THEOD Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2010 Το τελευταιο χαρακτηριζεται στους παραδοσιακους παιχτες.Ολοι ετσι τα κανανε στο σολο καποια στιγμη.Ο Pass το ειχε κ αυτος πολυ αυτο το πραμα. Σε μπασιστες δεν ξερω αν παιρνει να τα δεις ολα dominant ή τουλαχιστον οχι συνεχεια κ αν χωραει γιατι ειναι πολλες απ τις αντικαταστασεις στο αυτι χοντροκομμένες. Παντα αντικαθιστουμε με γνωμονα το να παει ο σολιστ προς μια κατευ8υνση τετοιά ή αν θελουμε εμεις να τον παμε βολτα απο κει.Οχι με τη λογικη " Μητσο βάλτα ολα να γουσταρουμε". Καλα ετσι και αλλιως οι Fingerstyle κιθαριστες εχουν παρα πολυ απλη λογικη οταν παιζουν μπασσο παραλληλα με σολο η θεμα , μονο η νοτα του μπασου και η κορυφη του σολο τους ενδιαφερει περισοτερο. η ενδιαμεσες ειναι χρωματικα περασματα η η 3 η η 7 του ακορντου. πχ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
skantzos Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2010 Το τελευταιο χαρακτηριζεται στους παραδοσιακους παιχτες.Ολοι ετσι τα κανανε στο σολο καποια στιγμη.Ο Pass το ειχε κ αυτος πολυ αυτο το πραμα. Σε μπασιστες δεν ξερω αν παιρνει να τα δεις ολα dominant ή τουλαχιστον οχι συνεχεια κ αν χωραει γιατι ειναι πολλες απ τις αντικαταστασεις στο αυτι χοντροκομμένες. παίζει ρόλο και πόσο διαρκεί η συγχορδία, αν παίζεις τέταρτα στο μπάσο και η συγχορδία είναι μισό μέτρο όπως σε αυτά τα παραδείγματα του theod τότε το μπάσο δεν προλαβαίνει να παίξει και πολλά, δεδομένου ότι στη θέση θα παίξει την τονική. Αν η συχορδία είναι ολόκληρο μέτρο (ή διπλό όπως στη γέφυρα του rhythm changes) τότε αλλάζει το πράμα, μπορεί και να έχουμε παραφωνίες αν ο καθένας παίζει το δικό του :) "[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2010 Αν ρωτάς και δε το λες αστειευόμενος, έχουμε: Πχ αντικαθιστούμε το G7 με το Db7. Ο λόγος είναι ότι οι 2 πιό βασικές νότες του G7, το B που είναι η 3η μεγάλη και το F που είναι η 7η μικρή , στο Db7 το μεν F γίνεται η 3η μεγάλη και το Β (Cb στην ουσία) γίνεται η 7η μικρή. Δηλαδή έχουν το τρίτονο τους και οι 2 συγχορδίες το ίδιο, απλά αντεστραμμένο. Έτσι αντί πχ για Dm7-G7-Cmaj7 έχουμε Dm7-Db7-Cmaj7 κτλ. (μπορεί να πάει πολύ μακριά - όρεξη να έχεις....) Αυτό ονομάζετε subtitution b5 η και το βλέπεις γραμμένο σαν sub(b5) :D :D :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2010 παίζει ρόλο και πόσο διαρκεί η συγχορδία, αν παίζεις τέταρτα στο μπάσο και η συγχορδία είναι μισό μέτρο όπως σε αυτά τα παραδείγματα του theod τότε το μπάσο δεν προλαβαίνει να παίξει και πολλά, δεδομένου ότι στη θέση θα παίξει την τονική. Αν η συχορδία είναι ολόκληρο μέτρο (ή διπλό όπως στη γέφυρα του rhythm changes) τότε αλλάζει το πράμα, μπορεί και να έχουμε παραφωνίες αν ο καθένας παίζει το δικό του :) Στο Β των rhythm changes παίζουν ολοι αυστηρά πάνω στις αλλαγές που ειναι III VI II V ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mustafank Δημοσιευμένο 2 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Αυγούστου 2010 Ολίγον κατόπιν εορτής,αλλά κατατοπιστικότατο ποστ,τώρα που κατάλαβα κάτι ψιλά από τα progressions. Εύγε,THEOD. :) :) :) Να λινκάρω και κάποια πινακάκια που με βοήθησαν να τα κατανοήσω,για όλους εμάς τους αρχάριους: http://www.i-love-guitar.com/guitar-chords-major-keys.html καθώς και http://stovermusic.com/Five_String_Banjo/scales.htm https://morphinesocialclub.bandcamp.com/releases https://www.facebook.com/churchofmangr/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση