Jazzjoker Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Αν πρόκειται για πχ για δική σου σύνθεση πρώτα γράφεις τη μελωδική γραμμή και μετά πανω σε αυτη χτίζεις την αρμονία . Προσωπικώς αρέσκομαι να προσθέτω μελωδίες σε ήδη υπάρχουσα αρμονία που έχω γράψει. Ο τρόπος που το βλέπω είναι ότι κάθε αρμονία κρίβει τη μελωδία που "ακούω" μέσα της. Το θέμα είναι να την ξεκαθαρίσω. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Και κατανοητό και σ εμένα. Με το τρίηχο είναι ενδιαφέρον ότι λες ότι κρατάει τις 2 πρώτες αξίες του. Εάν υποδιαιρέσεις σε 6ηχα τότε πχ σε πιο αργές ταχύτητες σίγουρα θα εξυπηρετεί περισσότερο... ή η επιλογή σε 3ηχα ή 6ηχα θα γίνει για άλλο λόγο; Καθυστερημένη απάντηση Όσο πιο αργο ειναι το τεμπο τόσο πιο πολυ διαιρείται το τέταρτο για να υπάρχει ασφάλεια στο time ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Να επισημάνω ότι ο Theod αναφέρεται σε κομμάτια jazz (όπου αυτά που γράφει όντως ισχύουν και εφαρμόζονται από τους περισσότερους μουσικούς), όχι για κομμάτια π.χ. των Sex Pistols. αυτό ακριβώς! Επειδή όμως το θέμα δεν μιλάει μόνο για τζάζ, θέλω να θυμίζω οτι γενικά, ένας πραγματικά καλός μπασίστας μπορεί να μην χρειάζεται όλη αυτή την επιστημονική προσέγγιση του Theod. Σύμφωνοι για τους sex pistols, όμως υπάρχουν πολλά ανάμεσα στη τζαζ και την πανκ. Ακούστε για παράδειγμα τον μπασίστα των Katatonia, ούτε υπερβολικά απλά παίζει, ούτε ρυθμό δίνει, ουτε υπακούει στις τεχνικές που του υπαγορεύει το είδος του. Αλλά αν σταματήσει, το κομμάτι σου αρέσει (αρκετά) λιγότερο. a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Προσωπικώς αρέσκομαι να προσθέτω μελωδίες σε ήδη υπάρχουσα αρμονία που έχω γράψει. Ο τρόπος που το βλέπω είναι ότι κάθε αρμονία κρίβει τη μελωδία που "ακούω" μέσα της. Το θέμα είναι να την ξεκαθαρίσω. αυτό ειναι ενα ωραίο χάρισμα . Οσο πιο πολυ το εξασκείς τόσο πιο πολύ το ελέγχεις ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 αυτό ακριβώς! Επειδή όμως το θέμα δεν μιλάει μόνο για τζάζ, θέλω να θυμίζω οτι γενικά, ένας πραγματικά καλός μπασίστας μπορεί να μην χρειάζεται όλη αυτή την επιστημονική προσέγγιση του Theod. Ένα πράγμα που αλλάζει είναι οι επιλογές που κάνεις. Πχ να επιλέξεις ένα ύφος και να μείνεις σε αυτό, ή να ψάξεις πολλά και διάφορα. Και οι δυο προσεγγίσεις έχουν τα καλά και τα κακά τους. Η 1η θα σε οδηγήσει να εξελιχθείς πάρα πολύ σε συγκεκριμένο ύφος, η δεύτερη θα σου ανοίξει πολλές επιλογές και πολύ πιο πλατεία θεώρηση του οργάνου και της μουσικής. Προσωπικά προσπαθώ για τη δεύτερη, αλλά αντιλαμβάνομαι και τις απώλειες από τη μη ενασχόληση με την πρώτη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 πάντως (μιλάω σαν ακροατής) πιστεύω πως η τζάζ είναι πολύ "σπέσιαλ" είδος για να ασχοληθείς σε βάθος. Για να εμβαθύνεις σε αυτήν πρέπει να χάσεις λίγο τη μπάλα με τα υπόλοιπα είδη. Αν ασχοληθεις με τα υπόλοιπα γενικά (δεύτερη θεωρηση που λες) το ένα είδος θα σε βοηθήσει με το άλλο. τι λέτε? a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Φίλε Ηρακλή, εγώ διαφωνώ. Μπορεί η τζαζ σαν άκουσμα να μας ακούγεται "δύσκολο" αλλά η προσωπική μου άποψη είναι ότι η ενασχόληση με αυτό το είδος μουσικής, έστω και μόνο σε επίπεδο θεωρίας, μπορεί να διευρύνει τους ορίζοντες και την αντίληψη ενός μουσικού στο άπειρο. Όποιο κι αν είναι το είδος μουσικής που μας απασχολεί πρακτικά/παικτικά. Προσωπικά, μουσικά αισθάνομαι ότι σε πολύ μεγάλο βαθμό ελευθερώθηκα και ξεκόλλησα μελετώντας (έστω και για μικρό σχετικά διάστημα) τζαζ. Τζαζ μουσικός βέβαια, σε καμία περίπτωση δεν είμαι. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 ναι, αλλά σε βοήθησε να παίξεις καλύτερο μπλουζ, ροκ, μέταλ, φανκ κλπ? αν σε βοήθησε, πάω πάσο. προσωπικά πέρα απο κανα-δυο περίεργα ακόρντα, ως παίκτης δεν έχω άλλη σχέση με τη τζάζ, αν και πολύ θα ήθελα να μπορέσω να πάιξω κάποια κομμάτια που μου αρέσουν πολύ. a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 ναι, αλλά σε βοήθησε να παίξεις καλύτερο μπλουζ, ροκ, μέταλ, φανκ κλπ? Απαντώ με απόλυτη βεβαιότητα ναι. Και να παίξω αλλά και να συνθέσω. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 αυτό ακριβώς! Επειδή όμως το θέμα δεν μιλάει μόνο για τζάζ, θέλω να θυμίζω οτι γενικά, ένας πραγματικά καλός μπασίστας μπορεί να μην χρειάζεται όλη αυτή την επιστημονική προσέγγιση του Theod. Σύμφωνοι για τους sex pistols, όμως υπάρχουν πολλά ανάμεσα στη τζαζ και την πανκ. Ακούστε για παράδειγμα τον μπασίστα των Katatonia, ούτε υπερβολικά απλά παίζει, ούτε ρυθμό δίνει, ουτε υπακούει στις τεχνικές που του υπαγορεύει το είδος του. Αλλά αν σταματήσει, το κομμάτι σου αρέσει (αρκετά) λιγότερο. Δεν μιλαω μονο για τη jazz η σωστή ρυθμική αντίληψη χρειαζεται απο τη rock ως τη latin και απο το thrash ως το τσάμικο .Ολα εχουν το groove τους και πρεπει να ακούγονται σωστα και να μπορεί ο αυτος που τα ακουει να κουνηθεί σταθερά ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση