Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 μμμ ναι αλλά για να μη χάνεσαι στα αργά μετράς και τις υποδιαιρέσεις αυτό λέμε. Είναι ένας τρόπος αυτός :) Πως δηλαδή κλειδώνεις στο hihat του ντράμερ, ο οποίος μπορεί να παίζει τις υποδιαιρέσεις. σε τι τεμπο, και σε τι θεση το hi-hat?και σε τι στυλ μουσικης? www.sonicspace.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 σε τι τεμπο, και σε τι θεση το hi-hat?και σε τι στυλ μουσικης? τέμπο, πχ http://www.noiz.gr/index.php?topic=177465.msg452540#msg452540 στυλ, πχ http://www.noiz.gr/index.php?topic=177465.msg452576#msg452576\ θέση hi-hat, what? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Υποδιαιρεσεις και σε πιο αργες ταχυτητες?..εγω τις χρησιμοποιω σε γρηγορα (πολυ γρηγορα 5/8 146 π.χ.) τεμπο ειδικά οταν εχω να κανω με μουσικο θεμα που εχει ανασες και αρσεις. οι υποδιαιρέσεις γίνονται σε ολες τις ταχύτητες και προσαρμοζονται στο υφος καθε μουσικής ενας καλος funk μπασιστας πχ ξεχωρίζει γιατι τo ρυθμικό μοτίβο του πάντα ειναι τοποθετημένο στην ιδια θέση . ακούς τα ακσαντ παντα στο ιδιο σημείο ουτε πιο μπροστά ούτε πιο πισω. Αν δεν σπάσει ο ρυθμός δε γίνεται να κάθονται σωστά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 τοποθετηθηκες σωστα Theod.Αναλογα με το στυλ οπως ειπες.Ινστρο ή τραγουδι βεβαια. www.sonicspace.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 τέμπο, πχ http://www.noiz.gr/index.php?topic=177465.msg452540#msg452540 στυλ, πχ http://www.noiz.gr/index.php?topic=177465.msg452576#msg452576\ θέση hi-hat, what? το hi hat στην jazz ειναι 2 4 βεβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις στυλ tony williams που παιζει hi hat σε τέταρτα τριηχα εξαηχα αλλα ένταξη αυτος ειναι ρυθμική ιδιοφυΐα . αλλα μια αρμοδιότητα του μπασιστα ειδικα στη jazz ειναι να ξερει απέξω και ανακατωτά το θέμα και να βρισκεται κλειδωμένο μεσα στον εγκεφαλο του ωστε να μην κινδυνεύει να φύγει απο τη φόρμα . Αυτο αναφέρεται στην jazz γιατι υπάρχουν σημεια που οι συμπαίχτες παίζουν ιδιαιτερα πολύπλοκα ρυθμικά και αρμονικά και συμβαίνει αυτο που λενε αντε να βρεις το 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
lgbesios Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Το ρυθμικό μέρος το είδατε για δείτε και το αρμονικό μπας και μάθουμε και εμείς οι φτωχοί πλην τίμιοι μπασίστες κάτι παραπάνω 8) rust never sleeps Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Gianniss Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Γεια κι απο μενα. Γνωμη μου: THEOD, ολα αυτα που αναλυετε ειναι απολυτως ορθα και αποδεκτα. Λεπτομερεια: Δεν παυουν να ειναι προσπαθειες ''επιστημονικης'' προσεγγισης, καταγραφης και αναμεταδοσης(διδασκαλιας) ενος φαινομενου(παιξιματος μουσικης) που σε καμια περιπτωση δεν επιτευχθηκε ακολουθωντας συνειδητα και αποκλειστικα αυτες τις οδηγιες. Απλα η αναγκη για αποκωδικοποιηση μας οδηγει εκει.(Αυτο ειναι και η ιδια η γραφη της μουσικης αλλωστε). Καποιος μπασιστας αλλα και οποιοσδηποτε αλλος καλος μουσικος που εχει ακουσει και αισθανθει πολυ τη μουσικη και εχει καλη αισθηση του ρυθμου και του groove γενικοτερα(αντε παλι αυτη η λεξη :P), δε χρειαζεται κανεναν να του πει οτι πρεπει να υποδιαιρεσει τις αξιες, γιατι απλα το κανει χωρις να θελει! Απλα ''το'χει''. Αν παλι δεν το'χει και αποφασισει να ακολουθησει τις οδηγιες, τοτε θα συμπεριφερεται σαν εκεινες τις κουκλες που τις κουρδιζεις και περπαταν καπως περιεργα μιμουμενες την ανθρωπινη κινηση! Για να απαντησω στο topic, νομιζω πως ο μπασιστας χρειαζεται οτι χρειαζεται οποιοσδηποτε μουσικος για να ειναι καλος. Δηλαδη ενα αλλο thread, που και εκεινο δε θα οδηγησει πουθενα! :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Καποιος μπασιστας αλλα και οποιοσδηποτε αλλος καλος μουσικος που εχει ακουσει και αισθανθει πολυ τη μουσικη και εχει καλη αισθηση του ρυθμου και του groove γενικοτερα(αντε παλι αυτη η λεξη :P), δε χρειαζεται κανεναν να του πει οτι πρεπει να υποδιαιρεσει τις αξιες, γιατι απλα το κανει χωρις να θελει! Απλα ''το'χει''. Αν παλι δεν το'χει και αποφασισει να ακολουθησει τις οδηγιες, τοτε θα συμπεριφερεται σαν εκεινες τις κουκλες που τις κουρδιζεις και περπαταν καπως περιεργα μιμουμενες την ανθρωπινη κινηση! Να σου πω μέχρι κάποια στιγμή συμφωνούσα μαζί σου σε αυτό, αλλά νομίζω πως το "το έχεις" σε πάει μέχρι κάποιο σημείο. Από εκεί και πέρα υπάρχουν ρυθμικά που χρειάζεται να τα αναλύσεις πολύ για να τα αντιληφθείς και ξεπερνάει το απλό έχω ακούσει αρκετή μουσική και το έχω. Και ειδικά εάν επιλέξεις να ασχοληθείς με ένα άγνωστο προς εσένα ύφος μουσικής, το οποίο όμως καλλιεργώντας το σου δίνει καλύτερη αντίληψη αυτών που ξέρεις ήδη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 +1 στο γιάννη! κατά την άποψή μου μάλιστα, είναι και λίγο άτοπο, αφού έχουμε κάνει την ακοκωδικοποίηση που λέει και ο γιάννης, μετά να προσπαθούμε να βάλουμε κανόνες σε κάτι που είναι Τεχνη. ό,τι και να παίζει ο μπασίστας, αν αισθάνεται το ρυθμό, ακούει τη μουσική, και παίζει σαν μέρος ενός συνόλου και όχι μονος του, καλός θα είναι. τα ακούσματά μας και η προσωπική μελέτη καθορίζουν έπειτα τα χαρακτηριστικά που μας κάνουν διαφορετικούς a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Gianniss Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Να σου πω μέχρι κάποια στιγμή συμφωνούσα μαζί σου σε αυτό, αλλά νομίζω πως το "το έχεις" σε πάει μέχρι κάποιο σημείο. Από εκεί και πέρα υπάρχουν ρυθμικά που χρειάζεται να τα αναλύσεις πολύ για να τα αντιληφθείς και ξεπερνάει το απλό έχω ακούσει αρκετή μουσική και το έχω. Και ειδικά εάν επιλέξεις να ασχοληθείς με ένα άγνωστο προς εσένα ύφος μουσικής, το οποίο όμως καλλιεργώντας το σου δίνει καλύτερη αντίληψη αυτών που ξέρεις ήδη. Εχεις απολυτο δικιο, αλλα το thread δε μιλαει για εξειδικευση και κατανοηση super pro σχηματων και ρυθμικων παιχνιδιων της fusion! Μιλαει για χαρακτηρηστικα καλου μπασιστα και δινει τροπους ωστε να μπορεσει να κουρδιστει ρυθμικα ενας μουσικος. Δηλαδη τα βασικα που εχει καποιος που θεωρειται groovaristos παιχτης. Αν το παμε σε βιρτουοζικη συζητηση για την μπαντα του Dave Weckl, τοτε παω πασο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση