hwept Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Όντας μαθητής τρίτης λυκείου (θέωρας + 5ο πεδίο-αρχαία, λατινικά, ιστορία, λογοτεχνία εκθεση μαθηματικά και οικονομία) έχω να πω τα εξής: Η ελληνική παιδεία είναι παροχέας απίστευτα "παροδικών" γνώσεων. Μαθαίνουμε, στην θεωρητική, αρχαία ελληνική γραμματική και συντακτικό και παρόλαυτα δεν μπορούμε να συντάξουμε στα νέα ένα κείμενο με στοιχειώδης δομή και με συνεχής νοηματική ροή. Γιαυτό και βλέπουμε η μεγάλη πλειονότητα των μαθητών στις πανελλήνιες να γράφη 15-17 στα αρχαία και 10-13 στην έκθεση, απαράδεκτο. Όσο για τα μαθηματικά της τεχνολογικής και της θετικής, δεν διαφωνώ οτι κάνουμε ολοκληρώματα και ανάλυση αλλα πόσοι μαθητές τα καταλαβαίνουν? (τα 2/3 των μαθητών στισ πανελλήνιες γραφουν βαθμούς στην βάση και κάτω..) Το ζήτημα είναι ότι το εξεταστικοκεντρικό σύστημα της παιδείας δεν πρόκειται ποτέ να καλλιεργήσει μαθητές. Τα σχολεία αντι να γίνουν καλύτερα (οι καθηγητές εννοω γιατι απο υποδομή.... hasta na pane) κατηγορούν τα φροντιστήρια, τα φροντηστήρια κατηγορούν τα σχολεία και ο μαθητής είναι στη μέση και προσπαθεί να ανταπεξέλθει και να γράψει καλά για να περάσει σε μια σχολή με όσο το δυνατόν υψηλότερη βάση (και βέβαια το τι θέλει ο μαθητής δεν έχει σημασία, είναι ανώριμος και δεν ξέρει το καλό του και έτσι διαλέγουν οι γονείς και το φροντιστήριο την σχολή) Επισης οι Ελληνες μαθητές είναι ,με βάση στατιστικές, τελευταίοι στην Ευρώπη στην κατανόηση γραπτου κειμένου... ::) Με πρώτη την Σουηδία... ΥΓ: τα υπόλοιπα δεν ξέρω σε τι αναφέρονται, ούτε έχω διαβάσει το προηγούμενο θρεντ. Μήπως να ξανασκεφτόσουν την τεχνολογική κατεύθυνση? Αστειεύομαι φυσικά :) Ευχαριστως ναι, αλλα....ΟΧΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Θα ειχε ενδιαφερον πάντως η εξης παραμετρος: πόσοι απο τους φοιτητές που αποφάσισαν να κανουν προπτυχιακες σπουδες στο εξωτερικο, το επραξαν αγνοώντας παντελως το ημεδαπο συστημα ανωτατης εκπαιδευσης και ποσοι κατεφυγαν εκει αποτυγχανοντας να εισαχθουν εδω. Ποιό συμπέρασμα θες να βγάλεις από αυτό; Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Guru Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Θα ειχε ενδιαφερον πάντως η εξης παραμετρος: πόσοι απο τους φοιτητές που αποφάσισαν να κανουν προπτυχιακες σπουδες στο εξωτερικο, το επραξαν αγνοώντας παντελως το ημεδαπο συστημα ανωτατης εκπαιδευσης και ποσοι κατεφυγαν εκει αποτυγχανοντας να εισαχθουν εδω.Για να απαντήσω και στον Ιάσωνα, μάλλον θες να δεις αν η επιλογή του εξωτερικού είναι πραγματική επιλογή ή λύση ανάγκης (το παιδί δεν μπήκε δέυτερη φορά... ας τον στείλουμε έξω, να σπουδάσει). Εγώ πήγα έξω γιατί δεν ήθελα το Ελλάντα, πάντως! ;) Και με βάζω μεσα γιατί ΔΕΝ έκανα ποτέ ΠΡΟπτυχιακά. Μόνο ΜΕΤΑπτυχιακά και διδακτορικό. Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Michelle Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 να γράφη Πριν πείτε κάτι για να κοροϊδέψετε κάποιον ξανασκεφτείτε το :) Αυτό δεν είναι λάθος, απλά τύπος καθαρεύουσας [προέρχεται απο την υποτακτική των αρχαίων] τον οποίο τον έχω δει τόσες πολλές φορές σε Βιζυηνό και Παπαδιαμάντη που τον χρησιμοποιώ και εγώ κατά λάθος μερικές φορές... Το άλλο θέμα βιασύνης και απολογούμαι, αλλά όπως ξαναείπα μην πιάνεστε από μια λέξη σε 25 σειρές κειμένου, υπάρχουν άλλοι χειρότεροι απο μένα... I got some, if you need it... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
freerock1974 Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Μπορει βεβαια το θεμα να ξεκινησε και να συνεχιζει(καλως βεβαια)με τον ορο ''παιδεια'' συσχετιζομενο μονο με το Λυκειο κ το Πανεπιστημιο,αλλα κυριοι...η δημοσια τουλαχιστον παιδεια,ξεκιναει απ οταν το παιδι ειναι 5 χρονων(ας αφησω την προπαιδεία). Επειδη τυχαινει να εχω αμεση σχεση με το αντικειμενο,θα σας πω οτι ενα εκπαιδευτικο συστημα που αντιμετωπιζει τις εκπαιδευτικες βαθμιδες ως αποσπασματικες χωρις συνεχεια και προγραμματισμο,ειναι καταδικασμενο να αποτυχει και αυτο συμβαινει στην Ελλαδα.Υπαρχουν εξαιρετικα μυαλα,εξαιρετικοι καθηγητες,δασκαλοι και επιστημονες αλλα παιδεια δεν ειναι μονο η Φυσικη,η Χημεια κ τα Μαθηματικα... Η αντιμετωπιση του θεματος με το τι συμβαινει στη Γ Λυκειου εδω και τι εξω,τι συμβαινει στο Πανεπιστημιο εδω και τι στην Αγγλια,σημαινει οτι μας εχουν τελεια κατευθυνει σε μια εξ ολοκληρου λαθος θεωρηση. Το ξερω οτι η παραπανω σημειωση ισως ειναι εκτος θέματος αλλα οταν διαβαζω τη λεξη παιδεια μου ρχονται πολλα στο μυαλο. Η παιδεια ξεκινα απ οταν το παιδι ανοιγει τα ματια ως νεογνο.. Κι αυτο θελει παιδαγωγους-γονεις που...ω δυσμοιροι δεν μαθαμε να ειμαστε... Γενικευω αστοχα τωρα... Μαθαμε ομως ολοι...Πανελληνιες-φροντιστηριο-τι γινεται εξω κτλ. Θα θελα πολυ τη γνωμη σας για την εκαπιδευση στην Πρωτοβαθμια... Και μετα,πιαστε και τα Πανεπιστημια που μας καινε(ως λαο)για να πιασουμε δουλιτσα...στο δημοσιο.. GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Για τα μέτρια/κακά Αγγλικά πανεπιστήμια δεν έχω πολλά να πω γιατί δεν έχω προσωπική εμπειρία. Πάντως έχω γνωρίσει αποφοίτους τους οι οποίοι στην Ελλάδα θα ήταν βοσκοί αμνοεριφίων στην καλύτερη περίπτωση. Επίσης, όταν ήμουν 19, είχα συναντήσει στο δρόμο έναν παλιό συμμαθητή μου, ο οποίος μου είπε "τώρα είμαι στην Αγγλία και κάνω μπάρτσελο". ;D Όσον αφορά τα καλά Αγγλικά πανεπιστήμια και τη σύγκρισή τους με τα Ελληνικά ΑΕΙ, παρατήρησα τα εξής. -Απαιτήσεις από το φοιτητή: Στο Αγγλικό πανεπιστήμιο, οι πρώτες διαλέξεις κάθε μαθήματος (χωρις προαπαιτούμενα) περιορίζονται στα απολύτως βασικά, έτσι ώστε τυχόν ελλείψεις σε αυτά να καλύπτονται. Αντίθετα, στο Ελληνικό πανεπιστήμιο μπορούσες να μπεις στην πρώτη διάλεξη ενός μαθήματος του τύπου Μαθηματικά 1, Φυσική 1 κλπ. και στα πρώτα 10 λεπτά να μην καταλαβαίνεις τίποτα. -Διδακτέα ύλη: Στο Αγγλικό πανεπιστήμιο η διδακτέα ύλη είναι αρκετά περιορισμένη, αλλά είναι προσεκτικά επιλεγμένη και διδάσκεται αναλυτικά με τρόπο τέτοιο ώστε να σου μένει και αργότερα. Στο Ελληνικό πανεπιστήμιο, η ύλη είναι συνήθως ένα γιγαντιαίο βιβλίο (το οποίο στις περισσότερες περιπτώσεις διδάσκεται ελλιπώς λόγω έλλειψης χρόνου, καταλήψεων, άσχετου διδάσκοντα κλπ). Στην αρχή ψαρώνεις, αλλά όταν μαθαίνεις για τα SOS, για τα φυλλάδια από τη ΔΑΠ κλπ. βγάζεις άκρη. 6 μήνες μετά δεν θυμάσαι χριστό. -Παράδοση εργασιών: Στο Αγγλικό πανεπιστήμιο, οι εργασίες έπρεπε να παραδίδονται ηλεκτρονικά μέσα σε συγκεκριμένο deadline, πέραν του οποίου υπήρχε μείωση στη βαθμολογία. Οι εργασίες επίσης ελέγχονται για plagiarism από ειδικό software. Σε Ελληνικό πανεπιστήμιο, το 80% των εργασιών για τα εργαστήρια που επέβλεπα τις παραλάμβανα εκπρόθεσμα, ενώ πάνω από το 50% ήταν αντιγραμμένες από κάτι λαμόγιους που τις διακινούσαν στο internet. -Εξετάσεις: Ουδέν σχόλιον. -Περιορισμός χρόνου φοίτησης: Ουδέν σχόλιον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Πριν πείτε κάτι για να κοροϊδέψετε κάποιον ξανασκεφτείτε το :) Αυτό δεν είναι λάθος, απλά τύπος καθαρεύουσας [προέρχεται απο την υποτακτική των αρχαίων] Δεν σε είδα να βάζεις όμως και τόνους και περισπωμένες... Δεν χρειάζεται να αμύνεσαι...είναι πιο σημαντικό να καταλαβαίνεις (και να διορθώνεις) τα λάθη σου. Δεν σε κοροϊδεύει κανένας...πάρτο σαν συμβουλές μεγαλυτέρων ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Θα θελα πολυ τη γνωμη σας για την εκπαιδευση στην Πρωτοβαθμια... Είναι σαν τον Στρατό. Υποχρεωτική και μακάρι να πέσεις σε καλό δίκα. Αλλιώς την έκατσες. ;) Δεν σε είδα να βάζεις όμως και τόνους και περισπωμένες... Δεν χρειάζεται να αμύνεσαι...είναι πιο σημαντικό να καταλαβαίνεις (και να διορθώνεις) τα λάθη σου. Δεν σε κοροϊδεύει κανένας...πάρτο σαν συμβουλές μεγαλυτέρων ;) Το δε συντακτικό.... Καλά σου λέει ο μωρός γέροντας. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Για τα μέτρια/κακά Αγγλικά πανεπιστήμια δεν έχω πολλά να πω γιατί δεν έχω προσωπική εμπειρία. Πάντως έχω γνωρίσει αποφοίτους τους οι οποίοι στην Ελλάδα θα ήταν βοσκοί αμνοεριφίων στην καλύτερη περίπτωση. Επίσης, όταν ήμουν 19, είχα συναντήσει στο δρόμο έναν παλιό συμμαθητή μου, ο οποίος μου είπε "τώρα είμαι στην Αγγλία και κάνω μπάρτσελο". ;D Όσον αφορά τα καλά Αγγλικά πανεπιστήμια και τη σύγκρισή τους με τα Ελληνικά ΑΕΙ, παρατήρησα τα εξής. -Απαιτήσεις από το φοιτητή: Στο Αγγλικό πανεπιστήμιο, οι πρώτες διαλέξεις κάθε μαθήματος (χωρις προαπαιτούμενα) περιορίζονται στα απολύτως βασικά, έτσι ώστε τυχόν ελλείψεις σε αυτά να καλύπτονται. Αντίθετα, στο Ελληνικό πανεπιστήμιο μπορούσες να μπεις στην πρώτη διάλεξη ενός μαθήματος του τύπου Μαθηματικά 1, Φυσική 1 κλπ. και στα πρώτα 10 λεπτά να μην καταλαβαίνεις τίποτα. -Διδακτέα ύλη: Στο Αγγλικό πανεπιστήμιο η διδακτέα ύλη είναι αρκετά περιορισμένη, αλλά είναι προσεκτικά επιλεγμένη και διδάσκεται αναλυτικά με τρόπο τέτοιο ώστε να σου μένει και αργότερα. Στο Ελληνικό πανεπιστήμιο, η ύλη είναι συνήθως ένα γιγαντιαίο βιβλίο (το οποίο στις περισσότερες περιπτώσεις διδάσκεται ελλιπώς λόγω έλλειψης χρόνου, καταλήψεων, άσχετου διδάσκοντα κλπ). Στην αρχή ψαρώνεις, αλλά όταν μαθαίνεις για τα SOS, για τα φυλλάδια από τη ΔΑΠ κλπ. βγάζεις άκρη. 6 μήνες μετά δεν θυμάσαι χριστό. -Παράδοση εργασιών: Στο Αγγλικό πανεπιστήμιο, οι εργασίες έπρεπε να παραδίδονται ηλεκτρονικά μέσα σε συγκεκριμένο deadline, πέραν του οποίου υπήρχε μείωση στη βαθμολογία. Οι εργασίες επίσης ελέγχονται για plagiarism από ειδικό software. Σε Ελληνικό πανεπιστήμιο, το 80% των εργασιών για τα εργαστήρια που επέβλεπα τις παραλάμβανα εκπρόθεσμα, ενώ πάνω από το 50% ήταν αντιγραμμένες από κάτι λαμόγιους που τις διακινούσαν στο internet. -Εξετάσεις: Ουδέν σχόλιον. -Περιορισμός χρόνου φοίτησης: Ουδέν σχόλιον. Επειδή γράφτηκαν και πράγματα για γιατρούς, ας σχολιαστεί και το εξής: Μπορείς σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ άλλη χώρα στον κόσμο να σπουδάζεις γιατρός και να ΧΡΩΣΤΑΣ Βασική Ανατομία 1ου/2ου εξαμήνου και να έχεις ΠΕΡΑΣΕΙ τα μαθήματα του ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ έτους αλλά μετά όταν περάσεις και την Βασική Ανατομία να είσαι γιατρός ρισπέκτ με τη βούλα; Μην ξεχνάμε οτι σε όλα τα ελληνικά πτυχία μπορείς να χρωστάς πρώτο εξάμηνο και να έχεις περάσει τα των τελευταίων ετών... Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
freerock1974 Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Απριλίου 2010 Είναι σαν τον Στρατό. Υποχρεωτική και μακάρι να πέσεις σε καλό δίκα. Αλλιώς την έκατσες. ;) Το δε συντακτικό.... Καλά σου λέει ο μωρός γέροντας. Ωραιος... Παμε κατ ευθειαν Λυκειο λοιπον... ;) GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση