pan12 Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 γιατί να το δοκιμάσει? εγώ πχ. μπορεί να έχω κινητικά προβλήματα και να μένω στη Κωλοπετινίτσα και να έχω στείλει πχ. το πατέρα μου να πάρει ένα μπάσσο... ή μπορεί επειδή είμαι χαζοχαρούμενος να μην γουστάρω να δοκιμάζω και να μου πουλάνε ότι νάναι... Ο «ΝΟΜΟΣ 2251/1994 ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ» μεταξύ των άλλων αναφέρει β) Προμηθευτής είναι κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που, κατά την άσκηση της επαγγελματικής ή επιχειρηματικής του δραστηριότητας, προμηθεύει προϊόντα ή παρέχει υπηρεσίες στον καταναλωτή. Προμηθευτής είναι και ο διαφημιζόμενος. Προμηθευτής είναι επίσης και ο παραγωγός ως προς την ευθύνη του για ελαττωματικά προϊόντα. 5. Κατά την ερμηνεία των γενικών όρων συναλλαγών λαμβάνεται υπόψη η ανάγκη προστασίας του καταναλωτικού κοινού. Γενικοί όροι συναλλαγών που διατυπώθηκαν μονομερώς από τον προμηθευτή ή από τρίτο για λογαριασμό του προμηθευτή, σε περίπτωση αμφιβολίας ερμηνεύονται υπέρ του καταναλωτή Εγώ ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ θα πήγαινα με το δικηγόρο μου και θα έπαιρνα τα λεφτά μου πίσω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
metalmike Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 Υameth εχεις δικιο πως καλο ειναι να κρατας καπως πιο ουδετερη σταση σε αυτα μεχρι να αποκαλυφθει η αληθεια αλλα οπως ειπε και ο φιλος pan12 ο Καγμακης ειναι γνωστος για κατι τετοια "στραβα". Οσο λοιπον λαθος ειναι αυτο που εκανα εγω τοσο λαθος ειναι και ο SF να τα ριχνει τοσο ασχημα και αστηρικτα οπως ειπες στο παλικαρι που ειπε το προβλημα του. Και ναι καμια φορα, μπορει να εχεις αγορασει κατι και απο τον ενθουσιασμο σου να μην παρατηρησεις εκεινη τη στιγμη κατι στραβο αλλα να το καταλαβεις μετα, αυτο ειναι ανθρωπινο, ανθρωπινο δεν ειναι το να μη σου φτιαχνουν το προβλημα απο το μαγαζι που το αγορασες το προιον. Και στην τελικη ας υποθεσουμε πως εγινε ετσι, πως δεν το δοκιμασε καν, δεν θα επρεπε το καταστημα να τον βοηθησει και να φτιαξει το προβλημα; Oποτε ναι μεν χαζομαρα του να αγορασεις χωρις να δοκιμασεις αλλα και το καταστημα δεν παει πισω...στην τελικη ζημιωμενος βγαινεις εσυ (και δαρμενος γιατι τ'ακους κιολας οταν λες το προβλημα σου ::))...εξαλλου ο πελατης εχει παντα δικιο ;) http://www.facebook.com/dreambleedofficial Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 ο Καγμακης ειναι γνωστος για κατι τετοια "στραβα" γνωστος σε ΠΟΙΟΝ? Σε εσενα? Γιατι εγω δεν ειχα ΠΟΤΕ προβλημα μαζι του και η εξυπηρετηση του ηταν παντα υποδειγματικη. Εν πασει περιπτωσει και προβλημα στη γειωση να εχει το μπασο ειναι κατι που φτιαχνεται μεσα σε ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ,και παρα πολυ ευκολα και εστω και αν του "αρνηθηκαν" να το φτιαξουν επρεπε να το ειχε φτιαξει μονος του μια και παιζει σοβαρα και ζωντανα,λυπαμαι αλλα δεν μπορω να αντιμετωπισω σοβαρα καποιο ατομο που επι...17 live παιζει με χαλασμενο μπασο.. Μπορει και να κανω λαθος... ::) Παντως απο περιεργεια τηλεφωνησα και εγω στον Στολλα και ....το σηκωσαν στο 4ο χτυπημα..... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hwept Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 Απο την ημερα που το πήρα διαπίστωσα οτι υπαρχει προβλημα με την γείωση του μπάσσου. Ετσι λοίπον το άνεφερα στους πώλητες και αυτοι κανοντας τους κουκους μου ειπαν οτι δεν ακούνε τιποτα. Οκ λεω ελα που στις προβες δεν εμπαινε το καρφι μεσα τζτζτζτζτζτ...καλα λεω και το παω μετα απο ενα μηνα ξανα για το δώρεαν service και του λέω,(αφου ειχε προηγηθει ολοκληρο θεμα στο forum toy noise) οτι το μπασσο εχει προβλημα καντε το γιατι θα κανω ενα τουρ με την μπαντα και θα γινω ρεζιλί. Παώ να το πάρω και εμεσως πλην σαφως μου λενε οτι το προβλημα εμεις δεν το αναλαμβάνουμε φευγω τσατισμενος. λοιπον Ελληναρες..... Και μετα κλαιγονται γιατι παιρνουμε απο το Θωμα (αφου εχουν δεχτει μετα απο 200 παζαρια και παρακαλια να "σκοτωσουν" την τιμη 1 ευρω πανω απο Θωμαν). Ο οποιος Θωμαν σου δινει τα λεφτα πισω αν το επιστερεψεις χωρις να σου ζητησει το λογο. Και στον οποιο λυνεις προβληματα με ενα απλο μεηλ. Υ.Γ. το ποστ αυτο ειναι ενα γενικο παραληρημα που αφορα οχι αυτη την περιπτωση αλλα το 95% τοις εκατο των συναλλαγων με Ελληνικα και Γερμανικα/διεθνη μαγαζια. Το υπολοιπο 5% ειναι στατιστικα ασημαντο για να το συζηταμε Ευχαριστως ναι, αλλα....ΟΧΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 Guru Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 Δυό τρείς σκέψεις... 1. Δε μπορεί κανείς πάντα να δοκιμάζει τα προϊόντα που αγοράζει. Ειδικά αν είναι κάτι που μπορεί να έρχετε απο εξωτερικό. ΠΧ. αγόρασα από Αθηναϊκό μαγαζί μικρόφωνο και προενισχυτή, και άλλα. Όλα του ήρθαν από Αμερική. Εξαιρετικός άνθρωπος ΚΑΝΕΝΑ παράπονο. Μιλάμε για γύρω στις 6,000 ευρώ σύνολο. Τα πακέτα τα άνοιξε ο άνθρωπος μπροστά μου, και είδαμε ότι είναι όλα μέσα! Αλλά δεν τα δοκίμασα και εκεί (άλλωστε πώς να τα δοκιμάσω;... δεν είναι δα και εύκολο). Αν μου έβγαζε κάποιο πρόβλημα δε θα έπρεπε να το κοιτάξει ο ίδιος, καταρχήν και μετά στην εταιρία; 2. Δεν υπάρχει εγγύηση σε ΟΛΑ τα προϊόντα; Ο ΟΠ έχει το μπάσσο 3 μήνες. Σιγά που δεν τον καλύπτει η εγγύηση. 3. Η συμπεριφορά του μαγαζιού (χωρίς να είμαι μπροστά) είναι απαράδεκτη. Όχι μόνο ο ΟΠ αγόρασε ένα προϊόν 1300 ευρώ (που είναι κάποια λεφτά, δεν είναι πένες), όχι μόνο στην αρχή αρνήθηκα ότι υπάρχει πρόβλημα, αλλά μετά του είπαν ότι δεν το αναλαμβάνουν! 4. Για το Στόλλα απλά φαντάζομαι ότι είναι συγκυρία... 5. Τα μαγαζιά ούτε που τα ξέρω, ούτε έχω ψωνίσει ποτέ (Στόλλα και Καγμάκη). Δηλαδή, αγοράζουμε ένα ΑΚΡΙΒΟ προϊόν και εκεί τελειώνει το θέμα; Ουδέν λάθος αναγνωρίζεται μετά από την απομάκρινση απ'το ταμείο; Πάμε καλά και το συζητάμε κι όλας; Εγγύηση, καλή πίστη, το δίκιο του πελάτη όλα πάνε στο βρόντο... Όλα αυτά με την προϋπόθεση οτι ΥΠΑΡΧΕΙ πράγματι πρόβλημα, γιατί φαίνεται ότι οι απόψεις διαφέρουν επ'αυτού! ;) Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pan12 Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 γνωστος σε ΠΟΙΟΝ? Σε εσενα? Γιατι εγω δεν ειχα ΠΟΤΕ προβλημα μαζι του και η εξυπηρετηση του ηταν παντα υποδειγματικη. ναι SF ...αναφέρω κάτι και αυτό δεσμευει τον εαυτό μου και μόνο... ναι ... ακριβώς σε εμένα κατ’ επανάληψη πριν από πολλά πολλά χρόνια ... και για αυτό το λόγο δεν έχω κάμία σχέση με το συγκεκριμένο μαγαζί............. επίσης αν το σχόλιο μου για το Καγμάκη θεωρειται μη αποδεκτό μπορεί όποιος μοντ θέλει να το κάνει εντιτ.... επίσης ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ διαφορετική είναι η αντιμετώπιση των περισσοτέρων όταν απέναντι τους έχουν έναν Επαγγελματία του χώρου και διαφορετική όταν έχουν το κάθε ψιλοάσχετο πιτσιρικά .... αυτό όμως δε καλύπτει κάποιον από πουθενά να πασσάρει σαβούρα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hitman Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 Υ.Γ. το ποστ αυτο ειναι ενα γενικο παραληρημα που αφορα οχι αυτη την περιπτωση αλλα το 95% τοις εκατο των συναλλαγων με Ελληνικα και Γερμανικα/διεθνη μαγαζια. Το υπολοιπο 5% ειναι στατιστικα ασημαντο για να το συζηταμε Και ο Thomann είναι ένα από τα εκατοντάδες μουσικά καταστήματα που έχει η Γερμανία. Γιατί τον συζητάμε? ;) Shoot him again. His soul is still dancing... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sinios Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 Εν πασει περιπτωσει και προβλημα στη γειωση να εχει το μπασο ειναι κατι που φτιαχνεται μεσα σε ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ, Έπρεπε να το κάνουν οι ίδιοι απο την στιγμή που ήταν 1 λεπτό δουλειά... Απο την στιγμή που αγοράζω κάτι γιατί να το κάνω μόνος μου?(Αυτή είναι η μία πλευρά) Η άλλη πλευρά είναι να το κάνω μόνος μου φυσικά! Αλλά έτσι χάνεται η εμπιστοσύνη κ η φήμη του μαγαζιού το οποίο αγοράζεις κάτι ;) http://www.myspace.com/amartoloikyrhkes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
smokemachine Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 γνωστος σε ΠΟΙΟΝ? Σε εσενα? Γιατι εγω δεν ειχα ΠΟΤΕ προβλημα μαζι του και η εξυπηρετηση του ηταν παντα υποδειγματικη. Εν πασει περιπτωσει και προβλημα στη γειωση να εχει το μπασο ειναι κατι που φτιαχνεται μεσα σε ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ,και παρα πολυ ευκολα και εστω και αν του "αρνηθηκαν" να το φτιαξουν επρεπε να το ειχε φτιαξει μονος του μια και παιζει σοβαρα και ζωντανα,λυπαμαι αλλα δεν μπορω να αντιμετωπισω σοβαρα καποιο ατομο που επι...17 live παιζει με χαλασμενο μπασο.. Μπορει και να κανω λαθος... ::) Παντως απο περιεργεια τηλεφωνησα και εγω στον Στολλα και ....το σηκωσαν στο 4ο χτυπημα..... Πρωφανος καποιοι το φησαν το παραδακι και δεν μπορουν να καταλαβουν οτι το να γεννησω 200 ευρω και να φτιαξω το καινουργιο μου μπασσο ειναι αδυνατον. Και στην τελικη θα παλεψω για αυτα που μουν. http://myspace.com/sevensinsmotel Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
georgekz750 Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Απριλίου 2010 Παντως για το φτωχο μυαλο μου ειναι καπως αντιφατικο απο τη μια καποια ελληνικα καταστηματα να χρειαζονται πελατες για να επιβιωσουν, και απ την αλλη να δειχνουν συμπεριφορα του στυλ "μετα την απομακρυνση απ το ταμειο αντιο" ενω ο απροσωπος ευρωπαικος υπερμαγαζατορας να σου δινει δυνατοτητα επιστροφης ακομα και χωρις ουσιαστικο λογο-προβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση