY BASS UNTIL YOU HAD MY PEDAL...

 

2.YOU DID THE SAME THING A FEW DAYS AGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AND NOW YOU WANT ME TO WAIT UNTIL SEPTEMBER????????????

 

3.DO YOU THINK I AM STUPID???????

 

I BOUGHT IT ON THE 30th of MARCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

4.ARE YOU SERIOUS?

 

thank you.

 

Πιθανόν λόγο του μηνύματός μου  με ανέθεσαν σε κάποιον άλλον υπεύθυνο (με καλύτερη γνώση της αγγλικής)... ιδού η απάντηση:

 

Hello,

 

Your pedal was shipped on may, 20th and you'll receive it promptly.

 

As for your bass, be sure we are really sorry for the delay but we can't help passing on the evasive delivery dates from our suppliers to our customers. Thus we cannot put any product aside.

 

Be sure you can modify your order at will.

 

Cordialement / Yours sincerely

 

Didjë (Hotline)

 

Το θέμα τώρα είναι ότι μου χρέωσαν +20 ευρώ για να μου στείλουν το πεταλάκι. ενώ μου είχε πει σε άλλο μήνυμα ο πωλητής ότι θα τα στείλουν μαζί...αυτοί τελικά το είχαν ήδη στείλει από τις 20/5...ότι να 'ναι κοινώς...

 

θα χρησιμοποιήσω τα γαλλικά του spy... ευχαριστώ btw.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο εισαι ακομα εντος των 45 ημερων απο την πληρωμη, και αν δεις οτι σου κανουν νερα με την ακυρωση της παραγγελιας, κανε dispute στο paypal για να εισαι σιγουρος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε μου,αν ειναι ετσι οπως τα παρουσιαζεις, εχεις χιλια δικια!

ευχομαι να βρεθει λυση συντομα!

 

και συγνωμη που βγαινω λιγο οφτοπικ, αλλα για να ειμαστε ακριβεις,αυτο δεν ισχυει!

 

Δεν εχούνε κανένα δικαίωμα να σου πάρουν τα χρήματα πριν αποστείλουν τα πράγματά σου. Αν κατάλαβα καλά οι τύποι έχουν τα ωραία σου λεφτάκια και τα χαίρονται από 30/3 και εσύ δεν έχεις ακόμη τίποτα από αυτά που έχεις αγοράσει; Καταγγελία στο

http://www.eccefpolis.gr/index.php και κοίτα αν μπορείς να κάνεις claim στο paypal για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Αν έχει παρέλθει η προθεσμία στο paypal, και έχεις πληρώσει με κάρτα (μέσω paypal), επικοινώνησε με την τράπεζά σου και ρίξε μια αμφισβήτηση στην χρέωση της πιστωτικής σου κάρτας, λέγοντας τους ότι έπεσες θύμα διαδικτυακής απάτης και έχεις πληρώσει για κάτι που δεν έχεις λάβει ποτέ. Δεν νομίζω ότι αξίζει να ασχοληθείς παραπάνω μαζί τους περιμένοντας τα πράγματά σου...

 

μιλαω για αυτο που εχω σε μπολντ φυσικα!

εχουν δικαιωμα να παρουν τα χρηματα ΠΡΙΝ στειλουν τα πραγματα!

αλλωστε ετσι κανουν ολα τα μαγαζια λιανικου και χονδρικου εμποριου μεσω νετ.

πανελιστας και ανταρτομαχητης....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Sotto.

Το μπάσο δεν υπάρχει στο gpanagopoulos."

 

Μην περιμένετε να δείτε στο site του όλα τα προϊόντα που μπορεί να φέρει το κατάστημα. Κι εγώ πήρα μια κιθάρα και δεν υπήρχε το ίδιο μοντέλο στο site.

Πρέπει να τους στείλεις mail ή απλά ένα τηλέφωνο για να μάθεις αν μπορούν να σου το φέρουν. Σου απαντούν γρήγορα και κανονίζουν και τιμή(συνήθως ίδια με τα ευρωπαϊκά music stores)

Δεν το λέω για διαφήμιση, απλά υπάρχουν ακόμη κάποιοι Έλληνες που κάνουν σχετικά καλές τιμές σε κάποια προϊόντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bonjour,

 

je vous confirme la prise en charge de l'annulation de votre commande 002

 

Cordialement / Yours sincerely

 

///////

Γεια σας

 

Βεβαιώνω την υποστήριξη της ακύρωσης της παραγγελίας σας 002

 

Φιλικά / Με εκτίμηση.

 

τώρα περιμένω και τα φράγκα στο λογαριασμό μου.

Στο ενδιάμεσο πριν πάρω την απάντηση από αυτούς είχα στείλει μήνυμα στη Paypal για το τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις.

Μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν και πολλά επειδή έχουν περάσει 45 μέρες από την αγορά και το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι "We recommend that

you continue to work with the seller to find a resolution."

 

google translate: "εεε απλά μίλα μαζί του και προσευχήσου να πάνε όλα καλά."

 

Οπότε προσοχή. Σε 45 μέρες αλλάζουν τα στατιστικά νίκης και έρχονται εναντίον μας.

Το πάθημα - μάθημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου