Προς το περιεχόμενο

ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΟΥ!!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

aback καθολου καλα δε τα λες. Μα καθολου ομως.

Δεν ξερω κατα ποσο ισχυουν οσα λεει το παιδι που ανοιξε το θεμα, αλλα και στη μικρη περιπτωση που ισχυουν πρεπει να αναφερθει. Δεν με νοιαζει ουτε αν ειναι φιλος σου (το ιδιο ισχυει για οποιονδηποτε αλλον), αλλα σαν εμπορος εχει υποχρεωσεις. Σε ολα τα καταστηματα, παντα θα υπαρχουν και καποιοι ικανοποιημενοι. Οπως λες εσενα ειναι φιλος σου και δεν θα σου φεροταν ετσι. Ειδικα αν του σκας δεκαχιλιαρα. Δεν ξερεις τι ισχυει για το αλλο παλικαρι.

 

Μα και η φεγυρα να μην ειναι γειωμενη σωστα ρε παιδια, δεν ειναι υποχρεωση του καταστηματαρχη η του αντιπροσωπου να στην φτιαξει? Και μια χορδη να ηταν σπασμενη που λεει ο λογος δεν θα πρεπε να στην αντικαταστησει?

 

Φιλε δεν ξερω για σενα αλλα εγω οταν σκαω 1Κ θελω να παιρνω αυτο που πληρωσα ακριβως οπως πρεπει να ειναι. Ο καταστηματαρχης δεν ειναι κολλητος μου να λεω δε βαριεσαι. Ειναι επαγγελματιας και σαν τετοιος πρεπει να συμπεριφερεται.

 

Αν πας σε μια καφετερια και ζητησεις φραπε γλυκο και σου φερει σκετο, θα σκεφτεις δε βαριεσαι θα ριξω 2 κουταλιες ζαχαρη η θα πεις σε παρακαλω αλλαξε μου τον?

Sickly-sweet, pink, and not for everybody

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 67
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

 

 

Μα και η φεγυρα να μην ειναι γειωμενη σωστα ρε παιδια, δεν ειναι υποχρεωση του καταστηματαρχη η του αντιπροσωπου να στην φτιαξει? Και μια χορδη να ηταν σπασμενη που λεει ο λογος δεν θα πρεπε να στην αντικαταστησει?

 

Φιλε δεν ξερω για σενα αλλα εγω οταν σκαω 1Κ θελω να παιρνω αυτο που πληρωσα ακριβως οπως πρεπει να ειναι. Ο καταστηματαρχης δεν ειναι κολλητος μου να λεω δε βαριεσαι. Ειναι επαγγελματιας και σαν τετοιος πρεπει να συμπεριφερεται.

 

Αν πας σε μια καφετερια και ζητησεις φραπε γλυκο και σου φερει σκετο, θα σκεφτεις δε βαριεσαι θα ριξω 2 κουταλιες ζαχαρη η θα πεις σε παρακαλω αλλαξε μου τον?

 

 

Δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισοτερο

.o. /o. /o\ <o\ <o> \o/ εεεεε μακαρένα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδιά, τί έγινε;;; προσπαθεί ο σούπερφανκ εδώ και πόσα πόστ να τελειώσει το θέμα, έχει δώσει άπειρες λύσεις και βγαίνουν κάποιοι σαν τις πονεμένες χήρες που τους πιάσανε τον κώλο την ώρα του μνημόσυνου και βρίζουν θεούς και δαίμονες. έλεος. είμαστε πολλοί και κρυμμένοι καλά πίσω από την ανωνυμία και την αιγίδα του νοιζ. είναι ένας και επώνυμος με τη βιτρίνα του. εάν σας ξηγήθηκε σκάρτα, παύει να είναι στις άμεσες επιλογές σας και τελειώνει εκεί το θέμα. αυτό το ξεφτιλίκι του να βγαίνει η "κάθε χήρα" από δω μέσα και να κράζει τον καγμάκη - άλλος για 1300, άλλος για 515 και πάει λέγοντας - έχει υπερβεί τα όρια της δυσφήμισης. λαμπίρη και βάλε, πάει το πράγμα. δηλαδή εμείς που έχουμε ακουμπήσει 10.000 και δεν έχουμε παράπονο, ή μάλλον έχουμε διαπιστώσει και τέτοιου είδους συμπεριφορές ενίοτε - γιατί άνθρωπος είναι κι αυτός με τα ελλατώματά του- και έχουμε και μεις μικρά παραπονάκια τί πρέπει να κάνουμε;;;

ας τελειώνει εδώ η ιστορία με τον καγμάκη όχι γιατί -ναι-είναι φίλος, απλά γιατί δεν έχει κανένα νόημα και αξία στην ουσία του προβλήματος του μπασίστα με το καλώδιο. αυτά...

 

 

το να εκφραζει καποιος το προβλημα του κ την κακη αντιμετωπιση που μπορει να εισεπραξε  εσυ το θεωρεις δυσφημιση για το εκαστοτε μαγαζι...

αν ειναι ετσι στο φορουμ κατα την εγγραφη θα πρεπει να βαζουμε πεδιο για τον αριθμο ταυτοτητας και επειτα απο εξακριβωση των στοιχειων θα πρεπει να ενεργοποιηται ο λογαριασμος.. μα τι λες τωρα...?

δεν το ξερα οτι οταν εχω προβλημα με ενα μαγαζι πρεπει να καταθετω και την φορολογικη ενημερωτητα. εσυ βγαινεις λιγο καρτα λεγοντας οτι εισαι φιλος και κανεις γαργαρα τα παραπονα που μπορει να εχεις απο την εξυπηρετηση του καγμακη.

και φιλε μου δεν ειναι ενας κ 2 αυτοι που εχουν παραπονα κ κατι να καταλογησουν στο συγκεκριμενο. καλος γνωστος μαστορας αλλα εχουν ακουστει κ ιστοριες οτι τα δινει αλλου για σερβις οταν πεφτει πολυ δουλεια...(αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια).

και ασε τις χηρες γιατι κλαινε οι χηρες κλαινε κ οι παντρεμενες στο συγκεκριμενο τοπικ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικα το δικιο του ο ανθρωπος το βρηκε?  ??? ::)γιατι εχει ανοιξει ενας θεματαρος να με το συμπαθειο..περι μαγαζιων..καταναλωτων..

 

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλ.το ηθικό δίδαγμα είναι?

 

1.Πρίν από κάθε αγορά δεν πάμε στο μαγαζί πρωινές ώρες 9-10:20! >:(

(το προσωπικό μπορεί να μήν κοιμήθηκε "καλά" ή δεν έχει πιεί τον καφέ του!)

2.Δέν πάμε λίγο πριν το κλείσιμο (το προσωπικό θα θέλει να πάει για ξεκούραση!) >:(

κ έτσι δεν θα μπορούμε να τεστάρουμε(αφού δεν έχουμε την απαιτούμενη ώρα)

ή να ρωτήσουμε πληροφορίες για την αγορά μας.  ;)

3.Αφού έχουμε κάνει την κιθαρότσαρκα-μπασότσαρκα-ενισχυτότσαρκα-πεταλότσαρκα κτλ. κ δούμε ότι κάτι μας αρέσει δέν το πέρνουμε εκείνη την ώρα αλλά πάμε για μιά φράπα...το καλο σκεφτόμαστε κ αποφασίζουμε το ΝΑΙ η ΟΧΙ.

4.Το μαγαζί είναι εκεί κ μας περιμένει...μήν βιαζόμαστε σε τέτοια θέματα γιατί το πληρώνουμε ακριβά...μερικές φορές κ δεν πέρνουμε γουρούνι στο σακί ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδιά, τί έγινε;;; προσπαθεί ο σούπερφανκ εδώ και πόσα πόστ να τελειώσει το θέμα, έχει δώσει άπειρες λύσεις και βγαίνουν κάποιοι σαν τις πονεμένες χήρες που τους πιάσανε τον κώλο την ώρα του μνημόσυνου και βρίζουν θεούς και δαίμονες. έλεος. είμαστε πολλοί και κρυμμένοι καλά πίσω από την ανωνυμία και την αιγίδα του νοιζ. είναι ένας και επώνυμος με τη βιτρίνα του. εάν σας ξηγήθηκε σκάρτα, παύει να είναι στις άμεσες επιλογές σας και τελειώνει εκεί το θέμα. αυτό το ξεφτιλίκι του να βγαίνει η "κάθε χήρα" από δω μέσα και να κράζει τον καγμάκη - άλλος για 1300, άλλος για 515 και πάει λέγοντας - έχει υπερβεί τα όρια της δυσφήμισης. λαμπίρη και βάλε, πάει το πράγμα. δηλαδή εμείς που έχουμε ακουμπήσει 10.000 και δεν έχουμε παράπονο, ή μάλλον έχουμε διαπιστώσει και τέτοιου είδους συμπεριφορές ενίοτε - γιατί άνθρωπος είναι κι αυτός με τα ελλατώματά του- και έχουμε και μεις μικρά παραπονάκια τί πρέπει να κάνουμε;;;

ας τελειώνει εδώ η ιστορία με τον καγμάκη όχι γιατί -ναι-είναι φίλος, απλά γιατί δεν έχει κανένα νόημα και αξία στην ουσία του προβλήματος του μπασίστα με το καλώδιο. αυτά...

 

Να και οι καλοθελητες!!!!

Μεγαλε τι εγινε? σου θιξαμε το κολληταρι? Οπως ειπαν και καποιοι αλλοι, τα ανθρωπινα ελαττωματακια (και τα παραπονακια) τα κανουμε γαργαρα στους φιλους μας, και οχι στους "επαγγελματιες" στους οποιους χωνουμε τα ωραια μας λεφτακια.

 

Δεν υπαρχει καπνος χωρις φωτια, και επιπλεον εγω τουλαχιστον δεν εχω απολυτως κανενα συμφερον να θαβω τα ελληνικα μαγαζια (τα περισσοτερα). Ισα ισα θα προτιμουσα να ηταν σε αντιστοιχο επιπεδο με τα ξενα, ωστε να μην σπαω τα @@@@ μου με ιντερνετ, paypal, tracking numbers, feedback κλπ

 

Τι μας λες τωρα? Ξεφτιλικι ειναι η συμπεριφορα του "Καγμακη" (και του καθε "Καγμακη"- δεν εχω κανενα προσωπικο με κανενα). Τα αλλα περι "Λαμπιρη" και "χηρων" που κλαινε στα επιστρεφω. Οταν σε αντιμετωπιζουν σα μαλακα ολοι οι πονηροι μαγαζατορες, ειτε τους δινεις 10 ειτε 10000 ευρω, τοτε δεν εχει ουτε φιλιες ουτε τιποτα. Τοτε βγαινεις τους κραζεις στα φορουμ και το λες και σε ολους τους γνωστους σου.

 

Τελος

Ευχαριστως ναι, αλλα....ΟΧΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Βρε παιδιά...

 

Φτάνει πιά. Εντάξει, τα είπατε, τα κράξατε, μακάρι να βρεθεί το δίκιο του ΟΠ και εκεί τελειώνει το θέμα. Τα προσωπικά να λείπουν. Είναι κρίμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Η λύση στο πρόβλημα που τέθηκε έχει δοθεί:

Ανακεφαλαιώνοντας.........

 

α) Εάν υπάρχει πραγματικό πρόβλημα (δηλ. γείωσης) και όχι ο συνήθης μονοπηνιακός θόρυβος τότε

    α1) Κακώς δεν στο έφτιαξε ο Καγμάκης εφόσον αγόρασες το μπάσο από εκεί

    και εφόσον δεν το έχεις στείλει ακόμα στον αντιπρόσωπο.....

    α2) Δώσε το σε κάποιον που γνωρίζει και θα βρει την ρίζα του προβλήματος και θα το διορθώσει σχετικά εύκολα και πάμφθηνα (και με απόδειξη). Ταυτόχρονα στέλνεις εγγράφως τα παράπονά σου στον εισαγωγέα αλλά και στον distributor.

 

β) Εάν δεν υπάρχει πραγματικό πρόβλημα και είναι ο συνήθης μονοπηνιακός θόρυβος (ο οποίος προφανώς σε στεναχωρεί πολύ) τότε:

    β1) Κακώς ψέγεις καταστήματα και ζητάς δημόσια συγγνώμη

    β2) Και είτε

          β2.1) Προχωράς σε shielding των μαγνητών

          β2.2) Βάζεις noiseless μαγνήτες

          β2.3) Αλλάζεις μπάσο

 

Για τα παραπέρα... Καλό είναι να καταγγέλλουμε όταν υπάρχει πραγματικός και τεκμηριωμένος λόγος.

Μέχρι στιγμής διακρίνω από μερικούς μια διάθεση "θα βγω στα κανάλια να τα πω", μιας κι εδώ φαίνεται ευκολότερο "αφού δεν πρόκειται να με κυνηγήσει κανείς". Και επαναλαμβάνω:

 

Οπως λένε και οι Κανονισμοί, το σωστό είναι να μην κάνουμε ανώνυμες καταγγελίες.

Πρέπει να υπάρχει μια δίκαιη ισορροπία για ευνόητους λόγους αλλά και να ξέρουμε πως γράφοντας εδώ, δημοσιεύουμε κάτι που μπορεί και να θεωρηθεί συκοφαντική δυσφήμιση.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου