Infernalgr Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Απο ποια αποψη το φοβασε? ογκο, ενταση, μπασα. Come to the dark side, we have cookies! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 ογκο, Τι να τον κανεις το ογκο?Κιθαρα παιζεις οχι μπασο. :) ενταση, ουτε στο 3 δεν θα μπορεσεις να τον ανοιξεις μη ξεχνας οτι ειναι Mesa. μπασα Τι να τα κανεις τα μπασα?Κιθαρα παιζεις οχι μπασο. ;D (τι θα παιζει ο κακομοιρης ο μπασιστας?) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 εντάξει δεν είναι τυχαίο ούτε άστοχο που από κάποια βατ και πάνω και από κάποια ποιότητα και πάνω όλοι οι ενισχυτές έχουν 12άρια... αν παίζεις country δεν θες όγκο, αν παίζεις κάτι μεταλοειδές τον θέλεις και τον παραθέλεις... και κλασσικό ροκ να παίζεις, απόλυτα επιθυμητός είναι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Infernalgr Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Τι να τον κανεις το ογκο?Κιθαρα παιζεις οχι μπασο. :) ο ογκος δεν ειναι μονο τα μπασα :P ουτε στο 3 δεν θα μπορεσεις να τον ανοιξεις μη ξεχνας οτι ειναι Mesa. Δεν μ αρεσουν οι Mesa, εκτος απ τον Lonestar οτι αλλο δοκιμασα... δεν μου ταιριαζει. Τι να τα κανεις τα μπασα?Κιθαρα παιζεις οχι μπασο. ;D (τι θα παιζει ο κακομοιρης ο μπασιστας?) οταν λεω μπασα δεν μιλαω για συχνοτητες που επικοινωνουν οι φαλαινες. ;D Come to the dark side, we have cookies! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 εντάξει δεν είναι τυχαίο ούτε άστοχο που από κάποια βατ και πάνω και από κάποια ποιότητα και πάνω όλοι οι ενισχυτές έχουν 12άρια... αυτο δεν ισχυει υπαρχουν πανακριβοι & ΥΠΕΡκλασσικοι ενισχυτες 1Χ10, 2Χ10 & 4 Χ 10,προσωπικα δεν τρελλαινομαι για τα 10αρια αλλα παρα πολλοι παικτες ορκιζονται σε αυτα O Joe Perry ας πουμε τα χρησιμοποιει παντα σε ηχογραφησεις γιατι πιστευει οτι το μικροφωνο "πιανει" περισσοτερο μερος ολοκληρου του μεγαφωνου λογω του μικροτερου μεγεθους τους σε σχεση με τα 12αρια & ετσι εχει περισσοτερο ογκο. Γουστα ειναι αυτα. Παντως απο μια καλη καμπινα με 10αρια και ογκο θα παρεις αλλα και μπασα ...μια και ΟΛΟΙ σχεδον οι κλασσικοι ενισχυτες ΜΠΑΣΟΥ....10αρια εχουν... ;D) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
thanasis b Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Σιγουρα αν θελει να παιξει και καμια καφριλα δεν ξερω πως θα ανταποκριθει ο ενυσχητης μιας και δεν τον εχω ρυθμισει ποτε για καφριλες. Σε κλασικ μεταλ και ροκ ομως μια χαρα ανταποκρινεται με σφιχτο ηχο και γεματο ειδικα αμα ενεργοποιησεις και το contour. Βγαινει και με 12αρι και σαν κεφαλι μονο του. Τωρα αμα δεν τον ακουσεις να κρινεις εσυ αν σου κανει οτι και να σου λεμε ειναι παπαρουνες! ;D Παντως για το στυλ μουσικης που παιζεις ''Η μουσικη που παιζω ειναι blues, funk, classic rock, και λιγη fusion.'' για τα δικα μου αυτια ειναι μια χαρα. Εγω προσωπικα δεν καταλαβαινω οτι εχει 10αρι πανω απο την αποψη οτι ποτε δεν με προβληματισε ετσι οπως παιζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 οι πανάκριβοι και υπερκλασσικοί ενισχυτές με 10άρια αποτελούν την εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα, μια ματιά σε μεγάλα e-shop επιβεβαιώνει πως τα 12άρια είναι ΔΕΔΟΜΕΝΑ σε καλά combo και καμπίνες αν έχεις πάνω από ένα 10άρι, ναι θα πάρεις και όγκο και μπάσο, αλλα αν δεν κάνω λάθος εδώ μιλάμε για ένα κόμπο με ένα μεγάφωνο και όπως ΠΟΛΥ καλά ξερεις, οι ενισχυτές μπάσου έχουν άλλη σχεδίαση καμπίνας αλλά και άλλου τύπου μεγάφωνα, μπορεί να είναι 10άρια αλλά έχουν προδιαγραφές για απόδοση σε χαμηλές συχνότητες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Infernalgr Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Σιγουρα αν θελει να παιξει και καμια καφριλα δεν ξερω πως θα ανταποκριθει ο ενυσχητης μιας και δεν τον εχω ρυθμισει ποτε για καφριλες. Σε κλασικ μεταλ και ροκ ομως μια χαρα ανταποκρινεται με σφιχτο ηχο και γεματο ειδικα αμα ενεργοποιησεις και το contour. Βγαινει και με 12αρι και σαν κεφαλι μονο του. Τωρα αμα δεν τον ακουσεις να κρινεις εσυ αν σου κανει οτι και να σου λεμε ειναι παπαρουνες! ;D Παντως για το στυλ μουσικης που παιζεις ''Η μουσικη που παιζω ειναι blues, funk, classic rock, και λιγη fusion.'' για τα δικα μου αυτια ειναι μια χαρα. Εγω προσωπικα δεν καταλαβαινω οτι εχει 10αρι πανω απο την αποψη οτι ποτε δεν με προβληματισε ετσι οπως παιζει. Ετσι οπως το θετεις, το δεχομαι, δεν τον εχω παιξει, οποτε δεν μπορω να αναφερθω στον συγκεκριμενο amp. θα τον δοκιμαζα αν τον εβρισκα μπροστα μου, αλλα δεν θα τον εψαχνα. Ευχαριστω για το ενδιαφερον και τις απαντησεις σου ;) Come to the dark side, we have cookies! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 α,βρηκα και το λινκ http://www.bossus.com/boss_users_group/article.php?ArticleId=816 Probably the loudest amp I use in the studio is a 45-watt with a 10- or 12-inch speaker. There’s got to be a really good reason to use anything with more wattage than that. Smaller amps are designed to be loud and sound good up close. I mean, if you have a 4x12 with a100-watt Marshall head, it might sound great if you’re trying to spread sound all over the room, but if you’re playing to a microphone that has a limited field, you have to think differently. So, for me at least, my theory is, the smaller the amp and the smaller the size of the speaker in the studio, the better. An 8-inch speaker, for example, is designed to develop its sound frequencies in a much smaller space, and that’s going to make it easier for a microphone to pick up all that sound. By using a ribbon mic that has [a high SPL] tolerance and a smaller amp, I can get a bigger sound with a lot more harmonic content than if I try to mic a 100-watt Marshall with a bunch of microphones spread all around the room. οι πανάκριβοι και υπερκλασσικοί ενισχυτές με 10άρια αποτελούν την εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα, μια ματιά σε μεγάλα e-shop επιβεβαιώνει πως τα 12άρια είναι ΔΕΔΟΜΕΝΑ σε καλά combo και καμπίνες Οχι δεν ειναι εξαιρεση,ειναι σπανιοτεροι .From the top of my head... Fender Bassman,Fender Super Reverb,Fender Vibrolux,Fender Princeton,Matchless Lightning & πολλοι αλλοι (και εγω προτιμω τα 12αρια αλλα αυτο δεν σημαινει οτι οι ενισχυτες με 10αρια ειναι φτηνοι ή novelty items) Παντως προσωπικα οταν θελω ΥΠΕΡ-γκαζια ;D τα ηχογραφω εδω και χρονια με εναν pro jr με 10" speaker (ακολουθωντας τη θεωρια του Joe... ;D ) & νομιζω οτι εχει απολυτο δικιο (ενταξει εδω η γνωμη μου περισσευει μια και οι δισκοι των AEROSMITH μιλανε απο μονοι τους..),ασε που κερδιζεις και σε ευκρινεια με τα δεκαρια κατι που μετραει οταν εχει ΠΟΛΥ διστορσιο... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2010 και εγω προτιμω τα 12αρια ;) κι εσύ κι εγώ και η συντριπτική πλειοψηφία όσων ψάχνουν για ενισχυτή, το 12άρι το θέτουν ως βασική και αδιαπραγμάτευτη παράμετρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση