marathon Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 Ναι αν μιλάς για την κιθάρα της moog είναι πανάκριβη πραγματικά. Εγώ εννοώ συνδιασμό theremin με κανονική κιθάρα και τα πετάλια της. Δεν βλέπω πως θα πετύχεις αυτό το "ατελείωτο" sustain με μία κανονική κιθάρα (και έχοντας δοκιμάσει το ebow, ξέρω ότι δεν κάνει)...ενώ και στο Gr20, VG99 το έχεις για πλάκα... Μπορεί και να κάνω λάθος βέβαια... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ThePilgrim Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 Κοίτα με ένα sustainer γίνεται, αλλά δεν θέλω να επικεντρωθώ εκεί. Το θέμα είναι αν έχεις το κάτι παραπάνω στο exression αν συνδέσεις στην υποδοχή του πεταλιού για expression pedal το theremin. To αναφέρω και στο πρώτο post ....another day.....another corpse....another reason... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 ωραίο το αρχικό βιντεάκι, αλλά δεν βγαίνει κανένας καινουριος ήχος, αντίθετα κάνει αυτά που γίνονται ήδη (με expression pedals, kill wswitch κλπ). Η εμφάνιση παίζει για πολλούς ρόλο, αλλά για άλλους έχει συντριπτικα μεγαλυτερη σημασία το ηχητικό αποτέλεσμα. Θα πω και το άσχετό μου πάνω σε αυτό : ακόμα δεν έχω καταλάβει τι παριστάνουν οι κιθαρίστες με το δοξάρι του βιολιού. Το theremin είναι όργανο, όχι εφέ ούτε controller και δυστυχώς δέχεται κακοποίηση από τους "πειραματιστές" (ναι, οκ, είμαι σε αυτές τις μέρες του μήνα ;D). Το να κάνεις βζζζζζζζζζζζζζζζζιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιοοοοοοοοοοο και ήχους γάτας που την πατάει τρένο είναι λίγο χειρότερο από το να χρησιμοποιείς μια καλή ακουστική κιθάρα σαν τουμπερλέκι. Περί MIDI λύσεων : είναι άλλο το πρεστίζ του να χειριστείς ένα audio σήμα και να το κάνεις να ακούγεται σαν 8bit παιχνιδομηχανή και άλλο να έχεις έναν έτοιμο ήχο και να τον χρησιμοποιείς μουσικά (τροποποιώντας παραμέτρους που υπόκεινται στη μουσικολογία όπως ένταση, διάρκεια και μουσικό διάστημα) και άλλο να επεμβαίνεις ουσιαστικά (με υπαρκτούς περιορισμούς) στο αρμονικό περιεχόμενο ενός φυσικού οργανικού σήματος. Το σημαντικό στην παραπάνω πρόταση είναι οι περιορισμοί που επιβάλλονται από το audio σήμα : το αποτέλεσμα μιας σειράς εφέ που δρουν καταστροφικά στο σήμα της κιθάρας περιέχει το λεγόμενο "επιθυμητό λάθος", δηλαδή την αδυναμία επεξεργασίας σε τέτοιο βάθος ώστε το αποτέλεσμα να πείθει οτι προέκυψε από παίξιμο και όχι από γραμμές κώδικα. Εξάλλου προϋπάρχει το πρόβλημα των απειρων επιλογών στα midi. Αν έχω τη δυνατότητα να πάρω ήχο βιολιού άμεσα δεν θα μπω στη διαδικασία να τον μιμηθώ ατυχώς, ώστε τελικά να προκύψει μια κιθάρα με ενδιαφέρων ήχο, αλλά ένα κακό βιολί. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 Εξάλλου προϋπάρχει το πρόβλημα των απειρων επιλογών στα midi. Αυτό γιατί είναι πρόβλημα? Εκεί (έμμεσα) ήθελα να καταλήξω. Με το (οποιοδήποτε) Theremin, κάποτε οι δυνατότητες του να κάνεις "βζζζζζζζζζζζζζζζζιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιοοοοοοοοοοο και ήχους γάτας που την πατάει τρένο" τελειώνουν...άλλωστε πόσα κομμάτια μπορείς να φτιάξεις και να είσαι πρωτότυπος και όχι βαρετός? Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 Αυτό γιατί είναι πρόβλημα? Εκεί (έμμεσα) ήθελα να καταλήξω. είναι πρόβλημα που το έχουμε συζητήσει σε διάφορα θέματα : η πληθώρα επιλογών συχνά καταλήγει σε δημοσιογραφική περιέργεια για την τεχνολογία, παρά σαν μέσο μουσικής έκφρασης. Με το (οποιοδήποτε) Theremin, κάποτε οι δυνατότητες του να κάνεις "βζζζζζζζζζζζζζζζζιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιοοοοοοοοοοο και ήχους γάτας που την πατάει τρένο" τελειώνουν...άλλωστε πόσα κομμάτια μπορείς να φτιάξεις και να είσαι πρωτότυπος και όχι βαρετός? 'Οσα κομμάτια παίζει και η τρομπέτα : Το theremin είναι όργανο https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
akra2 Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 είναι πρόβλημα που το έχουμε συζητήσει σε διάφορα θέματα : η πληθώρα επιλογών συχνά καταλήγει σε δημοσιογραφική περιέργεια για την τεχνολογία, παρά σαν μέσο μουσικής έκφρασης. 'Οσα κομμάτια παίζει και η τρομπέτα : +1 συμφωνώ 100% σε όσα λες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Marble Field Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 Βασικά δεν είναι η εντύπωση αλλά η τάση για πειραματισμό. Ντάξει όλοι λίγο πολύ ξέρουμε τι κάνουν τα synth της roland, τα οποία δεν είναι και φτηνά έτσι? Το theremin απο την άλλη είναι πιο φτηνό. http://www.thomann.de/gr/moog_etherwave_plus_field_upgrade.htm Έχε υπ'όψην ότι το link που παραθέτεις αφορά μόνο σε ένα upgrade για το βασικό Etherwave και όχι στο όργανο αυτό καθ'αυτό. Εδώ η πραγματική τιμή: http://www.thomann.de/gr/moog_etherwave_theremin_plus.htm Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ThePilgrim Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 Έχε υπ'όψην ότι το link που παραθέτεις αφορά μόνο σε ένα upgrade για το βασικό Etherwave και όχι στο όργανο αυτό καθ'αυτό. Εδώ η πραγματική τιμή: http://www.thomann.de/gr/moog_etherwave_theremin_plus.htm Ωχ, πραγματικά!!!! Έτσι όπως το χουν στο thomann νόμιζα ήταν πιο φτηνή έκδοση.....ότι να ναι οι γερμανοι!! ....another day.....another corpse....another reason... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
skantzos Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 είναι πρόβλημα που το έχουμε συζητήσει σε διάφορα θέματα : η πληθώρα επιλογών συχνά καταλήγει σε δημοσιογραφική περιέργεια για την τεχνολογία, παρά σαν μέσο μουσικής έκφρασης. κατά την ταπεινή μου γνώμη (και το χουμε συζητήσει κι αυτό) το πρόβλημα είναι ότι τα samples και τα midi 90% των περιπτώσεων χρησιμοποιούνται ως υποκατάστατα-αντίγραφα. Δεν έχω πρόβλημα με τα ψηφιακά καθεαυτά (και πάντα υπάρχουν και αυτοί που χρησιμοποιούν την τεχνολογία δημιουργικά), αλλά προτιμώ ένα τρύπιο σαξόφωνο από ένα sample που παίζει ότι θα έπαιζε και ένα σαξόφωνο. "[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Μαΐου 2010 να μην παρεξηγηθώ : δεν είναι πρόβλημα ενός μηχανήματος το οτι δίνει απεριόριστες επιλογές . Απλά προσπαθώ να εξηγήσω γιατί πιστεύω οτι κάποιος συνεχίζει να ασχολείται με audio σήματα όταν επιζητά τέτοιους ήχους. :) https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση