Προς το περιεχόμενο

Ήχος στην πρόβα.....


Chaostar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα παιδες. Λοιπον παρατηρησα στην προβα το εξής πρόβλημα...

 

Παίζω στο ενα keyboard με vienna strings και στο δεύτερο choirs..Οταν δεν παιζει κανενας αλλος ακουγονται ολα τελεια...Εχω ηδη φτιαξει τον ηχο ωστε τα string που παιζουν μελωδια να ειναι πιο δυνατα απο τα choirs που ειναι ακορντο.

 

Οταν ομως μπαινουν όλοι (2 κιθαρες, μπασσο, τυμπανα) τα choirs ακουγονται ενω τα strings καπου θαβονται. Απο τις λιγες γνωσεις μου καταλαβα οτι καποιο αλλο οργανο μου "τρωει" τις συχνοτητες...και νομιζω οτι ειναι τα crash των τυμπανων που τα κοπαναει σαν δαιμονισμενος.

 

Τι μπορω να κανω γι αυτο; (εκτος απο το να δειρω το drummer :D ) Φταινε οντως τα crash;. Σκεφτηκα οτι μεσα απο το rack ισως πειραξω λιγο το EQ...Αλλα θα βοηθησει αυτό;[/code]

Rockinger Teleplikter

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To θεμα ειναι πολυ μεγαλυτερο απο μια "συχνοτικη" συγχυση! Κανενα προβαδικο, δεν εχει καλο ηχο! Ελαχιστα ειναι αυτα που σεβονται τον χωρο και τους πελατες τους, και οι υπαλληλοι τους διαθετουν λιγα λεπτα για να ρυθμισουν καπως τον ηχο των οργανων ( δεν αναφερω κανενα, για να μην θεωρηθει διαφημιση ).

Πιστευω οτι το προβλημα σου θα λυθει αν προστιθονται σιγα σιγα τα οργανα, ωστε να δειτε ποιο ειναι πιο ψηλα σε volume, ποιο προκαλει περισσοτερο προβλημα και συντονισμο στις συχνοτητες σου και στο τελος να βρειτε τη χρυση τομη. Το πιο δυσκολο ειναι να πεισεις εναν ντραμερ να ειναι σταθερος στη δυναμικη του ( εκτος αν εχετε καποιον jazz drummer ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι δεν εχουμε jazz drummer εχουμε εναν απλό βλαμμενο :D :D :D drummer.

 

Το προβάδικο ευτηχώς εχει πάρα πολύ καλό ήχο...τουλαχιστον από τα 15-20 προβαδικα που εχω παει. Και στο συγκεκριμενο εχω και δυο monitor διπλα μου οποτε κατα 70% ακουω πάντα τι παίζω.

 

Θα δοκιμασω ομως την προταση σου. Thanx

Rockinger Teleplikter

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δυο κιθαρες και πληκτρα?? 8O

φανταζομαι τι κολαση θα γινεται :!: :lol:

μη κατηγορεις τον αμοιρο τον ντραμμερ ,ειναι ο τελευταιος που φταει.

Οι κυριοι ανταγωνιστες των πληκτρων ειναι δυστυχως η ΦΩΝΗ & οι ΚΙΘΑΡΕΣ ειδικα στις μεσαιες περιοχες.

Πρεπει να μαθετε να ΑΦΑΙΡΕΙΤΕ απο το παιξιμο σας ωστε να μην πεφτετε ο ενας πανω στον αλλο.

Προσπαθησε π.χ.να αποφευγεις τα ακκορντα πλατες τυπου "πλοιο" και πες στους..6χορδους φιλους σου οτι τα ακκορντα στην κιθαρα παιζονται ΚΑΙ χωρις μπαρεδες (& δεν χρειαζονται παντα ΚΑΙ οι 6 χορδες για να παιξεις ενα σολ ματζορε :wink: )

καλη προσπαθεια...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχα ναι συνηθως οι κιθαριστες φταινε...αλλα στα συγκριμενα σημεια που υαπρχει προβλημα παιζουν μονο ανοικτες....

 

Πιστευεις δηλαδη οτι το προβλημα δεν ειναι το crash; Μιλαμε οτι στο σημειο αυτο το crash εχει παρει το ρολο του hi-hat....

Rockinger Teleplikter

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν με το "ανοιχτες" εννοεις ανοιχτα ΑΚΚΟΡΝΤΑ τοτε ακομα χειροτερα,ειδικα αν ΚΑΙ οι 2 παιζουν ταυτοχρονα την ιδια συγχορδια...

 

δες και εδω

 

http://www.dak.com/reviews/Tutorial_frequencies.cfm

 

http://www.completechords.com/Pages_Pathway_Posters/Poster_Musical_Instruments_1.htm

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από εμπειρία ως κιθαρίστας σε μπάντα με keyboards και μάλιστα με keyboards που παίρνουν συχνά τον πιο lead ρόλο στα κομμάτια πιστεύω ότι ο Superfunk έχει απόλυτο δίκιο. Για να ακουστεί ένα κομμάτι καλά, πρέπει πάνω απ'όλα να ακούγεται καθαρά και για να συμβεί αυτό πρέπει τα μελωδικά κυριώς όργανα να έχουν διακριτούς ρόλους.

Αν δηλαδή δύο κιθάρες παίζουν την ίδια συγχορδία στην ίδια οκτάβα και με τον ίδιο αρπισμό άστα να πάνε, το ίδιο και μεταξύ κιθάρας και πλήκτρων αν ο ήχος των δύο είναι στην ίδια περιοχή συχνοτικά.

Σε κάθε κομμάτι πρέπει σε όλα του σημεία να έχει ξεκαθαρίσει η μπάντα πιο είναι αυτό που πρέπει να φανεί ως lead και οι υπόλοιποι να παίξουν όσο χρειάζεται για να το αναδείξουν...και συχνά δεν πρέπει να παίξουν και τίποτα γιατί το αποτέλεσμα μπερδεύει και θολώνει τον συνολικό ήχο.

Από εμένα προσωπικά η "συμβουλή" είναι πως σε ένα group παίζουμε για να υπηρετήσουμε το κομμάτι και όχι το προσωπικό μας ξεκ*****α!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πληκτρο σου εχει EQ?Aν ναι κοψε τα μπασα και αρκεσου στο να παιζεις στις μεσαιες και στις πριμες περιοχες χωρις να παιζεις παρα πολλα.Τωρα αν οι κιθαριστες το παρακανουν παιχτικα βαλτους χερι.Οι κιθαριστες εχουν μια ταση να ξεφευγουν γενικα!(δεν φταινε αυτοι,το οργανο τους αναγκαζει!!!!)Παντως εγω δεν εχω καταφερει ποτε να βγαλω ηχο σε προβαδικο.Καλη τυχη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και συχνά δεν πρέπει να παίξουν και τίποτα

 

τωρα ειπες την ΜΕΓΑΛΗ αληθεια!

 

Ο μεγαλος μουσικος δεν φαινεται απο αυτα που παιζει αλλα απο αυτα που ΔΕΝ παιζει!(και δυστυχως αυτο μαθαινεται ΜΟΝΟ αν καποιος παιζει με μπαντα & "ακουει" το συνολο & οχι μονο το "οργανο" του)

 

εισαι σε ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ δρομο φιλε μου! :wink:

 

& κατι ακομα για καλυτερο ηχο:

 

1.Προσοχη στην ενταση & τα levels .Moλις αποφασισετε οτι η ενταση σας ειναι η "σωστη" σε σχεση με τα αλλα οργανα ΚΛΕΙΣΤΕ το volume ακομα ενα 10% και θα ειστε ΕΝΤΑΞΕΙ :lol:

 

 

2.Μη ξεχνατε ποτε οτι ολα τα οργανα ειναι ΥΠΗΡΕΤΕΣ του ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟΥ δηλ. της ΦΩΝΗΣ.Μαθετε να ΥΠΟΤΑΣΕΣΤΕ σε αυτην και δεν θα βγειτε ΠΟΤΕ χαμενοι :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Για να ανακαλυψεις αν το πρόβλημα ειναι ο ηχος του προβαδικου η κατι αλλο κανε το εξης απλο::ηχογραφησε την εξοδο της κονσολας που κανετε προβα σε καποιο απλο μεσο(minidisk η ακομα καλυτερα στο laptop που διαθετεις......)

Το πιο πιθανο ειναι το προβλημα να συνεχισει να υπαρχει...αν εχω δικιο τοτε:

 

-κοψε απο τους ηχους σου συχνοτητες οχι κ τοσο χρησιμες-ωφελιμες γαι τους συγκεκριμενους ηχους κ boostαρε καποιεσ αλλες.π.χ. κοψε τα πολυ μπασα(αναλογα βεβαια σε ποια περιοχη παιζεις τους ηχους αυτους κ δωσε λιγο στα1,5-2,5 khz και στα 4-7khz(πειραματισου...).ολες αυτες οι ενεργειες εχουν να κανουν αμεσα κ με τον ηχο τον υπολοιπων της μπαντας...χρειαζεται καλη συννενοηση κ δουλεια.Το ιδιο πρεπει να κανουν και οι υπολοιποι...να καθορισετε για καθε τραγουδι τι ''ρολο'' θα εχι ο καθε ηχος κ να επεξεργαστειτε τουσ ηχους σας αναλογα...κοβοντας ολοι απο λιγο σε συγκεκριμενες συχνοτικες περιοχες(οχι στις ιδιες..) θα ξεκαθαρίσει πολύ η κατάσταση..Θα κανει καλο στον ηχο ολων.

 

-Μέγαλη σημασια έχει κ η ενορχηστρωση οπως κ οι θεσεις κ οι οκταβες που παιζουν οι κιθαριστες κ εσυ π.χ. τα ακκορντα,μελωδικες γραμμες κ.α...

η λυση με την-εστω κ προχειρη- ηχογραφηση θα σας δειξει τον δρομο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου