Προς το περιεχόμενο

Jazz Bass lines I VI II V


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το τελευταιο χαρακτηριζεται στους παραδοσιακους παιχτες.Ολοι ετσι τα κανανε στο σολο καποια στιγμη.Ο Pass το ειχε κ αυτος πολυ αυτο το πραμα.

 

Σε μπασιστες δεν ξερω αν παιρνει να τα δεις ολα dominant ή τουλαχιστον οχι συνεχεια κ αν χωραει γιατι ειναι πολλες απ τις αντικαταστασεις στο αυτι χοντροκομμένες.

 

Παντα αντικαθιστουμε με γνωμονα το να παει ο σολιστ προς μια κατευ8υνση τετοιά ή αν θελουμε εμεις να τον παμε βολτα απο κει.Οχι με τη λογικη " Μητσο βάλτα ολα να γουσταρουμε".

 

Καλα ετσι και αλλιως οι Fingerstyle  κιθαριστες εχουν παρα πολυ απλη λογικη

οταν παιζουν μπασσο παραλληλα με σολο η θεμα , μονο η νοτα του μπασου και η κορυφη του σολο τους ενδιαφερει περισοτερο.  η ενδιαμεσες ειναι χρωματικα περασματα η η 3 η η 7 του ακορντου.

 

πχ

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τελευταιο χαρακτηριζεται στους παραδοσιακους παιχτες.Ολοι ετσι τα κανανε στο σολο καποια στιγμη.Ο Pass το ειχε κ αυτος πολυ αυτο το πραμα.

 

Σε μπασιστες δεν ξερω αν παιρνει να τα δεις ολα dominant ή τουλαχιστον οχι συνεχεια κ αν χωραει γιατι ειναι πολλες απ τις αντικαταστασεις στο αυτι χοντροκομμένες.

 

 

παίζει ρόλο και πόσο διαρκεί η συγχορδία, αν παίζεις τέταρτα στο μπάσο και η συγχορδία είναι μισό μέτρο όπως σε αυτά τα παραδείγματα του theod τότε το μπάσο δεν προλαβαίνει να παίξει και πολλά, δεδομένου ότι στη θέση θα παίξει την τονική.

 

Αν η συχορδία είναι ολόκληρο μέτρο (ή διπλό όπως στη γέφυρα του rhythm changes) τότε αλλάζει το πράμα, μπορεί και να έχουμε παραφωνίες αν ο καθένας παίζει το δικό του :)

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ρωτάς και δε το λες αστειευόμενος, έχουμε:

 

Πχ αντικαθιστούμε το G7 με το Db7.

Ο λόγος είναι ότι οι 2 πιό βασικές νότες του G7, το B που είναι η 3η μεγάλη και το F που είναι η 7η μικρή , στο Db7 το μεν F γίνεται η 3η μεγάλη και το Β (Cb στην ουσία) γίνεται η 7η μικρή.

Δηλαδή έχουν το τρίτονο τους και οι 2 συγχορδίες το ίδιο, απλά αντεστραμμένο.

 

Έτσι αντί πχ για Dm7-G7-Cmaj7 έχουμε Dm7-Db7-Cmaj7 κτλ. (μπορεί να πάει πολύ μακριά - όρεξη να έχεις....)

 

 

 

Αυτό ονομάζετε subtitution b5 η και το βλέπεις γραμμένο σαν sub(b5) :D :D :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παίζει ρόλο και πόσο διαρκεί η συγχορδία, αν παίζεις τέταρτα στο μπάσο και η συγχορδία είναι μισό μέτρο όπως σε αυτά τα παραδείγματα του theod τότε το μπάσο δεν προλαβαίνει να παίξει και πολλά, δεδομένου ότι στη θέση θα παίξει την τονική.

 

Αν η συχορδία είναι ολόκληρο μέτρο (ή διπλό όπως στη γέφυρα του rhythm changes) τότε αλλάζει το πράμα, μπορεί και να έχουμε παραφωνίες αν ο καθένας παίζει το δικό του :)

 

Στο Β των rhythm changes παίζουν ολοι  αυστηρά πάνω στις αλλαγές

που ειναι III  VI II V ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες αργότερα...

Ολίγον κατόπιν εορτής,αλλά κατατοπιστικότατο ποστ,τώρα που κατάλαβα κάτι ψιλά από τα progressions.

Εύγε,THEOD. :) :) :)

Να λινκάρω και κάποια πινακάκια που με βοήθησαν να τα κατανοήσω,για όλους εμάς τους αρχάριους:

http://www.i-love-guitar.com/guitar-chords-major-keys.html

καθώς και

http://stovermusic.com/Five_String_Banjo/scales.htm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου