Προς το περιεχόμενο

Ο Ήχος Μας Σε Live & Ηχολήπτες



Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όρμώμενος λοιπόν απο το πόστ συμφορουμίτη θέτω το παραπάνω ερώτημα ως ψηφοφορία για να δούμε τι γίνετε σε αυτές τις περιπτώσεις.

 

Έχουμε πάρει λοιπόν τα μηχανήματά μας και πάμε να στήσουμε για live.

Στο περίπου έχουμε τους ήχους μας έτοιμους και τελευταία στιγμή κάνουμε διορθώσεις για την προσαρμογή στο χώρο.

Μετά τί?

 

 

Υ.Γ 1: Εδώ σε καμία περίπτωση δεν θέλω να υποβαθμίσω τη δουλειά που κάνουν οι ηχολήπτες στα μαγαζιά, ούτε έχω προσωπικά μαζί τους ;D

 

Υ.Γ 2: Να σας προλάβω οτι υπάρχουν οι περιπτώσεις όπου πιτσιρικάδες με μικρή εμπειρία στον ήχο χρειάζονται επιβεβλημένα τη βοήθεια ενός έμπειρου για να αποδωθεί όσο καλύτερα γίνετε ο ήχος τους.

 

 

Αναμένω ψήφους και τοποθετήσεις και ΟΧΙ ΤΣΑΚΩΜΟΥΣ.

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 43
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Συγνώμη που πετάγομαι σαν τσουτσού, αλλά είναι "ηχολήπτης"  και όχι "ηχολύπτης".

Σωστός, είναι τα κολλήματα της στιγμής.

 

Παιρύεργω δεν κάνο σιχνά λάθει ;D ;D ;D

Lyrics: Wasted Time Between Solos!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα το είδα το θέμα, και μιας και ξεκίνησε νομίζω απο δικό μου σχόλιο, και καλώς έκανε ο WillιamSats, να πω οτι η εμπειρία που ανέφερα στο πόστ για το μαγαζί της παραλιακής δέν ήταν το μοναδικό στα τελευταία χρόνια, αλλά ήταν σίγουρα το χειρότερο.

Τις περισσότερες φορές η συνεργασία μου με τον "ηχωλείπτι"  ;D είναι άψογη.

Η εμπειρία μου μου λέει οτι στο λάϊβ καλύτερη λύση για το μπάσο είναι η D.I. έξοδος απο το Boogie μου, η οποία  είναι και ρυθμιζόμενη ως προς την στάθμη αλλά και άν θα δίνει pre ή post απο preamp+eq, και με ground lift.

Είναι και η φύση του οργάνου τέτοια. Ο ενισχυτής μου έχει 2 προενισχυτές, 1 λάμπα κ 1 τρανσίστορ, και ένα τρίτο κανάλι που μπορώ να μιξάρω τους 2 μεταξύ τους σε οποιαδήποτε αναλογία. 100% tube > 100% FET.

Έχω επιπλέον δύο ξεχωριστούς ρυθμιζόμενους κομπρέσσορες, ( ρυθμίζω λόγο 3:1 ή 5:1, threshold και eq, το άν δηλαδή ο κομπρέσσορας όπως τον έχω ρυθμίσει θα αφορά όλο το εύρος των συχνοτήτων, ή θα δουλεύει προς τις χαμηλές ή προς τις ψηλές συχνότητες). Διαθέτει επίσης hi gain mode, για tube overdrive, και  "bright" switch χωριστό για το κάθε κανάλι-προενισχυτή. Έχουμε επίσης 2 γραφικά ελουαλάιζερ, ένα για κάθε προενισχυτή, με προεπιλογές on,off,mix mode. Όλα αυτά τα καλούδια τα έχω στην πεταλιέρα του ενισχυτή, για τους κιθαρίστες να πω οτι μοιάζει με του Mk IV, οπότε καταλαβαίνει κανείς για την ποικιλία των διαφορετικών ήχων που μπορεί κάποιος να έχει στα πόδια του.

Γι αυτόν τον λόγο προτιμώ να δίνω post απο το D.I. out άν και οι ηχολήπτες προτιμούν το pre γιατί δέν είναι όλοι σε θέση να αντιληφθούν οτι ΚΑΙ το μπάσο αλλάζει ήχο ανάλογα με το κομμάτι ή το στύλ παιξίματος  ;)

Αυτός είναι και ο λόγος που δέν παίζω με τα άλλα παιχνιδάκια μου αλλά μόνο με τον boogie πλέον, αλλά τώρα παίζω σε σκηνή που δέν παίζω σχεδόν καθόλου ελληνικη μουσική.

Στην περίπτωση πάντως που έπαιζα με Vamp, έδινα στον ηχολήπτη έξοδο με τα μοντέλα και τις καμπίνες τους κανονικά. Αυτός πάλι εννοείται οτι δέν άκουγε διαφορά, όχι γιατί δέν μπορούσε να ακούσει, αλλά γιατί ήταν πολύ απασχολημένος με τον κύριο που γαύγιζε μπροστά και του φταίγανε όλα...  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχει την επιλογη "Δεν στηριζομαι στον οιχωλειπτυ και φτιαχνω ΜΟΝΟΣ μου τον ηχο ΜΟΥ" ....(γιατι κανενας αλλος δεν ξερει καλυτερα τον ηχο μου απο εμενα)

Make me fries...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτός πάλι εννοείται οτι δέν άκουγε διαφορά, όχι γιατί δέν μπορούσε να ακούσει, αλλά γιατί ήταν πολύ απασχολημένος με τον κύριο που γαύγιζε μπροστά και του φταίγανε όλα...  ;)

;D ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποιαδήποτε μπάντα σέβεται τον ευατό της και κάνει αρκετά live θα πρέπει να έχει τον δικό της ηχολήπτη!

 

Από εκεί και πέρα αν ο ηχολήπτης είναι σωστός εξαρτάτε καθαρά απο εσένα και την σωστή επικοινωνία σου ώστε να καταφέρεις αυτό που θέλεις! Επίσης η αυτογνωσία, αίσθηση του που βρίσκεσαι και να το να φροντίσεις να ενημερώσεις για το τι ακριβώς χρειάζεται η μπάντα τουλάχιστον μια μέρα πριν είναι βασικά!

 

Τώρα αν ο ηχολήπτης είναι στόκος, φίλος του αφεντικού που δεν έχει ιδέα απλά νομίζει ότι κάνει κάτι και άλλες περιπτώσεις τρόμου τότε υπομονή!  ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ηχοληπτης ετσι κι αλλιως θα κανει αυτο που θελει (παντα μιλωντας για τον ηχο που θα βγαλει προς τα κατω) και ποτε δεν θα μαθεις τι ηχο εφτιαξε εκτος εαν εχεις wireless και κατεβεις κατω και ακουσεις την ωρα του λαιβ. Απο κει και περα, οσο καλυτερο ηχο του δωσει πρωτογενως η μπαντα, τοσο δυσκολοτερο θα ειναι γι αυτον να καταστρεψει τον ηχο της μπαντας λογω αγνοιας ή κουφαμαρας. Τωρα αν στη μπαντα οι κιθαρες εχουν θορυβο και ειναι τιγκα στα μπασσα, το μπασσο ειναι τιγκα στα μεσαια και ο πληκτρας παιζει με τρια χερια τη συμφωνικη της Βιεννης, το αποτελεσμα ειναι εκ των προτερων καταδικασμενο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου