Προς το περιεχόμενο

Θέμα για παιχνίδι (αγχωτικό) για έγχορδα


Nikolas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Με αγχωσες κυριολεκτικα.

Πανω στην πρωτη απογευματικη γουλια Νικόλα !

Στην ρε είναι ειπε ο Οντιο Κωστας? Περισσοτερες τονικοτητες ακουσα ταυτοχρονως.Εκει αγχωθηκα !

Δεν ξυπνησα καλα.....αλλα διαβαζω και αλλα βλεπω..συγχωρήστε με.

 

 

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κι εμενα μου αρεσε Νικολα.

Ασχολεισαι με κατι που μου αρεσει πολυ ! η δημιουργια μουσικης που ντυνει την εικονα.

 

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Καθόλου αγχωτικό, ίσα ίσα που έχει κάποια catchy στοιχεία σε φάσεις...!

 

Πολύ ωραίο! Αν και μου φαίνεται ότι κάτι του λείπει (από άποψη ηχοχρώματος) για να "δείξει". Δεν μπορώ να το εντοπίσω όμως...

Ομολογώ ότι μάλλον έχεις δίκιο. Αν και τα επιμεινω ότι είναι αρκετά αγχωτικό και δημιουργεί ένταση, αλλά βέβαια στο 2ο μισό. Και, ναι, έχει κάποια catchy στοιχεια...

 

Για το ηχόχρωμα που λες, μάλλον έχεις δίκιο και πάλι, αλλά είπα να χρησιμοποιήσω μόνο έγχορδα, και να αποφύγω pizz, κλπ οπότε απο ηχόχρωμα είναι λίγο μουντο...

 

Με αγχωσες κυριολεκτικα.

Πανω στην πρωτη απογευματικη γουλια Νικόλα !

Στην ρε είναι ειπε ο Οντιο Κωστας? Περισσοτερες τονικοτητες ακουσα ταυτοχρονως.Εκει αγχωθηκα !

εμ... που πας και πίνεις καφέ; Εγώ γαλατάκι με ΗΕΜΟ μόνο! ;D Kαι προφανώς δεν είναι "στη ρε"... ;)

 

ξεκίνα συνεργασία με square enix κ περιμένω να ακούσω δουλειά σου στο final fantasy 14 ^__^

Με κολακεύεις... (σιγά, σιγά. Για την ώρα μικρές εταιρίες... ;D) LOL

 

επι τι ευκαιρία, εντάξει, προφανώς τρελλα θα ήταν να δουλευά σε ΑΑΑ (triple A) παιχνίδι, αλλά το ξέρω ότι είναι πολύ δύσκολο. Και εδώ που είμαι ευχαριστημένος είμαι... (και το οσκαρ δε θα μου κακόπεφτε! ;D ;D ;D)

 

Haris, blue: Thanks! ^_^

 

Korgious: Το συγκεκριμένο, και γενικά τα πιο πολλά (εμπορικά) που δουλεύω δεν είναι "ακριβώς" ντύνω εικόνα, αφού έχουν το στοιχείο του interactivity (διαδραστικότητα), και είναι παιχνίδια. Η διαδικασία δεν είναι "ακριβώς" ίδια, αν και υπάρχουν αρκετά κοινά στοιχεία, ομολογώ. Αυτό το λέω, γιατί είναι επιλογή μου να μην σκοράρω ταινίες (αν και, εντάξει, δε θα πω και όχι...  :P), κάτι το οποίο πριν 4-5 χρόνια μπέρδευε την οικογένιά μου και γνωστούς και φίλους: "Μουσική για ταινίες; Οχι για παιχνίδια! Μα γιατί όχι για ταινίες, γράφουν μουσική στα παιχνίδια;" κοκ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νικολα...καταλαβα πολυ πριν απαντησεις το θεμα των απαιτησεων σε τετοια εγχειρηματα. Εισαι κατατοπιστικος. Καλημερα φιλε μου!

 

www.sonicspace.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Σε "συ" είπα ............  ;D

Εγώ νόμιζα ότι το έπιασες από την πρώτη. Το κομμάτι είναι σε ΡΕΣΙ ματζορομίνορο! ;D

 

Eύη: Θενξ!

 

Κοργιους: Και πάλι ευχαριστώ! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου