apo83 Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Nα υποθέσω ότι μιλάτε για ακουστικά όργανα...γιατί πουθενά δεν βλέπω την FenderoGibson (ας πούμε) να χρησιμοποιούν κουνελόκολλα ;D Με λίγα λόγια, η κουνελόκολλα είναι σαν το sealer? Nα υποθέσω ότι μιλάτε για ακουστικά όργανα...γιατί πουθενά δεν βλέπω την FenderoGibson (ας πούμε) να χρησιμοποιούν κουνελόκολλα ;D Με λίγα λόγια, η κουνελόκολλα είναι σαν το sealer? Φυσικα και μιλαμε για τις παραδοσιακες τεχνικες της οργανοποιειας, σημερα ολοι -ή τουλαχιστον οι περισσοτεροι -χρησιμοποιουν το μπουκαλι της titebond αναποδα... Επισης οπως λεει και ο dmilo χρησιμοποιουνται διαφορων ειδων κολλες για τις διαφορες κολλησεις του οργανου. Δεν υπαρχει τιποτα κακο και με τις συνθετικες κολλες (ολες κολλες ειναι και κολλανε εξησου καλα), απλα οπως λεει και ο φιλος spaceman οι ζωικης προελευσης κολλες ξεκολανε πολυ πιο ευκολα. Βεβαια ειναι πολυ πιο ευαισθητες στις μεταβολες της θερμοκρασιας και της υγρασιας του περιβαλοντος και εχουν λιγοτερο χρονο ζωης. Το sealer θα το εβαζα στην διαδικασια της στεγανοποιησης. Γινεται και αυτο με την κουνελοκολλα ή την ψαροκολλα σε πιο πηχτο διαλυμα απ οτι του εμποτισμου. Σιγουρα δεν περιμενει κανεις να δει καμια τρομακτικη διαφορα, γιατι στην κατασκευη παιζουν και τοσα αλλα πραγματα ρολο, οπως το χουρδισμα την ξυλων πχ. Επισης λογο της φυση του ξυλου δεν προκειται να μπορεσουμε να πετυχουμε ποτε σε 2 οργανα με τις ιδιες ακριβως προδιαγραφες πανομοιοτυπο ηχο, οποτε δεν αξιζει καν να μπουμε σε αυτη τη συζητηση. Σε καμια περιπτωση φιλε marathon δεν πνηγουμε το ξυλο απ το να αναπνεει καθως μιλαμε για φυσικα υλικα πληρως "συμβατα" με το ξυλο, αντιθετα με βερνικια οπως πχ ο πολυεστερας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
yann Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Ένα από τα (πολλά) μυστικά της Θρυλικής Les Paul του '59 είναι η ψαρόκολλα στις συνδέσεις του long tennon λαιμού με το μαόνι Ονδούρας του σώματος... ένα πλεονέκτημα είναι ότι θερμαίνεις την κιθάρα και ξεκολλάει ο λαιμός σα να ταν...στρατοκάστερ! 'Αρα εύκολη στις επισκευές! Επισης λένε ότι κρυσταλλοποιείται, γινεται σκληρή και μεταφέρει καλύτερα τον ήχο... μια οποιαδηποτε ποιοτική ξυλόκολλα κατά τη γνώμη μου αν εφαρμοστεί με το σωστό τρόπο (δηλαδη να είναι τόσο λίγη και τόσο σφιχτα ενωμένα τα ξύλα που -ιδανικά- να μένει κόλλα μόνο στους πόρους και τα κενά ανάμεσα στις δύο συγκολλούμενες επιφάνειές)τότε το όργανο δεν υστερεί με τιποτα λογω..κόλλας! Φυσικα ακόμα και μια bolt on κιθαρα δεν υστερει καθόλου σε sustain αν κατασκευαστεί σωστα! Σωστα ολα αυτα,αλλα οι ζωικες κολλες δεν αντεχουν στην υγρασια, οπως και ολες οι "παλιας τεχνολογιας" ξυλοκολλες.(Θα εχετε δει παλια οργανα που διαλυονται σαν "συναρμολογουμενα"..) Ομως και οι νεες τεχνολογιες (η "ψαροκολλα" ειναι η "αρχαια"), εχουν ακριβως τις ιδιες ιδιοτητες με αυτη (αν τις επιλεξουμε) συν καποιες απολυτα "αδιαβροχες".Υπαρχουν κολλες με διαφορους συνδιασμους ιδιοτητων! Πχ. αδιαβροχη και ταυτοχρονα "αλεξιπυρη" ( ;D ) που ομως δεν κανει για ταστιερα, που ειναι αναλωσιμη και πρεπει καποτε να ξεκολληθει για να μπει νεα... Κανει ομως για τα κομματια του μπρατσου κατω απο την ταστιερα,που οταν εκεινη ζεσταθει για την αποκολληση,δεν πρεπει να επιρρεαστουν ουτε απο τη ζεστη, αλλα ουτε και απο τον ατμο που ισως χρειαστει (καποιες φορες δεν φτανει η ζεστη). Αλοίμονο, δεν περιμένω να ακούσω διαφορά στον ήχο από την κόλλα! Απλά επικεντρώνομαι στο γεγονός της ευκολίας του κόλλα, ξεκόλλα, ξανακόλλα που σου δίνει αυτή η κόλλα. Δεν ξέρω στις πόσες προσπάθειες θα την πετύχω την ένωση του μπράτσου... Να υπολογισεις το "φουσκωμα" του ξυλου οταν βραχει απο την κολλα. Το "ταιριασμα" θα το κανεις φυσικα "σφιχτο" (οχι υπερβολικα) πριν κολλησεις, σιγουρα κεντραρισμενο,και τοτε σκεφτεσαι και την κολληση... ;) -Η "ψαροκολλα" κανει και για "σηλερ",μονο στο επιπεδο των πορων ομως. Αν εφαρμοστει σε παχος βαφης,"σκαει" γρηγορα και αν υπαρχει στρωμα βαφης πανω της,το παιρνει μαζι της... >:( Υπαρχει σε πολλες ποιοτητες,πρεπει να ξερεις να τη διαλεξεις, η να την αγοραζεις απο καποιον "σιγουρο".Επισης,καποιες βρωμανε πολυ.... :( Ζωικες κολλες και απο τον "Φραγκο" Αθηνας 20, και για περισσοτερα στον "Dick" : http://www.dick.biz/dick/category/dickcatalog/Leime-2662_224/detail.jsf ΔΕΝ αναλαμβανω εργασιες!Ευχαριστω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
yann Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Σιγουρα δεν περιμενει κανεις να δει καμια τρομακτικη διαφορα, γιατι στην κατασκευη παιζουν και τοσα αλλα πραγματα ρολο, οπως το χουρδισμα την ξυλων πχ. To ποιο??????...... ::) ::) ::) Επισης λογο της φυση του ξυλου δεν προκειται να μπορεσουμε να πετυχουμε ποτε σε 2 οργανα με τις ιδιες ακριβως προδιαγραφες πανομοιοτυπο ηχο, οποτε δεν αξιζει καν να μπουμε σε αυτη τη συζητηση. Οχι και ποτε.... Απλα,το καταφερνουν λιγοι (ελαχιστοι..)... ;) Σε καμια περιπτωση φιλε marathon δεν πνηγουμε το ξυλο απ το να αναπνεει καθως μιλαμε για φυσικα υλικα πληρως "συμβατα" με το ξυλο, αντιθετα με βερνικια οπως πχ ο πολυεστερας. Ακους Μαραθε? ;D ;D ;D ΔΕΝ αναλαμβανω εργασιες!Ευχαριστω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Δηλ οι ηλεκτρικές κιθάρες που έχουν sealer και πολυεστερα, είναι «πνιγμενες» από χέρι? Το άκουσα Yann... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
apo83 Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Αναφερομαι παντα στα ακουστικα οργανα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Αναφερομαι παντα στα ακουστικα οργανα... Πάσο τότε. Σε παρακολουθώ με προσοχή, δεν έχω άποψη για ακουστικα όργανα. Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fuzzywoo Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Θέλω ειλίκρινή απάντηση στο εξής: Μια ακουστική κιθάρα καλής (έστω για χάρη της συζήτησης άριστης) κατασκευής, χάνει κάτι (όχι αισθητικά) αν είναι λουστραρισμένη με πολυεστέρα; Δεν έχω καμμία διάθεση για διαφωνίες ή δικαίωση κανενός, το μόνο που θέλω είναι μια άποψη οργανοποιού. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Και εμένα με ενδιαφέρει φιλολογικά η απάντηση στην παραπάνω ερώτηση Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
apo83 Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 οχι απαραιτητα κατα την αποψη μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mariopol Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Θέλω ειλίκρινή απάντηση στο εξής: Μια ακουστική κιθάρα καλής (έστω για χάρη της συζήτησης άριστης) κατασκευής, χάνει κάτι (όχι αισθητικά) αν είναι λουστραρισμένη με πολυεστέρα; Δεν έχω καμμία διάθεση για διαφωνίες ή δικαίωση κανενός, το μόνο που θέλω είναι μια άποψη οργανοποιού. το θεμα με τα λουστρα ειναι το ΠΟΣΟ(?) και οχι τοσο το ποιο(?)! Θεωρια ειναι αυτο δεν ειμαι οργανοποιος ! ;D Παντως το πολυ στα ακουστικα ειναι σιγουρα κακο! ;) www.mario-art2.blogspot.com www.mario-art.blogspot.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση