andreoulis Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Η ψαρόκολλα (που είναι άλλη από την κουνελόκολλα) προτιμάται από τους παραδοσιακούς οργανοποιούς λόγω (υποτιθέμενων) καλύτερων ακουστικών ιδιοτήτων αλλά ΚΥΡΙΩΣ γιατί είναι αναστρέψιμη κόλλα, πράγμα πολύ βολικό για τις επισκευές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
apo83 Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Πολυ σωστά όλα. Να προσθεσω οτι στην οργανοποιεία η ψαρόκολλα χρησιμοποιείτε για κολλήσεις ενώ η κουνελόκολλα, πολύ αραιωμένη, για τον εμποτισμό των ξυλων. Έτσι το ξύλο αποκτάει καλήτερη συνοχή και βοηθάει στην ακουστικές ιδιότητες του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Να προσθεσω οτι στην οργανοποιεία η ψαρόκολλα χρησιμοποιείτε για κολλήσεις ενώ η κουνελόκολλα, πολύ αραιωμένη, για τον εμποτισμό των ξυλων. Έτσι το ξύλο αποκτάει καλήτερη συνοχή και βοηθάει στην ακουστικές ιδιότητες του. Nα υποθέσω ότι μιλάτε για ακουστικά όργανα...γιατί πουθενά δεν βλέπω την FenderoGibson (ας πούμε) να χρησιμοποιούν κουνελόκολλα ;D Με λίγα λόγια, η κουνελόκολλα είναι σαν το sealer? Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
duke Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Πολυ σωστά όλα. Να προσθεσω οτι στην οργανοποιεία η ψαρόκολλα χρησιμοποιείτε για κολλήσεις ενώ η κουνελόκολλα, πολύ αραιωμένη, για τον εμποτισμό των ξυλων. Έτσι το ξύλο αποκτάει καλήτερη συνοχή και βοηθάει στην ακουστικές ιδιότητες του. Εμποτισμός;..δηλαδή; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
argytar Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Ένα από τα (πολλά) μυστικά της Θρυλικής Les Paul του '59 είναι η ψαρόκολλα στις συνδέσεις του long tennon λαιμού με το μαόνι Ονδούρας του σώματος... ένα πλεονέκτημα είναι ότι θερμαίνεις την κιθάρα και ξεκολλάει ο λαιμός σα να ταν...στρατοκάστερ! 'Αρα εύκολη στις επισκευές! Επισης λένε ότι κρυσταλλοποιείται, γινεται σκληρή και μεταφέρει καλύτερα τον ήχο... μια οποιαδηποτε ποιοτική ξυλόκολλα κατά τη γνώμη μου αν εφαρμοστεί με το σωστό τρόπο (δηλαδη να είναι τόσο λίγη και τόσο σφιχτα ενωμένα τα ξύλα που -ιδανικά- να μένει κόλλα μόνο στους πόρους και τα κενά ανάμεσα στις δύο συγκολλούμενες επιφάνειές)τότε το όργανο δεν υστερεί με τιποτα λογω..κόλλας! Φυσικα ακόμα και μια bolt on κιθαρα δεν υστερει καθόλου σε sustain αν κατασκευαστεί σωστα! ''It's dark and we're wearing sunglasses'' Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dmilo Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Με λίγα λόγια, η κουνελόκολλα είναι σαν το sealer? Στο ξύλο, ίσως... στο μουσαμά ναι, αφού κλείνει τους πόρους... βέβαια δίνει και την απαραίτητη ελαστικότητα στο μουσαμά. Για παράδειγμα, αν περάσεις το μουσαμά με ζαρντέν και μετά ζωγραφίσεις πάνω, είτε με ακρυλικά (αυτοκινήτου) είτε με ελαιόχρωμα, μπορείς να τυλίξεις το μουσαμά ρολό (εννοείται αφού στεγνώσει!!!!) χωρίς να "σκάσει" το χρώμα. Χωρίς τη ζαρντέν δεν γίνεται. Πάντως παραδοσιακοί τεχνίτες οργάνων αναφέρουν ότι χρησιμοποιούν και ατλακόλ, και ψαρόκολα, και κουνελόκολα, σε διάφορα σημεία του οργάνου. Νομίζω κάτι πήρε το μάτι μου σε ένα thread του rembetiko.gr. RANDOMIZE USR 0 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Στο ξύλο, ίσως... στο μουσαμά ναι, αφού κλείνει τους πόρους... Όταν θα ασχοληθώ να φτιάξω κιθάρα από μουσαμά :o, ίσως μου είναι χρήσιμη ;D Αυτό πάντως που αντιλαμβάνομαι, είναι ότι ακόμα και στα ακουστικά όργανα, ψάχνουμε να βρούμε ένα πολύ ωραίο ξύλο που "αναπνέει"...και μετά του ρίχνουμε ένα υλικό για να του κλείσουμε τους πόρους...Ωραία... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IntrepidSpaceman Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Διάβαζα για hide glue στα πλαίσια της κατασκευής μιας les paul. Ο τύπος την χρησιμοποίησε για να κολλήσει το flamed maple καπάκι και το μπράτσο στο σώμα και την εκθείαζε για τις ιδιότητές της. Σκέφτομαι λοιπόν να πάρω κάποιο κιτάκι με κολλητό μπράτσο για να πειραματιστώ και ήθελα να δω αν υπάρχει τέτοια κόλλα εδώ και πως να την ζητήσω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Σκέφτομαι λοιπόν να πάρω κάποιο κιτάκι με κολλητό μπράτσο για να πειραματιστώ και ήθελα να δω αν υπάρχει τέτοια κόλλα εδώ και πως να την ζητήσω... Έχω την εντύπωση ότι για να καταλάβεις (ηχητική) διαφορά από ατλακόλ, ψαρόκολλα, κουνελόκολλα ή οτιδήποτε άλλη κόλλα...θα χρειαστείς κάτι καλύτερο από ένα απλό κιτ Lp. Πάρε λοιπόν αυτή που θα κάνεις πιο εύκολα τη δουλειά σου. Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IntrepidSpaceman Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Έχω την εντύπωση ότι για να καταλάβεις (ηχητική) διαφορά από ατλακόλ, ψαρόκολλα, κουνελόκολλα ή οτιδήποτε άλλη κόλλα...θα χρειαστείς κάτι καλύτερο από ένα απλό κιτ Lp. Πάρε λοιπόν αυτή που θα κάνεις πιο εύκολα τη δουλειά σου. Αλοίμονο, δεν περιμένω να ακούσω διαφορά στον ήχο από την κόλλα! Απλά επικεντρώνομαι στο γεγονός της ευκολίας του κόλλα, ξεκόλλα, ξανακόλλα που σου δίνει αυτή η κόλλα. Δεν ξέρω στις πόσες προσπάθειες θα την πετύχω την ένωση του μπράτσου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση