THEOD Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Δε μπορώ να πω ότι καταλαβαίνω τι εννοείς. Θεωρώ για μένα ότι πρέπει να αναπτύσσω τα ρυθμικά μου, πρώτα σε σιγουριά και όσο το δυνατόν τη γνώση αρμονίας. Εξάσκηση και συνέπεια στην εξάσκηση είναι εξ ίσου σημαντικά. Όλα αυτά όμως θεωρώ πως είναι απαραίτητα σε οποιοδήποτε όργανο και όχι μόνο στο μπάσο. Πολυ καλο με ποιο τρόπο πχ αναπτύσσεις τα ρυθμικά σου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Μετρονόμος στο διάβασμα πάντα, από εκεί και πέρα ρυθμικό σολφέζ (που το έχω αφήσει πίσω... ουφ) και μελέτη σε διαφορετικές ρυθμικές τεχνοτροπίες. (Πχ άλλα τα ρυθμικά σε ροκ, άλλα σε φανκ, σουιγκ, λάτιν, ρέγκε κτλ κτλ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Ωραία ας πούμε οτι εχει ενα πάρα πολυ αργο τεμπο για παράδειγμα πως μπορεί να το αντιμετωπίσει και να ειναι σταθερός στο time Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Και μόλις καλύψεις το καλός, πάμε στο "πραγματικά καλός" Ωραία ας πούμε οτι εχει ενα πάρα πολυ αργο τεμπο για παράδειγμα πως μπορεί να το αντιμετωπίσει και να ειναι σταθερός στο time Μα σε διάβασμα με μετρονόμο, ούτως ή άλλως από τα αργά θα ξεκινήσεις. Φροντίζεις να δίνεις ωραίες γεμάτες νότες και εξάσκηση εξάσκηση εξάσκηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Evilnye εσυ εχεις καταλάβει την ερώτηση απο την αρχή της κουβέντας αλλα το σταθερό time δεν ειναι χαρακτηριστικό πολυ καλού μονο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Ένας μπασίστας πρέπει να ξέρει να περπατάει. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Λοιπόν κατά την ταπεινή μου γνώμη ενας μπασιστας πρεπει να λειτουργεί με υποδιαιρέσεις τετάρτων κοινως να σπαει το ρυθμο. Σε ενα αργο τεμπο πχ 45 -58 πρεπει το τεταρτο να υποδιερητε σε εξαηχα η εννιαηχα η απλά δεκαταεκτα ανάλογα με το στυλ μουσικής που ασχολείται ο καθένας . αυτή η υποδιαίρεση γίνεται με ρυθμικό σολφέζ και δίνει τη δυνατότητα της σταθερότητας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Ένας μπασίστας πρέπει να ξέρει να περπατάει. Walking πόσο διαρκεί ενα τέταρτο στο walking και ποιες ειναι η βασικότερες αξίες μεσα στο τέταρτο που το κάνουν να δίνει groove αισθητική Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Πέραν της πλάκας (στους υπόλοιπους το λέω) μου φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα αυτά που λέει ο Theod, οπότε για εξήγησέ το αυτό, Walking πόσο διαρκεί ενα τέταρτο στο walking και ποιες ειναι η βασικότερες αξίες μεσα στο τέταρτο που το κάνουν να δίνει groove αισθητική Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Κάτσε περίμενε... αφού ένα τέταρτο υποδιαιρείται σε 16α, μπορεί να υπάρχει και μια χαρά προσέγγιση με ακρίβεια. (Και ανάλογα φαντάζομαι το feel του κομματιού να αλλάζει η υποδιαίρεση κτλ κτλ...) Δεν είναι κακό αν έχει να πει κάτι που μπορεί να βοηθήσει κάποιον που τον ενδιαφέρει (εμένα) να ακούσει κάτι παραπάνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση