Προς το περιεχόμενο

Ρυθμική αγωγή και αρμονία για μπασίστες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

και μένα σωστό μου ακούγεται.

 

μάλλον σου ακούγεται το πρώτο χτύπημα σαν να κάνει κοιλιά γιατί έχει προηγηθεί το κράς που δίνει αυτή την αίσθηση

 

 

 

μετρώντας σε δεκαταεκτα βλέπεις οτι ειναι ολα μεσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 101
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Το ένα και στις δυο περιπτώσεις μου ακούγεται λάθος... ουφ... πάω να το λιώσω.

 

Αρμονία- bass lines: γράφω ελάχιστες κ αυτές με το στανιό, ακόμα δεν έχω ξεκολλήσει από το παίζω τονική στη θέση στο 1.

 

Η αποψη μου  πανω στην αρμονια bass, lines

ειναι οτι οι βασικότερες νοτες που μπορει να παιξει το μπασο στηρίζονται στα chord tones

των ακκορντων .Δηλ  ι ιιι v viι. Σε αυτα οι μεταβάσεις γίνονται μέσο διατονικών η χρωματικών προσεγγίσεων . Αυτο εχει σχεση περισσοτερο με τη jazz μουσικη .

Σε ελληνικά πχ παραδοσιακά μοτιβα που εχουν sus η αλλιως βυζαντινά ακόρντα

δε χρειαζετε ιιι v viι και μονο η root αντε και η v φτανει .

Καλο ειναι παντα να γίνεται εναρμόνιση της παρτιτούρας βρίσκοντας ολες τις βασικες πτώσεις και τις τρίτωνες αντικαταστάσεις ακόρντων και μετα ολα τα αλλα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αποψη μου  πανω στην αρμονια bass, lines

ειναι οτι οι βασικότερες νοτες που μπορει να παιξει το μπασο στηρίζονται στα chord tones

των ακκορντων .Δηλ  ι ιιι v viι. Σε αυτα οι μεταβάσεις γίνονται μέσο διατονικών η χρωματικών προσεγγίσεων . Αυτο εχει σχεση περισσοτερο με τη jazz μουσικη .

Σε ελληνικά πχ παραδοσιακά μοτιβα που εχουν sus η αλλιως βυζαντινά ακόρντα

δε χρειαζετε ιιι v viι και μονο η root αντε και η v φτανει .

Καλο ειναι παντα να γίνεται εναρμόνιση της παρτιτούρας βρίσκοντας ολες τις βασικες πτώσεις και τις τρίτωνες αντικαταστάσεις ακόρντων και μετα ολα τα αλλα

 

 

Ενα θέμα που είχα σαν απορία... στην εναρμόνιση στη τζαζ.

Γενικά εξυπηρετεί τις πρώτες γραμμές που θα δοκιμάσω να γράψω να είναι Ι-V στα ισχυρά μέρη του μέτρου, με χρωματικές προσεγγίσεις μεταξύ τους και στις εναλλαγές ακόρντων.

 

Η απορία που είχα, ποια γραμμή πρέπει να γραφτεί πρώτη πχ σε ένα τριο ντραμς μπάσο κιθάρα, του μπάσου ή της κιθάρας; Και αυτή που θα γραφτεί πρώτη δεν θα πρέπει να είναι ας το πούμε πιο συντηρητική σε αυτά που παίζει;

 

(Αναφερόμενη στην περίπτωση που ξεκινάς σε ένα τζαζ τρίο και όχι με τραγικά έμπειρους μουσικούς, όπου και χρειάζεσαι οπωσδήποτε ένα μπούσουλα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ελληνικά πχ παραδοσιακά μοτιβα που εχουν sus η αλλιως βυζαντινά ακόρντα

δε χρειαζετε ιιι v viι και μονο η root αντε και η v φτανει .

 

μπορεί να "φτάνει" για να μην ακούγεται άσχημα, αλλά απο εκεί και πέρα πολλά μπορείς να κάνεις και το τραγούδι μπορεί να ακουστεί πολύ διαφορετικά.

 

επίσης όταν λες ι ιιι ν νιι + μεταβάσεις με διατονικες και χρωματικά, στην ουσία δεν αφήνεις και τίποτα όρθιο!

 

 

αντιλαμβάνομαι πως το μπάσο σαν όργανο είναι αρκετά ΠΙΟ περίπλοκο ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ και θέλει σεβασμό και ωριμότητα απο τον παίκτη, αλλά μην κάνουμε τα πράγματα να ακούγονται πιο περίπλοκα απο ό,τι είναι.

 

αν ένας μπασίστας χρειάζεται να "κάνει εναρμόνιση της παρτιτουρας βρίσκοντας ολες τις βασικες πτώσεις και τις τρίτωνες αντικαταστάσεις ακόρντων" ΠΡΙΝ παρει το μπάσο του να παιξει απλώς στην κλίμακα του κομματιού, ζήτω που καήκαμε.

 

 

a classic player now...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα θέμα που είχα σαν απορία... στην εναρμόνιση στη τζαζ.

Γενικά εξυπηρετεί τις πρώτες γραμμές που θα δοκιμάσω να γράψω να είναι Ι-V στα ισχυρά μέρη του μέτρου, με χρωματικές προσεγγίσεις μεταξύ τους και στις εναλλαγές ακόρντων.

 

Η απορία που είχα, ποια γραμμή πρέπει να γραφτεί πρώτη πχ σε ένα τριο ντραμς μπάσο κιθάρα, του μπάσου ή της κιθάρας; Και αυτή που θα γραφτεί πρώτη δεν θα πρέπει να είναι ας το πούμε πιο συντηρητική σε αυτά που παίζει;

 

(Αναφερόμενη στην περίπτωση που ξεκινάς σε ένα τζαζ τρίο και όχι με τραγικά έμπειρους μουσικούς, όπου και χρειάζεσαι οπωσδήποτε ένα μπούσουλα)

 

Αν πρόκειται  για πχ για δική σου σύνθεση πρώτα γράφεις τη μελωδική γραμμή και μετά πανω σε αυτη χτίζεις την αρμονία  .

Καλο ειναι σε ενα τριο να γραφτεί πρώτα ενα καλο  μπάσο που να βοηθησει την κιθαρα.Αν ειναι κοντραμπάσο η αταστο  καλύτερα να γραφτούν πρώτα τα ακόρντα

για να το βοηθήσουν στα φαλτσα ;)

κατι ειδα που με ρώτησες πιο πριν για τα τριηχα θα το δω και θα σου πω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορεί να "φτάνει" για να μην ακούγεται άσχημα, αλλά απο εκεί και πέρα πολλά μπορείς να κάνεις και το τραγούδι μπορεί να ακουστεί πολύ διαφορετικά.

 

επίσης όταν λες ι ιιι ν νιι + μεταβάσεις με διατονικες και χρωματικά, στην ουσία δεν αφήνεις και τίποτα όρθιο!

 

 

αντιλαμβάνομαι πως το μπάσο σαν όργανο είναι αρκετά ΠΙΟ περίπλοκο ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ και θέλει σεβασμό και ωριμότητα απο τον παίκτη, αλλά μην κάνουμε τα πράγματα να ακούγονται πιο περίπλοκα απο ό,τι είναι.

 

αν ένας μπασίστας χρειάζεται να "κάνει εναρμόνιση της παρτιτουρας βρίσκοντας ολες τις βασικες πτώσεις και τις τρίτωνες αντικαταστάσεις ακόρντων" ΠΡΙΝ παρει το μπάσο του να παιξει απλώς στην κλίμακα του κομματιού, ζήτω που καήκαμε.

 

 

 

Άποψη σου

καλή και σεβαστή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επίσης όταν λες ι ιιι ν νιι + μεταβάσεις με διατονικες και χρωματικά, στην ουσία δεν αφήνεις και τίποτα όρθιο!

 

αντιλαμβάνομαι πως το μπάσο σαν όργανο είναι αρκετά ΠΙΟ περίπλοκο ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ και θέλει σεβασμό και ωριμότητα απο τον παίκτη, αλλά μην κάνουμε τα πράγματα να ακούγονται πιο περίπλοκα απο ό,τι είναι.

 

αν ένας μπασίστας χρειάζεται να "κάνει εναρμόνιση της παρτιτουρας βρίσκοντας ολες τις βασικες πτώσεις και τις τρίτωνες αντικαταστάσεις ακόρντων" ΠΡΙΝ παρει το μπάσο του να παιξει απλώς στην κλίμακα του κομματιού, ζήτω που καήκαμε.

Να επισημάνω ότι ο Theod αναφέρεται σε κομμάτια jazz (όπου αυτά που γράφει όντως ισχύουν και εφαρμόζονται από τους περισσότερους μουσικούς), όχι για κομμάτια π.χ. των Sex Pistols.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να επισημάνω ότι ο Theod μιλάει για κομμάτια jazz (όπου αυτά που γράφει όντως ισχύουν και εφαρμόζονται από τους περισσότερους μουσικούς), όχι για κομμάτια των Sex Pistols.

 

Φιλε μου πιστευω οτι παντού ισχύει τουλάχιστον η ρυθμική αγωγή

πάρε παράδειγμα τους wipers μια που αναφερεσε στο punk δεν κουνάει τίποτα στο time.Η τους    primous εκει και αν γίνεται χαμός στο ρυθμό 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου πιστευω οτι παντού ισχύει τουλάχιστον η ρυθμική αγωγή

πάρε παράδειγμα τους wipers μια που αναφερεσε στο punk δεν κουνάει τίποτα στο time.Η τους    primous εκει και αν γίνεται χαμός στο ρυθμό 8)

Μα δεν αναφέρομαι σ' αυτό!! Λέω για αυτό που έγραψες για τις βαθμίδες i-iii-v-vii, τις τρίτονες αντικαταστάσεις και τις προσεγγίσεις. ??? ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν αναφέρομαι σ' αυτό!! Λέω για αυτό που έγραψες για τις βαθμίδες i-iii-v-vii, τις τρίτονες αντικαταστάσεις και τις προσεγγίσεις. ??? ???

 

αααααααα καλά εκει ισχύει μόνο το root αν πετύχει αρμονικά  ο μπασιστας τη σωστή νότα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου