trigga Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Ηρακλη σε βοηθαει να παιξεις καλυτερο μπλουζ,ροκ,φανκ κτλ. Για μεταλ δεν ξερω αλλα σε διευρυνει ρυθμικα,αρμονικα.Μπορεις να παρακολουθησεις καλυτερα κ να συμβαλεις στο σολο ας πουμε. Μουσικος που θελει να βοηθησει αρμονικα ενα κομματι πρεπει να χει περασει απο την τζαζ.Αναγκαζεσαι να διαβασεις/δεις/ακουσεις/παιξεις αρμονικες σειρες που ειναι προχωρημενες και μπορεις να τις χρησιμοποιήσεις σε αλλα ειδη μουσικης. Αλλα ολα αυτα ειναι γνωσεις κ εργαλεια που βοηθουν.Αν δεν βγαινει μουσικη απο μεσα σου οτι κ να βαλεις τσαμπα παει.Η μουσική ειναι καλή οταν βγαίνει απο την μπάντα μια αοραση ωστική δύναμη που φτανει σε σημειο να κουνάει σαν ανεμος ολο το εγκεφαλικο συστημα των ακροατων.Μονο τοτε ειναι μουσική και ας μην εχεις απειρη τεχνικη.Ας μην εχει καθολου τεχνικη κ καθολου πολυπλοκότητα. Αυτο που νιωθω οταν παιζω με αλλους παρεα κ ερχεται η στιγμη που μπορω να κοιταξω τον εαυτο μου εξω απ το σωμα μου δεν το αλλαζω με τπτ στη ζωη.Δεν μπορω να το νιωσω πουθενα αλλου αυτο το πραγμα. Ον τοπικ τωρα νομιζω πως ξεφυγα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Evilnye Αν ενδιαφέρεσαι μπορώ να σε φέρω σε επαφή με κάποιους ανθρώπους στην Αθήνα και να γινεις αστεράκι :D :D :D :D :D Merci αν χρειαστεί θα ενημερώσω. Να θέσω το άλλο ερώτημα που ήθελα με την αρμονία πιο σωστά. Έστω ότι έχουμε ένα στανταράκι. Η αρμονία του είναι γνωστή, πχ autumn leaves. Και επιλέγεις να παίξεις το συγκεκριμένο σε ντραμς-μπάσο-κιθάρα τρίο. Η γραμμή που μπορείς να φτιάξεις έχει ήδη προκαθορισμένη αρμονία και μια στάνταρ γνωστή μελωδία, αλλά επιλέγεις μέχρι ένα σημείο να το αυτοσχεδιάσεις. Σε αυτή την περίπτωση η γραμμή που θα φτιάξεις θα στηθεί πρώτα στη μπασογραμμή ή στη μελωδία της κιθάρας; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trigga Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Ευη η καλύτερη απάντηση σε αυτα που ρωτας ειναι να ακουσεις οσες περισσοτερες εκτελεσεις βρεις απ το κομματι κ να προσεξεις τι κανουν οι τζαζιστες.Μπορει να κανουν κ τα δυο που λες μπορει να εναλλασουν ρολους χιλια δυο υπαρχουν.Αυτο ειναι το καλο με την αυτοσχεδιαστικη μουσικη γιατι μπορει να ξεφυγει τελειως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Συνεχίζω εδώ μιας και με ενδιαφέρει το θέμα, Ευη η καλύτερη απάντηση σε αυτα που ρωτας ειναι να ακουσεις οσες περισσοτερες εκτελεσεις βρεις απ το κομματι κ να προσεξεις τι κανουν οι τζαζιστες.Μπορει να κανουν κ τα δυο που λες μπορει να εναλλασουν ρολους χιλια δυο υπαρχουν.Αυτο ειναι το καλο με την αυτοσχεδιαστικη μουσικη γιατι μπορει να ξεφυγει τελειως. Το θέμα είναι πως πες ότι έχουμε μια αρχάρια ομάδα, που θέλει να ξεκινήσει με έναν μπούσουλα. Δε θα γράψει τις γραμμές πρώτα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trigga Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Σιγα σιγα κ μετα απο συνεννοηση θα λες τι κανεις ωστε να ξερει ο αλλος κ να του μενει κ ο ηχος.Αργοτερα το κανεις πιο πολυπλοκο.Προσπαθηστε για αρχη να εχετε το groove και τις δυναμικες χωρις πολυπλοκα αρμονικα σχηματα. Αναλυτικοτερα θα αρχισεις απο το root θα βαλεις κ 5η θα βαλεις κ το αρπισμα με την 7η ή χωρις.....Ισως αργοτερα αρχισεις κ απο 3η κ 7η σε καποιο ακορντο κ οχι σε ολα.Ολα αυτα παρεα με τη μελωδια του κομματιου οπως προειπε ο theod και παρεα με δικες σου μπασογραμμες που θα περιεχουν τις προσεγγισεις στο ακορντο.Παιζεις ακομα κ με καθαρες προσεγγισεις πανω στο root.Μπροστά ή πισω απο το root ή κ τα δυο με διαφορα ημιτονιου κ τονου. Αυτο που κανουν πολλοι μουσικοι ειναι να σημειωνουν τις γραμμες που εχουν βρει κ τις γουσταρουν κ σε παρτιτουρα για να εχουν δικα τους licks να διαβασουν κ αργοτερα σε καποια μελετη.Αλλιως τα δουλευεις κ χωρις σημειωσεις. Η ερωτηση σου ειναι αν θα πρεπει εσυ με το μπασο να γραψεις μια συγκεκριμενη γραμμη για ολο τον κυκλο κ να παιζεις αυτην?Αν δε βαριεσε καντο κ γραψτο κιολας αν εισαι αυτος ο τυπος μουσικου.Προσπα8ησε αργοτερα να την παραλλαξεις με τα εργαλεια που ανεφερα.(προσεγγισεις,αρπισματα,προχωρημενες προσεγγισεις με μελωδιες κ αλλες βαθμιδες του ακορντου........και παει λεγοντας).Αν οργανωσεις το διαβασμα 8α τα βγαλεις. Πρωτα απ ολα απλα κ λιτα για το groove και παρακολουθησε/αντεγραψε πραματα που κανουν αλλοι που παρακολουθεις κ τους γουσταρεις. Ειμαι ον τοπικ?Αυτα ρωτησες?Τσαμπα γραφω? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 Αυτά ακριβώς ναι! Θενκς! :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 Evilnye Aυτα που λεει ο trigga ειναι πολύ σωστά . Απο την πλευρά μου θα γράψω καποιους πινάκες που θα σε βοηθήσουν να τα κάνεις πράξη. Aυτοι οι πινακες αφορούν αποκλειστικα και μονο τη Jazz Όταν έχεις ενα κομμάτι που σε κάθε μέτρο εχει δυο αλλαγές ακόρντων πχ anthropology Πρώτο μετρο (bb6 / G ) δεύτερο μέτρο(c-7/f7) κλπ κλπ έχεις τη δυνατότητά να παίξεις δυο νότες από κάθε ακόρντο Οπότε ας πάρουμε το C-7/F7 ένα κλασικό ii-v C-7/F7 1-1/1-1 1-1/1-3 1-1/1-5 1-1/1-7 1-3/1-1 1-3/1-3 1-3/1-5 1-3/1-7 1-5/1-1 1-5/1-3 1-5/1-5 1-5/1-7 1-7/1-1 1-7/1-3 1-7/1-5 1-7/1-7 Αυτες είναι διατονικές προσεγγίσεις και ειναι καλύτερο να δουλέψει κάποιος σε αυτες και πρώτα και μετά να προσθέσει τις χρωματικές Επόμενος Πίνακας αν εχουμε ενα κομματι οπως ειναι πχ το autumn leaves που καθε μετρο εχει μια αλλαγη ακορντου πρωτο μετρο C-7/C-7 δευτερο μετρο F-7/F-7 πρεπει σε καθε μέτρο να έχουμε τέσσερις νότες του ακόρντου C-7 ένα μέτρο 1-3-1-3 1-3-1-5 1-3-1-7 1-3-5-1 1-3-5-3 1-3-5-7 1-3-7-1 1-3-7-3 1-3-7-5 1-5-1-3 1-5-1-5 1-5-1-7 1-5-3-1 1-5-3-5 1-5-3-7 1-5-7-1 1-5-7-3 1-5-7-5 1-7-1-3 1-7-1-5 1-7-1-7 1-7-3-1 1-7-3-5 1-7-3-7 1-7-5-1 1-7-5-3 1-7-5-7 1-3-1-b5(πλάγια πτώση με χρωματική προσέγγιση) 1-5-5-b5 1-3-7-b5 1-5-1-b5 1-5-3-b5 1-5-7-b5 1-7-1-b5 1-7-3-b5 1-7-5-b5 Με αυτούς τους δυο πινάκες φτιάχνουμε ένα απόλυτα συγκροτημένο bass line Υπόψιν βέβαια οτι η 3 η 5 και η 7 αλλάζει ανάλογα με την ποιότητα τον ακόρντων που έχουμε. Ότι απορία υπάρχει ρωτήστε με Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trigga Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 Δε βαρεθηκες να γραφεις?Ωρε μαν εχεις πορωση καλη ναουμε :P Ευη νομιζω πως θα βοηθουσε να δεις κ τπτ σε βιβλιο με αρμονιες-πτώσεις κτλ.Υπάρχουν κ ελληνικά.Του Μπαλταζάνη(Τζαζ αρμονια) κ Φακανά(Συγχρονη αρμονια). Εχουν καλο υλικο κ ειναι ευκολα στο διαβασμα λογω της γλώσσας.Αναμφισβητητα κατι θα παρεις κ απο αυτα κι ας ειναι θεωρια μονο κ ασκησεις πανω σε αυτη.ΜΕτα κοιτα μονη σου να ψαξεις το οργανο κ τον ηχο κ για βοηθεια θα λεγα να δεις κ καποιο αλλο βιβλιο που εχει μπασογραμμες κ να κλεψεις.Οπως κ τα βιντεα κ μουσικη που ειπαμε πιο πανω. Εχεις δουλεια ασε τα νοιζ κ λοιπα αργοσχολα σαιτ χωρις νοημα :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 Οσο αφορα το time μια πολυ καλη ασκηση για να το βελτιώσουμε είναι το Ρυθμικό Σολφέζ. Παίρνουμε ένα μετρονόμο και τι βάζουμε στο 60 για αρχή θεωρώντας ότι το κάθε μπιπ ειναι στο 2 και το 4 η στο 1 και 3 . Το πόδι χτυπάει στα τέταρτα ανασηκώνοντας το πέλμα όχι το μπροστά μέρος. Σε καθε τεταρτο λεμε με το στομα ενα τριηχο οποτε σε καθε μπιπ εχουμε δυο τριηχα. Ενας καλος τροπος για να προφερουμε τα τριηχα ειναι τα συμφωνα τι τι κα . Στην jazz μουσικη ποτέ δεν τονίζεται η θεση . Η συμαντικοτερη ρυθμικη αξια που πρεπει να υπαρχει στο μυαλο ειναι η αρση του τριηχου. Ετσι και την τονιζουμε αν προκειται για jazz πιο δυνατά τι τι ΚΑ / τι τι ΚΑ / τι τι ΚΑ / τι τι ΚΑ / ενα μέτρο Ο μετρονομος στην αρχη ανεβαινει 5 μοναδες καθε βδομαδα και μετα το 95 ανεβαίνει 1 μονάδα κάθε βδομάδα Σε στυλ μουσικής όπως funk ,latin ,rock οι άσκηση γίνετε με την ίδια μέθοδο αλλα με δεκαταεκτα Καλα σύμφωνα για τα δεκατεκτα ειναι τα κι τι κι (ειναι πολυ σημαντικό νο επιλέγονται τα σύμφωνα γιατι μετα απο μια ταχύτητα ειναι αδιανόητο να προφερεις καποια αλλα ) επισεις στα κι τι κι Καλό είναι να γίνεται η άσκηση καθε με 5 λεπτά και μετά απο ενα τουλάχιστον χρόνο εξάσκησης ρυθμίζεται το ρολόι του εγκεφάλου και το time φτάνει σε πολύ καλό επίπεδο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trigga Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 Θα προτεινα να δειτε κ το Gateway to Rhythm απο τον John McLaughlin. Ο τροπος που διδασκει την πολυρυθμια ειναι πολυ ωραιος κ ευκολος. Βεβαια δεν χρειαζεται πολυπλοκοτητα στην αρχη.Και εννοειται οτι οι ασκησεις που περιγραφει ο Theod γινονται κ με τον τροπο του κ με την ινδικη προσεγγιση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση