haryy Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Σωστός ο Phase Shift αν και ο DnBmaniak το ίδιο ήθελε να πει. Πάντως υπάρχει περίπτωση όπου η ηχογράφηση στα 32 ή στα 64bit floating point είναι θεμιτή και χρήσιμη. Αν βάλεις στο input channel κάποιο plug-in και θέλεις την ώρα που ηχογραφείς να το περάσεις μόνιμα στην κυματομορφή, τότε είναι απαραίτητο να ηχογραφήσεις σε μεγάλα bits (όσο τουλάχιστον είναι και η εσωτερική επεξεργασία του εκάστοτε plug-in) έτσι ώστε να μην υποστεί truncation το σήμα και να έχεις το full potential της επεξεργασίας στην κυματομορφή σου. Τώρα γιατί να το κάνεις αυτό δεν ξέρω ;D ;D, ίσως αν σου αρέσει να κάνεις επεξεργασία κατά την ηχογράφηση ώστε να έχεις 'έτοιμους' τους ήχους σου κατά κάποιο τρόπο, όπως ακριβώς όταν βάζεις outboard processing... Στην περίπτωση βέβαια των plug-in μπορείς να κάνεις την επεξεργασία και μετά χωρίς απώλειες ενώ για να βάλεις μετά την ηχογράφηση outboard θα υποστείς τις συνέπειες του extra conversion, οπότε λίγο άτοπο γενικά αυτό, αλλά το θέμα είναι πως αν για οποιοδήποτε λόγο θες να γράψεις με εφε από plug-in, το σωστό είναι να γίνει χρήση υψηλότερου bit rate στο file system που χρησιμοποιείται. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 ή να μην κανεις καν SRC. analog και μετα ξανα digital κατευθειαν στα 44.1 ή σε DSD. just like god intended! Φίλε Phase Shift οι επαναλαμβανόμενες μετατροπές με φοβίζουν θα έλεγα, γιαυτό τείνω προς src μεριά αφού οι αλγόριθμοι έχουν βελτιωθεί δραστικά τα τελευταία χρόνια (άσε που απαιτείται και 2ο daw ή μετατροπέας αν ο ήδη υπάρχον δεν μπορεί να δουλέψει με ασύγχρονα sample rates στο ad και da τους αντίστοιχα. Έχεις κάνει καμιά πρόσφατη σύγκριση? (Εγώ όχι γιατί ποτέ δεν δούλευα με world class conversion παρά μόνο με "ταπεινές" κάρτες - άλλος ένας λόγος για να αποφύγω τη λύση που λες η οποία απαιτεί transparent conversion όπως Prism, κλπ) http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2010 (Tι converter χρησιμοποιείς και εσύ τώρα?) RME Fireface 800 (x2), RME Hammerfall DSP (x1) Eventide H-8000FW 8) Προς το παρόν. Ψήνομαι για Universal Audio A2D ή AMS-Neve DPD (γιατί θέλω έναν καλό προενισχυτή για να κάνω διάφορα... πειρά(γ)ματα... ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator Phase Shift Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2010 Φίλε Phase Shift οι επαναλαμβανόμενες μετατροπές με φοβίζουν θα έλεγα, γιαυτό τείνω προς src μεριά αφού οι αλγόριθμοι έχουν βελτιωθεί δραστικά τα τελευταία χρόνια (άσε που απαιτείται και 2ο daw ή μετατροπέας αν ο ήδη υπάρχον δεν μπορεί να δουλέψει με ασύγχρονα sample rates στο ad και da τους αντίστοιχα. Έχεις κάνει καμιά πρόσφατη σύγκριση? (Εγώ όχι γιατί ποτέ δεν δούλευα με world class conversion παρά μόνο με "ταπεινές" κάρτες - άλλος ένας λόγος για να αποφύγω τη λύση που λες η οποία απαιτεί transparent conversion όπως Prism, κλπ) ισχυει το παραδειγμα με το να καταγραψεις το plugin. ουτε εγω ξερω γιατι να θες να το κανεις αυτο. export ομως σε 32 bit floating ειναι πολυ λογικο εαν εχει παιξει αρκετο DSP και θες να συνεχισεις να το "πειραζεις". εγω απο την αλλη ακομα φοβαμαι τα src... παντα μου φαινεται οτι χανουν πραγματα. κυριως 3d αισθηση. αυτο που περιγραφω ειναι ενα μεγαλο studio που παρεμβαλεται αναλογικη κονσολα. γραφεις σε υψηλο sample rate, DA στην κονσολα,μιξαρεις analogue, το περνας σε δευτερο daw ή σε DSD recorder. flawless victory! πολυ προσφατη συγκριση δεν εχω κανει. η τελευταια ηταν περιπου 8 μηνες πριν. alex www.unrealstudioz.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2010 ισχυει το παραδειγμα με το να καταγραψεις το plugin. ουτε εγω ξερω γιατι να θες να το κανεις αυτο. export ομως σε 32 bit floating ειναι πολυ λογικο εαν εχει παιξει αρκετο DSP και θες να συνεχισεις να το "πειραζεις". εγω απο την αλλη ακομα φοβαμαι τα src... παντα μου φαινεται οτι χανουν πραγματα. κυριως 3d αισθηση. αυτο που περιγραφω ειναι ενα μεγαλο studio που παρεμβαλεται αναλογικη κονσολα. γραφεις σε υψηλο sample rate, DA στην κονσολα,μιξαρεις analogue, το περνας σε δευτερο daw ή σε DSD recorder. flawless victory! πολυ προσφατη συγκριση δεν εχω κανει. η τελευταια ηταν περιπου 8 μηνες πριν. alex A, ok, μιξάρεις analog οπότε αναγκαστικά περνάς από da και το λαμβάνεις υπόψιν σου κατά τη μίξη, εγώ πιο πολύ αναφέρομαι σε itb κατάσταση όπου έχω μιξάρει και έχω τον ήχο μου και θέλω να κατέβω όσο το δυνατόν πιο διάφανα στα 44.1khz. Όταν λες ότι περνάς σε 2ο daw, δεν παραμένεις σε υψηλό sample rate? http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
DnBmaniak Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2010 Ηarry συμφωνω απλυτα με οσα γραφεις και θελω απλα να προσθεσω στην παρατηρηση του phase σχετικα με την "προσθεση 8 μηδενικων εκθετικων στα 24 για να μας δωσει τα 32" οτι δεν ισχυει σε καμια περιπτωση. 1ον Ειναι ατοπο να σου δινεται η δυνατοτητα απο το προγραμμα(που τονιζω οτι αν ξερετε προγραμμα ηχου που να κανει recording native 32bit να μου το πειτε) για 32 bit recording και στην ουσια να σου δινει randomize floating point 24+8 ή 8+24..Και τα 8 να ειναι εκθετικα μηδενικα γιατι να το κανει αυτο..? 2ον ειναι απλη η αποδηξει αυτου που ειπα παραπανω οτι στα 32bit προστειθενται οχι 8bit μονο θορυβου αλλα και εντονου ροζ θορυβου . Ας πειραματειστουμε..ηχογραφηστε ενα δειγμα στα 32bit και στην συνεχεια το ιδιο στα 8 bit ακουστε-συγκρινεται και ποσταρετε τα αποτελεσματα σας. Και απατωντας πολυ απλα στο ερωτημα το εναρκτη του post γιατι ειχε θορυβο και πως σιγουρα η lynx ειναι απο τις ποιο σοβαρες καρτες που κυκλοφορουν και η ιδανικη και καλυτερη λυση ολων ειναι 192/24 που ειναι εφικτο και οτι καλυτερο μεχρι σημερα.. Καλη σας ημερα! Υ.Γ Ο Μονος λογος φανταζομαι για να κανεις real time DSP processing ειναι αν εχεις κανα pentium 4 πχ και θες να αποφυγεις την offline επξεργασια λογου αντοχης του συστηματος.. Σε αυτην την περιπτωση βολευει πολυ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2010 ...η ιδανικη και καλυτερη λυση ολων ειναι 192/24 που ειναι εφικτο και οτι καλυτερο μεχρι σημερα... ::) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Μαΐου 2010 RME Fireface 800 (x2), RME Hammerfall DSP (x1) Eventide H-8000FW 8) Προς το παρόν. Ψήνομαι για Universal Audio A2D ή AMS-Neve DPD (γιατί θέλω έναν καλό προενισχυτή για να κάνω διάφορα... πειρά(γ)ματα... ;D Φαντάζομαι ότι εννοείς τον Api (ή τον 2192?) Kαι εμείς πήραμε έναν Brent Averill 1073mp και ανυπομονώ να περάσω κανένα drum buss από τα line του για FAT καταστάσεις. Toν προτίμησα από τον neve γιατί όπως έχουμε ξανασυζητήσει, είχα φοβηθεί λίγο από κάποια reports για την τροφοδοσία του. Βέβαια από ότι βλέπω, ψάχνεις λύση 2 σε 1. Και τα 2 μηχανάκια όμως είναι super! Δώσε report όταν πάρεις κάτι από αυτά. ;) http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
DnBmaniak Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 31 Μαΐου 2010 ::) Aν και εφόσον δυναται η δυνατοτητα απο την καρτα εννοειται Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator Phase Shift Δημοσιευμένο 3 Ιουνίου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 3 Ιουνίου 2010 A, ok, μιξάρεις analog οπότε αναγκαστικά περνάς από da και το λαμβάνεις υπόψιν σου κατά τη μίξη, εγώ πιο πολύ αναφέρομαι σε itb κατάσταση όπου έχω μιξάρει και έχω τον ήχο μου και θέλω να κατέβω όσο το δυνατόν πιο διάφανα στα 44.1khz. Όταν λες ότι περνάς σε 2ο daw, δεν παραμένεις σε υψηλό sample rate? ε το "δευτερο daw" μας ειναι ενα DSD recorder. οποτε γραφουμε σε 5.6mhz/1bit. μετα αυτο πηγαινει στο mastering.εννοω ολο το recorder. σαν να επαιρνες την μπομπινα σου και να πηγαινες. εκει καλωδιωνεται κατευθειαν στην αναλογικη αλυσιδα, και στο τελος ενα τελικο AD στα 44.1/24. τωρα αν για καποιο λογο θες να μετατρεψεις το DSD σε PCM, γινεται μεσω software, και πολυ καλυτερα απο να εγραφες κατευθειαν σε PCM γιατι η ολη διαδικασια γινεται offline. alex www.unrealstudioz.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση