dr.peters Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2010 ενδιαφεροντα οσα λες! σορυ που βγαινω οφτοπικ, αλλα τα παλια τα χρονια μας μαθαιναν πως τα βασικα χρωματα ειναι τρια! :) (πως φαινεται πως εισαι φυσικος και πως εγω εχω παρει μαθηματα ζωγραφικης. ;D) πανελιστας και ανταρτομαχητης.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2010 σορυ που βγαινω οφτοπικ, αλλα τα παλια τα χρονια μας μαθαιναν πως τα βασικα χρωματα ειναι τρια! :) Στο μάτι, στην εκτύπωση 4 (και 5 και 6 και 7...λεφτά να έχεις...) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
relayer Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2010 Είναι μεγάλη μαγκιά το perfect pitch... Αλλά όχι τόσο μεγάλη όσο το να μπορείς να σκαρφίζεσαι μελωδίες που κεντρίζουν το ενδιαφέρον των ακροατών και οδηγούν σε πολύ καλές συνθέσεις... Και φυσικά το perfect pitch μαθαίνεται (θα πρότεινα τη μέθοδο "dan lucas perfect pitch" που κατεβαίνει με το γνωστό τρόπο) με πολύ δουλειά βέβαια, ενώ η σύνθεση πολύ καλών τραγουδιών παραμένει ευτυχώς από τα λίγα προπύργια του "ή το'χεις ή δε το'χεις"... Και προτιμώ άπειρες φορές τη σύνθεση από οποιοδήποτε perfect pitch που στο φινάλε περισσότερο ποζεριλίκι είναι παρά ουσία... YouHaveToBeHappyWithWhatYouHaveToBeHappyWith Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2010 Και προτιμώ άπειρες φορές τη σύνθεση από οποιοδήποτε perfect pitch που στο φινάλε περισσότερο ποζεριλίκι είναι παρά ουσία... Εδώ θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Το να έχεις τέλειο αυτί από χάρισμα σημαίνει ότι έχεις ένα ανεκτίμητο όπλο, ως μουσικός. Οι μη έχοντες το χάρισμα θα χρειαστούν χρόνια ear training και πιθανότατα να μη φτάσουν ποτέ το επίπεδό σου. Τέλειο αυτί σημαίνει στην πράξη, έχω ευκολία στη μεταφορά μουσικών ιδεών από τον εγκέφαλο στο εκάστοτε όργανο, με την ίδια ευκολία που η σκέψη μου μετατρέπεται σε ομιλία. Γίνεται μια αυτόματη διαδικασία εν ολίγοις. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2010 Guru Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2010 Αμ δε... Μπορει στην θεωρία το απόλυτο αυτί να φαίνεται ώς το απόλυτο όπλο, αλλά σε κάθε παραφωνία, σε κάθε αλλαγή hz σε κάθε χορωδία στο τέλος τέλος, θα τρέμει ο κάτοχος! ;D Σοβαρά τώρα, σιγά που χρειάζεσαι απόλυτο αυτί για να: α. παίξεις με άλλους β. συντονιστείς με άλλους γ. συνθέσεις δ. πιείς καφε. Δε λέω, καλή φάση, αλλά ψιλοάχρηστο για μουσική μου φαίνεται. Στο κάτω κάτω όσοι έχουν σχετικό αυτί (και αυτο ΜΠΟΡΕΙΣ να το αποκτήσεις με ασκήσεις) θα λειτουργήσουν εξίσου καλά αν πουν το "παιδιά... από πού πάμε το κομμάτι? Απο ρε ύφεση ελλάσον; Τρελλοί είστε μωρέ!!!?" Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
relayer Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2010 Εδώ θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Το να έχεις τέλειο αυτί από χάρισμα σημαίνει ότι έχεις ένα ανεκτίμητο όπλο, ως μουσικός. Οι μη έχοντες το χάρισμα θα χρειαστούν χρόνια ear training και πιθανότατα να μη φτάσουν ποτέ το επίπεδό σου. Τέλειο αυτί σημαίνει στην πράξη, έχω ευκολία στη μεταφορά μουσικών ιδεών από τον εγκέφαλο στο εκάστοτε όργανο, με την ίδια ευκολία που η σκέψη μου μετατρέπεται σε ομιλία. Γίνεται μια αυτόματη διαδικασία εν ολίγοις. Εκτός από το ότι συμφωνώ με το Νικολα να σου πω απλά ότι οι περισσότεροι Perfect pitchers εκνευρίζονται και δυσκολεύονται να συντονιστούν με τους λοιπούς κοινούς θνητούς και το απόλυτο όπλο τους οδηγεί στην απόλυτη μουσική μοναξιά... YouHaveToBeHappyWithWhatYouHaveToBeHappyWith Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2010 Θυμάμαι να συζητάω περί απόλυτου και σχετικού αυτιού και να θυμάμαι ότι το απόλυτο έχει κάποια μειονεκτήματα διότι μπορεί να μπερδευτεί - ξεγελαστεί κάπως και τελικά το σχετικό συμφέρει εν τέλει περισσότερο. Έχω πάντως τη θεωρία πως η όλη ιστορία με το αυτί είναι εντελώς μνημονικό παιχνίδι. Δηλαδή όλοι μπορούμε να αναγνωρίσουμε ήχους, είναι στο χέρι μας να αποθηκεύσουμε αυτή την πληροφορία ώστε να τη μεταφράζουμε μετά αυτομάτως σε νότα με το που τη σκεφτόμαστε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2010 Νικόλα δε διαφωνώ, απλώς το βλέπω πιο σφαιρικά. Δηλαδή, τι χρειάζεται κάποιος για να είναι καλός μουσικός; Νομίζω είναι δύο πράγματα: 1. Ωραίες μουσικές ιδέες. Αυτό είναι ταλέντο. 2. Δυνατότητα μετάφρασης αυτών των ιδεών πάνω σε όργανο ή φωνή. Αυτό αποκτάται δια της τριβής με το όργανο και της εκπαίδευσης. Ε, ο τύπος με το perfect pitch, το δεύτερο, το έχει ήδη σχεδόν έτοιμο χωρίς πολλά πολλά. Δε σημαίνει βέβαια σε καμία περίπτωση ότι έχει και οποιαδήποτε σχέση με το πρώτο. Τώρα αν κάποιοι που έχουν το χάρισμα το χρησιμοποιούν και ή μόνο για φιγούρα δικό τους θέμα. Δεν παύει να είναι κάτι εξαιρετικά χρήσιμο και ουσιαστικό. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2010 Guru Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2010 1. Ίσως... αλλά ξέχασες ότι δεν πολύ πάω την έννοια του 'ταλέντου' (του θεϊκού χαρίσματος τέλος πάντων). αλλά τέλος πάντων... 2. Ο τύπος με το PP δεν θα είναι καλύτερος, τουλάχιστον όχι πολύ, γιατί η μεταφορά των ιδεών στο όργανο έχει να κάνει με την γνώση του οργάνου και της θεωρίας, και λίγο με το πόσο ακούει κανείς. Τώρα, ναι, για ένα βιολί μπορεί να βοηθήσεις κάπως, αλλά και πάλι, οι θέσεις είναι, και η λογική. Φυσικά για free jazz ο έχων απόλυτο αυτί θα τα πάει καλά, δεν αντιλέγω... Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 11 Μαΐου 2010 Παιδιά να διακόψω την ενδιαφέρουσα συζήτησή σας, για να επισημάνω ότι (σε πολλά posts παραπάνω τουλάχιστον) έχει μπερδευτεί το perfect με το relavive pitch. Υπάρχουν θεωρίες που λένε ότι σχεδόν όλα τα παιδιά γεννιούνται με perfect pitch αλλά το χάνουν στο δρόμο. Για να γίνεις άψογος μουσικός φτάνει και περισσεύει το relative pitch πάντως. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση