Moderator Phase Shift Δημοσιευμένο 3 Ιουνίου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 3 Ιουνίου 2010 1ον Ειναι ατοπο να σου δινεται η δυνατοτητα απο το προγραμμα(που τονιζω οτι αν ξερετε προγραμμα ηχου που να κανει recording native 32bit να μου το πειτε) για 32 bit recording και στην ουσια να σου δινει randomize floating point 24+8 ή 8+24..Και τα 8 να ειναι εκθετικα μηδενικα γιατι να το κανει αυτο..? οταν λες native μαλλον εννοεις fixed point λογικα. τοτε ναι, κανενα προγραμμα δεν στο επιτρεπει αυτο γιατι δεν χρειαζεται ουσιαστικα. 32 bit floating επιτρεπουν ολα τα προγραματα ( ολα αυτα τα οποια ειναι floating point based φυσικα). απο την Wikipedia "In computing, floating point describes a system for representing numbers that would be too large or too small to be represented as integers. Numbers are in general represented approximately to a fixed number of significant digits and scaled using an exponent. The base for the scaling is normally 2, 10 or 16. The typical number that can be represented exactly is of the form: significant digits × base exponent" αυτο ειναι η floating point τεχνολογια. επιστημονικη γραφη. δηλαδη βαση και εκθετης για να μην χρειαζεται πολλες τιμες για να περιγραψεις αριθμους. ο λογος που τον χρησιμοποιουμε και στο audio ειναι επειδη (παλι απο Wikipedia): The advantage of floating-point representation over fixed-point (and integer) representation is that it can support a much wider range of values. For example, a fixed-point representation that has seven decimal digits with two decimal places, can represent the numbers 12345.67, 123.45, 1.23 and so on, whereas a floating-point representation (such as the IEEE 754 decimal32 format) with seven decimal digits could in addition represent 1.234567, 123456.7, 0.00001234567, 1234567000000000, and so on. The floating-point format needs slightly more storage (to encode the position of the radix point), so when stored in the same space, floating-point numbers achieve their greater range at the expense of precision. κοινως με την floating point τεχνολογια μπορουμε να περιγραψουμε ευκολα τεραστιες τιμες, χρησιμοποιωντας λιγα ψηφια. οταν ξεκιναμε το audio processing μεσα σε ενα daw, οι τιμες ξευφευγουν κατα πολυ τις πιθανες 2.777.216 τιμες που σου επιτρεπει η 24bit τεχνολογια. εδω ερχεται η 32bit floating τεχνολογια , και προσθετει αλλα 8 bit, αλλά εκθετικα bit. η ικανοτητα τους ειναι να περιγραφουν πολυ μεγαλους αριθμους, πολυ ευκολα, θυσιαζοντας καποιο ποσοστο ακριβειας (αμελητεο θεωρητικα για τις ηχητικες εφαρμογες). ετσι η δυναμικη περιοχη ενος 32bit floating daw ξεπερνα ta 1500dB. αν λοιπον εμεις αποφασισουμε να γραψουμε εξ'αρχης στα 32 bit floating, απλα θα προστεθουν αυτες οι 8 εκθετικες τιμες. και θα ειναι μηδενικα γιατι ειναι inactive μεχρι να κανουμε καποιο processing, οπου ενεργοποιουνται. το ιδιο ακριβως βρισκεται και στο "principles of digital audio" του Ken C Pohlmann , ή στο "digital audio explained" του nika aldrich. δεν εχω κανενα προβλημα να πειραματιστουμε, πες μονο με ποια σειρα και σε τι bit depth/sample rate να ηχογραφηθει το καθε δειγμα. αν υπηρχαν 8 bit ροζ θορυβου ειμαι σιγουρος οτι θα τα ειχα ακουσει καπου. alex www.unrealstudioz.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2010 ε το "δευτερο daw" μας ειναι ενα DSD recorder. οποτε γραφουμε σε 5.6mhz/1bit. μετα αυτο πηγαινει στο mastering.εννοω ολο το recorder. σαν να επαιρνες την μπομπινα σου και να πηγαινες. εκει καλωδιωνεται κατευθειαν στην αναλογικη αλυσιδα, και στο τελος ενα τελικο AD στα 44.1/24. τωρα αν για καποιο λογο θες να μετατρεψεις το DSD σε PCM, γινεται μεσω software, και πολυ καλυτερα απο να εγραφες κατευθειαν σε PCM γιατι η ολη διαδικασια γινεται offline. alex Πολύ ενδιαφέρον workflow.. Φαντάζομαι ότι θα έχει επίσης ενδιαφέρον να γράψεις το αρχείο του mastering σε 2ο dsd και να κάνεις την τελική μετατροπή στα 16/44.1 offline όπως λες. Το έχεις κάνει? http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2010 οταν λες native μαλλον εννοεις fixed point λογικα. τοτε ναι, κανενα προγραμμα δεν στο επιτρεπει αυτο γιατι δεν χρειαζεται ουσιαστικα. 32 bit floating επιτρεπουν ολα τα προγραματα ( ολα αυτα τα οποια ειναι floating point based φυσικα). απο την Wikipedia "In computing, floating point describes a system for representing numbers that would be too large or too small to be represented as integers. Numbers are in general represented approximately to a fixed number of significant digits and scaled using an exponent. The base for the scaling is normally 2, 10 or 16. The typical number that can be represented exactly is of the form: significant digits × base exponent" αυτο ειναι η floating point τεχνολογια. επιστημονικη γραφη. δηλαδη βαση και εκθετης για να μην χρειαζεται πολλες τιμες για να περιγραψεις αριθμους. ο λογος που τον χρησιμοποιουμε και στο audio ειναι επειδη (παλι απο Wikipedia): The advantage of floating-point representation over fixed-point (and integer) representation is that it can support a much wider range of values. For example, a fixed-point representation that has seven decimal digits with two decimal places, can represent the numbers 12345.67, 123.45, 1.23 and so on, whereas a floating-point representation (such as the IEEE 754 decimal32 format) with seven decimal digits could in addition represent 1.234567, 123456.7, 0.00001234567, 1234567000000000, and so on. The floating-point format needs slightly more storage (to encode the position of the radix point), so when stored in the same space, floating-point numbers achieve their greater range at the expense of precision. κοινως με την floating point τεχνολογια μπορουμε να περιγραψουμε ευκολα τεραστιες τιμες, χρησιμοποιωντας λιγα ψηφια. οταν ξεκιναμε το audio processing μεσα σε ενα daw, οι τιμες ξευφευγουν κατα πολυ τις πιθανες 2.777.216 τιμες που σου επιτρεπει η 24bit τεχνολογια. εδω ερχεται η 32bit floating τεχνολογια , και προσθετει αλλα 8 bit, αλλά εκθετικα bit. η ικανοτητα τους ειναι να περιγραφουν πολυ μεγαλους αριθμους, πολυ ευκολα, θυσιαζοντας καποιο ποσοστο ακριβειας (αμελητεο θεωρητικα για τις ηχητικες εφαρμογες). ετσι η δυναμικη περιοχη ενος 32bit floating daw ξεπερνα ta 1500dB. αν λοιπον εμεις αποφασισουμε να γραψουμε εξ'αρχης στα 32 bit floating, απλα θα προστεθουν αυτες οι 8 εκθετικες τιμες. και θα ειναι μηδενικα γιατι ειναι inactive μεχρι να κανουμε καποιο processing, οπου ενεργοποιουνται. το ιδιο ακριβως βρισκεται και στο "principles of digital audio" του Ken C Pohlmann , ή στο "digital audio explained" του nika aldrich. δεν εχω κανενα προβλημα να πειραματιστουμε, πες μονο με ποια σειρα και σε τι bit depth/sample rate να ηχογραφηθει το καθε δειγμα. αν υπηρχαν 8 bit ροζ θορυβου ειμαι σιγουρος οτι θα τα ειχα ακουσει καπου. alex Δεν χρειάζεται κάποιος πειραματισμός, είναι σωστά αυτά που λες..Αν, π.χ μετατρέψουμε ένα 16bit αρχείο σε 24, δεν θα ακούσουμε ..+48db θορύβου, θα ακουστεί το ίδιο πράγμα, τα 8bits που θα προσθέσεις είναι ανενεργά μέχρι την επόμενη ψηφιακή επεξεργασία. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator Phase Shift Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 4 Ιουνίου 2010 Πολύ ενδιαφέρον workflow.. Φαντάζομαι ότι θα έχει επίσης ενδιαφέρον να γράψεις το αρχείο του mastering σε 2ο dsd και να κάνεις την τελική μετατροπή στα 16/44.1 offline όπως λες. Το έχεις κάνει? ναι ειχαμε δοκιμασει να ειναι το DSD recorder στο τελος της Mastering αυσιδας. επισης εκπληκτικα αποτελεσματα, ξενερωνες λιγο οταν τελικα ακουγες το 44.1. απο μια αποψη καλυτερα να κανεις monitor κατευθειαν το 44.1 για να αντισταθμισεις τα οποια αρνητικα αφου ξερεις οτι θα ειναι σε CD το πραμα.o 44.1 converter ειναι ενας benchmark, θα ελεγα οτι κραταει γερα ακομα και εναντια στο DSD. οπως και να εχει, η απωλεια των δυο τελευταιων σταδιων της PCM κωδικοποιησης δειχνουν οτι το DSD ειναι το format του μελλοντος. απλα δεν επιδεχεται processing, αφου ειναι μονο ενα bit. υπαρχει ομως το DXD..! alex www.unrealstudioz.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση