Προς το περιεχόμενο

Ταστιερα απο ebony, maple η rosewood;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εννοουσα προφανως οτι παταμε τις χορδες στο υψος των ταστων...

 

Για να επανελθω στο θεμα θεωρω οτι απειροελαχιστη διαφορα κανει το ειδος του ξυλου της ταστιερας στο playability...Για να μην πω μηδενικη.

Μεγαλυτερο ρολο παιζουν τα ταστα (jumbo, medium etc...), το ξυλο του λαιμου και το ποσο λουστρο εχει...

 

μα αν εχεις μιντιουμ τάστα, τότε είναι που μετραει το υλικό της ταστιερας.

 

προφανως υπάρχουν πολλοί λόγοι που συντελούν στο αν τελικά τα δάχτυλά μας θα ακουμπάνε αρκετα την ταστιέρα ή όχι.

 

όπως είπα, τα δικά μου στα μπεντς ακουμπάνε υπερβολικά πολύ και με μεγάλη δύναμη, έχω συνηθίσει να παίζω έτσι.

 

ο τρόπος που παίζεις, τα τάστα, οι χορδές, όλα αυτά επηρρεάζουν το πόσο τα δάχτυλά σου θα ακουμπάνε την ταστιέρα, η οποία με τη σειρά της προσθετει ένα βαθμό δυσκολίας.

 

για τον καθένα μας το πόσο σημαντικό είναι αυτό, διαφέρει. απο εκεί και πέρα, οι ιδιοτητες των ξύλων είναι συγκεκριμένες.

 

απο την εμπειρία μου ο έβενος είναι ο πιο ..γλιστερός

μετά το ρουσγουντ και μετά το μαπλ που με ενοχλει πάρα πολύ.

επίσης τα μεγάλα inlays τύπου gibson με ενοχλούνε αρκετά στα bends.

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 34
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

http://www.guitarmasterclass.net/wiki/index.php/Scalloped_fretboard

;D

μπαι δε γουει  προτιμω μαπλ αλλα  το μπρατσο ειναι το θεμα!

www.mario-art2.blogspot.com

www.mario-art.blogspot.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μπρατσο ειναι το θεμα!

 

Aνα γεια σου. Αν το μπρατσο ειναι κομμενο και ραμενο για το χερι μου μπορω να παιξω οσο γρηγορα, αργα, με μπεντς μου επιτρεπουν οι δεξιοτητες μου. Αν οχι τοτε δεν μπορω να παιξω οτι ξυλο και να χει η ταστιερα. Κατι wizard δε τα μπορω με τιποτα ;D

Sickly-sweet, pink, and not for everybody

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eχωντας ασχοληθει αρκετα με αυτο το θεμα κατεληξα στο εξης συμπερασμα: δεν καταλαβαινω καμια διαφορα λογω του ξυλου της ταστιερας, end of.

Αν επρεπε να επιλεξω καποιο ντε και καλα, θα ελεγα εβενος, γραφιτης, ebonized rosewood ή οτιδηποτε αλλο ειναι μαυρο. Γιατι οπως μαθαμε μικροι, τα μαυρα αυτοκινητακια πανε πιο γρηγορα, ειδικα δε αν εχουν φλογες ζωγραφισμενες στο πλαι, οποτε φανταζομαι θα ισχυει κατι παρομοιο για τις ταστιερες.

 

Και περαν του χιουμορ, ενα σοβαρο hint: Αν βαζετε αρκετη δυναμη στο δεξι χερι ωστε να παταει η χορδη ξυλο με δυναμη, και να το νιωθεις στο δαχτυλο, θελετε αλλαγη τεχνικης και βελτιωση στο αυτι, καθως ετσι παιζεις με +- αρκετα cent στο pitch (σαν να κανεις μικροσκοπικα bend).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και περαν του χιουμορ, ενα σοβαρο hint: Αν βαζετε αρκετη δυναμη στο δεξι χερι ωστε να παταει η χορδη ξυλο με δυναμη, και να το νιωθεις στο δαχτυλο, θελετε αλλαγη τεχνικης και βελτιωση στο αυτι, καθως ετσι παιζεις με +- αρκετα cent στο pitch (σαν να κανεις μικροσκοπικα bend).

 

αν όμως στα μπεντς αντι το δάχτυλο να το βάζεις πάνω στη χορδή, το βάζεις δίπλα και σηκώνεις τη χορδή με πλάγια δύναμη κυρίως, τότε δεν ακούγονται pitch.

 

ούτως ή άλλως το βασικό πρόβλημα είναι στα bends και όχι στα ανεβοκατεβασματα.

και γιατι να αλλάξω την τεχνική μου, όταν έχω rosewood που δε μου δημιουργει κανένα πρόβλημα?

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eχωντας ασχοληθει αρκετα με αυτο το θεμα κατεληξα στο εξης συμπερασμα: δεν καταλαβαινω καμια διαφορα λογω του ξυλου της ταστιερας, end of.

Αν επρεπε να επιλεξω καποιο ντε και καλα, θα ελεγα εβενος, γραφιτης, ebonized rosewood ή οτιδηποτε αλλο ειναι μαυρο. Γιατι οπως μαθαμε μικροι, τα μαυρα αυτοκινητακια πανε πιο γρηγορα, ειδικα δε αν εχουν φλογες ζωγραφισμενες στο πλαι, οποτε φανταζομαι θα ισχυει κατι παρομοιο για τις ταστιερες.

 

Και περαν του χιουμορ, ενα σοβαρο hint: Αν βαζετε αρκετη δυναμη στο δεξι χερι ωστε να παταει η χορδη ξυλο με δυναμη, και να το νιωθεις στο δαχτυλο, θελετε αλλαγη τεχνικης και βελτιωση στο αυτι, καθως ετσι παιζεις με +- αρκετα cent στο pitch (σαν να κανεις μικροσκοπικα bend).

δεν νομιζω να παταει με τοοοση δυναμη την χορδη στην ταστιερα ωστε να ακουμπαει το ξυλο ρε φιλε! χαχα! θα ακουσεις κ το pitch που θα ανεβει!! τεσπα το θεμα απ οτι βλεπω και συμφωνα και με την φυσικη ο λαιμος ειναι το κυριο θεμα!αν γλιστραει ομορφα και γρηγορα τοτε θα τον νιωθεις το χερι να κυλλαει ωραια! αν οχι θα το καταλαβει καποιος πιστευω οτι κατι δεν παει καλα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν όμως στα μπεντς αντι το δάχτυλο να το βάζεις πάνω στη χορδή, το βάζεις δίπλα και σηκώνεις τη χορδή με πλάγια δύναμη κυρίως, τότε δεν ακούγονται pitch.

 

ούτως ή άλλως το βασικό πρόβλημα είναι στα bends και όχι στα ανεβοκατεβασματα.

και γιατι να αλλάξω την τεχνική μου, όταν έχω rosewood που δε μου δημιουργει κανένα πρόβλημα?

 

 

ισως γιατι, να μην εναρμονιζονται τα χερια σου ωστε να μην μπορεις να παιζεις "γλυκα"....

Fight for Freedom, Fight for RAMBO!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και περαν του χιουμορ, ενα σοβαρο hint: Αν βαζετε αρκετη δυναμη στο δεξι χερι ωστε να παταει η χορδη ξυλο με δυναμη, και να το νιωθεις στο δαχτυλο, θελετε αλλαγη τεχνικης και βελτιωση στο αυτι, καθως ετσι παιζεις με +- αρκετα cent στο pitch (σαν να κανεις μικροσκοπικα bend).

 

 

Odis13 εισαι αριστεροχειρ;Αν οχι μαλλον εννοεις το αριστερο ;)Οπως και να 'χει εγω συμφωνω με τον IraklisZS.Δεν χρειαζεται να ματωσεις για να βρει το κρεας ταστιερα.Ουτε τις εχω προσωπικα τις χορδες μου τοσο πολυ χαμηλα.Για μενα εχει μεγαλη διαφορα.Εχω αγορασμενη μια fender με maple ταστιερα απο ez(Ζάικο), με κατα τ'αλλα ... μπρατσο ονειρο και προτιμω να παιζω με τη yamaha μου επειδη τη φεντερια δεν μπορω να τη χαρω.

Live fast , die ... hard!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

, θα ελεγα εβενος, γραφιτης, ebonized rosewood ή οτιδηποτε αλλο ειναι μαυρο. Γιατι οπως μαθαμε μικροι, τα μαυρα αυτοκινητακια πανε πιο γρηγορα, ειδικα δε αν εχουν φλογες ζωγραφισμενες στο πλαι, οποτε φανταζομαι θα ισχυει κατι παρομοιο για τις ταστιερες.

 

χμ...με αφορμή το παραπάνω ...ο εβενος από το ebonized rosewood ξεχωρίζουν.....?

έχουν βγει gibson με ebonized rosewood ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και περαν του χιουμορ, ενα σοβαρο hint: Αν βαζετε αρκετη δυναμη στο δεξι χερι ωστε να παταει η χορδη ξυλο με δυναμη, και να το νιωθεις στο δαχτυλο, θελετε αλλαγη τεχνικης και βελτιωση στο αυτι, καθως ετσι παιζεις με +- αρκετα cent στο pitch (σαν να κανεις μικροσκοπικα bend).

 

αντιστρέφοντας το επιχείρημά σου:

 

όσο πιο δυνατά πατάς, τόσο παραπάνω τριβή υπάρχει μεταξύ δακτύλου και ταστιέρας, και συνεπώς τόσο δυσκολώτερο είναι να μετακινηθεί η χορδή κατακόρυβα (ενώ ισχύει το αντίστροφο με το απαλό πάτημα, όπου ένα "μη κατακόρυφο" πάτημα μπορεί να γλιστρήσει, συνήθως προς τα πάνω, αφού το δάκτυλο ίσα που πατάει ξύλο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου