Jazzjoker Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Εύη, δεν το έχω πρόχειρο το painkiller να το θυμηθώ το σημείο που λες αλλά το γεγονός ότι σε ένα break, το hihat μας ακούγεται off tempo δε σημαίνει ότι το ρυθμό στο γκρουπ τον δίνουν οι κιθάρες γιατί ο ντράμερ παίζει out. Το κρουστό δίνει το βασικό τέμπο, το οποίο σύντομα μετράει μέσα στους υπολοίπους ακόμη κι αν δε το ακούνε. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Μην τσακώνεστε Πάμε παρακάτω Bass lines ,αρμονία Πως τα αντιμετωπίζετε αυτα τα δυο :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Δεν είναι μπαμ, και προσωπικά και δεν με απασχολεί μιας και μου αρέσει ιδιαίτερα το κομμάτι και οι Priest είναι μπάντα άλλου επιπέδου. Άκου στις 2 παύσεις στην αρχή. Αργεί να το δώσει σωστά ;D Όπως είπα δεν είναι σωστό να μη δίνει ο ντράμερ το ρυθμό, αλλά έχει γίνει πολλές φορές :) ΥΓ: Blue όταν το διαβάσεις αυτό, είχες δίκιο :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Shelter Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Στο αργεντίνικο τανγκο (το οποίο συνήθως δεν έχει καθόλου κρουστά), τον φοβερά έντονο ρυθμό του δίνουν ΌΛΑ τα όργανα ανάλογα με το ποιός παίζει leads την κάθε στιγμή. Έτσι βλέπεις διάφορα φαινόμενα όπως μια μπάντα που παίζει απίστευτα ρυθμικά, ξαφνικά να κάνει επιβραδύνσεις, και εκεί που νομίζεις ότι χαθήκανε και πάνε ο καθένας μόνος του, ξαφνικά ξαναμπαίνουν μετά απο break όλοι μαζί, δεμένοι σαν γροθιά! Απο την Tele δεν ξεκινάς. Στην Esquire καταλήγεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Μην τσακώνεστε Πάμε παρακάτω Bass lines ,αρμονία Πως τα αντιμετωπίζετε αυτα τα δυο :) Έχω γράψει κομμάτια για walking bass στα πλαίσια άσκησης μαθήματος. Βασικά πράγματα. Ουσιαστικά το μόνο που πρόσεχα αρμονικά ήταν οι νότες "εκτός" να πηγαίνουν σε ασθενή μέρη του μέτρου. Από εκεί και πέρα με το αυτί και με μπούσουλα το αρμονικό περιβάλλον αλλά όχι με περιοριστικό τρόπο. Δεν έχω γράψει τρομερά lines αλλά λειτουργούσαν μέσα στο κομμάτι και το κυριότερο, έμαθα πάνω-κάτω τι παίζουν οι μπασίστες και πώς σκέφτονται. Για jazz μιλάμε πάντα. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Δεν είναι μπαμ, και προσωπικά και δεν με απασχολεί μιας και μου αρέσει ιδιαίτερα το κομμάτι και οι Priest είναι μπάντα άλλου επιπέδου. Άκου στις 2 παύσεις στην αρχή. Αργεί να το δώσει σωστά ;D Όπως είπα δεν είναι σωστό να μη δίνει ο ντράμερ το ρυθμό, αλλά έχει γίνει πολλές φορές :) ΥΓ: Blue όταν το διαβάσεις αυτό, είχες δίκιο :P μια χαρα μπαινει ο ντραμερ ακολοθα το ρυθμικο μοτιβο που ειναι ογδοα τονισμενα αν τρια στο πρωτο εναμισι μετρο και τονισμενα ανα δυο στα 2 τελευταια τεταρτα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Στο αργεντίνικο τανγκο (το οποίο συνήθως δεν έχει καθόλου κρουστά), τον φοβερά έντονο ρυθμό του δίνουν ΌΛΑ τα όργανα ανάλογα με το ποιός παίζει leads την κάθε στιγμή. Έτσι βλέπεις διάφορα φαινόμενα όπως μια μπάντα που παίζει απίστευτα ρυθμικά, ξαφνικά να κάνει επιβραδύνσεις, και εκεί που νομίζεις ότι χαθήκανε και πάνε ο καθένας μόνος του, ξαφνικά ξαναμπαίνουν μετά απο break όλοι μαζί, δεμένοι σαν γροθιά! Το τανγκό είναι εδώ, ενωμένο δυνατό. Χαίρομαι που παραμένουμε στο θέμα..... Και στο φλαμένκο οι κιθάρες γίνονται κρουστά και οι τριγύρω μετράνε παλαμάκια σε άρσεις αλλά τελικά η αλήθεια παραμένει: Η ντραμς είναι η μελωδία του μπάσου. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 μια χαρα μπαινει ο ντραμερ ακολοθα το ρυθμικο μοτιβο που ειναι ογδοα τονισμενα αν τρια στο πρωτο εναμισι μετρο και τονισμενα ανα δυο στα 2 τελευταια τεταρτα Το ένα και στις δυο περιπτώσεις μου ακούγεται λάθος... ουφ... πάω να το λιώσω. Αρμονία- bass lines: γράφω ελάχιστες κ αυτές με το στανιό, ακόμα δεν έχω ξεκολλήσει από το παίζω τονική στη θέση στο 1. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Το ένα και στις δυο περιπτώσεις μου ακούγεται λάθος... ουφ... πάω να το λιώσω. αν το σπασεις με το στομα σε δεκαταεκτα θα δεις οτι εναι just στακιτικι τακιτικι στακιτικι τακιτικι στακιτικι τακιτικι στακιτικι τακιτικι ειναι λιγο γρηγορο για σολφεζ αν δε μπορείς βάλτο σε πρόγραμμα που χαμηλώνει την ταχύτητα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 και μένα σωστό μου ακούγεται. μάλλον σου ακούγεται το πρώτο χτύπημα σαν να κάνει κοιλιά γιατί έχει προηγηθεί το κράς που δίνει αυτή την αίσθηση a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση