Superfunk Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 Μαλλον πρεπει να μαθεις τι ακριβως ειναι τα triggers γιατι τα εχεις μπερδεψει . (τι σχεση εχουν τα triggers με το editing που περιγραφεις?) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
johnny_bahalakos Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 το samplaρισμα των χτυπιμάτων σου και και το να αντικαθιστας καποια πραγματα (κοψε ραψε) ισως ναι ,μπορει να εισαι ατυχος και να σου φυγει λιγο το χτυπημα και το φτιάχνεις στο edit μετά ,ειναι οκ βοηθάει...απλα αναφερομαι στην ευκολία των triggers, καταργεί την εννοια των δυναμικών σου...χάνεται το νόημα!δεν θα μπορούσα να παίζω live και να ξέρω πως η μπότα όπως και να την χτυπήσω βγαίνει με έναν ήχο,είμαι της άποψης οτι ντάξει κάποια πράγματα βοηθάνε διευκολύνουν..αλλα καποια το γ...τελειως, μετά για μένα χάνεται το νόημα...δεν θα μπορούσα να γράψω με midi σήματα έλεος! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 Ε,καλα στις μερες μας πρεπει να ειναι πολυ "πεταμενος" ο χωρος που ηχογραφεις για να μη μπορεσεις να βγαλεις καλο ηχο τυμπανων με εναν ηχοληπτη της προκοπης & καποιο βασικο εξοπλισμο,παντως το Triggering γινεται πλεον ΜΕΤΑ την εγγραφη (με τη χρηση διαφορων προγραμματων) και σε καποια ειδη μουσικης κυριως ("καφριλες") οπου ετσι κι αλλοιως οι δυναμικες δεν εχουν και ιδιαιτερη σημασια.. ;D ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
johnny_bahalakos Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 ετσι ετσι... ;D...ντάξει γούστα είναι αυτά...ανάλογα με το στυλ που παίζεις για μένα πολύ πιο ενδιαφέρον έχει να ακούσω τύμπανα που είναι "ζωντανά" ανεξαρτητως είδους από King crimson π.χ το larks tongues in aspic είναι ζωντάνα τα τύμπανα! η απο sepultura o igor ακους το καρφώνει το ταμπούρο...μην πω για bonham..!ακραία παραδείγματα αλλα έχουν αυτό το κοινό βλέπεις οτι παιζουν πολυ ομορφα θέματα αλλα ένα μεγαλο ποσοστο που τα ανεβάζει είναι οτι ξέρουν πως να χτυπάνε...! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 αλλα ένα μεγαλο ποσοστο που τα ανεβάζει είναι οτι ξέρουν πως να χτυπάνε...! ναι αλλα το γεγονος οτι το 90% των εγχωριων ντραμμερ ΔΕΝ ξερουν πως να χτυπανε κανει το triggering σωτηριο... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
johnny_bahalakos Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 συμφωνώ γιατι ούτε εγω ήξερα και ειδη παίζω 12 χρόνια και το συνηδειτοποιησα πολύ πρόσφατα όταν πήγα στο studio να γράψω, ενώ είχα φορμάρει τα πάντα σε γυρίσματα κλπ όταν είδα στο κανάλι του snare την κυματομορφή απογοητέυτηκα λιγο..αλλα εδώ και 3 χρόνια μετά απο μελέτη και αλλα γραψήματα και jammaρισματα μπορώ να πω πως κάτι κάνω.ειναι ενα βασικό στοιχειο που αγνοουν πολλοί...γιατι συνεπερνονται με αυτά που παίζουν γυρισματα γεμισματα κλπ καλυτερα να παίξεις λίγα και σωστά παρά μπλαμπλαδες και γυροβολιες στο σετ και στο φιναλε να μην βγαίνει τπτ προς τα έξω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 Παντως αν ΞΕΡΕΙ να βαραει ο ντραμμερ,ηχος βγαινει σε 1 λεπτο και με 2-3 μικροφωνα... ;D http://www.noiz.gr/index.php?topic=171058.0 www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
johnny_bahalakos Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2010 ωραίος...μετρημένος , μελετημένος! ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dionisissab Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 18 Μαΐου 2010 Πάντως παιδιά για να επανέλθουμε στο θέμα μας, νομίζω ότι είναι καθαρά επιλογή του καθενός τι ήχο θα έχει για το hi-hat του και το ταμπούρο του και το κάθε τι. Στους maiden π.χ. πάντα μου κάνει εντύπωση η μπότα του Mcbrain. Επιλογή του κάθε McBrain ή του κάθε Burr τι ήχο θα έχει στο hi-hat και πώς αυτός δημιουργείται απ' το παίξιμό του. Στην προκειμένη περίπτωση ο Clive παίζει με μια ενδιάμεση κατάσταση: και ανοικτό και κλειστό παράγοντας αυτό τον ενδιφέρον ήχο. "Να με θάψουν οι οχτροί γιατί με θάβουν οι φίλοι" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση