Μπάσσο και Ξερό ψωμί Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 αυτό με τις αρμονικές διαδοχές και τις αντικαταστάσεις τριτόνου το παρατραβήξατε. μου θυμίζετε ένα μπασσίστα ενός σκυλλάδικου στη ζάκυνθο (που είχα πάει τριήμερη με το σχολείο) που παίζανε φασολάδες (ε, όχι!) και είχε βάλει μέσα στο παίξιμό του ο άνθρωπος ότι ήξερε να πούμε. έχωνε συνέχεια... έκανε κάτι τελειώματα που καταλάβαινες πως ακολουθεί πτώση 5 μέτρα πριν γίνει. προσωπικά μου είχε σπάσει τα νεύρα, δε σε άφηνε λίγο ήσυχο να ακούσεις το "να σαγαπώ ιντα θελα;" χωρίς να ανεβοκατεβαίνει σχετικές κλιμακες, με δανεικές νότες από τους τρόπους της jazz melodic minor και της #9 b7 b6 b5 b9 σε κάθε συγχορδία που είχε μια ταπεινή έβδομη μέσα. ότι του φαινόταν έπαιζε, ότι κόλλαγε. ο μουσικός πλουραλισμός σε όλο του το μεγαλείο... ναι αλλά δε γίνεται έτσι, ο μπασσίστας καλό είναι να είναι λιτός και να δίνει φίλινγκ (βλέπε μπλουζ). όσο για την αρμονία ο μπασσίστας έχει το μεγαλύτερο όπλο, μπορεί να διαλέξει σε τι αναστροφή θα μπει η κάθε συγχορδία, έτσι δημιουργεί έλξη προς τα πάνω η προς τα κάτω και άλλα πολλά... Ορκισμένος Μπλουζάς! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 αυτό με τις αρμονικές διαδοχές και τις αντικαταστάσεις τριτόνου το παρατραβήξατε. μου θυμίζετε ένα μπασσίστα ενός σκυλλάδικου στη ζάκυνθο (που είχα πάει τριήμερη με το σχολείο) που παίζανε φασολάδες (ε, όχι!) και είχε βάλει μέσα στο παίξιμό του ο άνθρωπος ότι ήξερε να πούμε. έχωνε συνέχεια... έκανε κάτι τελειώματα που καταλάβαινες πως ακολουθεί πτώση 5 μέτρα πριν γίνει. προσωπικά μου είχε σπάσει τα νεύρα, δε σε άφηνε λίγο ήσυχο να ακούσεις το "να σαγαπώ ιντα θελα;" χωρίς να ανεβοκατεβαίνει σχετικές κλιμακες, με δανεικές νότες από τους τρόπους της jazz melodic minor και της #9 b7 b6 b5 b9 σε κάθε συγχορδία που είχε μια ταπεινή έβδομη μέσα. ότι του φαινόταν έπαιζε, ότι κόλλαγε. ο μουσικός πλουραλισμός σε όλο του το μεγαλείο... ναι αλλά δε γίνεται έτσι, ο μπασσίστας καλό είναι να είναι λιτός και να δίνει φίλινγκ (βλέπε μπλουζ). όσο για την αρμονία ο μπασσίστας έχει το μεγαλύτερο όπλο, μπορεί να διαλέξει σε τι αναστροφή θα μπει η κάθε συγχορδία, έτσι δημιουργεί έλξη προς τα πάνω η προς τα κάτω και άλλα πολλά... ++++ www.sonicspace.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 @ Μπάσσο και Ξερό ψωμί THANK YOU!!!! When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Μια παρατήρηση... προσωπικά η παραπάνω γνώση με βοηθάει να παίζω πιο άνετα και πιο σωστά τα πιο απλά. Το τι θα επιλέξω να χρησιμοποιήσω σε ένα κομμάτι είναι άλλο πράγμα από το τι ξέρω. Αλλά θεωρώ ότι είναι λάθος να απαξιώνουμε την παραπάνω γνώση επειδή κάποιος καπου κάποτε τα χωσε όλα σε ένα κομμάτι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Συγνώμη αλλά για να γράψεις μια τέτοια bass line dεν χρειάζεται να ξέρεις τίποτα από αυτά που συζητούνται. Όπως μάλλον δεν ήξερε και ο Edwards. Χρειάζεται να έχεις ακούσει πράγματα και να το νοιώθεις. Η γνωση καλή είναι αλλά όχι όπως συζητιέται εδώ μέσα... When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Μπάσσο και Ξερό ψωμί Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 αν το λες για μένα αυτό τότε δε με κατάλαβες καλά. έχω διαβάσει αρκετά τα τζαζ κόλπα με τις αποδεκτές διαφωνείες και όλες αυτές τις ιστορίες και μου έχει φάει καιρό να τα έχω στο μυαλό μου ενώ παίζω. επίσης παραδέχομαι πως δεν τα έχω αφομοιώσει όσο θα ήθελα... ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ: ούτε για μια στιγμή δεν τα σνόμπαρα. έκατσα και τα διάβασα γιατί αποτελούν δύναμη και μέσο εκφραστικότητας (όπως και κάθε γνώση). Απλά θεωρώ τουματσίλα (από το too much) ας πουμε να χρησιμοποιείς παντού προχωρημένες αλλοιώσεις και διαφωνίες. αυτό σημαίνει: ή πως βαριέσαι (ο μπασσίστας εκείνος μάλλον από αυτό έπασχε) ή πως είσαι ανασφαλής και θες να δείξεις στον μέσο έλληνα με το ανοιχτό πουκαμισάκι που έχεις για κοινό πως ξέρεις και τον mixolydian flat 6 ας πούμε. γενικά πρέπει (επιβάλλεται, πως να το κάνουμε) να αναγνωρίζεις το στυλ σου. το κάθε πράγμα έχει τον τόπο του να γίνει. δε μπορείς να μπαίνεις συνέχεια με την έβδομη σε ακόρντα μπαλάντας γιατί στο τέλος θα σε δείρουν... Ορκισμένος Μπλουζάς! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Δεν αρνούμαι πως πολλά πράγματα μπορείς να κάνεις και να παίξεις χωρίς να ξέρεις και πολλά. Αλλά ποιο το πρόβλημα σου αν εγώ θέλω να τα μάθω τα πολλά και να τα συζητήσω. Πρέπει να έρθεις να μου πεις ότι και τι το κάνεις αυτό αφού ο τάδε δεν το χρειάστηκε; Νομίζω είναι επιλογή μου το μέχρι πόσο θα κάψω το κεφάλι μου και το τι θα παράγω με αυτό :) Μπάσο και ξερό ψωμί: και πολύ καλά κάνεις και κανείς δεν είπε ότι πρέπει να τα χρησιμοποιήσει κανείς όλα όσα αναφερονται. Νομίζω συζητάμε κάποιες περιπτώσεις και ανταλλάσουμε απόψεις. Η παραπάνω γνώση κανέναν δεν έβλαψε. Όποιος τη βαριέται απλά δεν ασχολείται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 αν το λες για μένα αυτό τότε δε με κατάλαβες καλά. έχω διαβάσει αρκετά τα τζαζ κόλπα με τις αποδεκτές διαφωνείες και όλες αυτές τις ιστορίες και μου έχει φάει καιρό να τα έχω στο μυαλό μου ενώ παίζω. επίσης παραδέχομαι πως δεν τα έχω αφομοιώσει όσο θα ήθελα... ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ: ούτε για μια στιγμή δεν τα σνόμπαρα. έκατσα και τα διάβασα γιατί αποτελούν δύναμη και μέσο εκφραστικότητας (όπως και κάθε γνώση). Απλά θεωρώ τουματσίλα (από το too much) ας πουμε να χρησιμοποιείς παντού προχωρημένες αλλοιώσεις και διαφωνίες. αυτό σημαίνει: ή πως βαριέσαι (ο μπασσίστας εκείνος μάλλον από αυτό έπασχε) ή πως είσαι ανασφαλής και θες να δείξεις στον μέσο έλληνα με το ανοιχτό πουκαμισάκι που έχεις για κοινό πως ξέρεις και τον mixolydian flat 6 ας πούμε. γενικά πρέπει (επιβάλλεται, πως να το κάνουμε) να αναγνωρίζεις το στυλ σου. το κάθε πράγμα έχει τον τόπο του να γίνει. δε μπορείς να μπαίνεις συνέχεια με την έβδομη σε ακόρντα μπαλάντας γιατί στο τέλος θα σε δείρουν... Οσο ποιο λυτό και ουσιακτικο ειναι το παίξιμο τοσο πιο ωραίο αποτέλεσμα εχει.Καλο να ειναι να ξερει ο μπασιστας που ειναι η 6η και 7η και ας μην τη βάλει πουθενά .Αλλα πρέπει τα ξερει και να τα ακουει αυτα τα πράγματα για να εχει μια αίσθηση για το τι γίνεται γύρο του Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Φίλε μπασο και ξερό ψωμί στο θρεντ αυτό γίνεται κουβέντα περί μουσικής θεωρίας μεταξύ άλλων και ο καθείς παραθέτει την άποψή του. Ξαφνικά μπαίνεις κι εσύ και γράφεις ότι "το παρατραβήξατε" και μετά εντελώς αυθαίρετα μας λες και την ιστορία ενός μπασίστα που, από τα λεγόμενά σου, το παρατράβηξε μουσικά παίζοντας λάιβ σε σκυλάδικο βάζοντας επεκτάσεις στην αρμονία του. Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχουν όλα αυτά με την κουβέντα που γίνεται εδώ και ποιος παρατράβηξε τι. Απλώς σε κάποιο σημείο συζητήθηκε λίγη (απλή) τζαζ αρμονία. Κανείς δε λέει να κάνουμε αντικαταστάσεις ακκόρντων σώνει και καλά, ούτε ότι η σκέτη blues είναι ντεμοντέ. Κουβέντα γίνεται. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Μαΐου 2010 Συγνώμη αλλά για να γράψεις μια τέτοια bass line dεν χρειάζεται να ξέρεις τίποτα από αυτά που συζητούνται. Όπως μάλλον δεν ήξερε και ο Edwards. Χρειάζεται να έχεις ακούσει πράγματα και να το νοιώθεις. Η γνωση καλή είναι αλλά όχι όπως συζητιέται εδώ μέσα... Κανεις απόλυτο λαθος ο τύπος που παίζει μπασο ειναι τασο σωστως πανω στα δεκαταεκτα πατάει τόσο καλά στη νοτα , η διάρκειες και οι δυναμικές του ειναι τοσο συγκροτημένες που με κανει να ειμαι 15000% σίγουρος οτι οχι απλα ξερει αυτα που συζητάμε αλλα τα ξεσκίζει. Άσε που δεν υπάρχει περιπτωση να μην παίζει τύμπανα πιάνο και κανα πνευστο. Ειδικα κατι τυποι σαν τον quincy jones που ενορχήστρωναν τετοιου ειδους συγκροτήματα τη δεκαετία του 70-80 δεν είχαν ιδεα απο αρμονια και ρυθμό :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση